1e ronde en 1 dag overtijd

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Reeva, 13 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo dames,

Ik ben nieuw hier en zit een beetje alleen in de war te zijn dus ik denk ik zoek een zwangerschapssite op :p

Na bijna 8 jaar hebben mijn partner en ik besloten om toch voor een tweede te gaan. De deur is echt gesloten geweest en de babyspullen zelfs al de deur uit. Is voor mij een verdrietige tijd geweest....
    Maar soms gebeuren er dingen in je leven dat de deur weer open gaat staan! :)

Na de bevalling van ons eerste heb ik een koperspiraaltje laten plaatsen. Ik wilde geen hormonen meer in mijn lijf dus vandaar die keuze. Intussen is die al een keer vervangen maar op 19 december is hij er toch echt uit gegaan omdat hij er letterlijk werd uitgeduwd door mijn lijf!! Dat was in die 7,5 jaar nog niet eerder gebeurd. Hoe het kan kon ook de dokter niet verklaren maar grappig vond ze het wel :D

Nu heb ik de afgelopen 7 jaar dus iedere maand tot bijna op het uur een regelmatige cyclus van 29 dagen. 3 dagen van te voren krijg ik wat bruine afscheiding en dus weet ik o ja! De rode duivels zijn weer in aantocht :cool:

Maar goed waar ze nu dus zijn weet ik niet. Zowel de bruine afscheiding en de rode duivels blijven dus uit...
    Vanmorgen een kruidvat early test gedaan maar deze was in mijn ogen negatief. Ik dacht wel een streepje te zien maar het was meer het idee dat ik zou weten waar het streepje moet lopen als het flink positief zou zijn geweest. Bij mijn eerste knalde het streepje de test uit na 1 dag overtijd....dus in mijn ogen is dit nieuw voor die bakken ervaring die ik heb hahahaha grapje...

Maar goed. Ik voel me verder niet zwanger in de zin van lichamelijke kwaaltjes. Ja mijn borsten doen zeer maar dat doen ze altijd na mijn eisprong. Wel wat steken en krampen gehad de afgelopen dagen maar voel geen menstruatie op gang komen....

Maaaaar goed wat een verhaal voor 1 vraag....

Wat denken jullie? Kan het nog? En wanneer zou ik dan weer moeten testen en met welke test? Ja ik ben er al weer een tijdje uit
    'Ontpillen' na een koperspiraal hoeft volgens de dokter ook niet dus ja geen idee wat ik er van moet denken....

2. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Hai heb je een foto van je,test?

Ik zou zo kv 2 voor 5 euro proberen die zijn best gevoelig

3. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Hoi en welkom hier!

Heb zelf nooit een spiraal gehad, maar wat ik van anderen wel eens begrepen heb is dat het maanden kan duren na het verwijderen van je spiraal, voordat je cyclus weer op gang is!

Ik zou gewoon wat meer info opzoeken op internet, of anders even je HA bellen. Dan heb je meer zekerheid dan nu!

Ben benieuwd wat de komende testuitslagen voor je gaan doen ;)
    Ze zeggen dat je het beste over 3 dagen weer opnieuw kunt gaan testen..!

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.507
    13.797
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Ooo helemaal vergeten! Ben ook wel benieuwd naar 'n foto ja! :)

5. pandavliegen

pandavliegen Fanatiek lid

17 jan 2014
    3.675
    80
    48
    Mars
    Hummeltje, dat het maanden duurt is bij een hormoonspiraal ;)

Ts, ik heb ook een koperspiraaltje gehad, maar mijn cyclus was ronde 1 toch wat van slag, 5 dagen overtijd en toen ongesteld :)

Zou een k2v5 proberen, die zijn gevoelig, en over early heb ik veel slechte verhalen gelezen.

6. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames bedankt voor de reacties!

Ik heb de test eigenlijk gelijk weggegooid omdat ik zoiets had van neeeh :D

Ja hummeltje het klopt wat pandavliegen zegt dat is waarschijnlijk de mirena. De dokter zei tegen mij dat ik gelijk zwanger kon worden. Het koper maakt het niet zo aangenaam voor de zaadjes zeg maar. Zodra die eruit is is dat effect dus ook gelijk weg....
    Maar wel handig om te weten idd pandavliegen dat het bij jou dus ff van slag was na het verwijderen ervan. Dan houd ik daar dus ook even rekening mee...

Maar wat voor slechte verhalen over de early?

Ik denk dat ik het zaterdag nog een keertje probeer als mijn menstruatie er nog niet is met k2v5.

Ik laat het weten!

7. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Vanmiddag toch even een k2v5 testje gedaan. Het had een heel licht roze 2de streepje maar wel pas na 20 minuten...
    Kansloos? Als ik de bijsluiter lees is het kansloos maar op dit forum dus niet :D

8. Staffrl

Staffrl Niet meer actief

Bij mij was deze test omo wit vanmorgen (vroege miskraam)..
    Afgelopen weekend (voor het mis ging) wel heel licht rose streepje,
    Dus ik zeg voorzichtig gefeliciteerd!

9. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    #9 Reeva, 15 jan 2015
    Laatst bewerkt: 15 jan 2015
    Vandaag ongesteld geworden. Dus wat het is geweest weet ik niet. Misschien toch van slag door het verwijderen van de koperspiraal of idd een vroege miskraam. Maar goed mijn lichaam heeft me weer zekerheid gegeven dus ik zeg volgende ronde nieuwe kansen! Ik heb liever een omo witte test of een knaltest! Maar dat vage gedoe is niks ;)

10. Reeva

Reeva Actief lid

13 jan 2015
    289
    0
    16
    NULL
    NULL
    Staffrl jij ook succes meis deze nieuwe ronde. Het komt allemaal goed xxx

Deel Deze Pagina