Ha meiden, Ik twijfel erg over deze test! Mis ik nou het controle streepje? Ben benieuwd naar jullie mening.
Ow ik dacht juist andersom, zo staat het in de omschrijving. (Je merkt wel dat ik nieuw ben met de ovulatietesten).
Je mist inderdaad de teststreep. En deze testen vind ik sowieso niet zo duidelijk. Gebruik ze nu toevallig ook, maar niet super tevreden. De dipsticktesten van sensitest zijn beter.
Nou dan vind ik het echt onduidelijk aangegeven. Je moet de stick dus andersom houden. wel goed dat jullie het wel weten! Bedankt voor de tip over sensitest
Ik ben inderdaad ook niet zo'n fan van deze ovu testen. Gebruikte zelf de dipsticks van Zwanger en Kids. Hier zweer ik bij. De dipsticks van sensitest zijn ook goed. Het streepje waar de urine het eerst langs komt is altijd het teststreepje. Ik heb het in elk geval nog niet anders gezien. Succes!
Staat wel duidelijk aangegeven, maar het is maar net hoe je de test houdt . In de omschrijving gaat het van rechts naar links, terwijl je vaak van links naar rechts wilt aflezen. Ik vond deze ovutesten prima!
Goed om te weten dat waar de urine het eerst langs komt, dat de test streep moet zijn. Dan weet ik nu iig hoe ik het moet lezen!