Ovulatietest positief, maar geen vructbaar slijm

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Belle84, Aug 15, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Belle84

Belle84 Lid

Jul 9, 2007
    92
    0
    0
    Hoi dames,

Ik zit net in mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil. Ik heb vandaag een ovulatietest gedaan en die was hartstikke positief. Het teststreepje was nog donkerder dan de controlestreep. Maar als ik kijk naar het cervixslijm is dat nog wittig en niet rekbaar. Heb ik nu gewoon een lh-piek maar nog geen echte eisprong ofzo?

Groetjes van Belle

2. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

Nov 27, 2008
    1,773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Geen idee. Kan je niet helpen.

Ik heb juist gister en vandaag veel vruchtbaarslijm en steekjes in me eierstok..........maar geen 2e streepje te bekennen op me ovutest!

3. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Niet iedereen heeft vruchtbaar slijm. Ik heb het nog nooit gezien bij mezelf en toch heb ik wel duidelijk een eisprong (tempen en ovutesten)
    Als je vandaag een posi ovutest heb, zou ik snel aan de klus gaan, morgen of overmorgen springt je eitje dan :)

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

Apr 4, 2008
    2,746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ik heb ook niet altijd vruchtbaar slijm.. Dus snel klussen maar ;)

5. lilly11

lilly11 Actief lid

Aug 12, 2009
    266
    0
    0
    verpleegkundige
    Hey,
    Ik zou zeggen: GO FOR IT!!! niet iedereen heeft vruchtbaarslijm, dus daar zou ik niet op wachten. Veel geluk meid,
    groetjes

6. Belle84

Belle84 Lid

Jul 9, 2007
    92
    0
    0
    Bedankt meiden, we zullen zien deze maand. Het eerst nog maar de eerste ronde, dus ik verwacht er nog niet veel van. Toch vind ik het fijn om die ovu testjes iedere maand te blijven doen, dan weet ik in ieder geval dat ik er alles aan gedaan heb die maand. :) Vorige keer was het na 6 maanden raak! Maar toen was ik daarvoor 6 jaar aan de pil geweest.

7. ikkuh26

ikkuh26 Lid

Feb 4, 2009
    94
    0
    0
    ik had 2 dagen geleden vruchtbaar slijm, maar mijn ovu testen geven geen posi aan...nu vandaag weer getest en nu wel posi test, maar geen vb slijm, dus het hoeft niet altijd gepaard te gaan met vb slijm..

8. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    daar zat ik dus ook al mee!! Eergisteren ochtend vruchtbaar slijm (dikke prop) en geen posi ovu test..gisteren en vandaag (vandaag duidelijker dan gisteren) wel posi ovutest maar geen slijm meer..'t is meer waterige afscheiding zeg maar..Temp is vandaag nog laag, maar verwacht dat íe morgen omhoog schiet..'t hoeft dus inderdaad niet samen te gaan blijkbaar..ben in ieder geval de afgelopen 2 dagen al flink aan de klus geweest..;)

Klus ze allemaal dames en veel succes!!

Liefs,
    Anna

9. ikkuh26

ikkuh26 Lid

Feb 4, 2009
    94
    0
    0
    nu maar hopen dat ze elkaar vinden hahahahaha

succes!!

10. Anna84

Anna84 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    1,011
    1
    0
    Docente Engels
    Limburg
    ja..laten we het hopen ja!! hahaha..

Jij ook veel succes!!

11. Belle84

Belle84 Lid

Jul 9, 2007
    92
    0
    0
    Hoi Dames,

Jullie ook allemaal veel succes! Laten we hopen dat het een vruchtbare maand wordt!

Groetjes van Belle

Share This Page