Mik, ik doe idd mee aan MvM, dat eis ik wel van mezelf Het is ook zo'n kleine moeite, maar ik moet zeggen dat ik wel blij zal zijn als ik voorbij de 16 weken ben en ik weer gewoon op de wc kan plassen Julia, leuk, ik ga naar de vk kijken. Nou, valt me mee moet ik zeggen Maar op zich wel stoer om als man voor zo'n beroep te kiezen. Machtelt, ach, wat jammer van de negatieve test :x Echt balen! Ik hoop echt dat je te vroeg hebt getest, wat natuurlijk ook wel kan gezien je normale cyclussen. Maar evengoed een domper natuurlijk Knuffel, en ik hoop dat je alsnog zwanger blijkt te zijn!!
Hihi, ik ook! Ookal is het een kleine moeite, vind ik het een hele luxe als ik op mijn werk gewoon lekker op de wc pot kan zitten voor een mini plasje
Nog niet ongesteld Machtelt? Duim duim duim! Wij zijn net op kraamvisite geweest bij vrienden van ons, kindje is een paar dagen oud, zó schattig Straks uit eten met mijn schoonouders, lekker Fijne avond allemaal!
sorry meiden, gister geen tijd meer gehad om te reageren Heb gisteravond weer een zw test gedaan, hij wordt duidelijk donkerder. Dus het kan toch alleen maar van een nieuwe zwangerschap zijn dan?!?!?!
Yeps Volgens mij kan dit idd alleen maar van een nieuwe zwangerschap zijn, dus bij deze GEFELICITEERD!!! En nu duimen voor een plakbeeb, maar dat komt vast goed
@Machtelt, hoe is het ermee? @Jolan, gefeliciteerd, lijkt mij een duidelijke zaak, geniet ervan! @Mosa, lekker uit eten - jaloers! Geniet ervan!
Ohhh Mosa, lekker uiteten! Gezellig! Hoop dat het jullie gesmaakt heeft. En eindelijk ben je weer wat opgeknapt, nu houden zo voorlopig. Slik je alleen foliumzuur of een zwangerschaps multivitamine? Ik had zelf hele goede ervaring met de multi voor zwangeren van Orthica; niet goedkoop, maar niet ziek geweest tijdens hele zwangerschap (behalve dan zw.misselijkheid). Dat geveltjesidee komt uit een tijdschrift met kinderkamerideeën van een paar jaar terug. Als je interesse hebt kan ik het wel inscannen voor je. Angelica, hoe ging het gisteren? Ik hoop dat je nu eindelijk eens geluk hebt, dat heb je inderdaad meer dan verdiend. Mik, wat fijn dat de test van MvM goed was! Spannend ja! Ik heb met Feikje ook meegedaan met MvM. Vond dat het erbij hoort, maar vond het wel een opgave. Zeker 's morgens vroeg recht uit bed kon ik die lucht uit die bussen niet harden. Gelukkig was mijn vriend zo lief om dan mijn ochtendplasje in die bus te gieten! Julia, haha het kan inderdaad niet missen als je de foto van je verloskundige ziet! Wel leuk, is eens wat anders dan een vrouw. De praktijk waar ik kwam werkt samen in de vakanties en weekenden met een andere praktijk waar ook een man werkt. Heb hem eens gezien tijdens een info-avond en moest ook wel echt aan het idee wennen dat hij misschien mijn bevalling ging doen. Uiteindelijk werd het bij mij een verplichte ziekenhuisbevalling ivm zwangerschapsvergiftiging met aan mijn voeten..... jawel..... dr. George Clooney jr. 8)!!! Knappe jongen van pas 28 jaar oud. Dacht in het begin nog 'O nee, tref ik uitgerekend nu zo'n vent', maar die gedachte was al heel snel weer verdwenen, had genoeg aan mezelf. Enne, lekker hoor zelfgemaakte bulgaarse yoghurt! Hoe moet dat? Machtelt, hoe is het met je? Je lichaam maakt het je wel erg spannend.... Nog geen ongi hoop ik. Wanneer ga je testen? Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt, want hier word je ook niet vrolijk van. Ik denk aan je. Jolan, ziet er positief uit toch! Van harte!! Mijn vriend is afgelopen nacht vertrokken. Feikje snapt er alleen niet veel van en is verdrietig dat papa er niet is. Hij had haar uitgelegd dat hij op vakantie ging. Toen ze vanmorgen huilend wakker werd en ik het nogmaals uitlegde, begon ze heel hard te huilen, dus nu zeg ik maar dat papa met de auto naar de sneeuw is samen met haar oom en dat ie over een paar dagen weer naar huis komt. Morgen maar een aftelkalender in elkaar knutselen, dan is het hoop ik wat duidelijker voor haar. Normaal heeft ze er geen moeite mee als papa is werken bijvoorbeeld. Verder vandaag voor de 1e keer gaan hardlopen en héb me een spierpijn. Jeetje wat viel dat tegen, pfffff! Maar goed dat ik met een vriendin ga, anders had ik al veel eerder gesmokkeld met wandelen Nu wel trots op mezelf en woensdag weer! Fijne avond allemaal!
