Na primolut geen menstruatie

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door xprissiex, 8 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste allemaal,

dit is mijn verhaal.

Heb 14 juli 2011 me laatste prikpil gehad en ondertussen alleen maar zitten wachten op me ongesteldheid.

4 weken geleden verloor ik ineens iedere dag een paar druppels maar meer niks, afgelopen week 5 dagen orgametril gehad van de huisarts en nu een zware ontrekkingsbloeding ( zo heet dat toch?)

En nu maar hopen dat me lichaam het zelf weer op gaat pakken.

Succes met afwachten allemaal.

2. blues

blues Actief lid

29 jun 2011
    370
    6
    18
    Volgens de gynaecoloog moet de baarmoeder 'wakker' geschud worden. Het kan zijn dat de eerste kuur niet voldoende is en vandaar weer een volgende 'zwaardere' kuur ( meer milligram).

3. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb na de primolut alleen wat druppels verloren, HA wilde mij niet nog een kuur geven maar mijn lichaam even de tijd geven, moet tot juli wachten.
    @Niva2011 ook de prikpil gehad dus.. fijn he!
    @ De rest, net getest maar helaas omowit. Kwam niet echt als een verassing...

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Jammer van je omotest.

Afwachten dan maar, de prikpil staat erom bekend dat het een jaar kan duren voor je weer menstrueert..

5. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was niet echt geschokt hoor. Als ik geen eisprong heb dan wordt zwanger worden erg moeilijk. Ja dat weet ik nu ook dat het na de prikpil erg lang duurt wou dat ik dat hiervoor had geweten...

6. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik wist ook niet dat het zo lang zou duren om weer een cyclus te krijgen na de prikpil anders was ik er nooit aan begonnen. Ben langer bezig om weer ongesteld te worden dan dat ik die prikpil heb gehad.

De ha wou bij mij in eerste instantie ook niks geven maar geloof doordat het nu al 10 maanden is kreeg ik nu dan een kuur voor 5 dagen om me lichaam dat laatste zetje te geven, nou dat heb ik geweten.

Het meest lastige vond ik het niet weten wanneer me lichaam weer normaal zou gaan doen. Weet ik nu natuurlijk nog steeds niet maar we hebben ovutesten gekocht dus hopelijk krijg ik in juni een eisprong en kunnen we gaan proberen.

7. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wist het ook niet. Kwam er in dec achter en toen hebben we meteen de keuze gemaakt te stoppen. Moest toevallig in Jan weer prikken. nu bijna een half jaar verder.
    mijn HA zei ook zoiets van wil je niet meteen nog een kuur geven. Hij zei van wacht twee maanden, dan naar de gyn. Dus ben best wel benieuwd of alles goed zit van binnen. Was bij jou alles goed?? Je eitjes waren zeker nog niet groot genoeg??
    Ik ben gestopt met ovu testen, ik heb nu zoiets van zie het allemaal wel. Hoop dat je een ei gaat vinden. ;)

8. niva2011

niva2011 Actief lid

28 nov 2011
    100
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of me eitjes al groot genoeg waren. Weet eigenlijk helaas helemaal niks ( ook dat wend helaas).
    Me ha heeft me die kuur voorgeschreven en gezegt dat ik moest wachten of het dan zelf weer opgang zou komen als dat niet gebeurd moet ik terug. Zijn verder geen testen ofzo gedaan.
    hopelijk vind ik komende weken een ei, ben erg benieuwd.

9. xprissiex

xprissiex Fanatiek lid

8 mei 2012
    1.108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sorry mijn fout dacht dat je naar de gyn was geweest maar ben in de war met iemand anders.. Sorry ;)
    Ja dat eeuwige wachten pfff om gek van te worden.

Deel Deze Pagina