Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, wauw, ziet er super uit, die bestemmingen! Lekker hoor! Dat zijn mooie vooruitzichten :)

Wij overwegen hier naar toe te gaan: Camping Continental Lido - Italië / Lago Maggiore / Fondotoce di Verbania - Vacansoleil
    Normaal gaan we altijd met de tent en boeken we nooit wat, maar met twee kleine kindjes vind ik het wel zo fijn om een keer een eigen wc enzo te hebben. Komende week even de knoop doorhakken en dan boeken.

In het voorjaar gaan we dan nog een weekendje/midweekje/weekje (moeten we nog even zien) naar Centerparcs, ook leuk.

Fijn dat het zo'n succes was gisteren, een leuk uitje!
    En je geen zorgen meer hoeven te maken over het appartement is ook heel fijn natuurlijk!

Ik hoor dat N wakker wordt, dus ik ga haar ophalen.

2. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    O die camping ziet er ook relaxt uit zeg. Mijn man wil niet naar Italie helaas. We zijn 1 keer iN Venetie geweest en toen was hij er klaar mee.
    Ja als je samen bent, dan is het wel te doen zonder boeken maar ja met kindjes.
    Wij hebben een stacaravan geboekt, mijn man wilde type Bali haha heb stiekem maatje groter geboekt. :D
    Ik vind het wel prettig want die stacaravans hebben allemaal eigen douche en apart toilet en dat grote type wat ik nu heb geboekt heeft 3 slaapkamers. Dan kan Lizze gewoon apart liggen.
    ZIt aan de schoolvakanties vast dus moet er snel bij zijn.

brb

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé meiden,

@Maartje, hoe is het inmiddels met je, ben je opgeknapt?

@Mosa, wat leuk zeg die geboortekistjes. Ken ik helemaal niet, maar ziet er prachtig uit.
    Het feest was gezellig van opa&oma. Ik heb nog naar je gezwaaid, heb je teruggezwaaid :p?
    Hoe is het met N? F hoest nu een week en het lijkt nu pas minder te worden.
    Wat kan V al snel terecht op de PSZ. Het zal de eerste keer wel even wennen zijn voor haar (en voor jou ook ;)) om alleen te blijven. Maar het is er zo leuk, dat ze vast lekker gaat spelen.

@Mik, wat leuk dat de musical zo'n succes was. Jij blij met de verhuur vanhet huis. Lijkt me een flinke opluchting.
    Ben je nu al bezig met vakanties? Ik ga zo even kijken, lekker vooruitzicht iig dat je 2x weg gaat.

Zo we zijn weer wat bijgekomen van het goede nieuws. We zijn alleen wel erg boos dat de foto verkeerd is geinterpreteerd. Ik ben nog aan het denken wat ik hiermee kan. De laatste weken/maand hebben we toch flinke spanning gehad en ons erge zorgen gemaakt.

F krijgt nu al tandjes :$. Er zitten onderin 2 tandjes flink te drukken op het tandvlees. Hij bijt ook flink, heeft zure poep, rode wangen en verhoging. Echt vroeg, ik vond T met 5,5 al vroeg.

T is wat ziek. Hij heeft nu een paar dagen achter elkaar overgegeven. Echt vanuit het niets, zo zielig. Hij is ook wat witjes.

Wij willen in het voorjaar een lang weekend weg, in een huisje. Moet ik nog even kijken. Van de zomer willen we met de tent naar Oostenrijk. We boeken niks, we zijn echte trekkers. Dit hebben we met T ook gedaan en dat ging prima, hopelijk gaat het nu met F erbij ook goed.

4. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Paarse, kan me voorstellen dat je er iets mee wilt. Als ik jou was, zou ik alles eens rustig op papier zetten, puur hoe jullie het hebben ervaren, dag voor dag. Dan worden het misschien wel een paar A4tjes, maar moeten ze het wel lezen en misschien dat ze dan enigszins kunnen voorstellen hoe dit is.
    Ik heb het toen tijdens mijn zwangerschap van J gedaan, toen ze me door lieten lopen met die bekkenklachten. De huisarts nam direct contact met me op nav die brief en we hebben lang aan de foon gezeten.

Nu al bezig met vakanties...tja kan je je voorstellen dat sommige vluchten voor de meivakantie al vol zaten. Wacht maar tot jullie aan de schoolvakantie vast zitten. Zeker met kinderen wil je toch wel iets hebben wat naar je zin is, dan moet je er snel bij zijn.
    Maar zeker een mooi vooruitzicht!

