Hoi allemaal, Ik heb een vraag Ik heb zondag een babyboom test gedaan zwanger maandag kv test niet zwanger en precitor ook niet zwanger gisteren clearblue test gedaan na klein half uurtje positief in bijsluiter stond duielijk binnen 10 min. heb dus apo gebeld en die zei mevr. dat is heel goed mogelijk hoor je hcg hormoon kan wat langer duren i.v.m prille bevruchting. ze feliciteerd mij ben natuurlijk wel blij maar geloof het gewoon nogh niet dus ga nog maar eens testen ( heb daarbij last van ongesteldheids klachten) donkere tepels grotere borsten buikpijn misselijk rugpijn menstruatie pijn. etc. Hebben jullie dit ook wel eens gehad? en waren jullie zwanger of niet? Heb de test bijgevoegd dit was na een klein half uurtje Groetjes Wilma
Tja.... De clear blue testen... Ik gebruik ze nooit van mijn leven meer. Ik had telkens precies dezelfde streepjes als jou, kwamen ook pas na 20-30 minuten. Ik was er van overtuigd dat ik zwanger was maar bij de echo was er toch echt niets te zien. Dan baal je echt hoor! Ook ik had negatieve testen van het kruidvat en daarna weer zo'n 'positieve' van clear blue. Ik vond die van het kruidvat niks toen. Nu ben ik echt zwanger en springt de streep eraf bij de kruidvat testen.... Ik vertrouw clear blue echt niet meer. De streep moet er binnen 10 minuten op staan en anders zou ik nog niet geloven dat ik zwanger ben.. Vind het heel vervelend om te typen want ik hoop natuurlijk dat je wel gewoon zwanger bent! En wie weet is het wel zo.. Maar mijn ervaring zegt van niet.
tja ik wil je nie blij maken met een dooie mus, maar er staat toch oppe bijsluiter dat je na 10 min niet meer mag kijken. bij mij was die van de CB eerst posi de dag erna nega, en toen 5 dagen later pas posi getest met kruitvat! ik zou lekker die van kruitvat 2 voor 5 eurie halen !! hopelijk heb je dan net zo'n mooie posi test !! laat je wel iets weten
Aangezien je zondag ookal een posi test had is het best wel hoopvol toch.. Nog een testje er tegen aan gooien meis. En ons laten weten wat de uitslag is natuurlijk
ohw meiden super thanks allemaal dikke smok en natuurlijk houd ik jullie op de hoogt en als ik zwanger ben ... dan mischien wel in de andere topic
Wanneer ga je weer testen Wilma? Die 2 van 5 euro van KV zijn goed En de digitale met indicator ook . Liefs