Hoi allemaal, Vorige week heb ik positief getest. Begin van de week met de action test en later nog met de predictor en zaterdag ook clearblue (die zei 1-2 weken zwanger) en zondag predictor express. Nu test ik zojuist met action test en kruidvat en die zijn negatief. Ik neem dus aan dat het heel snel nis gegaan is, maar breekt hcg dan zo snel af? En kan ik dan verwachten dat mijn menstruatie binnen enkele dagen door breekt?
Ik had zaterdag posifief, ma/Wo ook nog. Vrijdag niet meer en toen brak t die avond door. Balen hoor sterkte
Ja wat is de wereld toch flauw.. ik had na de cd digital er gewoon vertrouwen in. Maar ik dacht toch nog 1 testje omdat het vandaag nod is. Dus nu maar wachten tot het door breekt en op naar de volgende cryo .
Ja heb ik ook gehad. Binnen een dag was hij enorm terug gelopen... 3 dagen later zo goed als negatief en toen een dag later werd ik ongesteld.
Vanochtend ook echt omowit. Ik hoop dan maar dat ik vandaag ongesteld wordt. En weer door naar de volgende poging.
Zo ging het bij mij ook 2 weken geleden. Op 11, 12 en 14 dpo mooi oplopende testen, 15 dpo ineens een stuk lichter en 2 dagen daarna negatief, die avond begon ik te vloeien
Dikke knuffel, helaas ook reeds meerdere malen voorgehad... Bij omowit vloeide ik ongeveer twee dagen later... Niet leuk...
Nee inderdaad. Niet leuk.. maar goed. Het is dus echt niet gelukt maar vol goede moet hoop ik dan maar dat ik over 2 weken weer in het ziekenhuis zit. Op naar tp cryo nummer 2.