Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Meiden, slecht nioeuws. Er zijn 2 schedelnaden helemaal dicht. We worden doorgestuurd naar het WKZ. Ik ben erg verdrietig...

2. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hè nee bah... Dus toch.... Krijgen jullie in het wkz meer te horen? En wanneer kun je daar terecht?
    Ik leef met jullie mee. Dikke knuffel voor je verdriet.
    X

3. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Ach, wat een rotnieuws :( Ik had ook zo gehoopt dat het allemaal zou meevallen, maar helaas niet :(
    Een hele dikke knuffel voor alles!!

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    In het WKZ zullen ze een 3d foto maken en een scan. Geen idee wanneer we terecht kunnen, we worden door hun opgeroepen. Ik denk wel snel, zal niet maanden duren.

De KA was de vorige keer heel positief, maar ik bleef een voorgevoel houden dat er iets niet klopte. Helaas heeft de foto mijn gevoel bevestigd. De KA had deze uitkomst niet verwacht. Ik heb haar mailadres om vragen te stellen, want ik ben de helft vergeten van wat zij allemaal heeft verteld.

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat een spannende tijden gaan jullie tegemoet zeg!
    En je voorgevoel klopte helaas idd, maar wel goed dat ze voor de zekerheid nieuwe foto's gemaakt hebben. En niet met de uitkomst waar je op hoopte natuurlijk, maar nu kan er in ieder geval wat aan gedaan worden.

Hopelijk kunnen jullie snel terecht bij het WKZ zodat jullie snel precies weten hoe en wat! Nogmaals een knuffel en veel sterkte!

6. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    O meid wat een vervelend nieuws, had zo gehoo pt dat het 'niks' was.
    Dikke knuffel!

7. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Paarse hoe is het?

Hier nog drama met J die Pfeiffer heeft en Lizze dr reflux wordt alleen maar erger nu ik gestopt ben met bv.
    We gaan zo naar de huisarts. Sorry dat ik niet zo veel op het forum ben, ik zit er ff doorheen.

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, wat vervelend dat J nog steeds Pfeiffer heeft. Hoe lang kan dat duren? Is hij steeds thuis of gaat hij ook (aangepast) naar school? Zielig hè die reflux. F heeft nu zantac gekregen van de HA hiervoor, ik zie een kleine verbetering hierdoor.

Logisch hoor dat je druk met je kids bent en er last van hebt. Heb je af en toe ook even tijd voor jezelf om even op te laden?
    Geeft toch niks dat je dan wat minder hier bent!

En hoe het met mij gaat, tja... veel huilen, veel aan het malen en slecht slapen. Ik heb een link doorgekregen van het cranioteam van het WKZ. Ik heb het snel doorgelezen, maar word er nog verdrietiger van. Er staat bv een link naar de NL vereniging voor ouders met een gehandicapt kind. Ik vind dat keihard om te zien en weet ook niet goed of dit ook voor ons geld. De toekomst voelt nu heel onzeker.
    Ik ben zo boos op de KA. Eerst weet ze niet wat we er komen doen en zij wij gerustgesteld. Blijkt dan dus toch dat via de foto (op ons aandringen) dat het toch niet goed is.
    Ik wacht steeds op een oproep van het WKZ. Als ik volgende week nog niks gehoord heb ga ik bellen.
    Afgelopen weekend heb ik veel gehuild en T is dan heel lief. We hebben nog niks tegen hem gezegd, ik kan het nog niet, weet niet wat we tegen hem moeten zeggen. Maar ondertussen weet hij echt wel dat er iets is. Ook als andere mensen vragen hoe het gaat, weet ik niet wat ik moet zeggen. Ik weet het gewoon even niet meer.

9. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Lieve Paarse en Mik,

Even een hele dikke knuffel van mij!
    Denk aan jullie!

x

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Mik, ach meid, wat rot dat je er een beetje doorheen zit :( Maar het is natuurlijk ook zwaar zo, met zowel J als L! Hopelijk kon de huisarts je ergens mee helpen!
    Wat is de reden dat je bent gestopt met bv, dat heb je hier nog niet verteld toch?
    Dikke knuffel in ieder geval, hopelijk wordt alles snel makkelijker!