Ahh jeetje nu al tandjes..dat is zeker vroeg zeg..
    Vind juist dat tandloze bekkie wel schattig hihi.

@MOSa, yeahhh Feyenoord!!! Blij blij blij :D:D

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Paarse, ik heb V al een driekwart jaar geleden ingeschreven bij de PSZ hoor, die PSZ is erg populair vanwege de dieren. Toen heb ik aangegeven dat ik graag wilde dat ze per januari terecht zou kunnen en gelukkig kon dat :)

N is gelukkig niet echt ziek geworden. Haar neusje zit wel een klein beetje dicht en ze hoest wel flink maar toch heeft ze er weinig last van en ze slaapt er ook niet minder door. Gelukkig maar!
    Wat sneu dat T ziek is! Overgeven door kindjes vind ik helemaal zielig! Hopelijk is hij snel weer beter!

En ook trekkers :) Wij normaal ook, maar komend jaar vind ik een huisje ook wel lekker luxe ;)

Zo zo, F al aan de tandjes, da's zeker vroeg! V had haar eerste twee tandjes de dag voor ze 6 maanden was, dus ik ben benieuwd hoe het bij N gaat. Maar net 3 maanden heel vroeg. Hopelijk krijgt hij er niet al te veel last van!

Mik, jaja, die Feyenoord :D Die hatrick was natuurlijk super, maar ik moet zeggen dat ik na die 3-2 het ook nog wel 3-3 had zien worden. Maar gelukkig niet!

Maartje, voel je je inmiddels weer wat beter?

All, gisteren bij een sterrenrestaurant gegeten met schoonouders, zwager en schoonzus. Heerlijk gegeten, ondanks dat ik meer van 'gewoon' eten houdt :)

Vandaag voetbal gekeken bij mijn broer en verder een rustig dagje gehad, ook lekker :)

6. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Lekker bij een *** restaurant gegeten..jummie. Is wel een keer leuk toch.

Die verkouden kindjes hoor en lees ik overal, echt de tijd van het jaar. Niks tegen te doen helaas.

@Paarse, hoe is het nu met je mannen?
    Beetje redelijke nacht gehad?

Hier gisteravond weer bezig geweest met L, ze heeft s avonds echt veel last. Compleet zuur wat eruit komt. Heb dr net alweer om moeten kleden, ze ligt nu wel te slapen, was natuurlijk veel te laat gisteravond. als ze eenmaal slaapt gaat het wel goed, dan slaapt ze wel door tot half 7.
    Zit nu erg te twijfelen wat te doen, over 2 weken mag ze wat bijvoeding hebben. Hoop zo dat dat gaat helpen. Zit op internet te lezen naar adviezen. De ene zegt bij reflux wel eerder beginnen en de andere zegt van niet :(:(:(.
    Ik doe het ook liever niet maar stel dat het helpt..dan ben ik wel blij voor haar.

Leg haar nu wel vaker op dr buik op het voedingskussen dat vind ze echt lekker, ze gaat dan niet slapen maar ligt gewoon te kijken.

7. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Jaaaahaa wij waren ook zooo bang dat het 3-3 zou worden, billen knijpen, gelukkig goed afgelopen.
    Nu de winterstop. ;)

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Angelica, hoe is het? Je bent hier een tijdje niet geweest...
    Hoop niet dat de punctie niet is doorgegaan...

9. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Nou de fles met rijstebloem zit erin...

Oja ze draait van dr buik op dr rug hihi zo grappig gezicht die kleine frummel. :p

10. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, heeft de rijstebloem geholpen? Hoe vaak komt ze 's nachts voor een voeding? Wij hebben gisteravond (22.30) 2 schepjes voor hongerige baby's gegeven. F kwam "gewoon" om 02.45, dus ik kan niet zeggen dat het helpt, zucht.

Knap hoor dat ze van buik naar rug draait. F draaide vanochtend van rug naar zijn zij. Leuk al die ontwikkelingen hè? O en hij heeft zijn voeten ontdekt, hahaha en maar trappen ermee!

Ik hoor ook veel verschillende verhalen over bijvoeding bij reflux. Als je wilt kun je natuurlijk gaan beginnen. Wij wachten nog even. F heeft nog veel last van krampjes, darmen zijn nog erg gevoelig. Ik ben bang dat als hij bijvoeding krijgt dit verergert.

@Mosa, o ik dacht dat je V net ingeschreven had :). Ik kan me voorstellen dat er een flinke wachtlijst is als er ook dieren zijn. Daar wilt toch elke ouder zijn kind hebben dan?

