Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, grappig dat je weer zin hebt om te werken. Gaat L naar hetzelfde KDV als waar J is geweest. Ik merk dat ik totaal geen moeite heb om F weg te brengen. De gastouder is supergoed en idd heerlijk weer om te gaan werken. Ik moet dinsdag ook voor het eerst weer werken.

Hoe vaak komt L 's nachts? Ik vraag me vaal af hoe ik weer moet gaan werken met deze slapeloze nachten... Heb jij dat ook?

F is verstopt gaan zitten sinds we 's avonds wat voeding voor hongerige babies hebben gegeven. Hier zijn we dus mee gestopt, er was ook geen merkbaar effect.

Ja het UWV heeft de betaling overgenomen. Ik heb nog veel salaris tegoed :x. Het is afwachten allemaal, ik hoor geluiden over staken, ben benieuwd.

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Ik kwam even de allerliefste afsluiter van het jaar vertellen
    Toen V wakker werd, heb ik haar even bij ons in bed genomen. Ze gaf me een hele dikke knuffel en vroeg: mama? Dus ik zei: ja schat. En toen zei ze: houden heel veel jou.
    Aaaaaaah, ik vond het zó lief! Dat was de eerste keer dat ze het zei, ik ben er nog vol van :)

Ook kregen we net de jaarafrekening van gas en electriciteit, en we krijgen maar liefst 600 euro terug Wij hebben het maandelijkse bedrag dat we betalen wel verhoogd afgelopen jaar, maar omdat we nu 2 kinderen hebben en dus veel meer wassen enzo vreesde ik ervoor. Een mooie meevaller dus ;)

Paarse, fijn dat T in ieder geval weer opgeknapt is, nu F nog! Erg zielig van de klysma, hopelijk raakt hij nu niet meer verstopt.
    Logisch dat je erg moe bent, zo vaak wakker worden is ook niet niks. Knuffel en sterkte ermee!

En dan ook nog die rotsituatie op je werk, ook erg vervelend om je daar mee bezig te moeten houden. Hopelijk wordt ook voor jou 2012 een superjaar :)

Mik, spannend hoor, dinsdag weer werken. Het gaat vast goed met L op het KDV en over een paar weken vind je het vast weer heerlijk om te werken.

Zo te lezen groeit L in ieder geval goed, fijn! Hoe gaat het nu met haar reflux?

All, nogmaals een hele fijne jaarwisseling en ook alvast een gezond en gelukkig 2012 toegewenst!!

3. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wat schattig Mosa!! Daar smelt je toch helemaal van!

Ook voor iedereen hier een hele gezellige oudjaarsavond en een heel gelukkig 2012!!!!

X

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Gelukkig nieuwjaar !!!

Vanacht hebben beide kids door het vuurwerk heen geslapen, echt knap! De buren hebben honderden euro's uitgegeven aan vuurwerk, was erg mooi. Wij hebben een rustige jaarwisseling gehad.

@Mosa, zo schattig is dat!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Gelukkig nieuwjaar allemaal!!!!

@Paarse, wat een gedoe met je (ex)werk zeg... poeh... en nog geld tegoed, niet om blij van te worden. Hopelijk voor jou in 2012 een leuke job en wat meer financiele zekerheid. Gelukkig wel een mooie gezonde afsluiter van 2011 wat F betreft. Phewwwwwwwwwwwwwwwwwww

@Maartje, al aan het aftellen? :D

@Angelica, ik ben het met Mosa eens, hopelijk snel een nieuwe titel voor dit topic. Op naar een blijvertje, jullie verdienen het zo! Hoe gaat het met je? Trek je het allemaal nog een beetje? *knuf*

@Mosa, Paarse... verkouden? Boehhh! Hier niet, dus paarse BIJNA heel Nederland :p

Mosa, mooie afsluiter inderdaad, super lief dat ze dat zomaar ineens zei! En een compliment voor je opvoedkunsten - dat zit wel snor :)

@Mik, jij weer zin om te werken dus? Lekker! Wel balen dat wegbrengen, ik hoef dat gelukkig nooit, hou er ook niet van. Y. gaat alleen woensdag naar het kdv en dan kom ik uit slaapdienst en brengt mijn man de kindjes dus weg.

