Hi ladies, ik was anderhalve week geleden in t ziekenhuis voor een uitgangsecho. Bsv was 16mm dik maar eitjes waren klein. Ik moest voor de zekerheid nog een test doen. Deze was toen negatief. Vanmorgen test gedaan en toen kwam dit? Kan dit door de Duphaston komen? Liefs Guusje
Nee dat kan niet, wel door evt andere medicijnen die je slikt, weet even de naam niet. In ieder geval niet door de duphaston !
Ik zie 'm wel.. Ben je nu nog aan het slikken? Dan zou ik daar direct mee stoppen, want áls er inderdaad iets zit breekt Duphaston het zo weer af..
Hmm, de arts heb ik vandaag gesproken en die zei dat Dupheston geen kwaad kon tijdens een evt zwangerschap.. Ook in de bijsluiter staat dat...
Hmja, erg bevorderlijk kan het niet zijn, lijkt mij. Ik neem aan dat je het gebruikt om een menstruatie op te wekken, en een test doen voor je gaat starten is ook niet voor niets natuurlijk. In de bijsluiter staat inderdaad dat er geen 'bewijs' is dat Duphaston tijdens de zwangerschap schadelijk is. Wel dat het een verhoogde kans geeft op complicaties bij het kindje. Ik zou het wel weten
Ik heb mijn kuur bijna af, morgen zou ik de laatste slikken. Ik las dat je Duphaston ook wel eens krijgt als je vaak miskramen krijgt? Dus lijkt me sterk dat er dan complicaties bij vrucht kan geven?
Als dat niet zo was, zouden ze het niet in de bijsluiter zetten. Maar hee, het is geen verplichting hoor, als jij niet wilt stoppen, moet je dat vooral niet doen. Wat betreft de miskramen; Oh, en;
Ik slik die laatste pillen ook niet meer hoor, maar de arts zei dat t geen kwaad kon dat ik ze geslikt heb...