de onzekerheid

Discussion in 'Zwanger worden' started by samantha89l, Apr 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. samantha89l

samantha89l Actief lid

Nov 10, 2012
    202
    1
    0
    Geleen
    Ik denk dat iedereen dit wel herkent. Ik heb een cyclus van 25 dagen en heb tussen 8 en 11 dagen voor mijn menstruatie mijn ei sprong nu heb ik die dus afgelopen weekend gehad en we hebben om de dag geklust alleen nu moet ik komende zaterdag ongesteld worden en de tijd die ik nu moet wachten is zo zenuwslopend.. wel moet ik zeggen ik heb op 8 maart een miskraam gehad maar gelukkig ging mijn cyclus gewoon door maar toen ik zwanger was heb ik de innesteling gevoeld en wist ik ook meteen dat ik zwanger was alleen nu heb ik dus niks gevoeld en maak ik me gewoon zorgen want normaal na je curettage ben je vruchtbaarder dan normaal dus weet even niet hoe ik er mee moet omgaan... hebben meerdere mensen dit al eens mee gemaakt?

2. Leen82

Leen82 Fanatiek lid

Nov 8, 2012
    1,961
    4
    38
    Female
    Ik heb gelukkig geen ervaring gehad met een miskraam. Maar ik moet zeggen dat ik mijn innesteling ook totaal niet gevoeld heb.
    Sinds de eisprong heb ik continu steekjes / krampjes gehad als ik rustig zat of lag, zowel links als rechts. 9 van de 10 vrouwen voelen helemaal niets.
    Richting mijn menstruatie zag ik wel al aan mijn temperatuur dat het raak was, plus enkele andere 'symptomen'.

Spannend meid. Hopelijk kom je komende dagen goed door en heb je van het weekend wederom een positieve test. Maar dit keer van een plakker.

Share This Page