63,5cm al? Mijn kleintje heeft een maand stil gestaan wat cm's betreft en is dus even lang als L. Wel iets dikker, zal tegen de 8 kilo aanzitten nu. Hollands welvaren :)

Hier alles zijn gangetje, gisteravond natuurlijk veel gezelligheid. D. uit bed gehaald iets voor middernacht, die wilde echt perse het vuurwerk zien. Wij hadden niet veel, maar we hebben wel veel moois bekeken. Uiteindelijk een trui, joggingbroek en jas over zijn pyjama en naar buiten, sterretjes aan :) Samen met 2 vriendjes uit de straat de grootste lol. Kleine koters zo midden in de nacht op straat, maf om te zien hoor.

Met Y. gaat het allemaal prima. Ik geef nog steeds BV en we zijn pas begonnen met fruit en groente. Hij smikkelt ervan. Bv productie keldert nu wel, heb er 1 vervangen voor kv. Binnenkort nog 1tje vervangen voor KV en dan hoop ik dat meneer eindelijk overdag genoeg binnenkrijgt zodat hij 's nachts eens door gaat slapen.

Paarse, hoevaak komt F nog 's nachts? Ik heb inmiddels een chronisch slaaptekort. Ik ga niet dagelijks te laat naar bed (zoals nu) maar wel te vaak. Vanmiddag wel even bijgeslapen maar dat komt helaas bijna nooit meer voor.

Met Y gaat het verder prima. Ontzettend tevreden mannetje, huilt eigenlijk nooit, is altijd vrolijk met een vette smile op zijn gezicht. Daar boffen we mee :)

Allemaal veel geluk en gezondheid in 2012!

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé meiden,

@Julia, wat fijn dat het zo goed gaat met Y! Waarom is hij niet in cm gegroeit? Wow, 8 kg, hollands welvaren :)!
    Kun je een leuke foto plaatsen van fruit/groente hapje? (Vind ik zoooo leuk) Vindt je het jammer dat de productie afneemt of wil je dan ook graag overstappen op FV?
    Hier ook enorm slaaptekort. Hoe vaak komt Y 's nachts? F komt 1-2 x voor een voeding en soms ook nog een keer vanwege krampjes.

@Mik, hoe was je eerste werkdag? Hoe is het met L gegaan op het KDV?

@Mosa, hoe was jullie oud&nieuw? Wanneer gaat V naar de PSZ?

@Angelica, hoe is het met jou?

@Maartje, ben je al aan het aftellen?

@Lex, hoe voel jij je? Ben je al klaar met werken?

Gisteren heb ik voor het eerst "gewerkt". Er is veel onrust bij collega's. De manager en behandelaar kwamen nog langs en we hebben lang gepraat met elkaar over het failliesement. Mijn leidinggevende heeft me meegenomen om te lunchen bij een ex-collega en daarna zijn we naar een vakbondbijeenkomst geweest. Toen ik weer thuis was, was ik bekaf. Gelukkig heeft mijn man enorm geholpen, echt heel lief.
    Morgen brengen we de kids naar de GO en hebben mijn man en ik een dag met z'n tweetjes :D. Dat is heel lang geleden dat we dat hadden.

7. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Sorry ladies,
    Al veel te lang hier niet geweest.
    Allereerst gelukkig nieuwjaar!
    Komt idd omdat ik gestopt ben met werken. Zit veel minder achter de compu, haha
    Afgelopen weken vakantie gevierd en veel op pad geweest voor de feestdagen.
    Morgenochtend de 20 weken echo. Vind het wel heeeel spannend!
    Ik moet alles nog bijlezen, maar ik laat jullie weten hoe het was.
    Hoop dat het goed gaat met jullie!

x lex

8. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    #2748 julia6, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt: 4 jan 2012
    @Lex, succes morgen!

