Ik verschoon na de voeding. Deed het in de eerste maand voor de voeding, maar hij heeft gelijk honger als hij wakker word dus nu erna.
Ik deed het in het begin ook tussendoor omdat de kleine altijd in slaap viel en dan niet meer dronk. Nu is hij bijna 3 maanden en verschoon ik hem voor elke voeding!
Ik verschoon tussendoor, omdat mijn kereltje elke keer in slaap valt tijdens de eerste borst en door het verschonen wordt hij weer wakker genoeg voor de tweede.
Ik doe altijd voor de voeding verschonen. Eten met een vieze broek vind ik niets, en mijn kleintje ook niet. Hier zegt ook iedereen tegen me: 'Je kan beter na de voeding verschonen, ze laten toch alles lopen tijdens het eten'. Nou ja, als hij dat een keer doet (komt alleen voor bij het fruit haha) dan verschoon ik erna nog een keer. Die ene pamper extra..
Ervoor, ze wordt na de voeding vaak een beetje slaperig; bij het verschonen werd ze weer helemaal wakker. Uitzondering was als ze overduidelijk gepoept had
Ik kijk het een beetje aan... Als ze 'later' komt voor een voeding en ik haar wakker moet maken, dan doe ik het ervoor... zodat ze dus wakker wordt. Als ze langzaam of onregelmatig drinkt, dan verschoon ik haar tussendoor om haar wakker en alert te houden... Maar als ze echt wakker is, dan voedt ik haar eerst voor ik haar verschoon... want het is inderdaad vaak dat ze anders een 'verse' luier volledig onderpoept... Op zich geen ramp, maar ik vind het ook zonde van zo'n nieuwe luier... en ik blijf haar anders verschonen... wat op zich voor haar ook niet heel erg fijn is... Iedere keer weer broek uit, romper open, luier van haar bips, billendoekjes erlangs...etc.
ik doe het voor de voeding, hij spugt redelijk veel dus als ik hem na de voeding ga verschonen spugt hij denk ik alles uit door dat gewiebel
Wat het beste is weet ik niet, ik heb geleerd voor de voeding maar doe het nu toch na de voeding.. Omdat mevrouw tijdens de fles der pamper vol gaat maken.
Als ze een poepluier heeft ervoor, want met poepluier drinkt ze niet Als ze tijdens het drinken nog een poepluier maakt (regelmatig het geval ) dan verschoon ik erna ook nog even. Ben toch al sponsor van luiers op het moment
ik doe het altijd voor en mocht hij na de voeding poepen o.i.d. dan doe ik het opnieuw. en hij heeft reflux dus meestal wacht ik dan wel eventjes want als ik het te snel doe is het inderdaad spugen.
Ik doe het ervoor. Om haar wakker te maken en omdat ik haar zo min mogelijk in haar vuil wil hebben voor haar huidje. En ja... als ze poept doet ze dat onder of vlak na het eten, dus gewoon nog maar een keertje. Maakt toch niets uit. Als ze na het eten in slaap wil vallen dan kan dat tenminste, anders is ze meteen weer wakker en ze slaapt al zo weinig op een dag. Poepen is toch maar een enkele keer. Oh ja... en ze geeft wel eens op of het eten komt omhoog hoewel ze geen reflux heeft. Nog een reden om het ervoor te doen.
Ik deed het eerst altijd voor de voeding ivm reflux. Maar de laatste tijd heeft onze kleine meneer de neiging om altijd tijdens de voeding zijn luier vol te poepen. Heeeeeel handig als hij net 5 minuten een schone luier aan heeft. Dus ik heb nu zijn verschoonkussen verhoogd zodat hij mooi schuin ligt en kan ik rustig na de voeding verschonen. Tot nu toe gaat dat erg goed en scheelt me weer luiers
Hier die ik het de ene keer VOOR de voeding, en de andere keer NA de voeding. Gebeurd nog weleens dat als ik de kleine voor de voeding verschoon, ze na de voeding in haar luier poept. Maar ik heb geen vast ritme in verschonen hoor. Doe het gewoon zoals het komt. Dus ene keer voor de voeding en de andere keer na de voeding. Luier meer of minder kan ik me ook geen zorgen om maken.
Ik deed/ doe het niet voor of na de fles, maar gewoon tussendoor. Anders moe(s)t ze inderdaad spugen, als je het na de fles doet. En voor de fles vind ik een beetje onlogisch of zo...