Positieve ovulatietest en pijn

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Screamxme, 4 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Screamxme

Screamxme Niet meer actief

Hoi,

Eindelijk op cd24 dan een positieve ovulatietest in handen, vers van de pers. Vanmiddag 16:30 was hij nog niet helemaal positief.

Nu heb sinds een uur of 20:00 al krampjes en steken, vandaag hele dag ook hoofdpijn. Betekend dit dat mijn ei nu al springt of is het gewoon om 12-24 uur voor je eisprong, dus als je positief test, al die symptomen te hebben (heb er zelf nog nooit op gelet)?

2. Anjou

Anjou Niet meer actief

Ik heb juist vaak klachten voor de eisprong. Als de klachten weg zijn dan is hij gesprongen zeg maar bij mij. Hier meestal 12-24 uur na postitieve ovulatie test. De klachten beginnen vaak als ovu-test positief is.

3. Screamxme

Oke..dan weet ik dat in ieder geval :)

4. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Ik heb ook meerdere keren positieve ovutesten gehad echt luttele uren voor het eitje sprong. Heb duidelijke ovulatiepijn, dus kan dit redelijk op het uur precies weten (achteraf). Maar testte wel maar 1x per dag, dus weet niet of hij niet wellicht ook 10 uur daarvoor ofzo ook al positief zou zijn geweest.

5. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0
    Ik had gisteren een positieve test en de hele dag pijn en krampjes onderin.. vandaag is de pijn weg mar nog wel een dikke streep op mn test vanochtend.. Dus ik zou voor de zekerheid nog wel ff gezellig maken :)

6. Screamxme

Mijn test van vanochtend was al stukken minder! Gisteren gelijk gezellig gemaakt mocht het de eisprong zijn geweest...ik test namelijk met actiontesten en vorige cyclus had ik met mijn eisprong in eens een donkerder streepje maar geen knaller.. net als gisteren.

7. Anjou

Anjou Niet meer actief

Dat had ik dus ook. En zie resultaat in mijn banner!

8. Screamxme

Ook met de actiontesten?

Nog gefeliciteerd!! Hopelijk is het hier ook raak :) Om alles uit te sluiten vanavond nog maar gezellig maken, voor m'n eigen gemoedsrust..waarschijnlijk is hij al gesprongen :p

9. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Ja gezellig maken kan natuurlijk geen kwaad! Volgens mij lopen we gelijk :D spannend he!!!

10. Screamxme

Pfff enorm!! Hoop zo dat dit m was...vorige cyclus kwam hij veel eerder dus was gelijk al bang dat er wat mis was. Nu geloof ik het nogsteeds niet helemaal maar er is iig verandering.

11. Screamxme

Pfff!!! Vanochtend en vanmiddag weer wat lichtere testen, maar werden niet zo licht als vorige cyclus na de piek. Nu net, dus weer s'avonds, zo'n zelfde donkere streep als gisteravond...

Nu ben ik even de weg kwijt ...

12. ukkie1985

ukkie1985 VIP lid

27 mrt 2012
    6.134
    1
    0

Ik had bij thuiskomst een nog donkerdere test dan gister ;) vanavond okk weer aan de gang.

13. Screamxme

Heb jij vanochtend ook nog getest? Want dat is een beetje wat ik juist raar vind, die van mij was dus stukken lichter :(

14. Screamxme

En genietse natuurlijk!

15. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ik heb dit dus ook met action testen word er echt gek van:( krijg mijn piek niet te pakken terwijl hij al lang moet zijn gesprongen kut he

16. Screamxme

De situatie is niet leuk..maar wel blij te horen dat ik niet alleen ben :) Wel vanaf de 19e om de dag gezellig gemaakt dus mocht hij eerder zijn gesprongen dan hoef ik me daar geen zorgen over te maken. Stiekem hoop ik dat we hem gewoon hebben gemist, maar voor hetzelfde geld knalt hij over een paar dagen toch wel...you never know

17. nienie26

nienie26 Bekend lid

24 nov 2013
    844
    208
    43
    Ja ik ben ook maar uit gegaan van mijn normale cyclus... mmzz ik had vorige week zaterdag vruchbaar slijm dus ga er van uit dat die al gesprongen is maar wel vaag eerder nooit last gehad bij de action testen. Ik ben benieuwd soms wordt je er gewoon onzeker van!! S6 nog ;)!

Deel Deze Pagina