Hè nee, dat is schrikken zo'n ongeluk. Ik neem aan dat je de kosten voor de auto wel vergoed krijgt, maar je hebt er toch weer een hoop gedoe mee... Wat super spannend de komende icsi... Ik ga harder dan hard voor je duimen!!!!
Hoi dames, Lex, wat rot van je vriendin, 4 miskramen op een rij is echt heftig Fijn dat bij jou alles goed was! Julia, leuk dat je weer langs kwam Fijn dat alles goed gaat, en gefeliciteerd met je promotie! En wat een schatje is Y, die haartjes zijn érg leuk! Wat groeien ze hard hè, al echt een beetje baby-af vind ik. Paarse, fijn dat jullie een datum hebben, maar wat moeten jullie lang wachten zeg Ook fijn dat je man er nu meer over praat, maar het is natuurlijk ook wel moeilijk te accepteren dat er iets aan de hand is met je kindje. Maar hopelijk valt het uiteindelijk allemaal mee! Sterkte met wachten, voel je je er nu wel een beetje rustig onder? Wij vieren sinterklaas gewoon als gezinnetje. Ik heb allerlei cadeautjes gekocht en in zo'n jutezak gedaan en zondag maken we er dan een gezellig middagjes van met z'n viertjes Het was helemaal geen probleem dat V zo veel boterhammen eet, ik hoef het dus niet af te remmen. Omdat V heel gezond eet en dat ook lekker vindt, is het helemaal geen probleem. En ze is mooi slank, dus ze verbruikt blijkbaar ook veel van de binnen gekregen calorieën. Hoe gaat het met F zijn reflux eigenlijk? Helpen de medicijnen? En hoe lang en zwaar is T? Maartje, jeetje, mijn meisje is gewoon 3 cm langer dan jouw F! Hoe lang ben jij zelf? En poeh zeg, wat ontzettend rot dat je zo'n last hebt van de aambeien en je bekkenbodem En je moet idd nog wel even, zwaar hoor! En F die bang was dat ze niet lief was, dat zijn zielige dingen, gelukkig heb je het goed kunnen uitleggen. Dikke knuffel in ieder geval voor je pijn!! Ik ga snel naar je foto's kijken, altijd leuk Mooie foto's zeg! Angelica, jeetje, wat schrikken zeg! Gelukkig hadden jullie zelf niets, maar doodeng zulke dingen! Maandag weer de eerste echo zie ik, wat spannend weer! 3 keer MOET scheepsrecht zijn in jullie geval! All, vandaag een hele spannende dag gehad. Mijn schoonvader kreeg een scan waarbij ze gingen kijken of hij uitzaaiingen had. Godzijdank was dit niet het geval en ze geven hem nu een goede kans om helemaal te genezen Hij heeft nog een lange weg te gaan met in ieder geval een operatie en of bestraling of chemotherapie, maar het had er natuurlijk een stuk slechter uit kunnen zien! Verder druk met werken en natuurlijk met onze meiden. N ligt nu vaak op haar zijtje dus het zal vast niet lang meer duren voor ze een keer omrolt. Zo geweldig weer, al die ontwikkelingen. Verder is het zo'n ontzettende blije baby, ze lacht eigenlijk constant, echt zo leuk! V had dat ook al van jongs af aan dus blijkbaar krijgen we blije kindjes V is helemaal blij met haar zusje en wijst mensen op straat maar al te graag op haar zusje. Pas nog tegen twee jongetjes: kijk meisjes, mijn zusje N En ze kletst en kletst en kletst, heel gezellig, maar soms ook wel vermoeiend Maar ze heeft het niet van een vreemde zullen we maar zeggen Het werken bevalt ook wel weer, ook wel lekker om zo nu en dan even met wat andere dingen bezig te zijn. Zo, ik ga er nu weer een eindje aan breien, we hadden afgesproken om op tijd naar bed te gaan. Weltrusten allemaal!