Fijn dat N niet ziek is geworden. Hoest ze nog veel?

Waar heb je gegeten dan als je bij een sterrenrestaurant bent geweest. En wat heb je gegeten? Ik denk dat ik zelf ook meer van gewoon eten hou ;).

Ik heb weer wat stomme acties gehad zeg. Zondagavond heb ik 112 gebeld omdat ik een vliegtuig zag waar een oranje vlam uit leek te komen. Dit bleek een wensballon te zijn :):):).
    Gistermorgen heb ik een fietser aangereden. Gelukkig had hij niks. Zelf was ik zo geschrokken dat ik enrom moest huilen :).
    Ik moet maar even onderduiken geloof ik ;). Ik ben ook zo moe. Ik zie er enorm tegenop om weer te gaan werken over 2 weken. F komt 1-2 x per nacht, is erg vermoeiend. Hoe doen mensen dat toch vraag ik me af?
    T is weer beter. Vanavond is er op mijn werk het kerstspel. Ik wil daar met hem naartoe, maar hopelijk is het dan droog. Vorig jaar speelde ik ook mee, ik was toen herder. Echt leuk!
    Zometeen ga ik naar mijn oma die is jarig, 78 geworden!

11. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Paarse, gefeliciteerd met je omaatje! Jong is ze nog zeg.
    O je hebt ff niet je dagen, meid, je hebt goed nieuws gekregen waarvan je echt dacht dat het vreselijk zou zijn. Je bent gewoon van blijschap van slag! En dat mag!
    (hier wilde iemand gister de waterkoker in de koelkast zetten, tis dat het niet past anders stond ie erin :))

Hier een mindere nacht, ik hoorde het ineens druppen en voelde natte voeten..grrr lekkage..boven het bed (aan mijn kant) voeten gelukkig, maar dekbed en matras nat. Wij bed verschoven, lekt op 2 plaatsen, 1 emmer eronder en de andere plek is nog boven het bed.
    Wij hebben soort hoge heren huizen en het dak is plat en loopt heel klein beetje schuin, precies in die bocht zeg maar.
    Huis te koop: Rembrandtlaan 28 2661 SJ Bergschenhoek [funda]
    hier deze huizen zijn het, wij slapen op de bovenste verdieping.

Komen die gasten net van het bedrijf, pfff is het te hoog.
    Ze mogen er van de arbo niet op :(:( ehhu ja en... Zoals je op de foto ziet op de link, zijn het ook heel hoge huizen maar ja.. Kan moeilijk met emmers op mijn bed slapen.
    We worden gebeld...duimen maar dat het niet hard gaat regenen dan.

Meiden een jaar geleden hadden we de terugplaatsing van 2 embryootjes....en nu ligt er 1 mooi meisje hier..

12. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Vanmiddag kerstborrel op mijn werk, ben er sinds april niet geweest.. Heb er zin in...

Doeiii

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @MIk, bijzonder toch dat je een jaar geleden je TP had en nu zo'n mooi meisje hebt? Lekker genieten!

Heeft de rijstebloem nog geholpen?

Wat balen van de lekkage zeg! Met een steiger kunnen ze er toch gewoon op. Mijn man staat ook op alle daken (monteur) en als het te hoog is zetten ze een steiger neer.

Veel plezier op je werk vanmiddag. Ik ga ook voor het eerst weer, ben een half jaar niet geweest.

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Mik, wat ontzettend sneu dat L zo'n last heeft van de reflux zeg, lijkt me zo zielig om te zien :(
    Je leest idd tegenstrijdige adviezen over wanneer te beginnen met bijvoeding als je kind reflux heeft. Ligt er denk ik ook net aan hoe gevoelig je kind voor andere dingen is. Het zou in ieder geval fijn zijn als het voor L goed werkt :)

Vervelend van de lekkage zeg ;) Maar wonen jullie in precies zo'n huis als van het linkje? Mooi huis dan zeg!

En een jaar geleden de terugplaatsing, wat bijzonder hè?

Veel plezier op de kerstborrel!

Paarse, gefeliciteerd met je oma :)

En F zo'n hongerwolfje, lastig! Slaapt hij geen enkele nacht door of de ene keer wel en de andere keer niet?
    Leuk dat hij zijn voeten heeft ontdekt!

Oepsie, 112 gebeld vanwege een wensballon :D Ik vind hem leuk :D Hoe kwam je er achter dat het een wensballon was dan? Maar doodeng zeker toen je dacht dat het een vliegtuig was?