@Paarse, heftige eerste werkdag zeg! Lijkt alsof je uuuuuurrrreeeenn bezig bent geweest. Fijn dat jou man thuis alles oppikt, wel zo lekker thuiskomen. Oh, een dagje voor jullie 2tjes morgen? Heerlijk! Nog plannen samen of lekker thuis hangen?

Foto.. hmzzz, ik zou moeten zoeken, toevallig heb ik er wel 1tje als grapje gemaakt. Hier nog geen rapley, hij doet het prima op 'prakjes' en van dat verslikken breekt het zweet me uit, dus dat komt allemaal wel als hij het eten gewend is. Ik ben iig niet iemand die direct begint te rapleyen, maar hier lag hij op de grond te spelen - eindelijk een keer op zijn rug, want meestal draait hij gelijk naar zijn buik en had hij grote interesse in mijn appel... Dus vooruit dan maar... even proeven ;)

Het is niet de klieder foto die je verwacht, maar hier moet je het maar even mee doen totdat ik een ander exemplaar vind :)

edit: hij kijkt hier wel erg serieus trouwens, erg charmant is anders ;)

9. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh en hij wordt altijd tussen 04-05u wakker voor een voeding. Sinds hij fruit en groente eet dus een kelderende productie en ik heb 1bv eind van de middag vervangen voor kv. Denk dat ik de andere middagvoeding ook ga vervangen voor kv, dan krijgt hij hopelijk iets meer binnen waardoor hij beter gaat slapen.

Voed jij hem dan soms nog 2x in de nacht? Heftig hoor, ik vind die ene keer al vermoeiend terwijl ik er minder dan een half uurtje zoet mee ben. Het is voornamelijk zwaar omdat je gewoon nooit eens 8u achter elkaar kan slapen. En nu doe ik er ook geen goed aan om zo laat naar bed te gaan, dus ik ga nu snel mijn mandje opzoeken ;)

10. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, het gaat op zich redelijk met mij. ik wacht nu op mijn ongi ik heb nu al sinds zondag alleen bruine afscheiding pffff ik wacht op ongi zodat ik door kan gaan.

Lex spannend veel plezier vandaag

Julia wat een stoere vent

Paarse dat snap ik dat het een lange dag was, hoe gaat het nu verder?

Mosa oh wat schattig en wat een leuke meevaller

Mik Het is idd lekker om je ritme weer terug te krijgen en werken is ook gewoon lekker soms

update werk, heb een award met geld gekregen heerlijk, want we hebben geen auto meer. we gaan zaterdag even kijken
    school ik wil vandaag mijn onderzoeksvoorstel af hebben

Mijn kinderen indy, tiesto en tigger, maken mij nu ook wakker. Indy is 2 kilo te zwaar en moet dus afvallen dus de rest krijgt nu ook minder omdat we de bakjes weghalen. :)

Mijn neefje zegt nu veel meer hij probeert nu ome michael te zeggen hij zegt dus Ome MijMMMMM zo lief
    Mijn nichtje is verliefd op mijn man hahaha zo schattig. Ze wil met hem spelen en met mij knuffelen en als ze naar de wc gaat dan moet ik weer mee:)

Knuffel meiden en ik wens jullie een fantastich 2012

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Julia, wat een geweldige foto. Brengt me op ideeen :D! Wat een ander koppie heeft hij gekregen zeg.

Minder dan een half uur bezig elke nacht, hoe doe je dat dan? F kwam vanacht om 02.00 en om 05.00 en was toen klaarwakker en had zich helemaal ondergepoept. Om 06.30 lag hij er weer in en om 07.00 ging mijn wekker :x. Het lijkt me al geweldig om 5 uur achter elkaar te slapen, ik ben echt heel moe.

@Angelica, aan het wachten lijkt vast eindeloos te duren. Ik hoop dat je dan ook snel ongesteld wordt zodat je weer verder kan!
    Balen hoor van je auto. Wat voor auto willen jullie kopen?
    Ben je nu bijna klaar met school?

