Hello! Even snel vanuit Sofia. Angelica, spannend!!! Hopelijk geen vals positieve test! *duim duim duim duim duim duim* Voor de rest, veel beterschap, hopelijk knapt iedereen snel op, of zijn jullie en kindjes weer opgeknapt. Hier ook een snotterige Y. Het gaat maar niet over. Gelukkig geen verhoging meer, 1 dag voor vertrek naar BG was dat iig weer in orde. Hier alles goed, druk maar gezellig! later meer, nu slapen, morgen richting ons buitenhuisje, groet!
Ook hier even een snelle reactie. Angelica, hoe laat weet je meer? Lex, hoe was de echo!??? Mosa, zal best weer wennen zijn zo'n eerste werkdag. Zorgt je vriend dan 's morgens voor de kindjes? Balen zeg dat je er 3 uur over hebt gedaan. Mik, hoe gaat het met L.? Moest je nog terug naar de osteopaat? Paarse, F. inmiddels iets aan het opknappen. Julia, vandaag naar het buitenhuis? Klinkt goed! Wanneer vliegen jullie weer terug? Hoop dat Y. snel van zijn gehoest af is. Ik ben ook nog steeds niet opgeknapt... Ik baal er aardig van. Vanmorgen weer moeten spugen. Het duurt al een week nu (bye bye vakantie...). Mijn keelpijn is gelukkig wel minder maar ik hoest me helemaal suf dat alles er ook zeer van doet. Vooral 's nacht kan ik niet ophouden met hoesten, dus ben nog moe als ik opsta. En door al dat hoesten is mijn bekkenbodem inmiddels helemaal 'dood'. Ik kan gewoon mijn plas niet ophouden dan . Sorry voor mijn klaagzang! Nu even boodschappen doen en met F. naar de kapper en dan ga ik vanmiddag even slapen als F. ook naar bed gaat. Fijne dag!
He lieve meiden beterschap. Hier was de test negatief vanmorgen, ik hoop dat gent belt vandaag ik wil graag bespreken ik snap het gewoon niet meer. 5x zwanger geweest en nu?
@Angela, o dat klinkt niet goed . Ik hoop dat Gent je snel belt. Hele dikke knuffel! @Maartje, jij bent al lang ziek zeg, bah. En dat hoesten is heel vervelend, zeker als je bekkenspieren het niet meer zo goed doen. Als je weer beter bent kun je misschien langs een bekkenfysio gaan om ze te versterken. Ik ben ook niet lekker. Ben ongelooflijk moe, zou graag een nacht aaneengesloten slapen, maar dat zit er even niet in. Vanmiddag ga ik naar de HA ivm mijn carpaal tunnel syndroom. Het is weer verergert en ik heb veel zenuwpijnen, graag wil ik weer spuiten krijgen zodat ik er weer een paar maanden vanaf ben. En dan toch maar een operatie.
@Angelica, o wat klote meid. Lees net je onderschrift. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen dat het nu weer niet gelukt is. Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen.
Angelica, eigenlijk valt er maar één ding te zeggen Ik vind het echt heel erg voor jullie, weer zo dichtbij en dan weer die teleurstelling Ik wil je een hele dikke knuffel geven, en je veel sterkte wensen met het verwerken van weer een mislukte poging! En nu even pauze, is dat vanuit jullie of vanuit het ziekenhuis? Julia, wat rot dat Y nog steeds snotterig is! Hopelijk knapt hij snel helemaal op! Veel plezier in jullie buitenhuisje! Maartje, ach meid toch Wat rot dat je nog steeds ziek bent! En zo ontzettend hoesten, dat is ook vervelend. En dan die stomme bekkenbodem dan, niet leuk! Heel veel beterschap en een dikke knuffel! Op dagen dat ik werk en mijn vriend ook moet werken, past mijn moeder op. Ze woont op 5 minuten afstand van ons, dus ze komt “s ochtends om half 8 al. Gisteren lagen de meiden allebei nog te slapen en mijn moeder kleedt ze dan aan als ze wakker worden. Ideaal dus, dan kunnen we gewoon hun eigen ritme aanhouden Paarse, ook al niet lekker Wat zei de HA vanmiddag? Erg vervelend dat je zo“n last hebt van de carpaal tunnel syndroom, hopelijk krijg je die injecties! All, V slaapt sinds een week niet meer “s middags, best vermoeiend. Even wat tijd voor jezelf “s middags is best lekker, maar dat zit er nu even niet in. Verder heb ik het idee dat N in een sprongetje zit, ze is voor haar doen wat huileriger en doet meer korte dutjes overdags. Gelukkig valt het nog mee, maar ik ben een baby gewend die amper huilt, dus dan is dit wel even wennen. Fijn weekend allemaal!