Paarse, ik vind het allemaal zo rot voor jullie! En het lijkt me echt heel frustrerend en zenuwslopend dat je niet precies weet hoe ernstig het is en wat de plan van aanpak zal zijn. Ik hoop dat de oproep van het WKZ snel komt zodat je tenminste weet wanneer jullie terecht kunnen, en hopelijk hebben jullie dan snel duidelijkheid.
    Maar heel begrijpelijk dat de toekomst nu onzeker voelt! Echt een rotgevoel natuurlijk, dikke knuffel daarvoor!
    En natuurlijk heel veel sterkte met alles!!

Lex, hoe is het met jou?

Angelica, hoe is het nu met jou? Heb je vandaag nu weer een echo gehad?

All, V werd vrijdag ineens flink verkouden en zondag volgden de overige 3 van ons gezin ;) Gelukkig valt het bij N mee, maar ik voel me flink belabberd en ik slaap ook erg slecht.
    Wel druk geweest in huis, we hebben de inhoud van alle kasten opnieuw uitgezocht en ingedeeld, een hele klus!

Een vriendin van mij was 17 november uitgerekend van haar eerste kindje. Vanmiddag sprak ik haar en morgen wordt ze ingeleid vanwege een hoge bloeddruk. Ik vind het zo spannend voor ze! Hopelijk gaat het niet al te lang duren allemaal. In ieder geval ben ik blij dat ik (voorlopig tenminste, een 3e kindje sluiten we niet helemaal uit) morgen niet hoef te bevallen ;)

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Paarse, hoe is het nu??
    Weet je al wanneer jullie bij het WKZ terecht kunnen?

Hier een vreemde dag. Mijn schoonvader kreeg vandaag een darmonderzoek, hij had één keer wat bloed verloren dus ze wilden voor de zekerheid controleren of alles goed was.
    Hebben ze een flinke tumor gevonden en het blijkt ook kwaadaardig te zijn. Volgende week allemaal onderzoek of er uitzaaiingen zijn en dan gaan ze een plan van aanpak maken.
    We zijn er net even geweest, wel heftig hoor! Hopelijk vinden ze geen uitzaaiingen en dan wordt hij waarschijnlijk geopereerd. Hij heeft verder totaal geen klachten, dus voor hem zelf is het ook zo onwerkelijk.
    Mijn vriend is natuurlijk ook ontzettend geschrokken.

Verder gaat alles goed hier, nog steeds aan het snotteren maar volgens mij gaat het de goede kant op.

12. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi all,
    Jeetje Mosa wat een heftig nieuws van je schoonvader!
    Laten we hopen dat het niet uitgezaaid is! Hoe oud is hij als ik vragen mag?

@paarse; jij al meer nieuws wanneer jullie terecht kunnen?

@Angelica: hoe is het met jou? Waar zit je nu in het traject?

Hier alles nog prima. Ik ben gister even langs de vk geweest omdat ik beetje onzeker werd. Vriendin van mij heeft bij 12 weken haar tweeling verloren. Geen enkel teken ze kwamen erachter bij een regulier echo. Het is haar 4e mk op rij, dus heel heftig.
    Ik moest even weten of alles nog wel goed zat (aangezien ik nog steeds helemaal nergens last van heb). Maar het hartje klopte gelukkig nog ferm en stevig.

Nou meiden hoop dat snel de zon weer een beetje gaat schijnen voor een aantal hier!
    x

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mosa, o wat schrikken zeg! Nou ik hoop met jullie mee dat er geen uitzaaiingen zijn. Lijkt me zo raar dat als je nergens last van hebt toch zo ziek bent. Sterkte de komende tijd ook voor je vriend!

En nog steeds aan het snotteren? Volgens mij snotter jij vanaf je zwangerschap al ?