Goedemorgen, hier is nog steeds hetzelfde. Ik voel me ongesteld, maar ben het niet. Word er wel een beetje gek van. Morgenvroeg ga ik weer testen. Steeds heb ik een superslechte verbinding. Ik schrijf regelmatig wat, maar dan is de verbindibng weer verbroken. Ik lees wel mee hoor als het lukt, maar iets plaatsen gaat moeizaam! @Jolan gefeliciteerd!
Machtelt, spannend hoor, dat ongesteldheidsgevoel zonder ongesteld te zijn vind ik wel veelbelovend klinken, maar het kan ook weer een stom iets van je lichaam zijn De duimen draaien in ieder geval door, ik hoop zó voor je dat je weer zwanger bent!! Maartje, ik slik zwangerschapsvitamines van Davitamon, en verder eet ik ook gezond, dus ik snap ook niet dat ik zwanger veel meer vatbaar ben voor verkoudheden/griepjes. Normaal gesproken heb ik gelukkig echt nooit wat, maar hopelijk ben ik er nu ook weer een tijd vanaf. En George Clooney jr. aan je bed, niet verkeerd Maar idd niet bij je bevalling Maar uiteindelijk ben je idd alleen maar met jezelf bezig tijdens de bevalling zelf. Wat sneu dat Feikje zo verdrietig is dat je man op vakantie is! Op zich een goed teken natuurlijk, dat ze hem mist, maar wel zielig. Hopelijk gaat het inmiddels beter en een aftelkalender is idd een goed idee! Vind jij het zwaar, zo'n week in je eentje? Knap van het hardlopen zeg! Vandaag zul je nog wel meer spierpijn hebben Hopelijk hou je het goed vol!
@Machtelt, pffff snap je onzekerheid. Zolang er geen ongi is bestaat er hoop. Morgen testen..spannend. @Maartje, zielig is dat voor een kindje he. Ik weet hoe het is, mijn man heeft een aantal jaar in Zweden gewerkt. Dan vloog hij op zo heen en do/vrijdag terug. Heel verwarrend, iedere keer huilen. En het is nu al bijna 2 jaar niet meer en afgelopen mei ging hij een week naar Las Vegas voor zijn werk. Nou dat viel niet mee voor die kleine (mijn kleine is wel al 6jr) O aan de geur van de bussen had ik nog niet gedacht...hihi. Wel super dat jullie allemaal meedoen of hebben gedaan, zonder vrouwen zoals jullie was ik niet zwanger geweest. @Julia, mijn gyns zijn gelukkige oudere onaantrekkelijke mannen, meer opas haha. Zit natuurlijk bij fertiliteitsgyn en dat zijn er weinig. Een lekker ding leidt of lijdt haha alleen maar af. @Mosa, toevallig vroeg ik me ook al af welke vitamines jullie slikken. Ik heb Gravitamon. En nu ook iets van VSM, ik weet eigenlijk niet welke heel goed zijn. Jullie? Liefs
Machtelt, morgen moet ik werken, en ik weet niet of ik kan komen spieken als je getest hebt, maar ik duim heel hard voor een positieve test!!! Mik, ik denk dat alle zwangerschapsvitamines goed zijn hoor, volgens mij maakt het niet uit van welk merk je ze slikt.
Duim duim voor Machtelt en voor posi test, vanuit bed met iPod, dus hou het kort. Heel het weekend gewerkt, kom morgen weer even reageren op iedereen, hou het nu even hierbij.
Goedemorgen, net een test gedaan en ik kan het niet geloven een tweede streepje!!! Hij is nog erg licht, ga zo nog even naar kruidvat om wat meer testen te kopen en dan woensdag weer testen. Of kan het morgen ook? Het is een mooi kado, we zijn vandaag 12,5 jaar bij elkaar !
maartje ach wat zielig. Mijn nichtje heeft dat ook heel erg. Vrijdag had mijn man een lage score voor zijn doen, maar 13 milj zwemmers. Hij ging ook een keer mee, hij wilde ook zien hoe het ging. Je had zijn gezicht moeten zien hahaha. Heel goed dat jullie mvm ik maak heel dankbaar gebruik van jullie urine Mosa, mijn zus was ook vaker ziek tijdens de 2de zwangerschap. Tijdens de eerste kon ze geloof ik nog een marathon lopen. Ik hoop dat je je snel weer heerlijk voelt
Ik kwam toch even snel kijken voor Machtelt-nieuws, en wat voor nieuws Wat super voor je!! Van harte gefeliciteerd, ik ben ontzettend blij voor je! Zeker een mooi cadeau voor jullie 12,5 jarig jubileum En ik zou gewoon morgen testen, een streep is een streep Nu weer snel verder met werken, maar wat een geweldig nieuws!!