Angelica, het zou eerder raar zijn als je nooit jaloers zou zijn Het is gewoon zo oneerlijk dat de één zo zwanger raakt, en de ander met moeite of helemaal niet, en weer een ander heeft moeite met zwanger te blijven. En het enige dat je kunt doen, is hopen dat het goed komt. Maar zoals sommige vrouwen in jouw omgeving er mee om gaan, vind ik echt niet normaal Die hebben echt geen verstand! Wij hebben de volgende katten: Koetje, 7 jaar, mannetje, lijkt ook echt op een koe Sylvester, 4 jaar, mannetje, een zwarte britse korthaar Sterre, 4 jaar, vrouwtje, een zwarte britse korthaar. We hebben ze alledrie uit het asiel, ook de raskatten en het zijn superlieve beestjes Wat voor kleur britse korthaar hebben jullie? Zijn mooie katten hè? Maar aangezien jullie ook een mannetje hebben, is die van jullie ook zo zwaar? Ik heb het idee dat die van ons sowieso zware botten heeft, maar hij weegt 9 kilo Zijn zusje 6, dus dat is ook een flinkerd. Verder hebben we nog Sam en Mosje, twee konijnen (en vandaar Mosa ) Ik wil de keukenkastjes eens helemaal schoonmaken en opnieuw indelen, dus dat ga ik nu maar eens doen. In plaats van te lang op het forum rond te hangen
hahaha oh vandaar Tigger heeft me 200 euro gekost (was eigenlijk 500). Hij is 3.3 kilo heeft een grote kop, maar is heel mini. Ik probeer even een foto op mijn profiel te zetten.
ik moet eigenlijk werken hahaha foto's staan erop. Indy is 6.7 kilo geloof ik en Tiesto 7.3. ze moeten afvallen van de dierenarts
Hey! Angelica, niet erg tactvol hoe sommige mensen in je omgeving reageren... Confronterend en verdrietig lijkt me dat. Een goede vriendin die precies weet wat er speelt moet toch beter weten. Ik denk dat de meeste meiden het wel herkennen dat een boel mensen om je heen op een gegeven moment gaan vragen 'En, beginnen jullie nog niet aan kinderen?' Ik werd er na een tijd helemaal debiel van en wij hadden uiteindelijk het gote geluk dat toen we een kinderwens hadden het allemaal voorspoedig verliep, maar als dat niet zo is kun je mensen daar zo vreselijk mee kwetsen. Trouwens, rond Feikjes 1e verjaardag begonnen de vragen weer opnieuw... Grrrrr! Gezellige beestenboel bij jou! Wat een kattenliefhebbers hier! Kattenkots, hmmmm lekkere binnenkomer Julia... Hopelijk daarna nog een fijne ochtend/middag gehad? Werkze vandaag. Of beter gezegd welterusten?? Heb je nog iets anders gevonden? Sicilië?? Lijkt me ook wel wat, gezellig tussen de mafioso's 8). Mosa, wat een geweldig voornemen! Wat zal die keuken blinken straks. Lekker muziekje op en poetsen maar... Je zei dat jullie meestal kamperen. Heb je dat met Veda ook al eens gedaan? Wij gingen ook altijd met de tent, maar die is vrij klein voor ons 3'tjes en voorlopig iets huren vonden we voornamelijk makkelijk, maar toch wel kamperen, zo gezellig, ook voor Feikje! Ja, mijn vriend en zwager stellen het heel goed daar in Frankrijk en er is gelukkig veel sneeuw bijgevallen. Zaterdag komen ze weer thuis . De uitslag was weer goed! Toch weer fijn om te horen, al vindt mijn vriend dat spannender dan ik. Begin febr. weer... Vandaag een relaxdagje hier. Feikje zit op het KDV op dinsdag en normaal werk ik dan ook, maar heb een dagje geruild met een collega die volgende week op wintersport gaat, dus zij werkt vandaag voor mij. Had me voorgenomen vanmorgen de 2 bovenverdiepingen te gaan poetsen, maar heb lopen lamballen. Net klaar en ga zo maar eens een paar boodschapjes doen en dan Feikje op tijd ophalen.