Mosa, wat een opluchting dat je schoonvader geen uitzaaiingen heeft. Wel een lange weg te gaan, maar fijn dat er goede hoop is! Leuk dat je ontwikkelingen van V nu weer bij N terugziet. Vlotte tante zo te lezen! En wat gezellig dat V zo'n kletskous is! Grappig dat ze die jongens aansprak al meisjes . F had hier deze week ook zo'n leuke opmerking; ik liet met mijn handen zien hoe groot de baby nu ongeveer is en ze zei vol enthousiasme 'Dan mag de baby er bijna ui-huiiiiit!!!!!' Vooral de intonatie maakte het grappig. We lagen in een deuk! Ik ben overigens 1.65m, dus ook maar klein. F. zou ook ongeveer 1.65m moeten worden volgens TNO groei. Ach we zien wel... V. daarentegen is dan idd weer erg lang, maar dat ben jij toch ook? Gisteren Sinterklaas met mijn moeder, zusje+vriend+dochtertje gevierd. Het bonzen op het raam vond F. wel erg spannend, maar toen ze die cadeautjes zag was het weer goed . Ze heeft een ikea duktig keukentje gekregen waar Sint zelf een roze geruit achterwandje in heeft gemaakt en allemaal houten etenswaren erbij. Verder nog een poppen kinderstoel, dus ze is helemaal in haar nopjes. Ik ga zo even F's kast opruimen, want er hangen zoveel kleertjes in die te klein zijn en het is één grote puinhoop! Fijn sinterklaasweekend allemaal!!!
@Angelica, wat schrikken zeg. Balen van jullie auto, maar zelf niks aan over gehouden? @Mosa, lekkere kletskont die V, hahaha en meisjes ipv jongens, hoe reageerden ze? Fijn dat ze gewoon brood mag eten en je dit dus gewoon kan geven. Leuk hoor dat N bijna gaat draaien, spannend, hopelijk zie je het als z dit voor het eerst gaat doen. En wat fijn dat er geen uitzaaiingen zijn bij je schoonvader en de artsen positief zijn . T was 98 cm en woog 15,65 kg. In verhouding was hij te zwaar, maar de arts vond hem helemaal niet te zwaar en ik ook niet. Dus gewoon doorblijven gaan met alles. F lijkt minder last te hebben van zijn reflux door de medicatie. Verder slaapt hij regelmatig door van 22.30 tot 08.00 , heerlijk! @Maartje, wat ongelooflijk vervelend dat je zo'n last van je bekken en je aambeien hebt. Je moet ook nog even, dikke knuffel ervoor! En F is er wel klaar voor dat de baby komt, leuk hoor. Hebben jullie al een naam? Jullie zijn al snel met de sintviering, was het gezellig? Wij gaan morgen sinterklaas vieren met ouders en schoonouders. T krijgt voornamelijk kleren en een dokkerssetje en ik heb wat creatieve spulletjes gekocht. En F,( ja wat koop je vioor een baby) krijgt een bijtring en een speen + kleren.
Hoi dames, Maartje, leuk zijn al die opmerkingen hè? F kan zo te lezen niet meer wachten tot haar zusje geboren wordt! Ik ben idd lang ja, 1,83m. Dus V zal sowieso ook lang worden, maar hopelijk niet langer dan ik Het scheelt wel dat mijn vriend net zo lang is als ik. F is goed verwend door sinterklaas, leuk ook dat keukentje! Paarse, mijn V en jouw T zijn dus idd evenlang V woog 14,7 kilo, maar ik vond T ook echt niet zwaar overkomen! Maar fijn dat de arts het ook prima vond! En fijn dat de medicijnen voor F z'n reflux goed helpen! En dat zijn heerlijke nachten, fijn hoor Veel plezier morgen met het vieren van Sinterklaas! Wij vieren het ook morgen. All, Net belde mijn moeder, straks gaan mijn ouders naar mijn oom om afscheid te nemen. De kans is heel groot dat hij morgen zal overlijden. Hij hoopte de kerst nog te halen, maar het gaat gewoon echt niet meer. Hoogstwaarschijnlijk wordt het euthenasie, dus heel heftig allemaal. V wil aandacht, dus ik ga er weer vandoor! Fijn weekend!