@Lex, o wat erg zeg van je vriendin. Ik kan me voorstellen dat jij dan even zekerheid wilt hebben, zulke dingen komen nu extra hard aan.

Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt? Gaan jullie nog een pretecho maken? Hoe voel je je?

(Zonneschijn voor iedereen, zou lekker zijn!)

Wij hebben nog steeds niks gehoord van het WKZ. Ik ga maandag bellen. Ik ben lid geworden van het cranioforum, ik heb me er alleen nog maar voorgesteld, wil er nog niet zoveel van weten. En het is raar om met zoveel spanning rond te lopen en niet weten wat je te wachten staat, maar het leven gaat ook gewoon door. Het gaat wel weer wat beter met me.
    Zometeen komt een overbuurvrouw op kraamvisite, haar zoontje is 3 weken ouder dan F. Ik zal haar vertellen hoe het met F gaat, best wel spannend vind ik dat.

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    ....hoe langer je niet komt, hoe moeilijker het is om weer aan te sluiten... Ik ben in een aantal maanden tijd van gemiddeld 9 berichten per dag naar net 2 gegaan waarvan het grootste deel pb'tjes zijn met een forumvriendinnetje. Slechte zaak... voel me ook niet helemaal meer op mijn plaats omdat ik hier al een aantal weken niet meer geschreven heb. Tis druk!

En al heb ik de laptop wel regelmatig aanstaan, of via de ipod, het blijft toch voornamelijk bij 'even snel bijlezen' en weer verder met andere zaken.

Ik schrik wel van de gebeurtenissen hier. En dat zich dat allemaal afspeelt in de levens van zo'n klein groepje mensen eigenlijk. Best veel narigheid :(

@Paarse, wat onzettend heftig van F. Eerst een arts die zich geen zorgen maakte en dan ineens devastating news. Ik werd er stil van toen ik het las. Maandag ga je dus bellen, ze hebben geen tijdslimiet, zo van tussen de 3 en 8 weken word je gebeld?

@Mosa, jee... zo'n onderzoek is mijn vader laatst ondergaan, bij hem kwam er gelukkig dus geen K uit maar 'alleen' coeliakie. Heftig hoor, nu inderdaad maar heel hard hopen dat het operatief te verwijderen is. Veel sterkte!

@Mik, jeetje meid. Pheiffer, reflux, gestopt met bv....en je zit er doorheen. Niet vreemd. Veel sterkte meid, hopelijk idd (ik weet even niet meer wie het zei) een paar zonnenstralen....

@Angelica... gips... daar zat je vast op te wachten. Veel pijn gehad zeker. Hoelang moet het gips erom blijven?
    Wel pijnvrij nu hoop ik?

Gelukkig ook posi. Lex, gefeliciteerd! Wat romantisch zo'n weekend en dan als klap op de vuurpijl een aanzoek! Jij in de 7e hemel? En nog geen klachten, heerlijk! Al maakt het je ook onzeker lees ik. Begrijpelijk ook. Toch maar proberen te gaan genieten, dubbel en dwars verdiend.

@Maartje, druk druk en te weinig tijd? Nestelen kost zoveel tijd en energie he? En waarvoor eigenlijk? Alsof beeb er erg in heeft wat er op de muren zit en of het bedje wel bij de commode past ;) Hopelijk vordert het snel en krijg je snel wat rust. Het is ook gewoon fijn wanneer alles op orde is, dat snap ik best. Dan kan je beginnen met het wassen van al die mini sokjes, rompertjes etc :)

Hier? Druk! 3 kinderen, huishouden, (parttime) werk incl promotie (hihi) waardoor toch wel een stukje drukker dan voorheen, afspraken hier en daar en veel gerace met de auto om iemand ergens op te halen of weg te brengen kost veel tijd. Nachten nog altijd bagger, al kan ik met trots zeggen dat B. ein-de-lijk normaal slaapt. Y. wordt vaak half wakker en ik word van het zachtste geluid al wakker. Als mijn nachten 6 u slaap tellen is het veel. Ik ben dus behoorlijk moe, maar voel me verder goed. Y. groeit als kool, was een paar weken terug net boven de 7 kilo, dat gaat dus de goede kant op :) Ik zal eens een fototje spammen, als jullie willen....(is van begin november)

Koppies op allemaal, na regen komt....

