Na onderzoeken en HSG half jaar afwachten, ervaringen?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Martini, 28 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Mijn verhaal van vanmorgen:

Net een HSG onderzoek gehad en het viel best mee. ;)

Eerst de eendebek, niet fijn maar geen pijn
    Dan moet je hoesten en zetten ze een klem op je baarmoedermond-->auwie!
    En daarna een grote spuit naat binnen met contrastvloeistof, deed ook geen pijn.

Alles is goed doorgankelijk, en de baarmoeder is driehoekig van vorm. Dat is helemaal goed alleen normaal is het met de punt naar beneden, maar bij mij met de punt omhoog
    Ze gaf aan dit zelf nog nooit gezien te hebben maar ze wist niet of het fout was.

Donderdagochtend wordt ik gebeld door de fertiliteitsarts voor de uitslag.

Morgenochtend weer terug voor een controlefoto en dan wachten op iui.

Het schijnt dat je 6 maand vruchtbaarder bent door de HSG.
    Jippieeee

2. Renate007

Renate007 Actief lid

17 mrt 2007
    490
    0
    0
    dank je voor je antwoord.

Je krijgt in zo`n gesprek zoveel te horen, dat ik het dan even niet meer weet of hij nou verteld heeft wat er allemaal gaat gebeuren.

3. elle

elle Actief lid

Hoi Lies,
    ga er maar niet helemaal vanuit dat ze bellen hoor donderdag.
    Ik heb mijn HSG ook in Zwolle gehad en ben nooit gebeld.
    Toen ik zelf belde waren ze daarover nogal verbaasd.
    Gelukkig bleek alles goed te zijn. Nu afwachten en als er geen wonder komt dan in september weer terug voor IuI.

groetjes elle

4. Niet meer actief

Zag net in mijn agenda niet as donderdag maar volgende week donderdag pas :(
    Morgen moet ik voor een controle foto en ga ik zelf gelijk achter de uitslag aan want ik wil weten of die omgekeerde baarmoeder kwaad kan voor het zwanger raken.

Heel flauw: Vandaag na de HSG gelijk naar de fert afd gelopen om te vragen of een omgekeerde baarmoeder kwaad kan en achter de balie zaten een secretaresse en effe verderop een verpleegkundige die bezig was met iets.
    Ik stelde mijn vraag aan de secretaresse en die vroeg aan die verpleegkundige of ze in functie was waarop die verpleegkundige nee antwoordde.
    Oh, zegt die secretaresse, dan kan ik ook niks vragen terwijl die verpleegkundige alles gehoord had.
    Wel flauw om me dan niet even te woord te staan :(

Deel Deze Pagina