Hallo allemaal, vandaag 1 dag na nod. Nog steeds geen tekenen van ongesteldheid dus net een test gedaan. Als ik goed kijk lijk ik toch een hele lichte streep te zien. Maar in mijn ogen is hij meer grijs als roze. Ik weet niet of ik hem goed op de foto heb gekregen maar is hier iemand die even met mij mee wil kijken? Aan de andere kant had ik bij zwangerschap nu toch al een duidelijkere streep moeten hebben? Eerlijk zeggen hoor als jullie niets zien! Bedankt alvast!
Ik denk dat ik niks zie... Moet er een horizontale of verticale streep staan? Of een plusje? En dan even uitgaan van de onderste foto
Ik zie dan wel weer wat je bedoeld, maar ziet er in mijn ogen niet roze uit. Is de foto gelijk na aflees tijd genomen?
Lijk ook wel heel licht iets te zien. Het hoeft niet zo te zijn dat je test nu knalt, waarschijnlijk als je over 2 dagen nog eens test is ie al donkerder! Of even een kv testje doen..
Ik zie ook een streepje maar inderdaad meer grijs. had ook deze tst gedaan, vaag streepje. De middag een kv en die was heel duidelijk. dus.. KV!!
Ik hoop het zo! Ben er enorm mee bezig nu. Ga morgen weer temperaturen en testen. Bedankt allemaal voor het mee kijken!
Vanochtend weer getest en weer dat vage grijze tweede streepje. Ik denk dat deze testen gewoon voorgedrukt zijn. Voorlopig nog niet ongesteld en temp. nog steeds hoog. Afwachten maar weer