eigenlijk had ik morgen me eerste echo moeten hebben, maar helaas moest dit eerder gebeuren en was er niks te zien. dit wat op 16 oktober. hiervoor had ik 2 weken terug wabruinbloedverlies gehad. maar NU ben ik nog niet weer ongesteld geweest en vind dit best gek?!....iemand die mij kan helpen mt advies oid?
Hoi, Je verhaal is nogal warrig. Waarvoor is die echo? Wat wil je precies weten? Hoe lang ben je al bezig? Graag iets meer info, anders kunnen wij ook niet zo veel zinnigs zeggen.
uhhhhhhh.. je bedoelt dat je zwanger was? (wanneer heb je posi getest is dan t eerste dat we moeten weten. ja en eigenlijk wanneer je laatste normale ongi was daarvoor, en t liefst ook nog wanneer je ei was...) en dat je eigenlijk de 7e je eerste echo zou hebben, maar omdat je rond 2 oktober bloedverlies had, heb je op de 16e een echo gehad waarop niets te zien was? ik probeer ook maar wijs te worden uit het onnavolgbare verhaal in dat geval zijn er meerdere mogelijkheden: of je bent nog zwanger maar was de 16e te pril voor een echo (maar wat zei de dok/gyn, waar is de begeleiding?) of je bent de begin okt ongesteld geworden (vandaar niets te zien de 16e) en zou dan nu een paar dagen overtijd zijn. of, je cyclus is in de war, je bent zwanger geweest maar moet wachten op je ongi (vmk) die op zich laat wachten. nou ja, ik weet niet hoe lang je cyclus normaal is. in alle gevallen zeg ik: afspraak maken met gyn voor echo en advies! meer kan ik nu niet zeggen, ik heb mn best gedaan succes in elk geval!
Na een (vroege) miskraam kan je cyclus van slag zijn, in principe kan het 6 weken duren voordat je weer ongesteld wordt.