Hey, ik herken veel van wat ik hier lees. Ik ben twee dagen overtijd, en heb het gevoel voorlopig niet ongi te worden. Meestal voel ik het een paar dagen ervoor al aankomen. De test gisteren was nega, toch heb ik het gevoel dat er meer is. Mijn borsten zijn veel voller en mijn tepels erg gevoelig. Mijn buik plopt en borrelt aan alle kanten en hij is ook dikker dan normaal (zlefs diker dan wanneer ik ongi moet worden) Ben kort geleden met de pil gestopt en herken dit niet als ontpillen! Wie herkent dit? Zal ik over een week nog eens testen?
Gefeliciteerd! Bij mij was het ook zo: eerst negatief (tot 2 x toe!), de hele ratteplan aan maandverband e.d. meegesleept op vakantie, tijdens vakantie ontzettend gevoelige borsten, misselijk enzo (en nog alles gooien op het feit dat dat vast kwam omdat ik nog ongesteld moest worden ). Thuis van vakantie, die overigens zwaar flut was omdat ik zo misselijk was, weer getest en toen een vette tweede streep! Ik kon het nog steeds niet geloven. Hoezo ongelovige thomas, met alle symptomen van een zwangerschap hahaha. We schrijven trouwens wel 8 jaar geleden... In de tussentijd is er het een en ander gebeurd, ben sinds juni van dit jaar opnieuw getrouwd en nu gaan we voor ronde 2! Op 24 september is de mirena eruit gehaald, wat btw een piece of a cookie was vergeleken met het inbrengen , en niet op 18 september zoals ik in mijn voorstel berichtje schreef...vergissing van de bank zullen we maar zeggen hahaha. Anja