Mosa, hè bah wat een naar nieuws over je oom. Erg als iemand nog zo graag wil maar het gewoonweg niet meer gaat.... Sterkte. Paarse, heerlijk zeg dat F. soms al zo lang slaapt! Heb je inmiddels de opvang al kunnen regelen? En wanneer ga jij weer aan het werk? Ja we zijn al vroeg begonnen met Sint... Vanavond met mijn schoonouders en -zusje en zwager. Zij hebben een paar kleinigheidjes voor F. en als ze in bed ligt gaan wij het dobbelspel spelen. Morgen is mijn schoonvader jarig, dus zien we ze weer. Moeilijk lijkt me dat idd om iets voor F. te kopen. Qua speelgoed heb je natuurlijk al zoveel van T. Kleertjes zijn altijd goed toch! Leuk zo'n dokterssetje. Ik ben deze week nog aan een uitgebreide medische keuring onderworpen door F . Veel plezier morgen!! Naam!!???? We hebben 2 namen die we allebei leuk vinden, maar het blijft moeilijk hoor. Toen ik de naam F. hoorde, vonden we hem alletwee meteen echt heel leuk en zijn we daarbij gebleven. Dat eureka gevoel hebben we (vooral ik) nu niet... Dus dames als jullie nog suggesties hebben, iets wat bij F. past (Nederlands of Fries) dan hoor ik het héél graag!
Ff een fotootje van gisteren. F. samen met haar nichtje van 22 maanden, ieder een keukentje gekregen van de Sint...
@Maartje, leuke foto (en keukentje). Ik kan zo geen namen bedenken, als ik wat leuks weet laat ik je het weten. Veel plezier met het dobbelspel. En ik hoop dat je leuke schoonouders hebt als je ze zo vaak ziet. De opvang heb ik bijna geregeld. Maar, er is wél een flink probleem. Ik moet een vast rooster krijgen en dat kan niet gegarandeerd worden. Dus dan verlof oid, maar mijn instelling is in grote financiele problemen en ik weet niet of ik in januari nog werk heb. Maandag ga ik met de vakbond bellen wat ik moet doen.
Maartje, ik zal ook eens nadenken over namen Maar het is altijd zó persoonlijk hè, best moeilijk om voor iemand anders iets te bedenken. Leuke foto! Allebei helemaal druk met hun keukentje En dat bolle buikje van je nichtje, schattig! Was het gezellig vanavond? Paarse, o jee, financiële problemen op je werk, wat vervelend! Ben je erg bang om je baan kwijt te raken of denk je dat het uiteindelijk wel losloopt? Vervelend hoor, die onzekerheid! All, wij vieren morgen sinterklaas. Morgenochtend gaan we eerst naar mijn schoonouders. Aan het begin van middag eerst Feyenoord kijken en daarna vieren we sinterklaas met z'n viertjes. Ter afsluiting eten we pannenkoeken. Altijd lekker Weltrusten allemaal!
@Mosa, veel plezier met je sintviering! Mijn werkgever ( Z.onnehuizen) heeft nu een bewindvoerder. Mijn leidinggevende raadt me sterk aan om op dit moment niks contractueels te doen. Ze vertelde dat ws iedereen wordt ontslagen en dat je dan weer moet solliciteren op je functie. Ik ben niet echt bang, maar het is wel menes. Ik wil dus met de bond overleggen wat verstandig is om te doen.
Goedemorgen, Angelica, als ik me het goed herinner heb je vandaag weer een echo toch? Hoe gaat het verder met je? Paarse, oke, dus idd verstandig om met de bond te overleggen! Maar wel spannend allemaal, hopelijk komt het goed Hoe voel je je verder? Kun je het gebeuren met F een beetje van je afzetten of ben je er constant mee bezig? De 16e hebben jullie die afspraak toch? All, fijne dag!