Elke dag krijgen we van het werk nieuws. In principe MOET het overgenomen worden, want zorg en onderwijs is in NL gegarandeed. MAAR het is dan onzeker of je als persoon ook overgenomen wordt. Ws gaat een neiuwe werkgever dingen veranderen en die zal niet al het personeel overnemen. Op zich heb ik als groepsleider een goede kans, de "klappen" zullen meer vallen in het management en facilitaire diensten. Als het goed is krijg ik deze week of begin volgende week meer duidelijkheid. De adinterim directeur vindt dat we snel uit de onzekerheid moeten komen, want de spanning duurt nu al te lang!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Angelica, hopelijk breekt het snel door, dan ben je er sneller vanaf en kunnen jullie verder. Heb je er vertrouwen in?

@Paarse, hij drinkt snel, binnen een kwartiertje - 20 min. klaar, slaapt dan direct verder. Ik verplicht mezelf dan om een groot glas water te drinken, even naar de wc en dan snurk ik ook weer verder. Zelfs luier verschonen doe ik niet 's nachts, hij plast toch alleen maar, dus niet nodig.

Om 02 en om 05u, dat is echt killing ja. Helemaal als je er kort daarop uit moet. Hier nu schoolvakantie, dus ik hoef er voor D. niet uit, dadelijk weer iets voor half 8, wanneer school begint. Ze worden hier meestal rond 08u wakker, dus dat is lekker. Ik ga vannacht proberen of Y. ook tevreden is met een speen tegen 05u, wie weet komen we zo van die nacht/vroege ochtendvoeding af.

Ga jij vroeg naar bed?

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Wat een gezelligheid ineens hier :)

Julia, leuk dat je weer langs kwam :)

Fijn dat het goed gaat met jullie, en leuk dat Y groente- en fruithapjes krijgt. Erg leuke foto! En zeker hollands welvaren :D
    Toevallig heeft N gisteren voor het eerst wat groente gegeten, nou ja, in ieder geval geproefd :D Ze keek me aan met een WTF-gezicht, maar dat is logisch natuurlijk de eerste keer.

Jammer dat Y nog niet doorslaapt, hopelijk helpen die flesvoedingen daarbij! Maar heerlijk dat het zo'n tevreden mannetje is :)

Paarse, erg rot dat F vaak nog wel 2 keer komt 's nachts ;) Hoeveel flesjes drinkt hij nu op een dag, nog steeds 7?

En nu dus weer aan het werk, erg dubbel lijkt me dat, door de onzekerheid. Hopelijk krijg je snel duidelijkheid over hoe en wat. Weet je al wel wanneer je je loon krijgt?
    Ik lees nu dat je als het goed is snel meer weet, ik hoop ontzettend dat het positief uitpakt voor je!

Hebben jullie een fijne dag gehad vandaag? En gaat het goed met T en F bij de gastouder?

Aanstaande maandag gaat V voor het eerst naar dew PSZ en ik moet zeggen dat ik het best spannend vind :) Het is toch de allereerste keer dat ze ergens is zonder bekenden, maar ik hoop dat ze te druk is met de andere kindjes om er veel bij stil te staan ;) Mijn vriend heeft maandag vrij genomen, dan kunnen we haar samen brengen en halen.

Lex, oh, spannend zeg, heel veel succes morgen! Ik ga duimen dat alles er goed uit ziet :)
    En ik ben ook erg benieuwd naar het geslacht ;) Ik gok een jongetje :D

Angelica, ik hoop dat je snel echt ongesteld wordt zodat je verder kunt. Heb je wel een testje gedaan voor de zekerheid?

Jullie hebben katten toch? Lijkt me idd lastig als er eentje moet afvallen! Succes ermee!

En lief van je neefje en nichtje :)

Mik, hoe was je eerste werkdag?? En is alles goed gegaan met L?

Maartje, hoe is het met jou?

