Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Paarse80, Dec 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    @Mosa, heeft V het leuk gehad? Lekker hoor even met z'n (andere) drietjes. Eet smakelijk!

@Maartje, neusspray :(:$:(. Wel super dat je meteen al wat merkt erover!

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Angelica, begrijp ik het goed dat een hogere waarde niet goed is?
    Hopelijk is het feit dat je geen pijn hebt een goed teken! Ik ga voor je duimen en zal aan je denken morgen!! Knuffel!

Maartje, jeetje zeg, wat een pijn zul jij hebben, vreselijk lijkt me dat :( Wel super van de neusspray!! Ik hoop dat het de goede kant op blijft gaan en dat je er uiteindelijk misschien wel helemaal vanaf komt :)
    En fijn dat je avondje uit pas zo gezellig was!!

Paarse, V heeft het zeker leuk gehad bij mijn ouders. Mijn vader steekt voor wat betreft V's favoriete persoon met kop en schouders boven iedereen uit, ze is echt idolaat van hem :D Wel schattig om te zien altijd. En met mijn moeder is ze ook heel erg gek. Toevallig zei ze vandaag dat ze snel weer bij ze wilde slapen :)

Lex, hou je het wachten nog een beetje vol?

Mik, hoe gaat het nu met het voeden? En komt L nu wel goed aan?

Julia, hoe is het met jou? En met je mannen?
    Wanneer moet jij precies weer werken? Ik 20 oktober, schiet alweer op!

All, V werd vanmiddag ineens ziek. Na haar middagdutje had ze vuurrode wangen en oren. Ook haar nek voelde erg warm. Ze heeft een ontzettende hekel aan temperaturen, dus ik heb het niet opgemeten, maar ik weet wel zeker dat ze minimaal verhoging had. Ze wilde ook alleen maar bij me hangen. Verder praatte ze helemaal niet, terwijl ze normaal de oren van mijn hoofd kletst. Ze reageerde alleen met ja-knikken of nee-schudden. Om 18.00 uur viel ze al bijna in slaap van lamlendigheid. Ik heb haar vloeibaar paracetamol gegeven en heb haar naar bed gebracht. Dat lukte niet, dus ik heb haar weer mee naar beneden genomen. Toen ging blijkbaar de paracetamol werken, want ze kreeg weer praatjes en ging weer spelen. Een uurtje geleden kon ik haar wel met succes naar bed brengen. Ik ben erg benieuwd of het een kort niet lekker voelen was of dat ze echt ziek wordt. Hopelijk valt het mee. De keren dat ze ziek geweest is zijn gelukkig nog ruimschoots op één hand te tellen, en ik kan wel merken dat ik niets gewend ben op dat vlak. Ik vond het zo sneu voor d'r.

Straks in ieder geval maar op tijd naar bed voor het geval dat ze vannacht weer last krijgt. Mijn vriend organiseerde vanmiddag een wijnproeverij op zijn werk en daarna had hij een etentje, maar hij is gelukkig al onderweg naar huis. Wel zo gezellig om nog even samen te zijn :)

Fijne avond nog allemaal!

3. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

Nov 9, 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hè nee, wat kl#te zeg...
    Stel dat de waarde morgen weer hoger is, wat is dan het risico en wat gaan ze in het zkh dan doen? Komt dat doordat je een te hoge dosering medicatie hebt gehad? Moet je dan opgenomen worden??
    Sterkte en ik ga ook heel hard voor je duimen.

4. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

Nov 9, 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mosa, goh 20 oktober komt idd al wel erg dichtbij...
    Heb je er wel weer zin in? En hoe heb je het qua opvang geregeld?

Wat sneu dat V. ineens zo ziek is geworden. Hoop dat ze morgen weer beter is. Wat een wondermiddel kan paracetamol zijn dan!

Een goede nacht hopelijk!

5. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    Hallo meiden,

Veel gekletst hier in 't weekend zeg!
    Ik heb weinig tijd gehad en een druk, maar gezellig verjaardagsweekend gehad.
    Zaterdag eerst lekker uitgeslapen samen, toen gezellig geluncht en geshopt. 's avonds hadden we etentje en daar werd ik toen dus om 0.00u jarig (waarbij vriendlief heel subtiel mijn glas champagne met spa rood vulde, haha)
    Vandaag zijn mijn ouders langsgeweest en hebben we ze het leuke nieuws verteld. Vanmiddag heb ik klein borreltje gegeven voor mijn beste vrienden en zijn we daarna nog hapje gaan eten. Zo ging de tijd dus lekker snel en hoeven we nog maar 1 dag en een beetje te wachten op de echo, pfff.
    Nog steeds geen klachten. Mijn borsten worden zelfs minder gevoelig en minder stevig. Maar goed ik weet dat dat niks zegt ;)
    Maar mijn buik daarentegen! Ik lijk wel 5 maanden zwanger! Ik had vandaag een (redelijk strak) jurkje aan en echt een flinkje buik! Nu ben ik normaal gesproken toch echt redelijk plat. Dus ik hoop maar dat het mijn darmen zijn die flink ruimte aan 't maken zijn!