@Angelica, hoe is het met je? Hoelang moet je in het gips? @Mik, hoe is het met jou? Heb je nog last van je bekken? Gaat het met je kids weer wat beter? @Lex, Maartje hoe voelen jullie je? @Julia, heb je al sinterklaas gevierd? @Mosa, hoe was de sintviering? Hoe is het met je oom? Zonet heb ik de bond gebeld en ik kreeg het advies om zo snel mogelijk te gaan solliciteren . Bah, bah, bah, heb ik helemaal geen zin in :x. Met F gaat het op het moment wat minder. Heeft afgelopen dagen veel gespuugd en veel last van reflux, lijkt in alle hevigheid terug te zijn. Vanmiddag heb ik telefonisch contact met de HA. Hij is ook nog eens enrom verkouden, het snot vliegt langs me heen, hij is echt uberzielig . Ik merk dat ik met het cranio opsta en naar bed ga. Ben er niet meer zo emo onder, maar bedenk echt vanalles; van het voorlichten van T tot aan vakantie opnemen na een evt operatie en alles wat er tussen zit .
HI meiden, @Mosa: hoe is het nu met je oom? Is hij al 'ingeslapen'? Hebben jullie nog wel een leuke sinterklaas gehad? We hebben in ieder geval goede zaken gedaan tegen PSV! @Paarse; he, balen dat je nu moet solliciteren. Maar ja, als je al zegt dat je niet zoveel zorgen maakt is het misschien meer een formaliteit? Zou je misschien nog 1x heel kort willen uitleggen wat cranio is? Ik heb het geprobeerd te googlen, maar kan het niet echt vinden... @Maartje; wat een lieve foto van de meisjes! Hoe voel jij je? @Angelica: spannend vandaag echo toch? Mijn duimen draaien voor goed nieuws! @all; weet even niet meer of ik jullie nou verteld had. Maar mijn werkgever en ik hebben besloten uit elkaar te gaan. Dus over 2 weken begint mijn verlof!!! (officieel per 1 januari uit dienst, maar heb nog 2 weken vakantie staan) Verder voel ik me prima. Je begint nu heel langzaam iets te zien (vooral 's avonds). Ik vind het wel leuk, kan niet wachten om te pronken met mijn buikje! Ik heb een angelsound besteld trouwens. Vind het toch wel fijn om om de paar dagen eventjes te luisteren. Werkt prima trouwens. Kan altijd vrij snel de hartslag vinden. x lex
@Lex, fijn dat je je zo goed voelt. En leuk hoor dat je een buikje krijgt! Lijkt me geweldig als je zelf naar het hartje kan luisteren . Heerlijk nog 2 weken werken en dan verlof! Craniosynostose is een te vroege sluiting van de schedelnaden. Er zijn verschillende vormen vanwege diverse schedelnaden. Je kunt de term craniosynostose wel googelen als je meer wilt weten.
Jeetje wat een werkverhalen zeg. Vandaag echo gehad 15 grote folikels do terug za of zondag punctie Y YESSSSSSSSSSS Duim nog in het gips pffffff Haar is nu korter dus ben er klaar voor ahahaha denk aan jullie meiden
Mijn oom slaapt sinds gisterenmiddag 13.15 uur, ze houden hem nu in slaap zonder dat hij eten of drinken krijgt tot zijn hart het begeeft. De verwachting is dat dat vanavond of morgen zal gebeuren. Best heftig dus. Paarse, o jee, dus de kans is groot dat je echt een andere baan moet zoeken Balen hoor, daar zit je nu natuurlijk al helemaal niet op te wachten En heel begrijpelijk dat je zoveel met de cranio bezig bent, en dan is F ook nog eens zo verkouden, niet leuk! Krijg je nu andere medicijnen voor de reflux of hoe werkt dat? Lex, wat vind je ervan dat je bijna verlof hebt? Wel lekker of vooral jammer? Fijn dat het verder zo goed gaat en dat je buik nu echt begint te groeien! Angelica, zo zeg, dat is een mooi aantal!!! Echt heel fijn, nu hopen dat ze allemaal goed doorgroeien. Spannende tijden voor jullie! All, dit hele bericht typ ik met N op schoot, gaat niet zo snel Nu maar weer even aandacht geven aan haar
hi, meiden heb grotendeels bijgelezen...een tijd niet geweest. @Paarse, ontzettend k wat je allemaal door moet maken. Lees nu ook nog met je werk. Pff alsof het al niet genoeg is. 16 dec naar zkn las ik. Logisch dat je er mee op staat en mee naar bed gaat. Het gaat wel om je kind! En dat is hartverscheurend. Dikke knuffel! @Mosa, wat lees ik over je schoonvader, damn, dat is ook heftig. Hoe gaat het nu? @Angelica, wow mooie score, zondag de punctie..duim duim duim... @Lex, die angelsound vond ik ook prettig hoor. Heb met regelmaat ff snel geluisterd. Zeker goede zaken tegen PSV!! Geweldig...we hebben zitten genieten hier van de wedstrijd. Je gaat uit dienst en dan direct je zwangerschapsverlof in? Ga je dan weer solliciteren na je bevalling? @Julia, gave foto zeg!! haha hij heeft echt een leuk vrolijk koppie. Ken dat hoor, druk druk druk.... Korte nachten hier ook nog steeds.