All, hier gaat alles goed. Druk met mijn meiden, er begint nu echt interactie te komen tussen ze. Vandaag zat N in de wipstoel en ging V kiekeboe doen, N vond het geweldig :D
    Verder een beetje aan het opruimen thuis, is op z'n tijd ook wel weer eens fijn.

V blijft spoken 's nachts, heel lastig wat we eraan kunnen doen. Tot nu toe laten we haar niet huilen, maar soms vraag ik me af of dat niet de 'oplossing' zal zijn, ze vindt het in ieder geval erg gezellig als één van ons 's nachts even naar haar toe komt. Gelukkig maakt N supernachten, het scheelt natuurlijk of we er voor één of vor twee kindjes uit moeten.
    Verder zit V echt in een ontzettende lieve en makkelijke fase, en er komen me toch zinnen uit. Vaak denk ik echt :$ Wel superleuk natuurlijk!

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    hey meiden,
    heb nog niet bijgelezen.... :(

Eerste werkweek gehad, heerlijk om weer aan het werk te zijn. Wel balen want mijn vervanger heeft er een rommel van gemaakt. Voordeel, kan laten zien wat ik waard ben, (kan het niet nog meer verzieken haha). Vandaag workshop fotografie..ben echt helemaal moe. 8 maanden niet gewerkt, dat kan ik wel merken. En deze week was M thuis om voor de kindjes te zorgen. Volgende week moet ik ons alledrie wassen, aankleden, ontbijten haha, dan is M al naar het werk. Ga nu languit...

15. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, wat vervelend dat je vervanger er een zooitje van gemaakt heeft. Ze zullen wel blij zijn dat je er na 8 (!) maanden weer bent ;).
    Dat wordt volgende week flink aanpoten dus.

@Mosa, laten huilen doe ik ook niet. Weet je waarom ze wakker wordt? Tja en gezelligheid 's nachts, dat zou overdag moeten. HEb je overdag een standaard V-moment? Misschien dat ze daar wat behoefte aan heeft. Of heeft ze nachtmerries, hoort ook bij de leeftijd. Is ze 's nachts ook wakker als ze 's middags slaapt? Ik probeer even met je mee te denken... Wel lekker dat ze zo goed praat :).
    Wat heeft N voor het eerst gegeten? Hahaha, zo grappig dat gezicht als ze iets anders dan melk krijgen. Wat leuk dat je meiden samen spelen.

Vanmiddag heeft F zich omgedraaid van rug naar buik. Hij vond het zo leuk dat hij het steeds deed. Ik ben trots, zo leuk :D. Wel al vroeg vind ik. Gevolg is dat hij niet meer ingebakerd mag slapen, dus vanavond in een slaapzak. Het was moeilijk om in slaap te komen, hopelijk gaat het goed.
    T gilde het uit toen hij het zag en zei "F wordt al groot hoor" zo schattig!

16. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lex, hoe was de 20-wekenecho??

Mik, wat balen van je vervanger zeg ;) Veel extra werk voor jou zeker? Veel succes alvast voor komende week, als je ook 's ochtends de kindjes moet doen.

Paarse, zo, F is zeker een snelle met omdraaien! Hoe is het niet inbakeren gegaan?
    N draait wel soepel van buik naar rug, maar van rug naar buik ligt haar hele lichaam al wel op haar buik alleen haar hoofd blijft liggen :)

We hebben geen flauw idee waarom V 's nachts wakker wordt, ze wordt in ieder geval huilend wakker. Het zouden nachtmerries kunnen zijn, maar ze zegt daar in ieder geval niets over.
    Het zou ook te maken kunnen hebben met groeipijn omdat ze zo lang is, maar ze heeft het ook niet over pijn.
    V-momenten hebben we genoeg. N slaapt erg goed, ook overdags en dan ga ik vaak echt wat met V doen (kleien, tekenen, met de blokken spelen, lezen etc.). Verder leest één van ons 's avonds wel een uur voordat ze naar bed gaat, vindt ze heerlijk. Ik heb niet het idee dat het daar mee te maken heeft.
    Het kan wel te maken hebben met de middagdutjes. Als ze regelmatig 's middags slaapt, dan slaapt ze 's nachts wel beter dan als ze een tijdje helemaal niet slaapt 's middags. Nu gaan de middagen gelukkig wel weer goed, we geven haar nu wat boekjes en dan valt ze tijdens het "lezen" in slaap. Ooit zal het vast wel weer helemaal goed gaan :)

