Hallo lieve mensen! Mijn man en ik zijn net begonnen aan ons eerste kindje Omdat ik er eigenlijk nog met niemand over wil praten heb ik een vraag voor jullie. Is het mogelijk dat ik al symptomen heb voor mijn NOD??? Ik was 11-11 op mijn vruchtbaarst en we hebben toen ook seks gehad. We zijn nu pas een week verder, maar ik heb nu sinds 2 dagen last van zere tepels, weeig gevoel in de maag, obstipatie,soms duizelig als ik iets later eet als normaal en krampen onder in de mijn buik.. Aan het einde van de maand moet ik normaal gesproken weer ongi worden, dus ik zit nog even in spanning. Zijn er meer mensen die dit hebben gehad of iets soortgelijks? Groetjes SanneSander
Hoiii Mijn vruchtbare dag was ook 11 november Ik herken helaas niet de klachten die jij hebt, maar heb wel witte afscheiding. Spannend Mijn NoD is 25 november en die van jou???
Spannend dat jullie beginnen! Het is echt heel lastig om te zeggen of het echt symptomen zijn van een zwangerschap of van naderende ongi. Dat lijkt echt zoveel op elkaar! Als je er mee bezig bent let je er ook nog eens extra op bewust of onbewust. Maar het zouden in principe tekenen kunnen zijn van een zwangerschap. Net als die witte afscheiding van jou @jallou! Hier nog een weekje langer geduld hebben 🙈
Moe Moe en nog eens Moe.. Het enige wat ik merk is dat ik moe ben en wat gevoeligere borsten heb. Maar juist de keren dat ik dacht dat ik NIET zwanger was bleek het wel zo te zijn.
Spannend allemaal! Ik heb een beetje meer afscheiding dan normaal. Maar dat ik het enige Oja en vanochtend lichte steken in mijn lies, rechts.
die van mij was ook 11-11. nu zere borsten, zijn erg gespannen. Ben benieuwd moeten nog even vol houden. heb geen duizelige zoals jij of krampen. alleen mijn borsten oei.
doet gewoon pijn constant. normaal zijn ze wel gevoelig voor ongesteldheid. maar nu doet echt pijn en groot. ik hoop het zo ben benieuwd.
Zere borsten hoeft niet altijd wat te zeggen. Ik heb dat standaard vanaf ei tot NOD. Maar hoop het beste voor je!
lijkt me erg vervelend als je dat altijd hebt. ja lijkt me nu ook niet. Je krijgt toch pas symptomen als er hormonen worden aangemaakt en dit gebeurt toch pas vanaf de innesteling ongeveer 9 dagen na ovulatie? mfja hoop doet leven.... maar je wordt ook elke keer zo teleurgesteld nu vanaf maart
o dat is echt weinig. heb ook periodes van 72d gehad. zo vreselijk. hoe zit je nu? o zie het over 8 dagen testen. ik ook. oooh spannend ga zo duimen voor je!!!!!
Ik en mijn vl zijn inmiddels 4 maand bezig. Daarvoor was ik aan de pil en had ik amper lichamelijke klachten voor mijn menstruatie. De eerste maand deden mijn borsten zo'n zeer, vreselijk gevoelige tepels, gewoon een bh aan was al pijnlijk. Daarnaast ook wat steekjes in de liezen. Dus ik begon ook te twijfelen dat het raak was. Helaas niet het geval en nu heb ik deze klachten bijna elke maand als voorbode van mijn menstruatie gehad. Ik hoop voor jou dat het gewoon symptomen zijn en dat je straks een positieve test in handen mag houden.
Oh wat spannend allemaal. Voor mijn eerste zwangerschap had ik ook altijd zere borsten voor menstruatie. Na bevalling nooit meer. Gek hè. Ik heb dezelfde symptomen. Mijn nod is de 22ste. Vandaag negatief getest met kv test. Ow wat lastig hè dat wachten het gek maken en gek worden van alles wat je opeens voelt. Ik hoop dat we allemaal snel een positieve test mogen hebben.
Ik heb vrijdag m'n nod. Ik heb al 1,5 week last van lage rugpijn. Een druk/zwaar gevoel in m'n onderbuik en sinds 2 of 3 dagen steekjes rond de schaamstrek richting de liezen. En m'n temperatuur loopt op elke dag, maar ik weet niet wat dat zegt omdat ik nu pas sinds een week na m'n eisprong ben gaan tempen. Wellicht heb ik dit wel elke maand. Ik twijfel of ik stiekem morgen al zal testen
Oooh heb al zo veel gevoeld en gedacht dat het nu echt raak was.... misselijk, zere borsten, maagzuur, hikken (had ik heel erg bij zwangerschap van dochter) helaas nog geen zwangerschap. Symptomen kunnen er inderdaad op wijzen dat je zwanger bent of dat je ongesteld gaat worden.... lastig heh! Succes met wachten!
Hoi allemaal, Ik ben nieuw hier maar wilde toch wat kwijt. Wij zijn bezig met ronde 5 en heb het gevoel dat het nu wel eens raak kan zijn. Ik heb een regelmatige cycles van 28 dagen. 14nov had ik me eisprong, 2 dagen voor, op de dag en de dag erna geklust. Volgende week zaterdag 28 nov heb ik m'n nod maar ik heb het gevoel dat ik elk moment ongi word. Steekjes rond m'n linker eierstok en sinds vandaag een raar gevoel in m'n baarmoeder. Wie herkent dit? En betekent dit iets?