Na ovulatie raar gevoel kan ik zwanger zijn? Beginnende symptomen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door mamabenyamin, 19 sep 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabenyamin

    6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    Lieve vrouwen,

    in de week van ovulatie flink geklutst ben nu drie dagen na ovulatie en voel mij een beetje vreemd.

    heb verhoging, hoofdpijn, oorpijn en steken in onder buik. Kan ik al zo snel symptomen krijgen? Wie heeft dit ook gehad? Kan niet wachten nog een week en dan kan ik pas testen.
     
  2. Sado

    Sado VIP lid

    16 mei 2016
    17.915
    15.362
    113
    Drie dagen na je ovulatie al zwangerschapssymptomen krijgen is in principe niet mogelijk.
    Ik zou eerder denken dat je ziek bent/begint te worden :)

    Maar dat sluit natuurlijk niet uit dat het alsnog gewoon raak kan zijn:thumup: Hopelijk een mooie test over een (ruime) week!
     
    Alanyali vindt dit leuk.
  3. Do1981

    Do1981 VIP lid

    9 dec 2016
    5.483
    3.341
    113
    klinkt eigenlijk eerder alsof je ziek aan het worden bent :|.

    Er is echt geen mogelijkheid dat je nu al iets van een eventuele bevruchting of zwangerschap zou kunnen merken, biologisch gezien. Alles wat je eventueel leest of aan reacties krijgt zegt helemaal niks helaas.

    hoop natuurlijk op een positieve test voor je over een dikke week.
     
  4. RoGiJuLi

    RoGiJuLi VIP lid

    15 apr 2011
    53.609
    15.072
    113
    Nabij Utrecht
    Nee je kan nu nog geen hcg klachten hebben om 2 reden.
    1) het is op 3 dpo nog niet ingenesteld
    2) na het innesteling duurt het vaak nog een dag of 2 voordat hcg toonbaar is en dus klachten kan geven.

    Hoe zeker ben je van je eisprong?
    Heb je ovulatieteste gedaan? Zoja, wanneer was die positief?
     
  5. mamabenyamin

    6 jan 2014
    51
    10
    8
    NULL
    NULL
    Inderdaad zou ook kunnen voel mij wel fit en goed alleen steekjes en hoofdpijn/oorpijn en verhoging. Maar verder wel goed. Sinds vandaag ook misselijk erbij niet heel extreem maar alsof er begint te komen. Nou hou het in de gaten dank jullie wel voor jullie advies en reacties
     
  6. mxm

    mxm Fanatiek lid

    28 mrt 2018
    2.897
    2.397
    113
    Vrouw
    Is inderdaad wat vroeg, maar dat is al gezegd. Succes nog even met wachten. Ik hoop voor je dat je straks een mooie test in handen mag hebben. :thumup:
     
  7. babyhope

    babyhope VIP lid

    23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Hoofdpijn oorpijn en verhoging klinkt eerder als een verkoudheid of griepje.

    Maar de keren dat ik zwanger was in totaal 7 x was ik idd ook grieperig noem het toeval. Maar er is dus wel ooit ergens gezegd dat als je zelf ziek bent je lichaam meer bezig is met beter worden en je sneller zwanger raakt. Dus het wil nu nog niks zeggen. Test over een dag of 8 maar eens. :)
     
  8. Yesera

    Yesera Fanatiek lid

    18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik heb ook wel eens gelezen dat het een trucje van moeder natuur is. Je weerstand is minder en dus gemakkelijker toegankelijk voor zaad. Daarmee betere kans op bevruchting en innesteling.
    Hier alle zwangerschappen rond en vlak na eisprong grieperig, dus ik geloof er wel in.
    P.s. heftig trouwens zoveel kleine sterretjes :(
     
  9. zonnetje2015

    zonnetje2015 VIP lid

    13 sep 2014
    9.435
    4.239
    113
    Je lijf maakt na eisprong progresteron aan. Daar kun je ooo bepaalde klachten van krijgen
     

Deel Deze Pagina