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Julia, wat een poepie zeg, mooi mannetje hoor! Wat goed dat hij lekker groeit.
    Fijn dat B weer goed slaapt, dat heeft lang geduurd zeg. Hoelang heeft die "fase" geduurd van nachtmerries (T zit er nu middenin)?

En het geeft niks hoor als je hier niet zoveel kan zijn. Kan me voorstellen dat je met 3 (!) kids hartstikke druk bent.

En ja maandag ga ik bellen met het cranioteam. Geen idee of er een tijdslimiet is. Mocht dat wel zo zijn, dan wil ik dat weten. Ik wil gewoon heel snel weten waar we aan toe zijn.
    Eindelijk dringt het ook door tot mijn man. Hij zat eerst in de ontkenning en wilde er absoluut niet over praten. Nu benoemt hij ook dat F het heeft. Het is echt een proces, waar we aan het begin van staan.
    Gisteravond kwam een buuf me "ontvoeren" om even wat te drinken. Heerlijk hoor even weg. Bij terugkomst bleek alleen dat F al een uur lang krampjes had. Mijn man kreeg hem niet stil. Ik had hem vast en hij was al snel gekalmeerd.
    Met T gaat het goed. Hij is zo lief geweest deze week. Ook als ik een flesje aan het maken was voor F ging hij naar F toe om te zeggen dat mama er zo aankomt met wat lekkers. O daar smelt ik helemaal van :)!

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé meiden,

net heb ik het WKZ gebeld. Vrijdag 16 december heeft F er een afspraak. Jammer dat het nog zolang duurt, ik hoop dat ze dan meteen wat onderzoeken gaan doen.

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Paarse, gelukkig een datum, maar dat duurt inderdaad nog even... Sterkte!

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Vanochtend had T sintviering op de PSZ en vanmiddag met de buurt. Het was een drukke, maar gezellige middag. Daarna was hij druk met zijn nieuwe speelgoed :).

Doen jullie nog wat voor (of aan) sinterklaas?

@Mosa, weetb je al meer over je schoonvader?

Nog even nieuwsgierig. Hoeveel boterhammen mag V eten?

@Julia, bedankt!

@Angelica, zit je nog in het gips? Zijn jullie al bezig met de volgende IVF?

19. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    #2639 MaartjeA, 30 nov 2011
    Laatst bewerkt: 30 nov 2011
    Hoi meiden, heb al even niet meer gereageerd hier dus hoogste tijd!!

Mik, hoe is het met je? Ik las dat je het ff hebt gehad... Sterkte! Hoe gaat het met L's reflux en J's Pfeiffer?

Heb je dat gesprek met je directeur al gehad?
    Leuk die herfstfoto's op fb!!

Paarse, hoe is het met je na al dat nare nieuws? Wat vervelend dat je nu nog tot half december moet wachten... En hoe gaat het met de reflux van F?

Was T. niet helemaal hyper van die Sint bezoekjes vandaag?

Wij vieren vrijdag met mijn familie Sinterklaas en zaterdag met mijn schoonfamilie. Maandag nog eens een keer op het KDV en dan ben ik blij dat ie de boot richting Spanje weer pakt :D!

Paarse en Mosa, wat leuk dat jullie elkaar gezien hebben! Wanneer volgt de rest?

Mosa, V. inmiddels 2 jaar geworden. Wat een dametje al, gefeliciteerd nog! Wat een mooie taart had ze gekregen!!

Schrik! Bah, wat een rotnieuws over je schoonvader. Weet hij inmiddels al meer? Sterkte!!

Bevalt het je om weer aan het werk te zijn?

