Ik verschoon mijn mannetje voor zijn voeding, omdat ik eten in een vieze luier niks vind. En omdat hij dan zijn eten binnen houd haha.
Oh ja 3 vlinders! Dat is voor mij inderdaad ook nog een reden om voor het eten te verschonen. Ik kijk vaker naar wat ikzelf prettig zou vinden of niet. En wat doe je als je jezelf onderplast of poept als je net wil gaan eten? Ik neem aan dat je dan niet rustig gaat zitten, maar jezelf eerst even opknapt...
Ik deed voor de voeding bij mijn dochtertje want die kreeg afgekolfde melk in een flesje en kon daarna heerlijk slapen. Bij mijn zoontje deed ik het tussendoor want hij kreeg BV, dus eerst 1 borst, dan verschonen, en dan de andere. Kon hij daarna ook weer heerlijk tukken
Tja, wat is het beste, dat is per kind verschillend.. In het begin toen ze nog klein was deed ik het tussen 2 borsten door, omdat ze in slaap viel na de eerste. Vaak dronk ze dan nog eventjes aan de andere ook. Nu doe ik het overdag na de voeding want na een voeding is ze vaak wakker en wil ze nog even 'spelen', 's nachts doe ik het ervoor (tenzij poepluier) zodat ik haar dan gelijk weer terug in dr bedje kan leggen. Een luier verschonen wordt ze namelijk erg wakker van
Hier ook tussendoor vanwege de borstvoeding. Eerst ene borst, dan verschonen en dan de tweede borst. Daarna valt onze kleine man meestal in slaap, dus als ik hem dan zou gaan verschonen wordt hij weer wakker. Als ik klaar ben met de borstvoeding zou ik denk ik eerst verschonen en dan voeden... Hoewel ik het achteraf verschonen ook snap.. Ik denk dat je moet kijken wat je zelf het prettigst vind.
Tijdens. Eerst ene borst, dan verschonen, dan andere borst. Het scheelt dat zoonlief het niet erg vindt om een volle luier te hebben. Bij honger krijst hij alles bij elkaar. Niet zo moeilijk dus
Ik deed het tussen de voeding in haha. (geef bv, eerst ene borst, verschonen en dan andere) Voor het voeden, dan poepte ze tijdens de voeding een luier vol en ze viel altijd inslaap tijdens de 2e borst, dus dan moest ik haar weer wakker maken voor een luier, vond ik ook zonde.
Wat het beste is weet ik niet maar... Ik zelf deed ervoor omdat ik dacht wat de kraamhulp doet zal wel goed zijn. En ook al moest ik zeker 50% van de keren na het voeden extra verschonen, bleef ik ervoor doen want voor de andere 50% dat hij schoon bleef kon hij zo weer verder slapen zonder dat er aan hem gerommel werdt.
In het ziekenhuis deden we het ervoor omdat de kraamverzorgster zei dat dat zo hoorde. Toen ik thuis was vertelde onze eigen kraamverzorgster dat achteraf verschonen handiger is, omdat ze tijdens het voeden direct "laden en lossen". Deze volgorde hanteren wij nu nog steeds.
Ik deed het altijd na het voeden. Als mijn dochter honger had, wilde ik haar gelijk aanleggen. Tijdens het voeden en knuffelen/spelen kon ze dan haar behoefte doen, en kon ik haar daarna terugleggen in bed met een schone luier aan.
Ik doe eerste 1 borst, dan verschonen en dan andere borst. Zo krijgt ie lekker tijd om bij te komen, + mini poept vaak tijdens de eerste borst.
ik deed het ervoor, omdat onze zoon nogal gevoelig was voor spugen. En ook erg moe na de voeding, wilde dan ook liever niet aan hem lopen plukken. De eerste weken poeptje hij idd ook vaak tijdens de voeding en dan verschoonde in hem gewoon een keer extra. poepte hij niet dan was dat mooi meegenomen. Ik denk dat je gewoon moet kijken wat het beste bij je kindje past en wat jij het prettigst vind.
Hier zat ik beide keren heel snel op na de voeding, want tijdens het voeden poepten ze alles lekker leeg altijd... Gewoon rustig verschonen, dan wil dat ook prima
Ik doe het er tussen in... Onze zoontje krijgt al 120cc begin met voeden, stop langzamerhand omdat het hem dan niet meer ''lukt''. Geef hem dan een schone luier en als dat klaar is dan de rest van de voeding.