Angelica, mooie katten Indy is ook erg mooi vind ik! Onze katten wegen 9, 6 en 6 kilo en het kan nog wel, maar ze mogen niet aankomen. Maar het zijn ook flinke katten alledrie. Maartje, wat fijn van de goede uitslag!! En zo tikt de tijd gelukkig gewoon door En dat snap ik idd ook niet, die vragen naar iemands kinderwens, je weet nooit wat er precies speelt, dus ik zou er zelf nooit naar vragen. Mijn zwager en schoonzus willen al wel 8 jaar een kindje, maar dat is helaas nooit gelukt. Ze hebben ook IVF gehad, maar ze is nooit zwanger geraakt. Nu hebben ze het zeg maar opgegeven. Heel zielig, maar we hebben niet echt een goede band met ze en er wordt ook eigenlijk nooit over gepraat, vind ik persoonlijk moeilijker dan dat je er gewoon over kan praten met ze. Wij hebben afgelopen zomer met Veda gekampeerd. We gaan altijd op de bonnefooi, meestal naar Frankrijk, en daar trekken we altijd rond. Afgelopen jaar hebben we het iets rustiger aan gedaan, we zijn op twee plekken geweest (Ardeche en Jura). We hebben wel een nieuwe tent gekocht, best een grote, én een dakkoffer want je moet me toch een hoop spullen meesjouwen Eigenlijk ging het prima, maar Veda is ook wel een makkelijk kind, en dat scheelt wel natuurlijk. We kregen zoveel complimentjes van mensen hoe lief ze was en dat ze haar nooit hoorden Komende zomer gaan we natuurlijk niet, maar in de zomer van 2012, met kindjes van 2,5 en 1, gaan we denk ik wel wat huren. Ik vond het kamperen prima gaan, maar met twee kleintjes lijkt me dat iets makkelijker. Zo, heel verhaal En lekker toch, rustig aan gedaan, mag soms ook weleens Ik ga weer verder in de keuken. Heb mijn laptop aanstaan met een muziekje aan, dus af en toe even spieken
Ja, ik ga er wel vanuit. De gyn. zei vorige maand 4-6 maanden, maar de oncoloog en een andere gyn die ik de keer daarvoor had, waren echt heel strikt over die 6 mnd. 2 voorbij, nog maar 4 te gaan...
Hé dames, nog geen goede internet, het morgen verholpen zijn dus dan meer... Heb me in kunnen houden met testen, dus ook morgen. Hopelijk lukt het me dan om een foto te plaatsen. Heb vanacht slecht geslapen, het is toch wel erg spannend. Eerst maar eens een goede echo. O en ik heb besloten om mee te gaan doen met MvM. Ik doe het voor jullie, al zie ik er wel tegenop . Eerder wilde ik niet meedoen omdat het ook weleens gebruikt wordt voor cosmetica en afslankmiddels, Dat vindt ik zooooooooo slecht. Kijk dat ik straks alle pies ga verzamelen moet natuurlijk wel goed terecht komen. Zonder jullie had ik het niet gedaan! Tot morgen!
Machtelt, logisch dat het spannend is, maar na een mooie test morgen, voel je je vast iets zekerder. En dan weer afwachten tot de echo, maar het komt vast goed En heel goed van MvM! Het valt echt reuze mee hoor, mits je niet te misselijk wordt En bij MvM zeggen ze dat alle HCG alleen gebruikt wordt voor pregnyl, dus probeer daar maar op te vertrouwen! Nou, hopelijk heb je morgen weer echt internet!
machtelt heel goed. apart he dat ik eigenlijk gewoon een soort van urine in mijn lichaam spuit of een stofje ervan, maar ik ben er blij mee. Voor mijn gevoel gaan de dagen nu heel langzaam altijd de wachtweken. Indy is echt een lieverd, maar heel jaloers. Als mijn man naast me zit of we liggen in bed dan moet en zal ze tussen ons in zitten/liggen. Ze heeft een sterke eigen wil en altijd het laatste woord. als je wat tegen haar zegt, miauwt ze altijd terug. als ze op haar lazer krijgt dan gaat haar snuit omhoog en dan echt een miauw van het zal wel. Ik heb ook bijnamen voor ze Indy = Bitch Tigger = Bin Tigger Hij terroriseert Tiesto Tiesto = double oo Tiesto, hij schut met zijn kont heel erg hahaha Die vriendin van mijn man is gisteren bevallen, ze belde net. Oh ik heb echt een allergie voor haar. Ik ben echt heel slecht maar ik ga ook nooit mee naar haar toe. Maartje nog 4 mnd ja. Toen ik mtx zou krijgen zeiden ze ook 6 mnd maar dat zouden ze na 3 mnd opnieuw bespreken. Ik heb toen besloten met de arts om het niet te doen en toen werd ik pas na 3.5 maand weer ongesteld. Ik hoop meiden dat Maartje en ik jullie snel volgen met het roze en blauwe nieuws
weet wat ik moeilijk vind als ze zeggen je bent er te veel mee bezig, ga op vakantie etc. Dan zeg ik hallo ben al zwanger geweest alleen het blijft niet zitten of juist wel maar dan op de verkeerde plek.
@Angelica, wat een belachelijke opmerkingen zeg! Probeer je er niks van aan te trekken hoor, mensen moeten maar gewoon wat zeggen. Het zegt meer over die mensen dan over jou! Het zou makkelijk zijn als ik mijn urine persoonlijk aan je kan overhandigen, maar het is idd wel raar. Over huisdieren gesproken. Wij hebben 2 konijnen, Guus en Dirkje. Eerst stonden ze binnen, maar toen ik zwanger was van Thijs begon Dirkje overal nesten te bouwen, echt zielig voor Guus, want in het etensbakje zat ook een nest. Toch hebben we ze steeds binnen gehouden. Een paar maanden nadat Thijs geboren was, werd het nog erger. Ze zijn toen, met pijn in mijn hart, naar buiten gegaan.
