Ja ik en het was zelfs een tweeling. Wij waren op huwelijksreis, en ik wilde graag dolfijnen zwemmen. Dit mag niet als je zwanger bent. Ik had getest op NOD maar kwam niets uit. Na een paar dagen nog steeds niet ongesteld, en het dolfijnen zwemmen kwam steeds dichterbij. Ik kreeg steeds meer klachten en heb toen toch maar getest. En ja hoor een heel fijn, dun streepje. Ik zag m eerst niet maar mijn man wel. Daarna werden de testen wel heel snel donkerder. Ik had ook altijd een hele regelmatige cyclus. Twijfel je of je zwanger bent?
Ikzelf heb allebei de keren voor NOD positief getest maar heb hier vele verhalen gelezen van mensen die een stuk na NOD pas positief testten. Ik heb begrepen dat dat meerdere redenen kan hebben en per zwangerschap kan verschillen: Je kunt een latere eisprong hebben gehad Je kunt een late innesteling hebben gehad (tussen 4 en 10 dagen na eisprong dus dat scheelt al bijna een week) Iedere vrouw heeft als ze niet zwanger is tussen de 0 en 5 HCG: vanaf de innesteling verdubbelt dat elke twee tot drie dagen. Als je 4 hebt en je gaat dat verdubbelen, gaat dat enorm veel sneller dan wanneer je 1 gaat verdubbelen. Dussssss stel je maar voor: late eisprong - innesteling na 10 dagen - HCG is bij start 1 EN je verdubbelt elke drie dagen... Dan duurt het tot heeeeeel lang na je NOD eer je positief test !!!! Succes!!!!!
Oke bedankt. Ik heb voor en op en 2 dagn na NOD getest. Allemaal negatief. Maar ook nog niet ongesteld en niet echt het gevoel het te moeten worden.
Gezien je wisselende cycli in je banner zou ik dag 34 als je nod aanhouden *langste). Dat betekent dat je nu nog 3 dagen voor nod zit
Ja dat hou ik nu ook maar in gedachten. Die rot cyclus.......ik wou dat er iets meer regelmaat in kwam.