N heeft trouwens voor het eerst sperzieboontjes gegeten. 3 dagen p rij en nu al 2 dagen worteltjes. Dat vindt ze wel lekkerder, is zoeter natuurlijk. Maar sowieso leuk om weer mee bezig te zijn vind ik :)

Angelica, al ongesteld?

All, wij hebben de zomervakantie geboekt :D Het is toch Frankrijk geworden en niet Italië, daar hebben we allebei toch meer mee. Wij gaan eerst 7 nachten naar één plek, dan 5 nachten naar een andere plek en dan nog 2 nachten rond Parijs. Dan hoeven we de terugweg in ieder geval niet in één keer te doen. We huren huisjes op campings met heel veel kindervermaak en een meer. Ik heb er nu al zin in, we moeten alleen nog een hele tijd wachten :D

Mijn vriend moet vanaf deze week meerdere dagen in de week tot 19.00 uur werken, hij is dan rond 19.45 uur thuis. Best ongezellig vind ik, het geldt ook voor de zaterdagen. Ook wel zwaar, nu komt alles met de kinderen op mij terecht. Gelukkig sliepen beide meiden vanmiddag tegelijkertijd 3 uur lang, HEERLIJK :D

Fijne avond allemaal!

17. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mosa, lekker hoor vakantie in het vooruitzicht!

Tja, lastig hoor wat je dan 's nacjts met V moet. Ik heb geen tips voor je. Hopelijk is het een fase en gaat het vanzelf weer over.

Hahah, worteltjes, was N helemaal oranje :)? Is hele zoete groente, geef ik als laatste voordat ik met fruit begin, mooie overstap.

Hoe komt het dat je vriend tot zo laat moet werken? Is hij dan 's ochtends ook thuis? Pittig hoor als de avondspits op jou terecht komt.

Wij hebben echt een drama nacht achter de rug. F heeft veel krampjes gehad. Hij kon moeilijk in slaap komen door wat ronddraaiende armen. Overdag is het goed gegaan. F heeft bedacht dat hij ook van buik naar rug kan draaien. Jeetje wat gaat het hard zeg!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Paarse, ik geef gewoon allerlei groentes door elkaar, nooit echt over nagedacht welke volgorde goed zou zijn. Wel 3 dagen achter elkaar dezelfde groente, zodat ze goed aan de smaak kan wennen en om te kijken of ze niet ergens op reageert (verwachten we gelukkig niet). Vanaf maandag wordt het denk ik broccoli. Ze is er nu in ieder geval wel echt naar toe, als ze op schoot zit als ik iets eet, duikt ze met open mond op het eten af :D

Ik denk ook wel dat het met V een fase is, helaas duurt het alleen al iets van 3 maanden :) De ene week gaat het beter dan de andere week, maar het blijft rommelig. Verder mogen we gelukkig totaal niet klagen over het slaappatroon van beide kinderen, dus ik zal er weer over ophouden ;)

Mijn vriend is bedrijfsleider bij een slijterij, en vanaf deze week gaan ze nu meerdere dagen in de week open tot 19.00 uur. Hij moet dan evengoed 's ochtends beginnen. Voordeel is wel dat hij dan maar 4 dagen in de week hoeft te werken om 40 uur te werken. En hij hoeft niet iedere keer zelf tot 19.00 uur te werken, maar zeker wel 2 keer in de week. Dus best druk om 's avonds alles te doen in je eentje, maar gelukkig werken beide kinderen goed mee :)

