Laurazoey; Alles kan! haha Iemand die ik ken had op haar nod een ZW test gedaan en die gaf negatief aan. Week erop bleef haar menstruatie maar weg, nog een testje en ja hoor zwanger! Een late innesteling of late ei kan de oorzaak zijn waardoor je later positief test. Maar het kan ook heel goed zijn dat je lichaam je voor de gek houdt. Ik weet nog heel goed een aantal jaar geleden, toen werd ik maar niet ongesteld tijdens de pil en ik was zo bang om zwanger te raken haha.. ik getest; niet zwanger, ik opgelucht en dag erna werd ik gewoon ongesteld onze lichamen kunnen je af en toe zo voor de gek houden.. Hoop dat je snel zwanger raakt!! en over de steken trouwens.. ik dacht ook mijn ei te hebben.. ik ovulatie test gebruikt, was niet positief. ( maar een groeiende fokkil) 3 dagen erna weer een steek en toen getest en toen was ze ovulatie test positief
tja dat kan in mijn ogen niet. óf je NOD klopt niet door een latere eisprong óf je bent gewoon niet zwanger...
Als ik je reacties zo lees LauraZoey.. Kun je elk moment ongesteld worden.. Of ben je altijd zo licht onvlambaar? Antwoord op je vraag: als je zeker bent van je ei en je test na je Nod negatief dan: Was je eisprong misschien toch echt later Kan het zijn dat je een hele late innesteling hebt gehad Hoop ik niet dat je sloom hcg aan maakt want na 2 jaar zwangwrschapsforum lees je daar veel nare eindes over Kun je door stress later je ongesteldheid hebben Er zijn vele antwoorden. Ik als die-hard tester 2,5 jaar lang heb ook altijd gehoopt dat ondanks de negatieve test dat ik zwanger zou zijn.