Even voor de duidelijkheid ik ben gestopt met de pil om te kijken of mijn borst klachten minder worden dus ik wil niet zwanger worden.. Ik heb 5 februari de laatste pil genomen. Zondags ongesteld of nou ja onttrekkings bloeding en dat was die woensdag over.. Sinds gisteren had ik last van mijn buik zeurend gevoel en enorme honger. Ik dacht nog nou ik dacht dat dat minder werd na het stoppen.. En vandaag ineens weer wat bloed. Zou ik nu alweer ongesteld kunnen zijn? Is dat niet heel snel? Ik slik trouwens wel al meer dan 10 jaar de pil (met tussen poses toen ik zwanger was )
Het heeft niet doorgezet.. het was gewoon wat oud bloed en dat heb ik nu nog steeds een beetje maar niet echt ongesteldheid zeg maar..
Had prima gekund hoor. Een pilbloeding is een nepbloeding en het is altijd maar afwachten wanneer je je eerste natuurlijke menstruatie dan krijgt. Sommige vrouwen moeten daar erg lang op wachten (ikzelf 126 dagen bijvoorbeeld) en bij anderen zijn ze na 1 tot 2 weken na pilbloeding alweer natuurlijk ongesteld.