Na precies een jaar zwanger!

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door Leeuwtje86, 12 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Leeuwtje86

9 mrt 2012
    96
    0
    0
    Eindelijk begint het steeds meer door te dringen... Maar ik ben dan toch echt zwanger!

Op 8 september vorig jaar ben ik gestopt met de pil, want we wilden graag samen voor een kindje gaan. Na 10 maanden proberen, toch maar eens bij de huisarts aangeklopt, omdat ik een langere cyclus had en een dikke week voor mijn menstruatie al bruine afscheiding kreeg. Ik werd doorgestuurd naar de gynaecoloog waar we meteen door de hele medische molen werden gehaald. En wat bleek: Ik had een te hoge zuurtegraad, dus mijn man zijn zaadcellen konden niet in mijn vagina overleven. Daarvoor kreeg ik een spoeling mee die ik moest gebruiken tijdens mijn vruchtbare dagen. Daarnaast kreeg ik Clomid voorgeschreven om mijn cyclus te verkorten.
    Helaas bleek na lang wachten bij de 'uitprobeer ronde' de Clomid niet geholpen te hebben, want ik had na een aantal echo's WEER een late eisprong. En een week na mijn eisprong ook WEER bruine afscheiding... Balen, want dat betekende alweer een menstruatie die er aan zat te komen. Dacht ik... Want hoe dichter ik bij mijn NOD kwam, hoe lichter mijn afscheiding werd. Raar? Ook had ik af en toe vlagen van misselijkheid. Dat heb ik anders nooit. Misschien een griepje? Of toch... Dus 2 dagen voor mijn NOD (Een dag voordat we een jaar bezig zouden zijn en een beetje ongeduldig, haha!) een test gedaan. Verschijnt er een heeeel licht streepje. Ik kon het niet geloven!!! Die middag weer een test gekocht, maar nu van de Kruidvat, omdat die wat gevoeliger zijn. En ja hoor, 's avonds na het eten een mooi blauw plusje. Maar aangezien ik zondag of maandag ongesteld moest worden, toch nog maar niet te vroeg gejuicht. Nu ben ik ondertussen 3 dagen overtijd en kan ik opgelucht adem halen!! Helemaal blij!!

Dus uiteindelijk heb ik het aan de spoeling te danken dat ik nu zwanger ben. Ik begin er nu ook steeds meer over na te denken dat we 8 rondes voor Jan Joker geprobeerd hebben om zwanger te raken (aangezien de zaadjes van mijn man niet bij mij kunnen overleven) en het nu met een simpel spoelinkje opgelost is. Meteen de 1e ronde raak!! Dit zouden ze echt eerder bij vrouwen moeten controleren!! Beetje vreemd, want het zou een hoop teleurstellingen besparen...
    Maar goed, ondanks dat mag ik over 2 weken al een echo komen maken. Dus dat wordt spannend!!

Bij deze ook alvast gefeliciteerd voor iedereen die zwanger mag zijn!

2. Ann87

Ann87 Bekend lid

12 aug 2012
    712
    0
    16
    Gefeliciteerd!! Geniet er maar lekker van!

3. Lovely79

Lovely79 Actief lid

19 jun 2012
    183
    0
    0
    Gefeliciteerd! Kruidvat testen zijn idd super goed, zie onder!!!
    Fijn dat het gelukt is bij jullie, super!

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wowww gefeliciteerd!!

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

6. zeineb

zeineb Niet meer actief

Gefeliciteerd geniet ervan.

7. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

Gefeliciteerd :D

8. Jazziepooh

Jazziepooh Niet meer actief

Gefeliciteeeerd!

9. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Gefeliciteerd, geniet ervan

10. Billy85

Billy85 Actief lid

11 okt 2011
    361
    3
    18
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!
    Goed om te lezen dat zo'n spoeling wel zin heeft. Wij zijn er deze ronde ook achter gekomen dat mijn slijm te zuur is en heb toen meteen die spoeling meegekregen. Ik had er eigenlijk geen vertrouwen in, maar dit bericht geeft weer hoop dat we toch kans maken deze ronde.

11. Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina