Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Angelica, super hoor 16 eitjes!

@Mik, o hopelijk geen reflux. Maar het klinkt wel zo. Heb je haar bedje met hoofdeind al omhoog staan, kan ook wat helpen. Je hebt er medicatie voor, maar dat weten ze op het CB ook wel.

@Maartje, neerhoeken zo'n kerel :p. Heel irritant lijkt me dat als hij zo moeilijk aanspreekbaar is. Vandaag lekker vrij, dus geen last van hem. Trekt hij snel bij of blijft dan dagen zo vervelend?

Leuk dat je vriend de baby kan voelen bewegen. En ik denk echt dat je een jongen krijgt hoor!

@Lex, als de schedel te snel dichtgroeit hebben de hersenen geen ruimte om te groeien. Dat moet dan worden verholpen dmv een operatie :(!

Morgenmiddag moet F naar de HA. Ben echt nu al zenuwachtig hiervoor, bah.

2. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Angelica, mooi hoor 16 eitjes! Vanavond horen we de rest van je verhaal wel...

Paarse, ik kan me voorstellen dat je hier erg van bent geschrokken.
    Mijn neefje die nu 1,5 jaar is had dit ook. Ben ff de naam kwijt van hoe dit heet. Bij hem waren alle fontanellen bij de geboorte al helemaal dicht en zagen ze het aan de vorm van zijn schedel. Hij is met 9 maanden geopereerd en volgens mij is het nu helemaal goed.
    Ik weet dat het heel moeilijk is, maar probeer eerst de onderzoeken af te wachten... Hopelijk kan de HA je al wat wijzer maken morgen. Sterkte meid!

Tja jongen of meisje, we zullen het volgende week wel weten! Mijn vriend had het vanmorgen al over 'haar', ik moest wel lachen toen ik hem dat hoorde zeggen... En jij denkt dus een jongen!

Mijn baas is een verhaal apart, ik kan er boeken vol over schrijven... Hij is al 2 weken niet te pruimen en als je vraagt of er iets is zegt ie van niet. Ik hoorde dat ie vanmorgen min of meer zijn excuses aan mijn collega heeft aangeboden, maar het kwaad is al geschied... Niet echt fijn als je net ergens een blauwe maandag werkt. Eieren na pasen dus. Nog ruim 3 maanden tot mijn verlof ;).

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Paarse, o meid wat een onzekerheid. Kan me voorstellen dat je daar enorm van schrikt.
    Ook al kan het redelijk 'simpel' verholpen zijn, een operatie of ingreep bij je kindje is nooit leuk. Afwachten dus... dikke knuffel!!

@Angelica, wow meid 16 eitjes!! Wat mooi zeg! Hoe waren de visjes? Spannende dagen nu weer. Ik duim voor jullie.

@Lex, wanneer ben je uitgerekend?

@Maartje, dat lijkt me echt een nadeel van werken in een kleine groep om het zo maar te noemen. Wel balen hoor dat je baas zo doet, zegt niemand er wat van tegen hem?
    Zie dat je alweer bijna 20 weken bent, jeetje wat gaat dat hard. Wanneer heb je de 20w echo?

Hier morgen naar Cb voor het eerst. Ben benieuwd.
    Vandaag zulke volle borsten, ze kan gewoon niet happen,, echt zielig. Dus ik kolf maar en dan flesje. En daarna weer aan de borst dan gaat het wel.

Erg joh, mijn man werkt altijd op woensdag thuis. Maar vandaag is hij naar kantoor. Dus ik vanmorgen J naar school gebracht met L in de maxicosi. Om half 1 dacht ik ineens ohh het is woensdag (hij is op woensdag om 12.15 uur uit)...
    Gelukkig heeft hij een kinderfeestje, anders had ie daar gestaan op het schoolplein...:):):)

4. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @maartje, haha zie nu dat je 17 okt de 20 weken echo hebt...

5. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    He meiden,

Ik weet eigenlijk niet precies wanneer ik uitgerekend ben. Volgens mijn eigen berekening is hert 28 mei. Ik ben met de echo gister 2 dagen terugget, dus dat zal dan 30 mei zijn.
    Maar de gyn zei dat het maar net is hoe hij de cursor neerzet op de echo, haha.
    Over 2 weken is de officiele termijn echo dus dan zal ik ook een datum krijgen.
    Is 9 weken trouwens niet wat vroeg voor de termijn echo?

@Paarse: heel fijn dat je morgen al naar de HA mag.

@Maartje: hmmm, ik denk een meisje :)

@Mik; Oeps! hihi. Gelukkig had hij een feestje

@Angelica; ben benieuwd naar je verhaal!

p.s. mijn manager vroeg vandaag of het allemaal goed ging met me?
    Ik ben vorige week 2 dagen ziek geweest (eigenlijk vooral heeel moe) en moest al 2x weer voor een dokters onderzoek.
    Ik heb dus keihard zitten liegen dat alles prima was. Wat op zich natuurlijk zo is. Maar ze zei dat deze baan heel zwaar is en veel van je vraagt, dus als er iets is dat ze dat wel moet weten.
    Moet ook eerlijk zeggen dat het me wel zwaar valt zo'n nieuwe baan in combinatie met een zwangerschap. Ben toch wat sneller moe, etc
    x

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Thanks meiden ik hoop op veel goede bevruchtingen
    We zijn gisteravond naar Gent gereden en we hebben hotel dichtbij genomen. Helaas was het bed van de eerste kamer ontzettend vies, zat bloed op het bed. We kregen een andere kamer en die rook heel apart. Gelukkig had ik mijn eigen kussen meegenomen dus ik kon mijn neus daarin drukken.
    Vanmorgen ging de wekker om 6 uur. Ik snel aankleden, ik mocht geen make-up, sieraden en nagellak op, dus ik was binnen een kwartier klaar. Even mijn man succes gewenst en ben ik naar beneden gegaan om ontbijt voor mijn man klaar te maken. Hij kwam om kwart voor 7 naar beneden. Snel gegeten en naar het zkh. Eerst ons melden bij het onthaal, stelde die doos toch een stomme vraag," deze aanvraag is voor Aug en niet voor Okt. Mijn man zo weet je wel hoe het werkt... de eerste poging ging niet door:x oh oh.
    Daarna potje ingeleverd en dan op naar de OK. Ik werd om 8 uur geroepen en ik moest operatiekleding aantrekken en mijn man ook. Ik ging gelijk aan het infuus en in belgie prikken ze ook bloed (wettelijk verplicht op hiv, hep b etc) Ik mocht het ok in en ze ging me een roesje geven en alles uitleggen. Ze stelde allerlei vragen over mijn geschiedenis en of ik de afgelopen week pijn medicatie had genomen. Toen kwam de arts, oh wat een geweldige man. Hij ging me klaar maken voor de punctie. Terwijl hij me ging ontsmetten vertelde hij dat ik moest denken aan het strand met cocktail etc, nou dan heb ik het wel goed gedaan er zit nu wel een dokter aan mijn benen. Hij lachen. Toen ging hij uitleggen wat hij ging doen en hij bleef maar druk en grappig (was heel fijn) Toen zei hij, zo de spuiten zitten er ook in. Ik heb niets gevoeld. Toen mocht mijn man komen, helaas mocht hij niet bij me zitten. de assistent gaf me weer iets in mijn infuus en ik werd binnen 20 heel dizzy en moe. Hij ging beginnen en ik heb echt niets gevoeld. 1 kreeg hij niet gedaan, ineens riep hij hou je schap en hij gaf die naald een duw en ik voelde niets. Daarna kreeg ik iets anders dan mijn gewone infuus (tegen overstimulatie) en we kregen wat te eten en drinken. OOk iets voor de pijn. De arts had al tegen mijn man gezegd dat het heel goed ging en hij verwachte iets tussen de 15 en 20. Na mij kwam een andere mevrouw en daar praatte hij niet zoveel tegen opeens kwam hij terug en zei heel zachtjes 16 en stak zijn duim op. Mijn infuus was op en de arts kwam en vertelde mijn man dat hij goed voor mij moest zorgen en me moest verwennen. Op een gegeven moment zei hij je mag niet auto, fiets, brommer of je man bereiden. Nou ik moest lachen om die man. Daarna keek hij mijn man aan en vertelde dat we vrijdag wel weer mogen vrijen hahahaha.

Vanmiddag wilde ik slapen ben best brak van de medicatie, alleen mijn katten wilde aandacht dus vanavond vroeg slapen.
    Ik heb morgen om 2 uur bloedtransfusie en zaterdag waarschijnlijk de tp. Ik hoop zo dat het kwalitiet van mijn embryo's goed zijn.

morgen reageer ik wat uitgebreider even ego sorry

7. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mik, je hebt nog een goed excuus om dingen te vergeten hè! Tot 9 maanden na je bevalling ;). Gelukkig maar dat J. een kinderfeestje had!
    Melk genoeg dus als ik het zo lees, wel lastig dat L. dan niet kan happen. Fijn om dan te kunnen kolven.
    Succes morgen op het CB.

Het is idd soms lastig om in zo'n kleine ruimte met elkaar te werken alhoewel het met mijn collega's nooit problemen oplevert. Met hem praten over zijn gedrag is vaak moeilijk omdat ie soms gewoon letterlijk wegloopt als hij het niet wil horen. Het gaat vaak een hele periode goed en dan barst de bom weer. Dat is het nadeel als je (zoals hij) niemand boven je hebt staan. Volgens mij hebben heel veel artsen, medici, etc. wel ergens een steekje los. Ik hoor het vaak in mijn omgeving en bij andere praktijken.

Lex, lijkt me heel lastig als er zo direct aan je gevraagd wordt of je je wel goed voelt. Groot gelijk dat je nog even wacht met vertellen op je werk. Hoe zie je dat volgend jaar als jullie kindje er is met je nieuwe baan? Of heb je daar nu nog niet over nagedacht?
    Volgens mij bepalen ze tussen de 8 en 11 weken de termijn. Bij mij was het pas met 11 weken omdat wij op vakantie waren. Alleen maar fijn dat je over 2 weken alweer een echo hebt!
    Doe tussen de bedrijven door maar lekker rustig aan dan als je zo moe bent...

Angelica, haha wat een leuke arts! Humor!!
    Doen ze een punctie in NL ook op de OK met een roesje?? Nooit gehoord... Maar lijkt me wel zo prettig.
    Mag je deze week nog werken nu je rustig aan moet doen?
    Ik hoop ook zo dat er veel goede embryo's zijn!!!!!!!!!! Spannend zeg! Wanneer hoor je hoeveel er goed bevrucht zijn?
    Laat je intussen dan maar goed verwennen door je man :). En braaf (niet) doen wat de dokter zegt :p.

Fijne avond!

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Angelica, fijn dat het zo goed ging. Hopelijk worden er mooie eitjes teruggeplaatst.

@Mik, oeps had jij mazzel dat J een feestje had. De volgende keer vergeet je hem niet zo snel denk ik.

Hoe was het op het CB?

@Maartje, heb je vandaag weer gewerkt? Was je baas weer een beetje te doen?

@Lex, logisch hoor dat je nog even niet aan iedereen vertelt over je zwangerschap. Maar dat is best moeilijk, maar ze horen het over een tijdje wel van je.

Vanmiddag met F naar de HA geweest. Hij vertelde dat hij idd richels op zijn schedel voelt. Zelf weet hij er weinig vanaf, dus F moet naar de KA. De HA dacht aan craniosynostose, dat is verbening van het kraakbeen. Dit was niet wat ik wilde horen, ben er best emotioneel over. Volgende week vrijdag moet F naar de KA, mijn man gaat dan ook mee. Ik vind het wel lang duren tot volgende week vrijdag, eerder was niet mogelijk.

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    paarse jeetje meid ik hoop dat het niets is. denk aan je

Hier helaas van de 16 4 bevrucht, als ik vandaag niet wordt gebeld dan is dat een goed teken

10. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Angelica, o dat is idd een verschil zeg 4 van de 16. Maar goed in principe is 1 natrrulijk voldoende. Hoeveel eitjes gaan ze terugplaatsen?

Vanacht ben ik ziek geworden, griep. Ik sta er niet van te kijken, met het weinige slaap pak je vanalles op. Mijn moeder heeft T even meegenomen.
    Gisteravond heb ik toch gegoogled op cranio... Echt niet leuk, wat je dan tegen komt. Mijn man en ik hebben F even heel goed bekeken en we zien dat zijn schedel scheef is. De rechterkant staat wat meer naar voren dan de linkerkant. Over een week weten we meer.

11. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Angelica, 4 embryos!! Goed zo, dubbele score van die van ons hoor. Ik duim voor jullie!!

@Paarse, van de meeste babies zijn de schedeltjes toch scheef? Tenminste gister bij het cb zei die vrouw dat L een mooi klein schedeltje heeft zonder scheefheid (weet ff niet hoe het te noemen) dus ik vroeg of het vaak scheef is bij babies, toen zei zij dat het meestel wel zo is. Volgende week vrijdag duurt inderdaad wel lang zeg voor zoiets. Hoelaat moeten jullie?
    Pfff wel een stress voor jullie zeg.
    Heb je al beter geslapen?

@Lex, volgens mij had ik bij J bij 8-9 weken een termijn echo.
    Wel lekker hoor eind mei..heerlijk de zomer thuis.

@Maartje, hmm nou lekker met zo'n baas dan. Gister een lekkere dag gehad?
    haha ja ik heb een excuses om 'dingen' te vergeten..maar mijn eigen zoon....schaam...

Gister voor het eerst naar het cb geweest met L. Ze weegt nu 4500 gr en is 56 cm, dus helemaal goed. We hebben spul gekregen tegen de reflux dat moeten we voor de bv met een lepel proberen in te brengen (lukte niet) vanmorgen een flesje kolfmelk en dat spul erdoorheen dat ging wel goed.
    Ook voor het overstrekken hebben we een folder met advies en tips meegekregen.
    Ze komt de laatste dagen wel vaak voor voeding, ik voed gewoon hoor, geen probleem. Vanmorgen met de kolf maar gestopt bij 200cc haha, beetje veel maar mijn boobs wel lekker leeg.

Morgen ga ik een fotoshoot doen voor de nieuwe collectie van de kleding van de webwinkel van mijn schoonzus, merkkleding4kids
    Neem L wel mee want als ze zo vaak komt is dat geen doen thuis.

Heerlijk weer he, heb al een uur gewandeld vanmorgen!

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, onze kids zijn dan net zo groot (of klein, net hoe je het ziet), alleen weegt F al 5 kg.
    Misschien overbodig hoor, maar ben je met L al bij een osteopaat geweest. Deze kunnen kijken naar overstrekking en dat evt behandelen.

Het klopt dat de meeste baby's een scheef hoofd hebben. Dit omdat ze op hun rug moeten liggen en dan snel een voorkeurshouding kunnen krijgen. Je ziet dan een afplatting op hun achterhoofd. Bij F lijkt het nu of de schedel in zijn geheel wat gedraaid is, en dat is niet normaal.

Jeetje wat heb jij veel voeding zeg :$. Hoeveel drinkt L nu van de afgekolfde melk (geen 200 ml lijkt me ;)).

Veel plezier morgen met je fotoshoot!

13. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Goede tip van Osteopaat, ga inderdaad eens eentje bellen voor een afspraak. Ik weet eigenlijk niet eens wat de gevolgen zijn van overstrekking.

O zijn hoofd gedraaid nee dat is wat anders inderdaad. Jeetje pff spanning zeg. Sterkte met de dagen doorkomen tot vrijdag. Kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt.

Neehee ze drinkt zeker geen 200, meestal 90-100cc als we echt heel rustig aan doen. Hoeveel drinkt F?

Grappig dat ze allebei even lang zijn, en hij ietsje zwaarder. We kunnen het zo goed vergelijken. Ze schelen 3 dagen toch?

Wat een heerlijk weer he, ik heb vandaag lekker 2 keer gewandeld (ongeveer 1 uur per keer), voel het wel hoor..hihi. Nu lekker languit op de bank. Aankomende week lekker geen school, het is herfstvakantie hier.
    Mijn directeur heeft nu formeel goedkeuring gegeven voor het opnemen van mijn vakantieuren aansluitend op mijn verlof en ik heb nu tm 31 dec vrij. En dan nog 8 uur over hihi.
    Officieel dus 2 jan weer werken.

14. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, T was zich ook erg aan het overstrekken. Hij had ook een duidelijke voorkeurshouding. Aangezien hij met de tang eruit getrokken was, had hij wel wat problemen met rechterarm en wilde dus ook niet die kant op kijken. Bij de osteopaat was maar 1 behandeling nodig en daarna was het een ander kind, tevreden.
    Je verzekering vergoed dit ws, een consult kan geen kwaad.

F drinkt uit een flesje ongeveer 120 ml (FV dan). We dikken het in met nutriton omdat hij anders veel te gulzig drinkt en veel krampjes krijgt.

F en L schelen 4 dagen, grappig toch?

Lekker dat je tot januari vrij bent, ik ook :D!

15. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hey Mik,
    Wat Paarse schrijft over de osteopaat schoot mij ook meteen te binnen. Ik kom er zelf al jaren (voor andere klachten weliswaar ;)), maar heb een paar jaar terug een lezing van een kinderosteopaat bijgewoond en heel veel klachten kunnen eenvoudig verholpen worden. Door de bevalling kan het zijn dat een bepaald botdeel op de onderkant van het achterhoofdje van de babyschedel ietwat verschuift en door dat gebied lopen veel zenuwen die weer in verbinding staan met plaatsen in het lichaam waardoor reflux, overstrekken, voorkeurshouding en zelf tenenlopen op wat latere leeftijd kunnen ontstaan. Feikje was toen al te oud om er nog iets mee te doen, maar als ik dat eerder geweten had, was ik met haar ook naar een osteopaat gegaan vanwege refluxachtige klachten. Ze verslikte zich continue en had veel last van projectiel spugen, kon haar ook nooit verschonen of neerleggen na een voeding.
    Geen must natuurlijk, dus kijk maar of je er wat mee kunt/wilt.

Angelica, wat fijn dat er 4 embryootjes zijn. Althans dat denk ik, want ik heb er geen idee van of dat een goede score is. Je komt wel een beetje teleurgesteld over... Morgen dan tp?

Paarse, hè wat balen dat je ziek bent. Heel veel beterschap!! Fijn dat je moeder ff mee inspringt.
    En verder sterkte met het lange wachten... Anders bel je maandag toch even om te vragen of er iemand is uitgevallen en of ze je anders willen bellen!?

F. werd gisteren ziek; koorts en futloos. Vannacht om 1 uur heeft ze haar bed onder gespuugd en haar haartjes zaten ook helemaal vol. Moest dus in bad en alles. Arm kind! Gelukkig gaat het nu alweer wat beter. Ik moest wel werken vandaag, maar gelukkig is ze op vrijdag altijd bij opa en oma.

Baas is weer te pruimen gelukkig. Vanmiddag symposium gehad op ziekenhuis van kaakchirurgie en bijzondere tandheelkunde. Was interessant en leuk om weer wat oude bekenden van school, stages en voormalige werkgever te zien! Nu lekker weekend....

Nog ideeën voor een kraamcadeautje voor een jongen? Broertje is pas 1,5 jaar dus ze hebben al heel veel...

16. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jippie, vandaag 20 weken!!! Op naar de 2e helft!

Fijn weekend allemaal.

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Angelica, ik ga keihard duimen dat er uit die 4 eitjes minimaal één mooi kindje voor jullie ontstaat!!!

Paarse, oeh, schrikken hoor! Ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt, maar probeer eerst de onderzoeken af te wachten en google vooral niet te veel! Hopelijk valt het mee. Maar sterkte met afwachten en een dikke knuffel! Ik duim voor jullie.

Hoe voel je je nu verder? Nog steeds grieperig?

Maartje, joepie, vandaag 20 weken zwanger :) En maandag de 20-wekenecho, toch wel spannend vind je niet? Veel succes in ieder geval, ik ga duimen dat alles goed is. En daarnaast ben ik natuurlijk ook ontzettend benieuwd of Feikje een broertje of zusje gaat krijgen :D

Wat sneu dat Feikje ziek was en alles onder gespuugd had :( Hoe gaat het nu met haar?

Je vroeg naar ideeën voor een kraamcadeautje. Misschien een mooi voorleesboek? Hebben ze nu misschien nog niet zoveel aan, maar op langere termijn is dat natuurlijk wel leuk. Ik zelf vond dat nu met N leuker dan het zoveelste speeltje of kledingstukje, daar hebben we er natuurlijk al heel veel van ;)

Mik, fijn dat L goed aangekomen was, maar balen van de verdenking van reflux :( Heb je johannesbroodpitmeel gekregen? Heb je het idee dat het werkt?

Lex, ik kan me voorstellen dat het combineren van je nieuwe baan en je zwangerschap zwaar is! Hopelijk krijg je de komende tijd niet erg veel kwaaltjes erbij en hoe je het allemaal een beetje vol!

Julia, hoe is het met jou??

