Toen wij zwanger waren deed ik een test en was die de zelfde sec nog een streep te zien. Helaas fout gegaan. Hoe is jullie ervaring hiermee? Kruidvat moest ik bij mijn eerste ff wachten voordat die positief werdt.
Kv2 doet er inderdaad erg lang over voordat die duidelijk zichtbaar is soms wel een paar uur. Action loopt direct door bij mij en teststreep is sneller dan de controlestreep.
Als het goed is staat in de omschrijving hoe snel je de test af moet lezen Hoe meer hcg hoe sneller vaak de streep verschijnt
Na een paar uur is hij echt niet betrouwbaar meer. Maar idd: kv doet er wel wat langer over. aan de andere kant is hij wel betrouwbaarder dan de Action. Maar het ligt er ook maar net aan hoeveel HCG er in je urine zit.
Ik vind de action prima betrouwbaar De cyclussen dat ik zwanger was , had ik op 9 dpo al een duidelijke streep
Sorry hoor maar bij mij is die dus echt wel betrouwbaar. Ik had 2900 hcg en nog deed de test er een paar uur over voordat deze duidelijk zichbaar is. En dat deed de test zowel voor als na mijn nod.
Het ligt er echt aan hoeveel HCG je in je urine hebt. Heb tijdens mijn tweede zwangerschap een Action en KV test tegelijk gedaan en ze werden tegelijk positief meteen. De KV test was wel veeel positiever dan die van action op dat moment.
denk dat je dan wel eerst een lichte streep had? dan klopt het wel ja. zijn niet meer de testen als vroeger. bij mijn eerste dochter knalde de teststreep nog vóór de controle streep opkwam
Misschien dat hij na het opdrogen inderdaad duidelijker werd maar ik neem aan dat je al wel een streepje had binnen de afleestijd. Die staat natuurlijk niet voor niets genoemd in de gebruiksaanwijzing
Jawel hoor binnen 5 minuten wel een streepje zichtbaar maar lang niet zo duidelijk als de controlestreep. Dat kwam echt bij mij pas na een paar uur dat die even helder was.
maar dan is hij dus wel binnen de tijd positief Want ook een lichte 2e streep betekend zwanger, dus kun je positief rekenen. Dan moet je niet zeggen dat hij pas na uren positief is, want dat is gewoon niet waar.
Je moet mij geen woorden in mond leggen die ik niet heb uitgesproken noch getypt. Voortaan beter lezen aub, ik heb nergens getypt dat de test niet positief was.
Beide testen even betrouwbaar. Het resultaat moet binnen de afleestijd zichtbaar zijn. Als de test indroogt wordt een streepje duidelijker. Wanneer dit streepje niet zichtbaar was binnen de afleestijd is dit een indroogstreepje. Met beide testen veel en goede ervaringen