Zwanger... Maar erg onzeker..

Discussion in 'Ik ben zwanger' started by Chantalll, Jul 5, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Chantalll

Chantalll Actief lid

Feb 7, 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    20 juni had ik een positieve zwangerschapstest in mijn handen !Heel erg schrikken, aangezien het door de pil heen is gegaan:( eerst was het even schrikken , maar we waren er wel erg blij mee !

Nu heb ik afgelopen woensdag een echo gehad, en zou ik zon 6 weken en 1 dag zwanger moeten zijn... (volgens de laatste ongi) ( maar ja, dat weten we dus niet zeker ivm de pil.

Op de echo was een vruchtje te zien, dooier en alles zag er prima uit... Alleen het hartje was niet zichtbaar, zowel bij een uitwendige echo als een inwendige echo..

Ook voel ik me totaal anders als bij mijn 1e zwangerschap. Ik heb zo goed als nergens last van.....

Vrijdag 12 juli hebben we weer een echo en ik hoop echt dat alles goed is , en wij straks voor de 2e keer papa en mama gaan worden:D

2. MoOnLiGhTtt

MoOnLiGhTtt Actief lid

May 10, 2013
    267
    0
    0
    ik hoop voor je mee ! het kans zijn dat de echo nog net iets te vroeg was voor het hartje al te zien.

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!en duim voor je mee dat je op 12 juli een kloppend hartje mag zien!!

4. MissDee

MissDee Bekend lid

May 22, 2010
    830
    142
    43
    Succes morgen Chantall!

5. YvonnevtO

YvonnevtO Actief lid

Mar 2, 2012
    211
    0
    0
    NULL
    Succes vandaag! Ik duim voor een mooi kloppend hartje!

6. Mamasboefje

Mamasboefje Actief lid

Mar 25, 2013
    195
    0
    16
    Noord-brabant
    Aangezien je 6 weken en 1 dag zwanger bent wil het nog niet zoveel zeggen als je het hartje nu nog niet ziet. Bij de 1 begint het al heel vroeg te kloppen en bij de ander weer wat later. En dat je je nu anders voelt tijdens deze zwangerschap wil ook niet zoveel zeggen. Ze zeggen niet voor niets iedere zwangerschap is anders maar ik begrijp wat je bedoeld hoor. Ik heb het bij deze zwangerschap ook maar heb gisteren toch echt een goeie echo gehad met kloppend hartje. Hopelijk heb jij 12 juli ook een mooie echo

7. Chantalll

Chantalll Actief lid

Feb 7, 2010
    177
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er was indd een kloppend hartje te zien vandaag! Blij, opgelucht en dat er geen kwaaltjes zijn neem ik terug hahaha
    het spugen is er sinds een paar dagen en mijn borsten rijzen de bh uit:$

Thanx allemaal !

Nu op naar 29 juli. De normale termijn echo.
    Het ziekenhuis vond het moeilijk nu te meten, omdat het kleintje goed verstoppeld lag achter het schaambeen;)

8. Alethe

Alethe Actief lid

Jul 12, 2013
    333
    0
    0
    Leiden
    Gefeliciteerd! Mijn zwangerschap is ook door de pil heen gegaan. Wat gebeurt dat toch nog vaak tegenwoordig.

9. Annnoniem

Annnoniem Nieuw lid

Oct 8, 2012
    3
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Chantalll!
    Wat leuk 29juli heb ik ook mijn echte termijns echo. (Om 9:40 om precies te zijn!)
    Je verhaal lijkt op dat van mij. Ze hebben ook niet goed kunnen zien hoe oud het vruchtje was. Maar het hartje klopte met ongeveer 6 weken dachten ze.
    Hoe voel jij je verder?
    Onzekerheid hoort erbij lees ik hier al op verschillende forums.
    Kijk je de weken ook weg..? :D

Share This Page