All, hier gaat alles goed. V is nog wel hangerig geweest de laatste dagen, maar ik heb niet kunnen ontdekken waar ze nu precies last van had. Ze werd ook 's nachts een paar keer wakker, zijn we ook helemaal niet van haar gewend, maar gelukkig sliep ze afgelopen nacht door. Hopelijk komende nacht ook weer :)
    Morgen is ze alweer 23 maanden, dus over een maand is ze jarig. Ik vind het wel apart dat ze dan 2 jaar wordt, mijn grote meid :) Ik ben al druk met het bedenken van cadeautjes en hoe we het precies gaan vieren, ik vind het wel leuk om er echt werk van te maken.

Nu een rustig avondje op de bank, heerlijk! Vrienden belden straks nog of ze langs konden komen, maar ik wilde vanavond echt even niets. Nu komen ze volgende week.

Fijne avond allemaal!

18. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Mosa, groot gelijk dat je even lekker een avondje voor jezelf kiest!

Het lijkt wel in de lucht te hangen. Ook F. is nog niet opgeknapt, ze is nog steeds wat koortsig en klaagt over pijnlijke oogjes. Er komt ook troep uit... Vandaag dus maar niet naar kidsswing geweest.
    Ik hoop dat V vannacht weer doorslaapt (en F. ook!).
    Wordt N 's nachts weleens wakker? Ik hoor je er iig nooit over.

Heb vanmiddag toch een setje kleertjes als kraamcadeautje gekocht. Was toch al in een kledingwinkeltje voor F. en had geen zin en tijd om nog verder op pad te gaan. Een boek is ook altijd erg leuk, maar dat hebben we voor de 1e destijds al gegeven.

Ja, ik vind het toch best wel spannend komende maandag. Ik heb in mijn omgeving al 3x meegemaakt dat met de 20 weken echo niet alles goed was... De meeste kindjes worden natuurlijk gewoon gezond geboren maar toch...

Ik houd jullie op de hoogte!

Geniet van je bankhangavondje!

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Was ik ook nog even :)

Ik had vandaag al een beetje hoofdpijn, maar nu heb ik in één uur tijd keelpijn gekregen en mijn neus zit dicht, ik word dus verkouden :x Ik slaap dan altijd ontzettend slecht, dus ik zit er echt niet op te wachten ;) Maar ja, wie wel ;)

N wordt trouwens eigenlijk standaard 1 keer per nacht wakker, meestal rond 4.30 uur. Was wel lekker als ze helemaal door zou slapen, maar op zich mogen we niet klagen. Na de voeding kan ik haar meteen weer in bed leggen en dan slaapt ze zonder problemen weer verder. Ze gaat vaak 's avonds al om 20.30/21.00 uur naar bed, daarna maken we haar niet meer wakker, dus ze slaapt wel een hele tijd achter elkaar, alleen al wat eerder op de avond.

Bij vrienden van ons bleek het kindje tijdens de 20-wekenecho zo zwaar gehandicapt te zijn dat ze hebben besloten de zwangerschap af te breken. Was echt vreselijk, en zo besef je idd wel dat de 20-wekenecho echt serious business is. Maar gelukkig is de kans dat alles goed is natuurlijk heel erg groot!!

Nou, op een goede nacht voor ons allebei dan maar :) En vooruit, op een goede nacht voor alle meiden ;)

20. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé meiden,

@Maartje, al weer op de helft. Gaat hard! Succes maandag, en het is en blijft spannend zo'n 20-weken echo. Zeker als je om je heen andere verhalen hoort/meemaakt... Sterkte met wachten tot het moment.

Beterschap met F!

@Mosa, wat een heerlijke tijd zeg 04.30. Dat is hier nog toekomst, hahaha.
    Het hangerig zijn kan nog even duren. T is nu ruim een week hangerig en kan niks hebben.

Afgelopen 2 nachten kwam F om 2.00 en daarna om 6.00. Heerlijk, doet me echt goed. F is een tevreden mannetje als hij goed te eten krijgt. Mijn BV is enorm terug aan het lopen, kom nu op 2 voedingen uit en wil dat wel zo houden als het lukt. T is nog hangerig en echt om achter het behang te plakken de hele week. Echt diep adem halen.

Bij ons doet internet het niet. Ben nu bij mijn ouders. Het zal even duren voordat ik weer hier aanwezig ben. Ik probeer jullie vrijdag op de hoogte te brengen!

Deel Deze Pagina