@Mosa, vanwege L dr reflux moest ik stoppen met bv. Als ik haar op dr zij aanlegde, kwam het zuur al omhoog dus ging ze huilen. Als ze dan begon met drinken en het toeschietreflex kwam dan werd het teveel voor haar, melk en zuur. Huiilen, zwaaien met dr armpjes, trekken aan mijn tepel, loslaten, vastpakken enz. Geen doe. Ze krijgt nu Omneo en we zijn naar de huisarts geweest voor reflux en moesten toch die Nutriton weer proberen. Dat krijgt ze nu, maar ze heeft er nog veel last van hoor. De hele dag door slikt ze het weg en dr tongentje ook steeds. Ze sopt graag op dr speentje, dan kan ze het beter wegslikken. Soms geef ik haar slokje water. De volgende stap is medicatie maar daar zitten weer zoveel bijwerkingen aan, moet je ook niet willen. Ze kmt nu s avonds rond 23 uur vaak voor een voeding en dan meerdere keren per nacht wordt ze wakker vanwege speenalarm. Maar ja hoop maar dat ze snel minder last heeft. J. vandaag weer thuis, klote pfeiffer. Hij ziet er echt slecht uit, gewoon ongezond moe. We weten niet meer wat we moeten doen, heb nu maar een gesprek en advies aangevraagd op school. Hij kan en wil gewoon niet goed slapen. IS vroeg wakker en gaat er dan ook uit, moeten we weer boos worden dat hij moet uitrusten. Maar ja dat werkt natuurlijk ook niet. zo dat was mijn gezeik.
@Maartje, wat een mooie foto, mooie buik, mooie meid . Lief ook van F als pietje, echt schattig. Gaat ook alweer opschieten he. Je loopt ongeveer gelijk met mijn zus, tof hoor. Had ik al gezegd dat zij een jongentje krijgt?? Ja ja eindelijk een baby boy (naast J) in de familie, Joep blij, al die nichtjes en zusje om hem heen haha. Vervelend die aambeien, ik heb er geen ervaring mee dus kan niet zeggen dat ik weet hoe het voelt. Maar als jij zegt dat je er bijna niet van kan lopen, pfff dan is het heeeeel pijnlijk. Zwanger zijn is heel mooi maar valt niet altijd mee. Snap dat je dan weleens denkt aan hoelang je nog moet. Voor mij is de laatste periode van vrij aangebroken, ik begin 3 jan weer. Heb er ook wel zin in moet ik zeggen. Mijn functie is veranderd, ga de projectorganisatie opzetten. Heel tof en samenwerken en een andere meid. Dus heb geen saai kantoor meer alleen maar samen met haar. Echt beter. Heb er wel moeite mee om L 3 dagen naar kdv te sturen dus als het niks gaat dan ga ik 3 dagen werken. Dat hebben we nu afgesproken. Van mijn bekken trouwens geen last meer. Ik sport weer 2-3 keer per week en dat gaat redelijk. ben ook aan het afvallen (echt veeeel te zwaar).