http://www.wanttoknow.nl/overige/mind-control/het-vaccin-kan-veel-gevaarlijker-zijn-dan-de-varkensgriep/ Deze kreeg ik van een vriendin,ik twijfelde al enorm,maar nu weet ik het zeker dat ik het NIET doe!!!
Er wordt heel veel geschreven en wat jij doet moet jij weten, maar ik vind dit zo'n gelobby voor de anti-prik groep! Ik zeg niet dat je het moet doen hoor, maar ik zie ook nergens mensen die site's plaatsen waarom je het wel moet doen. Het lijk wel alsof er een propaganda wordt gevoerd...
sorry ik vind deze berichten echt niet leuk meer. ik ( en vele met mij) zijn al zo in twijfel. we hebben besloten om ze te laten inenten met het idee dat we denken dat we het goed doen... ik wordt kots en kotsziek van al die berichten hier op zp. kan daar alsjeblief mee gestopt worden. wordt er helemaal dol van en meer dames denk ik. toet het is geen aanval op jou persoonlijk want ook jij denkt dat je het goed doet maar laten we zp weer een beetje gebruiken waar het voor is. en tuurlijk mogen er onderwerpen zijn over de mg maar please niet iedere keer van die berichten overal en nergens. ik heb gesproken
Het was niet mijn bedoeling om deze reacties te krijgen,het is ieder zijn mening en keuze was hij wil doen! Ik dacht er goed aan tedoen om weer wat info tegeven.....en wat ieder er mee doet moet hij natuurlijk zelf weten!
ja lieve meid ik snap het.... maar er worden zoveeel van die stomme berichen overal geplant en ik geloof het ook allemaal helaas ( of tenminste een gedeelte) maar dan denk ik weer ik vertrouw maar op de sites van de overheid en daar heb ik ook weer twijfels dus ik blijf maar twijfelen en twijfeleen en ergens wil ik ze ook niet laten inenten maar aan de andere kant weer wel. sorry misschien was mn reactie een beetje vervelend maar zo is het nogmaals niet bedoeld op jou, en wat ik ook erder al zei: ook jij denkt idd dat je het goed doet. het was meer een ontploffing van mij dat ik weer zon bericht las en weer twijfel
ik twijfel zelf ook.. maar wil wel even meegeven dat deze man ook tegen gefluoriseerd tandpasta, almagane tandvullingen en aluminium pannen is.. Russell Blaylock - Wikipedia, the free encyclopedia het blijft gewoon moeilijk... x
hahahahahhahahaaha sorry je schrijft het zooo grappig. weet je waar ik tegen ben... dat het vandaag weer regent! bah!
goed he ik vind het ook heel eng, maar verdomme.. ik heb er zo genoeg van, mijn meis is 4 mnd ik wil genieten en niet continu bang zijn! ik geloof echt dat je baby voelt dat je angstig bent, geloof mij, zo was mijn moeder ook en ik wil gewoon niet dezelfde fout maken.. ik ben ook al een angsthaas die zich overal druk om maakt.. zo ben ik opgevoed.. ik heb het zo gehad met die paniek berichten..
Meiden, ik snap echt echt echt niet waarom iedereen in vredesnaam zo bang is voor de MG. Als kids de gewone griep aankunnen, (en daarvoor niet massaal ingeent worden), kunnen ze deze griep ook aan, zou je denken... Niet al te paniekerig over doen dus Van ziek worden krijgen ze weerstand.
Ik ben totaal niet paniekerig over de griep hoor, en wilde eerst onze dochter niet laten inenten. Als het niet nodig is, vind ik het niet goed om zo'n lichaampje te injecteren met niet-lichaamseigen stoffen. Ik heb dus de vraag van Rozemarijke (vanwaar die ophef) ook aan de huisarts gesteld en ik kan me nu de noodzaak van vaccinatie wat beter indenken. Volgens de HA gaat het er niet om dat kindjes de griep niet aankunnen. Dat kunnen ze in veel gevallen wel degelijk. Wat echer wel anders is dan bij de "gewone" griep is dat 1) de complicaties bij mex. griep wat heftiger kunnen zijn en 2) dat de verspreiding sneller gaat, in beide gevallen OMDAT het een nieuwe griepvariant is. Bij complicaties noemde hij overigens vooral luchtweginfecties (die las ik overigens ook al in de krant). Deze griep kan kinderen ernstige luchtwegproblemen geven, waardoor ze soms ook beademd moeten worden en kleine kindjes kunnen daar levenslange klachten aan over houden. De kindjes zullen de griep in de meeste gevallen dus wel overleven, maar kunnen er wel degelijk nadelige gevolgen van ondervinden. Het is dus niet zomaar een kwestie van "uitzieken". Daarnaast is er natuurlijk ook een maatschappelijk belang van inenten: door inentingen houd je de verspreiding in de hand en zorg je ervoor dat niet het halve land "plat" ligt. Zo is het ook een overweging dat ziekenhuizen in december vaak veel kindjes met het RS-virus opvangen. Komen daar veel zieke kindjes bij met de mex. griep, dan kunnen er capaciteitsproblemen ontstaan. Al met al vind ik het besluit om een vaccin beschikbaar te stellen erg goed. Iedere ouder moet vervolgens voor zichzelf beslissen of ze hiervan gebruik willen maken. Aangezien in mijn familie astma voorkomt raadde onze HA echter aan om onze dochter te laten inenten, juist gezien de klachten aan de luchtwegen die Mex. Griep veroorzaakt. Ik vond dit advies om ook naar de ziektegeschieden van je kind en familie te kijken erg verstandig klinken, en ga nu dus wel inenten. Enfin, ik schrijf deze uitgebreide reactie omdat ik eigenlijk vind dat beide kampen (diegenen die pro EN tegen inenten zijn) de zaken soms nogal buiten proporties weergeven. De mex. griep is inderdaad niet ENORM schadelijk of dodelijk, maar inenten is dat op zichzelf ook niet en kan in een aantal gevallen m.i. juist ook goed zijn. Dat heeft niks met paniek te maken, maar met het afwegen van (individuele en maatschappelijke) voors- en tegens. En zo'n artikel waarnaar in het eerste bericht verwezen wordt: ik snap dat het mensen ongerust maakt, maar juist de eenzijdige en ongenuanceerde manier waarop deze "dr" over de vaccinaties praat maakt dat ik het verhaal met een heel pak zout neem.
In overleg met beheer en mede moderators is besloten om per onderdeel 1 topic over de MG open te laten staan. Met uitzondering van gezondheid omdat die topics al vrij lang lopen. Onder baby en dreumes is een topic. Onder tv en nieuws staat een lopend topic. Dit soort berichten dus plaatsen in een lopend topic. Kwebbel