Ik hoor graag jullie mening

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door abcdefghi, 24 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik lees al een aantal maanden mee, maar heb nog nooit deelgenomen aan een gesprek hier. Hoop dus dat ik het op de juiste manier doe.
    Ik ben in juni 2015 gestopt met de pil en was in september (super fijn!) al zwanger. Helaas heb ik bij 6 weken een miskraam gehad. Sindsdien weer meteen door gegaan. Mijn cyclussen zijn super onregelmatig, variërend tussen de 17 en 46 dagen (Zoals het er deze maand op lijkt.. Pff..). Dit maakt dat ik dus ook ovulatietestje gebruik, en op 12-01 had ik een positieve. Dat maakt volgens mijn berekening dat ik woensdag ongesteld zou moeten worden. Gister (zaterdag) heb ik voor het eerst getest met een vroege zwangerschapstest van Kruidvat (paarse test) en vanmorgen met een test-it test (roze). Beide waren binnen de aangegeven tijd niet positief bij mijn weten, maar beiden kleurden binnen 1 à 2 uur wel zoals op de foto.
    Ik heb dus eigenlijk twee vragen aan jullie:
    A. Heeft het zin om een afspraak te maken met de huisarts om advies te vragen over mijn onregelmatige (en lange!) cyclussen.
    B. Zijn indroogstreepjes zo duidelijk als op mijn foto, of zou het toch kunnen betekenen dat...

Dank alvast voor het meedenken!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      21,2 KB
      Weergaven:
      40
  2. Lorelaiii

Lorelaiii Actief lid

5 nov 2015
    128
    4
    18
    Heb je een Kruidvat 2v5 in huis? Ik zou die eens doen, ik vind die het duidelijkst :)

3. LadyKikker

LadyKikker Fanatiek lid

12 feb 2012
    4.235
    1.891
    113
    Vrouw
    Ik heb nog nooit een indroogstreepje gehad maar gebruik altijd de 2 voor 5 euro testen. Ik lees dat de test, die met dat kruis, vaak een penstreepje heeft. Ik zou over 2 dg nog even testen met de kruidvattesten.

Was je cyclus voor miskraam ook zo onregelmatig? Mijn vk adviseerde om na een half jr contact op te nemen als mn cyclussen onregelmatig bleven na de miskraam.
    Je zou natuurlijk zowiezo kunnen bellen en horen wat ze zeggen.
    Succes met testen van de week. Zal duimen voor je !

4. Rannie

Rannie Actief lid

21 dec 2012
    442
    56
    28
    Vrouw
    De afspraak met de HA zou ik nog even uitstellen.

Ik zou gaan testen met KV 2v5. Ik had daarmee op 12dpo al een erg duidelijke test.

Ik zie op allebei je testen iets, ik denk dat de kans er zeker is dat je zwanger bent omdat je zei een positieve ovu te hebben gehad op 12-1 :) Ik gun het je van harte! Houd je ons op de hoogte?

5. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Zie op beide testen iets. Zou nog eens testen! Je zou best zwanger kunnen zijn.

6. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Ten eerste bedankt voor jullie reacties, wat gaat dat snel. En wat fijn ook om te lezen! Een keer niet de reactie 'ach joh, het komt wel goed!'
    Ik heb jullie advies opgevolgd en heb net die Kruidvat 2v5 gekocht. Dit is het resultaat (middagurine dus en 3 dagen voor nod)...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,9 KB
      Weergaven:
      31
  7. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Misschien een betere foto...

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      30,4 KB
      Weergaven:
      32
  8. Kersje7

Kersje7 Niet meer actief

Ik zie wel echt n streepje, ik zou morgenochtend met eerste urine weer zo'n kv test doen (dezelfde als de laatste). Als die dan duidelijker is zeg ik alvast gefeliciteerd!

9. Wenssinds2013

Wenssinds2013 Niet meer actief

Ik durf je wel te feliciteren, ik zie duidelijk een streepje op de kv test met ochtendurine. Heb ik nog nooit zomaar gehad met de kv test, ja 1 x maar toen bleek deze achteraf te reageren op een latere ei.

10. 4ewondertje

4ewondertje Actief lid

20 sep 2015
    166
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je kan mij niet wijsmaken dat je 3 x vals positief test
    En vooral na de kruidvat test niet
    Dus ik zeg van harte gefeliciteerd

11. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Waaahhh, wat een spanning elke keer. Ik heb er net nog 1 gedaan, zelfde resultaat. Ik mag na 5 minuten kijken en dat is ook zo ongeveer net het moment dat je met heel veel staren iets ziet. Dan net voor de 6 minuten kon ik wel echt een streepje ontdekken, dus ik hoop op het beste... morgenochtend nog maar een keer testen. Na m'n miskraam ben ik toch wat voorzichtiger met blij zijn als het nog niet zeker is...

12. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

10 aug 2015
    3.157
    100
    63
    Ik zie op alle testen een streepje! Kv 2v5 droogt langzaam op en wordt vaak pas later duidelijker. Dit is dus een goed teken. Spannend!

13. Suzy009

Suzy009 Niet meer actief

Gefeliciteerd!

14. Babywish2016

Babywish2016 Fanatiek lid

28 nov 2015
    3.048
    0
    0

Ik zeg gefeliciteerd met je zwangerschap 🍀👶🍼

15. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Duidelijk hoor! Gefeliciteerd!!

16. rikki

rikki Bekend lid

6 aug 2012
    739
    27
    18
    Ik zie streepjes 😊

17. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Ik zie streepjes! En die plus streep is met een negatieve wel een stukje dunner.
    Dus ga van het goede uit en feliciteer je voorzichtig.

18. Saarrr

Saarrr Lid

26 dec 2015
    43
    0
    6
    Streepjes zijn goed zichtbaar. Gefeliciteerd!! :D

19. Nox

Nox Bekend lid

9 dec 2015
    519
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zeg zwanger! Gefeliciteerd !

20. abcdefghi

abcdefghi Lid

11 jan 2016
    59
    2
    8
    NULL
    NULL
    Wauw! De allergelukkigste vrouw op de wereld vandaag! Dank voor jullie advies.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      22,8 KB
      Weergaven:
      8

Deel Deze Pagina