Angelica, een brutaal en bijdehand katje dus, die Indy En die vriendin die bevallen is, is die van de spelcomputer? Ik kan me voorstellen dat je er niet op zit te wachten om daarheen te gaan! En ik hoop ook ontzettend dat Maartje, Lex en jij ons snel volgen Bij Maartje duurt het nog even, maar zodra ze er weer voor mag gaan, hoop ik dat zij jou en Lex volgt Sowieso vind ik dat een stomme opmerking, dat je maar op vakantie moet gaan. Of er niet zoveel mee bezig moet zijn, vind ik echt opmerkingen van mensen die totaal niet nadenken Machtelt, Guusje en Dirkje, wat een grappige namen Voel je je eigenlijk al weer helemaal thuis in jullie huis? Wat ik me afvroeg, is Machtelt eigenlijk jouw eigen naam? En Julia en Maartje, zijn Julia en Maartje ook jullie echte namen? Lex zal ook wel weer zo'n beetje terugkomen van vakantie, ze ging een week toch? Wel heerlijk, even een weekje ertussen uit!
@Mosa, ja hoor ik ben echt Machtelt! Ben vernoemd naar mijn oma. Toen ik hier net kwam, had ik niet door dat deze naam ook mijn gebruikersnaam zou zijn, anders had ik wel "paarse" geheten. Ik voel me alweer helemaal thuis in ons huis. Wel weet ik nog niet waar alle spullen staan. De kelder is nog niet klaar, dus alles staat overal. Ik hoop ook zo dat Lex, Angelica en Maartje ook (heel) snel zwanger zijn. Mijn duimen draaien voor jullie! Ik ben ook benieuwd naar jullie namen, dus kom maar op ! Ik merk dat ik veel met jullie bezig ben, terwijl we elkaar nog niet eens hebben gezien. Kunnen we daar verandering in brengen? Lijkt mij erg leuk.
@Machtelt, wat goed dat je ook mee gaat doen met mvm! Super bedankt, zonder jullie was ik nooit zwanger geraakt. ha ha die flessen kunnen 2 liter hebben, nou heb ik vandaag gewerkt en hij zit al redelijk vol haha, dat wordt nog wat in het weekend. Jullie hebben een hoop berichtjes geplaatst zie ik. Las iets over zuid spanje, geweldig! WIj hebben daar een flydrive gedaan toen die kleine 3 jaar was, heel goed te doen. Mooie steden gezien, Gribaltar, gaaf lopen aapjes los. Sevilla, beauty! Cadiz, mooie stad!! @Maartje, hoe veel jaar is Feike? (sorry weet ik ook niet) Ik heb dus 1 zoontje van 6 jaar, geb 23 april 2004. Natuurlijk zwanger geworden, normale zwangerschap enzo. De ellende begon 2 jaar later met mijn baarmoederhals. @Mosa, wij gaan deze zomer ook niet. We hebben nu maar bedacht om in het voorjaar nieuwe keuken te laten plaatsen. @Angelica, doe je ook nog een test om te kijken of de pregnyl uit je lichaam is? Wij hebben ook 3 katten, Trophy 14 jr, Murphy 14 jr en Goofy 1, 5 jaar. Die laatste hebben we toen aan mijn zoontje gegeven omdat iedereen om hem heen een broertje of zusje kreeg (hij was toen 4 jr) en nu had hij ook iets leuks zeg maar. Werkte goed trouwens want al die kids vonden een kitten leuker om mee te spelen dan een pasgeboren brusje. Lig nu op de bank Glee te kijken haha..lekker. Ga de rest van jullie berichten nog lezen anders mis ik weer de helft.
Machtelt, leuke naam heb je dan Hoor je ook niet zoveel. Ik heet Laura Fijn dat je je in ieder geval weer thuisvoelt in je huis! En dat van de spullen komt de komende weken/maanden vast wel goed. Ik wil best een keertje afspreken hoor Lijkt mij ook gezellig. Wij wonen in ieder geval dicht bij elkaar, en wel centraal in NL. Maar ik kan me ook voorstellen dat afspreken misschien confronterend is voor de niet-zwangeren Mik, nou, fijn toch, dat je zo'n grote plasser bent Ik drink eigenlijk te weinig en ik plas per dag ook echt niet zo'n kan vol. Ik probeer wel meer water te drinken, maar in de winter heb ik daar ook niet altijd zin in. Jammer dat jullie niet op vakantie gaan komende zomer, maar een nieuwe keuken is ook leuk natuurlijk Wat voor smaak heb je, landelijk of juist strak, of nog iets anders? Ook al 3 katten, leuk Veel plezier met Glee kijken nog!
Zie hem poseren dan Stoere knul hoor, maar met een lieve uitstraling Weet hij al dat je zwanger bent, of wachten jullie eerst even af hoe het gaat?
De keuken op zich wat strakker zeg maar, mooie grepen erop. Lichte kleur. De keuken die erin zit, zit er vanaf de bouw in en wij kwamen hier na 1,5 jr wonen. Toen dachten we, dat doen we het jaar erna wel..ahum we wonen er nu ruim 8 jaar. @Machtelt, ook met die vorst staan de konijnen buiten?