Hi lieve meiden, Sorry dat ik even niks van me heb laten horen. Moest woensdag ochtend heeeeel vroeg vliegen en had 2 dagen cursus en de internet verbinding in het hotel deed het niet... Maar goed, de echo was weer helemaal goed! Was nu ook precies 9.2 weken. Die ochtend naar de VK geweest voor de intake. Zij vond 9 weken wel wat vroeg als termijn echo, dus ik krijg nog een officiele termijn echo bij 11 weken Ben ik wel heel blij mee. Als die goed, dat vertrouw ik er wel op tot 20 weken. Maar de gyn zei dat ik me geen zorgen meer mocht maken. Dat het er allemaal prima uitzag en dat het gewoon goed gaat Maar ja, na zo'n miskraam blijf je toch gespannen... Ik heb net even snel bijgelezen en lieve Angelica; een heeeeeeeeele dikke knuffel!!!! Pfff, ik zat bijna te janken toen ik je fotootje van de test zag! En toen las ik je onderschrift.... Waarom nu die pauze? @de rest; heb nog niet heel goed bijgelezen. Hoop dat iedereen zich weer wat beter voelt. Alhoewel Maartje nog niet volgens mij. En Mosa: jeetje van de trap gevallen? Je moet maar zo denken; gelukkig had je je camera in je hand en niet een van je meisjes. Dan baal je direct niet meer dat ie kapot is Nou, ik heb eindelijk even een rustig weekend. Lekker uitgeslapen vanochtend en nu even lekker samen ontbijten. Iedereen heel fijn weekend! x lex
Hoi dames, Lex, super dat de echo goed was! Ik moet zeggen dat ik me wel een beetje zorgen maakte toen je erna niet online kwam, maar gelukkig had dat een andere reden En heel fijn dat je nog een echo krijgt, maar met 2 goede echo's gaat het daarna echt niet meer zomaar mis. Dus ga het maar geloven, over een paar maanden ben jij mama Dat waren trouwens twee verschillende dingen, het van de trap vallen en de kapotte camera Het gebeurde wel op ƩƩn dag, niet mijn beste dag zullen we maar zeggen En ik was idd het meest blij dat ik niemand vast had toen ik van de trap viel, nog voor ik de grond raakte dacht ik dat al Toen ik iets van 30 weken zwanger was, ben ik een keer met V een stukje van de trap gevallen, dat was al heel erg schrikken maar nu ging het nog wel wat harder. All, hier een heerlijke nacht gehad. N werd om 6.00 uur wakker en toen om 8.30 uur. V om 8.00 uur, dus lekker kunnen slapen. Zometeen even boodschappen doen, mijn vriend is dinsdag jarig maar hij viert het morgen. Hij is zelf nu werken en gisteren hebben we ook al de grote dingen gekocht, nu alleen nog taart en wat hapjes. Fijne dag allemaal!
Lex, super zeg dat alles goed is!! En idd alleen maar fijn dat je over 2 weken weer een echo krijgt. Mosa, vergeten te reageren op je pechdag... Heb je nog last van je val? Alvast veel plezier met het feestje morgen! Angelica, ik las onderaan je 'handtekening' dat jullie (moeten) wachten tot eind januari. Heeft dat een reden? Nu moet je weer zo lang wachten... Ik vind het zo ontzettend kl#te voor je, ik had je het zo enorm gegund dat het nu goed zat. Een hele dikke knuffel.... Hier lijkt het weer wat beter te gaan. Ben nu alleen nog flink verkouden. Heb gelukkig weer eens een keer best goed geslapen. Vanmiddag krijgen we bezoek, dus ik ga zo een taartje bakken. Verder enorm geschrokken... Bij ons aan de overkant woont een gezin met een kindje van 2,5 jaar en een baby van 4,5 maand. Tijdens haar zwangerschap is een tumor ontdekt waardoor de baby een maand eerder is gehaald. Deze week is ze al overleden... Echt heel afschuwelijk... Ik zag aan haar geboortedatum dat ze net zo oud was als ik, heel onwerkelijk dat dit op zo'n leeftijd zomaar kan gebeuren. Haar kindjes zullen haar later niet kunnen herinneren. Las ook op hun blog dat het zo snel is gegaan de afgelopen dagen dat ze geen video of dagboekje voor de kindjes heeft achter kunnen laten. Triest.
@Angelica, ik loop steeds aan je te denken... Ik wou dat ik iets voor je kon doen, maar ik weet niet wat. Nogmaals een hele dikke knuffel! @Mosa, wat een lekkere slapertjes heb je toch. En een sprongetje zou best kunnen, daar hoort huilerig gedrag bij. Jammer dat V niet meer slaapt, best vroeg al. Maar ja je kan haar niet dwingen om te slapen. Hier bouw ik een tv moment in 's middags zodat wij allebei even rust hebben. @Lex, o super zeg dat je echo goed was. En helemaal super dat je over 2 weken dus weer mag kijken. @Maartje, fijn dat je weer bent opgeknapt. O wat triest zeg van je buurvrouw. Het is soms echt niet eerlijk. Wat erg dat haar kindjes hun moeder niet leren kennen. Kende je haar goed? Kan me voorstellen dat dit er behoorlijk inhakt. Dikke knuffel! Gistermiddag ben ik bij de HA geweest. Ik krijg maandag een spuit in 1 pols. Ze doet het voor het eerst, maar dat maakt me niet uit, als de zenuwpijn maar stopt. Ik mag dan ook geen BV meer geven, dus maandagochtend geef ik de laatste keer. Het is goed zo. Vanacht heeft F voor het eerst goed geslapen. Hij had de laatste voeding om 22.30 en kwam toen om 03.30 en daarna om 08.00 (heb hem wakker gemaakt). Echt zo lekker, zlef lag ik alleen wel wakker en te wachten, even wennen dat ik wat langer kan slapen. Hopelijk zet dit door.
