Misschien ff iemands onderschrift lezen voordat je begint te mekkeren over je eigen leed en het daarbij behorende lange mmm traject.
Ik vind hem helaas aflopen inderdaad Hopelijk blijft het bloed weg en test je toch nog oplopend positief op hcg over een paar dagen. Ik zal voor je duimen!!
Misschien moet jij eens naar jezelf kijken en hoe jij reageert op mensen. Ik mekker niet over m'n eigen leed, ik heb geen leed! Ik heb een prachtige dochter en ben zwanger van een tweeling! Dat jij bitter bent door je eigen leed, dat is jouw probleem. Feit is dat je mijn bericht niet goed had gelezen en er dan zo bijdehand reageert! Ik vind gewoon de manier waarop jij (bijna) altijd reageert niet leuk en je doet alsof je de moeder Theresa van de mmm bent. Misschien moet iedereen bij jou onder behandeling komen, want jij weet altijd alles beter, nog beter dan de artsen! Zo en hiermee ben ik klaar en ga ik hier geen woorden meer aan vuil maken. Succes!
....... waar is die uitbundig lachende smiley als je hem nodig hebt Hormonen doen je geen goed, toch wens ik je een prachtig paasweekend toe!
goh ik dacht dat het hier om die testen ging, maar nu is het een ordinair ruzie topic geworden over wie het beter weet ofzo. misschien kunnen jullie elkaar een prive bericht sturen en het daar verder uitvechten en het topic laten voor wat het was bedoeld. De vage test!
Dames, wel lief doen tegen elkaar he. Maak je reactie niet persoonlijk. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Ik ben vandaag een dagje weg geweest. En schrok wel van bepaalde reacties hier. Jammer. Helaas ben ik vandaag ongesteld geworden. Gisteravond de hele avond vreselijk last van mijn rug gehad. Maar precies op de dag wanneer ik ongesteld moest worden ben ik het geworden. Ik vloei wel veel minder dan anders, maar dat zal nog wel komen. Op naar de volgende ronde ben wel een beetje verdrietig. Dinsdag meteen het ziekenhuis bellen. Vandaag de pregnyl al besteld anders is het misschien niet op tijd in huis. En de volgende rond wil ik echt veel meer afleiding gaan zoeken. Pffff wat is het moeilijk dat wachten. En vooral omdat je zoveel voelt in je lijf. Bedankt voor het meeleven en de lieve reacties. Doet me goed.
Wat erg dat anderen de (negatieve) aandacht naar zich toe gaan trekken in andermans topic... Zit je ook echt op te wachten tijdens zulke spannende dagen.. Ik hoop dat je snel zwanger mag zijn! Liefs