Ik ben nu 3 en halve maand geleden bevallen en heb nog steeds een hele donkere streep op mijn buik, had de pech dat deze tot onder mijn borst doorloopt Hoe lang hebben jullie dat gehad ? Mijn kilo's zijn ook nog niet allemaal weg en met zo'n stomme streep heb ik weinig zin om mijn bikini aan te trekken
Tja dat is bij iedereen anders. Ik heb een litteken ivm ks die scheef gezet is vanwege de haast waarmee hij gezet is en dus valt ie niet netjes onder mijn bikini broekje maar dat interesseerd me weinig...
Hier is de streep nog steeds te zien. wel lichter geworden, maar hij zit er nog wel. Ik ben ook benieuwd wanneer hij eindelijk weer weggaat.
Mijn litteken van de spoedkeizersnee loopt ook iets verder door omhoog rechts en mijn littekens van de operatie van mijn bbz zijn ook lelijk , maar die draag ik met een soort van trots , dat vind ik minder erg dan die streep .... icm met een nog aardige buik lijk je daarom nog zwanger en dat vind ik niet prettig
Het heeft bij mij 4 a 5 maanden geduurd voordat de streep echt goed weg was... Ach de streep vond ik lang zo erg niet, dan mijn buikje nu..
Hier is de streep inmiddels wat lichter geworden, maar wel nog zichtbaar. Mijn navel is ook donkerder dan voor de zwangerschap.
Hier een half haar geledeb bevallen..: en hij is ng steeds niet helemaal weg... Achja komt vanzelf wel.. Je kan er toch niets aan doen
ik had deze vraag laatst op google opgezocht las dat het soms wel een jaar kan duren.. Wat je niet moet doen is zonnebanken of zonnen want het is pigment en t kan dus dan blijven... Dat is wat ik begrepen heb. Ik heb hem ook en staat ook van schaambeen tot middenrif een streep.. Ik las ook dat ie bij sommige inderdaad blijft staan.
Ik ben juni vorig jaar bevallen, en hij zit er nog steeds. Al is hij nu wel een stuk lichter geworden, maar mij maakt het niet zoveel uit. Ik denk dat hij bij mij ook niet meer weggaat.
bij mij is ie nog heeeel lichtjes aanwezig, maar niet over mn hele buik. Ik ben er wel trots op, dat is mijn teken dat ik een kind gedragen heb
Ik heb hem ook nog, wel lichter en hij lijkt korter te worden. Ik stoor me er nu niet meer zo aan. Het is geen raar iets of zo..
Bij mij is de streep bijna weg. Manlief zei laatst dat hij echt heel goed moet kijken wil hij het nog zien. Wat bij mij hielp tegen de donker wordende navel is insmeren met babyolie, in laten trekken en dan een wattenstaafje erdoorheen halen.