Knuffel voor de dramanacht :) V hebben we tot bijna 8 maanden ingebakerd. Mocht officiëel natuurlijk niet, maar we kregen het gewoon niet afgebouwd. Ze was wel sterk genoeg in haar nek dat we het vertrouwden, maar ze raden het natuurlijk echt af. Met 8 maanden was ze er echt zelf aan toe en toen ging het vanzelf.
    N heeft tot 2,5 maand in de puckababy geslapen en toen hebben we haar een dikke slaapzak met lange mouwen aangetrokken. Dat ging meteen goed, en inmiddels slaapt ze meestal in een slaapzak zonder mouwen. Ik ben erg blij dat ze niet ingebakerd hoeft te slapen, krijgen we niet weer dat gedoe met afbouwen.
    Succes ermee in ieder geval, hopelijk went F er snel aan! Slaapzak met lange mouwen heb je zelf ook wel aan gedacht denk ik? Dan kan hij in ieder geval iets minder makkelijk maaien dan met blote armen.

En F nu beide kanten op rollen, stoer :cool:

Zo, nu plat op de bank :D

19. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    zoo kletskousjes...haha

Hier vandaag een meeting gehad met meiden van het forum, wij chatten nu precies 1 jaar met elkaar. Echt lachen hoor al die babies bij elkaar.
    Ga ook plat...

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Wow, Paarse, wat is hij snel! Nu al rollen?! En zelfs beide kanten! Petje af! Y. deed het ook met 3 maanden een paar keer, maar dat was 'per ongeluk', daarna duurde het echt nog een tijdje voor hij het ineens weer intensief ging doen. En nu? Nu ligt hij eigenlijk voornamelijk op zijn buik, is natuurlijk ook veeeeel interessanter, veel meer te zien van wat er om hem heen allemaal gaande is.

@Mosa, balen zeg dat vriend ineens zoveel meer moet werken, helemaal tijdens het avondeten en bad/bed ritueel toch wel wat zwaarder lijkt mij.....

Wat betreft de nachten.. B. was wat ouder toen hij elke nacht wakker werd, en hier begon het met nachtmerries. D. heeft het ook een tijdje gehad - over een uil - maar was ook wat ouder dan V. nu is. Maar toch... het zou best goed kunnen natuurlijk.

D. heeft er de laatste tijd ook weer wat last van, gelukkig niet elke nacht en geen drama's zoals maandenlang met B., maar we hebben vanmiddag samen een dromenvanger voor hem gekocht. Hij trapt er natuurlijk in (ik geloof er niet in), ben benieuwd of het dromen nu wat minder wordt. Niet zozeer voor mij hoor, maar voor hem. Gewoon vervelend, die octopus die hem uit zijn slaapt haalt...... (hoe KOMT hij erbij?!?! hahaha)

@Lex, en en en? Hoe was de echo?

@Angelica, hoe gaat het? Al een startdatum in het vizier?

@Mik, rustig weekend hoop, na drukke 1e werkweek? Balen dat je dan zoveel prut moet oplossen omdat je vervanger zijn werk niet optimaal heeft uitgevoerd...

@eten: hier bij alle 3 de kinderen met banaan begonnen, gewoon omdat we het zelf ook errug lekker vinden :) Nooit geen gedoe gehad met daarna geen groente willen eten. Hier gaat de laatste paar dagen de zoete aardappel erin als koek. Worteljes ook, bruine bonen ook. Meloen, peer en banaan ook, mango iets minder. Hier ook, zoals bij mosa, elke stuk fruit/groente een paar dagen achter elkaar, maar wel al echt 's ochtends rond 10u een fruithap en eind van de dag groente. Dat is in de luiers te zien trouwens... poeh! Wat een stank! :p

Zo, ik ga even verder, we proberen in april een vakantie te boeken met broer van mijn man, ergens in Kroatie, tevens ben ik weer een surprise weekendje voor mijn man en mij aan het organiseren. Zonder kinderen, een weekendje Madrid of Dublin ofzo. Zomer staat al: BG - zwarte zee, wij vliegen 30 juni. :) Vakantieeeee.... jammer dat het nog zo lang duurt ;)

Doei

Deel Deze Pagina