En een fietser aangereden, da's schrikken! Ik heb één keer een bromfietser aangereden, tijdens een rijles :) Wel eng dat soort dingen, maar gelukkig had de fietser in jouw geval niets!

Jij ook veel plezier op je werk!

All, hier gaat alles goed. N hoest nog wel flink en haar oogjes zien er waterig uit maar ze blijft vrolijk. En ze slaapt en drinkt gelukkig ook goed. Pas hebben we om 19.00 uur de laatste fles gegeven en om 7.00 uur werd ze pas weer wakker, heerlijk! Als we wel een fles rond 22.00 uur geven, dan slaapt ze zo tot 8.30 uur.
    V slaapt nog wel wisselend, zowel overdags als 's nachts. Vannacht is ze weer een tijd wakker geweest, maar nu slaapt ze gelukkig wel goed.

Zelf voel ik me lichamelijk niet zo goed, heb ontzettende last van mijn knieën, heupen en liezen. Erg vervelend, in januari wil ik gaan kijken voor iets van Mensendieck, kijken of oefeningen helpen.
    Mijn moeder heeft meerdere vormen van reuma en het lijkt bij mij ook een beetje die kant op te gaan, maar ik hoop dat oefeningen wat helpen. Sowieso is het nu lichamelijk best een zware tijd, met twee kleine kinderen.

Ik moest gisteren wel lachen, ik wilde boodschappen doen maar ik kon mijn portemonnee niet vinden. V helpen met zoeken, maar we konden hem echt niet vinden (inmiddels wel weer, op een hele suffe plek :)). Dan maar geen boodschappen, was gelukkig ook niet echt nodig. Komt V met haar speelgoedkassa aan en zegt heel triomfantelijk: kijk mam, muntjes :D Zo schattig vond ik dat!
    Pas achterop de fiets zei ze: wat een homo! Ik dacht :$ :( Bedoelde ze dus: wat een rommel :) :D We fietsten over een bouwterrein waar allerlei zand en stenen lagen. Ik moest zo lachen toen!

Straks gaan we pannenkoeken eten bij mijn schoonouders. Mijn schoonvader wordt donderdag geopereerd dus dan zien ze onze kinderen ook nog even.

Zo, ik ga weer wat nuttigs doen voordat (één van) de meiden weer wakker worden.

Fijne dag nog!

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mosa, wat vervelend dat je je lichamelijk niet zo goe voelt. Wat doen ze bij Mensendiek? En twee kleine kinderen is ook zwaar hoor!

Wat zielig dat N zo hoest. Kan ook wel eventjes duren. Hopelijk wordt ze niet ziek.

Wat grappig dat V wél muntjes heeft :p. Heel vervelend als je daar pas in de winkel achter komt.

F slaapt al weken geen nacht meer door. Ik probeer overdag grotere flessen te geven, maar hij drinkt het niet. Ik hoop dat de nachtflessen snel verdwijnen, pffff.

Ja dat ik dacht dat een vliegtuig in de fik stond was heel raar. Ik was bijna in paniek. Wat moet je doen als je zoiets ziet? Totdat ik nog een wensballon de lucht in zag gaan en het erg op elkaar leek :).

Net op mijn werk was erg leuk. Mijn leidinggevende moest huilen door het geweldige nieuws van F. Ze had haar voicemail niet gehoord. Ze was vanochtend bij mijn manager geweest om een plan op te stellen voor mij, echt lief. Ook mijn manager was in tranen toen ik haar sprak en vertelde dat het goed was.
    Ik merk dat ik toch ook emo ben door alle spanningen van afgelopen maanden. Ik moet het allemaal een plekje geven, weet ook niet goed wat ik moet voelen :). Zou dit normaal zijn?

T vond het kerstspel wel leuk, maar het duurde te lang. Hij was volop aan het rennen. Hij heeft koeien en geiten geaaid, ik ben trots op hem :).

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Paarse, wat ontzettend lief van je leidinggevende en manager, geeft je vast een goed gevoel dat ze met je mee wilden denken :)
    Weet je al meer over je baan?

En nee, ik denk niet dat het normaal is dat je emotioneel bent over alles :D :p Even serieus, is toch heel erg logisch! Zou F wel dat cranio... gehad hebben, dan had de komende tijd er voor jullie heel anders uit gezien natuurlijk! Buiten dan dat het natuurlijk heel zielig voor F was geweest als hij geopereerd had moeten worden. Nu blijft jullie dat gelukkig allemaal bespaard, en de spanningen van de laatste tijd moeten er toch op een manier uit :)

Fijn dat het kerstspel geslaagd was, en heel begrijpelijk dat T liever aan het rondrennen was.