Jeetje wat groeien jullie kids allemaal als kool zeg!! Toevallig ben ik deze week ook met F. bij het CB geweest en ze is nu 95 cm en 12,4 kilo. Ze groeit mooi met het (onderste) lijntje mee, maar is en blijft gewoon een klein iel meiske.

Angelica, hoe is het met jou?? Je hebt vorige week toch een afspraak met de gyn. gehad?
    Wat ben jij een pechvogel met die duim! Hoe lang moet dat gips nog? Zal lastig werken zijn vermoed ik zo...

Lex, wow wat een gaaf nieuwtje dat je ten huwelijk gevraagd bent! Van harte!!!
    Hoe zijn de ontwikkelingen rondom je werk? Hoe heeft dat zo kunnen escaleren als ik vragen mag? Het is toch nog een redelijk nieuwe functie voor je. Aan de andere kant 'lekker lang verlof' is ook niet verkeerd als je nog wat meekrijgt om die tijd uit te zitten?

Julia, leuk dat je er weer bent (hoor wie het zegt ;))!! Logisch dat het druk is met 3 kids, je baan, huishouden etc!
    Fijn dat B. nu weer goed slaapt. Nu jij nog! 6 uurtjes is idd niet al te veel.
    Coole foto van Y. Wat is ie groot geworden zeg!!

Hier groeit mijn buik als kool! Mijn baarmoeder zat de laatste keer al 2 weken hoger dan ie hoorde te zitten. Verder is onze dochter nu al een carrière al kickboxer begonnen, zo actief is ze.

Buiten dat valt de zwangerschap me op het moment echt zwaar en dat komt voornamelijk door mijn bekkenbodem. Ik heb inmiddels een paar keer therapie gehad, maar echt veel kan er nu niet aan worden gedaan. Ik heb zo'n pijn aan die verdomde aambeien. Soms kan ik er bijna niet van lopen. Liggen en rust komt er ook niet zo vaak van met F. thuis. Heb wel een laxeermiddel van de HA gekregen, maar ik ga al door de grond als ik moet plassen en mijn bekkenbodem ontspan. Dan zakt de moed me weleens is de schoenen omdat ik nog 3 maanden moet. Sinds een tijdje ook steken in mijn buik als ik een klein stukje loop en dan wordt ie heel hard/strak. Herken ik niet van F.

De stress en drukte op mijn werk is momenteel op z'n top, pffff. Wat zal ik blij zijn als ik op 20-1 voorlopig de deur ff achter me dicht kan trekken :)!

Maandag moet ik bloed laten prikken voor die Rhesus c factor, dus hoop maar dat ik bij de vk mag blijven en dan woensdag op controle en de uitslag hopelijk.

F. is wel erg lief! Haar buien zijn weer over... Vanmorgen zat ik ff stiekem te huilen vanwege de pijn en de balen, maar ze had het toch door. Kwam ze vragen of ze niet lief was. Vond ik zo zielig, maar gelukkig kreeg ik het haar goed uitgelegd en was ze gerust gesteld!

P.S. zal zo eens een buikfoto in mijn album zetten. Moest laatst portretfoto's voor mijn werk laten maken door een hele aardige fotograaf. Toen ie klaar was stelde hij zelf voor nog een paar buikfoto's te maken en daar heb er één van afgedrukt gekregen!
    Heb ook nog een paar nieuwe foto's van F. geplaatst.

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, ik lees een leuke bericht van lex en daarna wat mindere berichten.

Knuffel meiden

Hier vorige week ongeluk gehad op a4 stomme doos reed achteruit en wij knalde erop... we konder haar niet onwijken... auto total los.
    Er had zich een getuige gemeld en die zag dat hun zeiden dat ze pech hadden, maar na technisch onderzoek bleek dit niet zo te zijn.

Druk op school, laatste jaar. Ik heb mooie knalroze gips hahaha
    We gaan over op onze laatste poging icsi oh ik hoop het zo dat het gaat lukken

Deel Deze Pagina