@Angelica: jeetje meid, overstimulatie dat is niet zo fijn! Maar kunnen ze dan wel gewoon met de behandeling beginnen?
    @Mosa: zielig dat V zo ziek is, hopen dat ze snel weer opknapt!
    @Paarse: fijn dat het weer zo fijn was om intiem te zijn :)
    @Maartje: Is je misselijkheid verdwenen, krijg je aambeien! Zit je ook niet mee... Hopen dat die zalf gaat werken
    @Mik: hoe gaat het nu eigenlijk met het gewicht van L?

Nou, ga nog even mijn cake en brownies uit de oven halen om morgen te trakteren op mijn werk.

Slaap lekker allemaal!
    x

6. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    Ladies, wat is het rustig hier!
    Nu zit iedereen naar Greys te kijken natuurlijk :)

Morgen echo, spannend!!!!!!!!!!!!

x

7. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    @Lex, succes morgen! Sterkte met het aftellen voor de echo. Hoe laat heb je de echo?

@Angelica, hoe was het vandaag?

Hoe gaat het eigenlijk met je oma? Of heb je daar geen contact meer mee?

@Mosa, beterschap met V. Hopelijk knapt ze snel op.
    O en 20 oktober alweer werken zeg, pfff. Heb je er weer zin in of blijf je het liefste nog thuis?

@Mik, hoe is het bij jou? Is je bekken inmiddels al wat aan het herstellen? Hoe gaat de BV? Hoe groeit L?

@Julia, hoe is het met jou?

@Maartje, gaat het goed met de neusspray?

Hier een aantal onrustige nachten achter de rug. F komt 's nachts elke 3 uur en heeft vaak tussendoor nog krampjes. Overdag wilt hij elke 2 uur eten hebben. Erg vermoeiend is het. T is afgelopen zaterdag ziek geworden. Heeft koorts en is enorm hangerig.
    De was is bijna niet bij te houden zeg. Het is echt wennen met 2 kids. We hebben nog niet echt een ritme, maar er komen wel wat vaste momenten. Zo ik ga naar bed, welterusten!

(O hebben jullie ook zo gehuild bij Greys?)

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lex veel plezier vandaag knuffels

Mosa beterschap en idd de tijd gaat zo snel voorbij.

Greys, ik kan niet zonder meer

Paarse hoe gaat het vandaag?
    Heb je kunnen slapen?

Ik heb echt een stress weekend achter de rug.
    Vrijdag kreeg ik te horen dat ik tegen overstimulatie aanzat en dat ik moest stoppen met de hormenen. Zondag weer naar Gent en mijn waardes waren weer gestegen, maar omdat ik nergens last van had kon de poging misschien nog doorgaan. Gisteren in Ned bloed geprikt en moeten smeken of ze dit voor 2 uur wilde faxen naar het zkh. Mijn man werd gebeld en helaas onze poging ging niet door omdat de waarde nu teeee laag was. maar 900.
    Mijn man vroeg of dit nog gevolgen had voor mijn gezondheid etc. Daarna vroeg mijn man hoe dat kan en wat de waardes waren op vrijdag en zondag.
    Vrijdag 3000 en zondag 4000, gisteren maar 900. Mijn man vroeg dit kan toch niet zo zakken. mmmmm nee idd ik ga even het lab in Ned bellen. Wat blijkt in Nederland rekenen ze het niet om maar kijken ze alleen of het onder of boven de 3.69 is ofzo. Man van het lab bevestigde dat mijn waarde rond de 2000 moet zitten dus de poging kan nu wel door gaan. Ik heb morgen om 8 uur de punctie.

Mijn man heeft een tel afspraak met de arts vandaag, omdat ik wil weten wat de gevolgen kunnen zijn van 3 dg geen hormonen prikken en of dit invloed heeft op de kwaliteit van mijn eitjes.

9. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    hi ladies,

JEEEEEEEE!!!! We hebben net een KLOPPEND HARTJE gezien!

pfff, ben echt opgelucht! Ik had denk ik zelf een hartslag van 200 toen dat echo apparaat naar binnen ging! Heb al te vaak een 'zwart gat' gezien zegmaar. Maar nu zat er echt een beebje in met een knipperend hartje!
    Volgens de gyn zag alles er goed uit.
    O ja, en de uitslagen van het onderzoek waren ook prima. Dus in principe is er niks mis met ons (mijn vriend heeft zelfs superzaad). Dus we hebben waarschijnlijk gewoon pech gehad dat het zolang duurde...

@Angelica: jeetje wat een verhaal zeg! Ik hoop dat dit gewoon een goede poging gaat worden!

Ik heb me inderdaad helemaal suf gejankt bij Greys gister (hormonen?)

x lex

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE wat geweldig nieuws

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Lex, JOEPIE, GEFELICITEERD :D :D :D

Ik heb aan je gedacht straks, maar kon niet eerder spieken hier. Maar wat een geweldig nieuws, ik ben echt ontzettend blij voor jullie! Jullie worden gewoon papa en mama :) Wat zul jij je opgelucht voelen nu!

Angelica, poeh, zeker een stressweekend voor jullie ;) Maar super dat de punctie wel door lijkt te kunnen gaan morgen!
    Heeft je man die arts al gesproken? Ik duim dat alles goed is en dat de punctie morgen heel goed verloopt!

Paarse, lijkt me zeker vermoeiend, als F zo vaak komt 's nachts! Krijgt hij 's nachts bv of kv?
    Sneu dat T ziek is geworden, hopelijk valt het mee en knapt hij snel weer op!
    En de was is zeker bijna niet bij te houden, ik heb net ook weer 3 wassen opgevouwen, allemaal vandaag gedraaid.

En ik ben volgens mij één van de weinige vrouwen die nog nooit Greys anatomy heeft gezien :)

All, we hebben twee vermoeiende nachten achter de rug. V is vaak wakker geweest door de koorts. Vandaag lijkt het iets beter te gaan, maar na haar middagdutje lijkt ze zich weer niet helemaal lekker te voelen. Nu ligt ze onder een dekentje op de bank een filmpje te kijken.

Verder vind ik het jammer dat het zulk rotweer is, maar dat zal iedereen wel vinden ;) Wij hebben één auto en die heeft mijn vriend altijd mee naar zijn werk, dus ik moet nu alles lopend doen. Ik vind dat normaal heerlijk, maar dan moet het wel droog zijn natuurlijk ;)

Zo, ik ga maar eens wat voorbereiden voor het eten. Fijne dag nog allemaal!

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    @Lex :D:D:D! O wat geweldig zeg, gefeliciteerd. Fijn dat alles goed was en dat jullie pech hadden dat het zolang duurde. Geniet maar lekker!

(hahaha, jij ook janken dus bij greys)

@Angelica, dat is toch raar hoe dat gaat? Ik snap dat je er enorm gestresst door raakt. Lijkt me echt om een beetje moedeloos van te worden. Maar goed, toch goed nieuws en morgen de punctie. Heel spannend hoor! Ik ga voor je duimen dat je mooie eitjes hebt! Wanneer kunnen ze dan teruggeplaatst worden?

@Mosa, zielig hè die zieke kleintjes? Wilt ze niet extra slapen? Er schijnt buikgriep te heersen dat ongeveer eeen week duurt :(. T heeft afgelopen dagen wat diarreeluiers.

En idd rotwee, bah. Nou wij zijn vanmiddag gewoon gaan wandelen, de hele dag binnen zitten is echt vreselijk!

O wat een dag zeg, pfff. T was echt niet lekker en daardoor ontzettend tegendraads. F had ontzettend veel krampjes en heeft bijna de hele dag gehuild. Nou vanmiddag was ik het zo zat, zat ook zelf tegen huilen aan. We zijn maar gewoon naar buiten gegaan, even een andere omgeving. Ik ben gewoon zo moe, kan niet veel meer hebben. Een beetje slaap zou wel lekker zijn. (sorry voor mijn geklaag :))

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

Jul 3, 2010
    2,284
    0
    0
    Rotterdam
    Oh joh dat wist ik niet dat Nuvaring niet kan met bv.
    Mijn huisarts was in de kraamweek hier en toen hadden we het erover. Ze zei helemaal niet dat het geen goede combi is.
    FIjn dat je het zegt, anders was ik m zo gaan halen.
    Dan toch maar condooms denk ik zo..brrr..

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

Jul 3, 2010
    2,284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lex, wat goed nieuws!! Gaaf!! NU lekker ontspannen en genieten van je zwangerschap. Wanneer ben je uitgerekend?

Ik volg ook greys haha, heb seizoen 8 eigenlijk al op mijn pc staan..maar kijk nu nog netjes op de ma avond.

@Paarse, dat hoor ik vaak ja dat wanneer je overgaat naar fv dat ze krampjes krijgen. Zielig hoor. Zijn jouw borsten al rustig?
    Het is echt weer de periode van griep...en niet lekker, verkouden enz...
    Je mag er af en toe door heen zitten hoor!

@MOsa, o bij jou ook al een ziek kind...Is het gewoon griep of denk je dat het 1 van de kinderziektes is?

@ANgelica, succes met de punctie!! Hoop op een mooie oogst.

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

Jul 3, 2010
    2,284
    0
    0
    Rotterdam
    Met L gaat het goed, ze is heel lief en slaapt best veel. Ze komt om de 2,5-3 uur voor voeding. Vaak nog heel onrustig met drinken, ik heb gelezen en haar gedrag komt aardig overeen met 'verborgen reflux' behalve het huilen en krijsen dan. I kkan haar na een voeding echt niet neerleggen, dan komt het gelijk eruit. Ik hoor haar tijdens drinken zich verslikken en dan gaat ze beetje huilen. Dan komt er al melk uit, ze hikt de hele dag door.
    As do moet ik naar Cb dus dan weet ik hoeveel ze weegt en of ze is aangekomen. Af en toe kolf ik en dan geef mijn man een flesje, dan doet ze net zo, dus het ligt niet aan bv.
    Nou ik ga naar bed, ben zo moe.

doei allemaal

16. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

Nov 9, 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    JIHAAAA! Dat is nog eens mooi nieuws!
    Ik ben zo blij voor je dat je een mooi kloppend hartje hebt gezien!
    Wat is nu je uitgerekende datum?
    Raar, maar natuurlijk vooral toch heel fijn dat de uitslagen goed waren!

X

17. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

Nov 9, 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Angelica, wat super dat deze poging toch door kan gaan, al begrijp ik wel dat je je afvraagt wat voor invloed het stoppen met de hormonen kan hebben.
    En wat stom dat NL en BE verschillende methodes hanteren wat de waardes meten betreft... Lang leve de communicatie...

Dus morgen punctie en wanneer is er dan een terugplaatsing?

Mosa, wat sneu dat V. nog steeds ziek is. Beterschap!!

P.S. Ik volg ook geen Grey's ;)

Mik, niet te hopen dat L. verborgen reflux heeft, maar laat het maar heel goed nakijken...
    Wat grappig trouwens J. aan zijn felbegeerde huiswerk!

Paarse, een knuffel voor je rotdag! Knap dat je je er dan toe hebt kunnen zetten om naar buiten te gaan.

Neusspray werkt trouwens redelijk goed. Vanmorgen wel meteen weer last na toiletbezoek, maar vanmiddag was de 'boel' weer terug op zijn plaats zeg maar :). Een collega die vp op de kraamafd. is geweest gaf me ook al dezelfde tip.

Verder rotdag op mijn werk gehad. Ik heb soms zo'n asociale, contactgestoorde baas... Hij is zo onredelijk en onbeschoft tegen een nieuwe collega geweest. En in een redelijk kleine praktijk waar je altijd met z'n allen in één ruimte werkt, krijg je alles mee. Iedereen was er van slag van, maar doordringen tot hem lukt dan echt niet. Grrrrrr :x, ben blij dat ik morgen vrij ben.

De kleine babbie in mijn buik is trouwens aardig actief. Mijn vriend kan de bewegingen nu ook voelen! Nog een kleine week tot DE ECHO!!
    Gisteren kreeg ik de voorspelling dat we een meisje krijgen... ben benieuwd!

Trusten allemaal!

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Punctie gehad 16 eitjes. Vanavond uitgebreid verhaal

19. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Hé meiden even ego:

net ben ik met F naar het CB geweest. Ze heeft zijn schedelnaden onderzocht en ze kon niet goed voelen of deze aan elkaar waren gegroeid. F moet naar de HA en zal dan ws een verwijzing krijgen voor de KA die een scan van de schedel zal maken.
    Ik ben er helemaal verdrietig over, tranen stromen over mijn wangen. Ik hoop dat het niks is ga zo de HA bellen.

20. Lex

Lex Bekend lid

Oct 11, 2010
    517
    0
    0
    @Angelica: jeee!!!, 16 eitjes is toch heel goed? :)

@Paarsje: ach meis, dat zal wel heel erg schrikken zijn! Weet niet zo goed wat je precies bedoelt, maar klinkt voor mij alsof zijn schedeltje misschien niet helemaal goed dicht is gegroeid? En wat zijn de gevolgen van zoiets?
    Ik hoop dat je snel terecht kunt en dat je niet te lang in spanning hoeft te zitten.
    Voor nu hele dikke knuf, en huilen mag hoor!!!

xxx

Share This Page