Bij Mensendieck krijg je allerlei oefeningen om beter op je houding te letten enzo, op zich lijkt me dat wel goed. Vooral in de omgang met je kinderen til je natuurlijk vaak verkeerd of buk je verkeerd, en ik hoop bij mensendieck tips en oefeningen te krijgen. Ik overweeg ook om misschien toch eens een doorverwijzing naar een reumatoloog te vragen, maar aan de andere kant, er is toch weinig aan te doen dus wat heb ik eraan. Ik wil daar dus nog even over na denken, maar lichamelijk heb ik het nu wel eventjes zwaar. Maar het gaat binnenkort vast weer wat beter.

Lastig van de flessen van F. Als hij geen grotere hoeveelheden wil drinken dan wordt het natuurlijk lastig. Hoeveel flessen drinkt hij nu?

All, vanmiddag toen V wakker werd, zei ze dat ze pijn aan haar benen had. Toen ik haar slaapzak openritste waren heel haar benen vuurrood en gloeiend warm. Erop zaten allerlei lichtere bulten, het leek wel of ze in de brandnetels had geleden, heel vreemd! Ze had flinke jeuk. Ook haar armen en gezicht zaten onder de vuurrode gloed en bulten. Ik heb de huisarts gebeld, maar omdat ze verder wel goed in haar doen was en ook goed at en dronk hoefden we niet langs te komen. Mocht het morgen nog zo zijn, dan moest ik wel even langs komen. Later trok het gelukkig aardig weg, toen ze naar bed ging vanavond was het alleen nog maar rood. Komt iemand dit bekend voor? Het leek wel een allergische reactie, maar ze heeft niets gegeten wat ze nog niet eerder gegeten heeft en ook heeft ze nog nooit eerder een allergische reactie op wat dan ook gehad. Vreemd hè?

Net een nieuwe zorgverzekering afgesloten, wat een werk om alles te vergelijken! Maar ik wilde een keer wel wat dingen checken en nu een goede gevonden voor ons.
    Morgen een paar uurtjes thuis werken en even met V naar de kapper.

Slaap lekker allemaal!

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden ben er weer

we zijn een lang weekend naar rome geweest. Ik moet nog bijlezen maar dat komt goed

Knuffels

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Angelica, ik zie dat de 3e poging niet door gegaan is :( Wat is er gebeurd? Dikke knuffel!

Lekker dat jullie naar Rome zijn geweest! Mooie stad zeker?

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He Mosa, ik had overstimulatie.

Heel mooi alleen niet echt romantisch, bloedverlies en blaasontsteking

20. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mosa, die emoties zijn dus normaal, pfff. Ik had gedacht nu met het goede nieuws dat ik me ook wel goed zou voelen, maar ik ben ook echt wel verdrietig. Ik moet het allemaal een plek geven.

O wat eng zeg als je V zo ziet. geen idee wat het is of kan zijn. Heb je een ander wasmiddel gebruikt oid? Insectenbeet? Combinatie van allergeen eten bij elkaar? Was ze koortsig. Fijn dat het 's avonds alleen nog maar rood was, maar wel even goed in de gaten houden. Als de plekken van kleur veranderen, dan wél naar de HA!

Wanneer kan je beginnen met Mensendieck? Tja een verwijzing voor een reumatoloog... zou je niet willen weten of het reumatisch is? Als dit zo is, is dit niet leuk, maar hebben je klachten een oorzaak.

Welke zorgverzekering heb je afgesloten?

@Angelica, fijn om weer even wat van je te horen! Wat een tegenvaller dat het niet doorging. Wanneer kunnen jullie met de volgende poging beginnen?
    O en Rome, wauw. Tja niet echt romantisch als je bloedverlies hebt, maar wel even samen eruit.

Vanochtend kreeg ik het bericht dat ik niet mijn volledige salaris krijg uitbetaald :x! Wél krijg ik mijn eindejaarsuitkering, maar dit is geen volledig salaris. Er is morgen een bijeenkomst, waar ik graag naar toe wil. Bah, bah, bah. Dat wordt dus niet shoppen volgende week, daar had ik zo op gehoopt :(.

F drinkt nu 7 x 120 ml. Gisteravond om 19.00 en 22.30 een fles voor hongerige babies gegeven, helaas geen verschil merkbaar.

Ik ben nog steeds niet ongesteld. Ik geef al zeker 7 weken geen BV meer. Ik heb maar even een testje gedaan, niet zwanger. Weet iemand hoelang het mag duren?

Deel Deze Pagina