Ik had het niet gedacht, ik dacht dat ik maandag gewoon ongi werd, maar het duurde nog geen dag..... Nu vanochtend 2 testen gedaan en duidelijk een "plus" bij de Clear Blue test... dus zwanger!
Dank je, ik moet zeggen dat het alleen nog niet echt doordringt omdat ik tot voor gisteren dacht dat ik ongi was geworden maandag.... maar dat was dus mijn innesteling
Oh van harte gefeliciteerd! En ben zo blij dit te lezen. Ik denk al sinds gisteren dat ik ongi wordt (bruinverlies) maar er zet maar niets door. Nog een dagje wachten...als ik morgen nog geen bloed heb, mag ik zaterdag testen...wie weet zie ik je dan in het december mama topic! Geniet van je kleine wondertje in je buik!
Dank je Kim! Tja, het is allemaal maar raar want ik dacht tot voor vanochtend dat ik gewoon ongi was geworden maandag.... Ik doe voor alle zekerheid morgenochtend nog een test, maar het lijkt me heel sterk dat het niet zo is hoor Meer voor mijn eigen gemoedsrust Veel sterkte met wachten!
heej meiden na 2 dagen overtijd te zijn voor de grap een ovulatietest gedaan zwaar positief en net zwangerschaptest en ook positief en dit na 1 ronde ben zooo blij
Hai Kim (en alle anderen), Ik heb vandaag nog een test laten doen bij de HA en die was NEGATIEF... Dus nu heb ik thuis 2 positieve testen gehad, en een negatieve bij de HA. Ik moet nu een week afwachten of ik ongi wordt, of anders weer een test doen.... Wat een drama!