Paarse, ik hoop voor je dat je heel snel van die rotpijn af bent. Zeker met een baby lijkt me dat lastig omdat je de hele dag aan het tillen bent. Hoe snel werkt zo'n spuit? fijn dat F zo goed heeft geslapen! Dat mag ie vaker doen!! Ik kende de overbuurvrouw persoonlijk niet, maar toch denk ik er heel veel aan. Te meer omdat we zelf in dezelfde leeftijd en levensfase zitten. We gaan met onze rij en de overkant wel een donatie aan het KWF doen. Dat willen ze ipv bloemen. En ik doe een kaartje bij ze in de bus.
Hoi meiden, wat een rust hier! Ben net bij de HA geweest en gelukkig geen verzakking. Heb nu een verwijzing voor de bekkenbodemtherapie gehad en kan daar volgende week terecht. Hoop dat dat wat helpt! Moet nu gaan.... X
Het is zeker rustig hier... @Maartje, wat fantastisch dat het geen verzakking is. Hopelijk gaat de fysio helpen! F slaapt 's nachts wat beter. Hij heeft gisternacht zelfs de hele nacht geslapen, we hebben hem toen om 06.30 wakker gemaakt. Hij komt nu 1x rond 04.00, heerlijk hoor! Gisteren heb ik de nacontrole bij de VK gehad, alles was goed! Maandag heb ik een spuit gehad in 1 hand. Ik merk al wel duidelijk verschil. Mijn andere hand moet nog, maar HA gaat op vakantie en moet naar een andere HA.
He meiden Zo sinds gisteren bloedverlies zkh gebeld en 22 nov een uitgangsecho en bespreken Paarse fijn dat alles goed was Maartje ik hoop dat je geholpen kunt worden
Paarse, wat heerlijk dat F. nu beter slaapt! Dat moet je vast goed doen!! Ook goed om te horen dat je al meteen wat merkt van die spuit. Wanneer krijg je die andere? Angelica, 22 november dus naar het ziekenhuis. In Belgiƫ? Ik hoop dat jullie dan weer niet al te lang hoeven te wachten... Dikke knuffel voor je...
@Angelica, wat verdrietig dat deze ronde niet is gelukt.. Ben je nu met de 3e ronde gestart? zelfde medicatie? Nu ICSI lees ik, dat is wel fijn, hopelijk wat meer bevrucht en dat er dan misschien wat cryos zijn.
@Maartje, gelukkig maar geen verzakking. Hoop dat de bekkenbodem therapie helpt. Wanneer moet je? Ben je verder weer helemaal opgeknapt? @Paarse, fijn dat F zo goed slaapt. Hoelaat geef je de laatste fles? Ben je nu helemaal afgebouwd? Las dat je carpaal hebt, dat is mooi klote zeg. Je hebt een spuit gehad en merkte verschil, is dat dan tijdelijk? Of kan je er zo van genezen? @Mosa, hoe is het? Lees dat V niet meer slaapt, dat is best snel. Inderdaad zijn die slaapjes wel lekker voor wat tijd voor jezelf.
Hoi dames, Maartje, wat ontzettend fijn dat het geen verzakking is! Hopelijk helpt idd de bekkenbodemtherapie goed! Paarse, wat fijn dat F steeds beter gaan slapen 's nachts! En wat goed dat je na de spuit gelijk verbetering merkte, wanneer krijg je nu de spuit in je andere hand? Angelica, dus toch geen pauze lees ik, ben je zeker wel blij om? Maar poging 3 alweer, dit MOET hem gewoon worden!!! Mik, arme J, niet leuk de ziekte van pfeiffer Heeft hij er erg veel last van? Kan hij wel naar school? Ik heb gehad toen ik een jaar of 16 was, heel vervelend! Julia, hoe is het met jou? Weer terug in NL? En is Y inmiddels weer helemaal opgeknapt? Lex, hoe is het met jou?? All, hier gaat het goed, inmiddels weer helemaal aan het werk. Het bevalt ook wel weer, soms ook wel fijn om even met wat anders bezig te zijn Met mijn meiden gaat het ook erg goed, maar V lijkt te dromen 's nachts en is vaak wakker. N slaapt gelukkig meestal door, nu V weer Morgen heb ik een meeting van dat andere topic weer ik meeklets, wel jammer dat het hier nooit van de grond gekomen is. Fijn weekend allemaal!