Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Hé meiden, (even korte reactie, ik ben moe)

@Mosa, wat een leuke foto's weer. Ik PB je binnenkort voor verdere afspraak. De woensdag is voor mij ook oké!

@Maartje, o ik hoop dat de nachten wat beter gaan met N, vermoeiend hoor als ze zo huilt. Sterkte met F, het komt echt wel goed. Er is nu zoveel veranderd.

@Lex, jeetje wat duur zeg. Wij hebben de box gehad, dus niks hoeven kopen. De wipstoel gebruik ik zooooooo vaak. Na de fles moet F evenb stilzitten, anders komt alles er weer uit. Het is echt een aanrader. Én hij moet helemaal plat kunnen, want hij mag pas omhoog als ze kunnen zitten.

Ik moet werken dit weekend. T is nog steeds ziek. Hij is erg hangerig en de nachten zijn wat dramatisch, F wordt er ook wakker van. Overdag doet T niks, alleen op je hangen. Hij is een paar keer in slaap gevallen op de bank/grond. Zo zielig...

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Lex, een box is idd al snel duur ja! Wij kregen er eentje bij de babykamer die we gekocht hebben bij de Babydump. Wij hebben toen deze gekozen: Timo Zonder Lade | TWF Timo Zonder Lade | Baby-Dump
    Ik vind het nog steeds een fijne box en die bredere spijlen vind ik mooi. Ook niet zo duur ;)
    Ik zou persoonlijk geen box met een lade eronder. En dan vooral omdat er voor mijn gevoel veel stof onder gaat liggen, zonder lade kun je overal heel goed bij met de stofzuiger (en dat is in ons huishouden met 3 bijna binnenkatten geen overbodige luxe ;)).

Ik lees dat Paarse een andere mening heeft, maar wij hebben niet echt veel met een wipstoel gedaan. Die van Bloom lijkt me totaal niet praktisch, en erg duur natuurlijk! Ik zou zelf voor eentje gaan met zo'n speelboog erboven, leuk voor het kindje om naar te kijken en later om mee te spelen.
    Maar...wij hebben geen ervaring met kindjes die rechtop moeten zitten na een voeding, dan kan ik me voorstellen dat het handig is.

Ik denk, ik ga gelijk in je album spieken voor foto's, heb je ze niet geplaatst :x :p Ik ben benieuwd, maar zo te lezen gaat het nu hard!

Paarse, knuffel voor je zware weekend, dat zal er wel inhakken! en arme T, dan is hij echt beroerd :( Beterschap voor hem! En jij succes met werken.

All, vanmiddag zijn mijn broer, schoonzus en nichtje langs geweest. Iedere keer weer leuk om N en ons nichtje bij elkaar te zien. Onze N is alleen veel drukker en veel meer aanwezig, dat valt heel erg op.
    Morgen gaan we naar vrienden toe met een dochter van 4,5 jaar en een zoontje van 1,5 jaar. V is er al de hele dag mee bezig, ze is altijd helemaal idolaat van het meisje van 4,5 jaar :D

Slaap lekker allemaal voor straks!

3. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mosa, het blijft leuk als je nichtje en je dochter even oud zijn. En jullie lekker vergelijken ;), hahaha.
    Leuk dat jullie vrienden kids hebben waar V gek op is. Vindt het meisje het ook zo leuk?

Nou wat een verschillende meningen zeg. Ik zou nl écht een box met lade nemen. Hebben wij ook en het is geweldig wat je er allemaal in kunt stoppen. Wij hebben ook niet echt veel bergruimte in huis, dus elk plekje is meegenomen. Enn wat betreft stof, je kunt de box even van zijn plek halen om te stofzuigen, echt geen probleem.

Vanacht kwam F 2x voor een voeding. Echt jammer, ik was bezig om 's nachts kleinere flessen te geven (advies van CB, steeds kleinere flessen geven). Maar ja als dan het ersultaat is dat hij dan 2x komt :x.
    T is nog steeds niet zichzelf. Echt ziek kan ik niet zeggen, maar hij is ontzettend hangerig. Hij heeft een week niks gegeten, alleen maar gedronken en hij heeft totaal geen energie :(. Elke middag valt hij gewoon om van de moeheid. En maar zeggen dat hij niet moe is ;).

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Paarse, haha, zo zie je idd maar dat meningen verschillen :D Daar helpen we Lex ook goed mee :p

Balen dat F twee keer kwam afgelopen nacht. Dan ga je idd twijfelen over die kleinere flessen. Lastig hoor dat hij zoveel honger blijft houden ;) Ik zou niet weten wat je er nog aan kunt doen. Sterkte ermee!
    En T ook nog aan het kwakkelen, het duurt natuurlijk even voordat hij weer aangesterkt is als hij een week zo weinig heeft gedronken. Ik hoop dat hij snel weer opknapt, want ik kan me voorstellen dat dit heel vermoeiend is voor jullie!

All, gisteren een gezellige middag gehad bij vrienden, leuk natuurlijk :) Vandaag een drukke dag gehad met V naar de PSZ brengen en halen, boodschappen doen, naar de kapper en de bibliotheek gaan. Daarna nog naar mijn schoonouders geweest, mijn schoonvader is jarig. We hebben daar gegeten, maar beide kinderen liggen tegenwoordig al voor 7 uur op bed dus we waren op tijd weer thuis. Morgenochtend komt een kennisje met haar kinderen op bezoek en daarna naar mensendieck. Ben ik wel aan toe, de drukke dagen eisen wel een beetje hun tol nu ;) Maar gelukkig vanavond een rustig avondje.

Mijn schoonvader zou trouwens morgen weer een chemokuur krijgen, maar één van zijn bloedwaardes is net te laag, dus het gaat waatschijnlijk niet door. Daar baalt hij wel erg van, hij gaat er nu liever mee door zodat hij er sneller mee klaar is.

Fijne avond allemaal!

5. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    haha, meiden! Toch bedankt voor jullie advies hoor! Zo zie je maar weer; er is niet 1 waarheid, de meeste dingen zijn persoonlijke voorkeur...

@Mosa: Balen dat de chemo niet door kan gaan!
    @Paarse: T. alweer wat beter vandaag?
    @Maartje: hoe gaat het met je? en kleine N?

Ik ben vandaag nog naar de VK geweest. Alles was weer helemaal prima. Uitslag van het bloed gehad en het kindje is ook rhesus negatief, dus hoef geen prik en kan dus geen anti-stoffen aanmaken.
    Verder voel ik me ook nog steeds helemaal top! Heb echt helemaal nergens last van! Afgelopen weekend nog lekker 1,5 uur getennist en ook geen (spier)pijn de volgende dag.

Vrijdag gaan we een week op vakantie. We gaan met 10 vrienden op wintersport. Wel jammer dat ik niet kan skien natuurlijk, maar ook wel lekker om er even uit te zijn. Hopen op mooi weer, zodat ik lekker in de zon op het terras kan zitten.

X

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Lex, wauw zeg wat fijn dat je je zo goed voelt. En 1,5 uur tennissen als je 30 weken zwanger bent, super hoor!

Hahaha lekker advies krijg je van ons. Zo zie je maar dat iedereen het anders doet. Je zult straks als de baby er is ook zoveel verschillende adviezen krijgen. Je moet gewoon doen wat bij je past en wat voor jou goed voelt ;)!

@Mosa, drukke dag zeg! Hoe doe je dat met 2 kids?
    Hoe was de Mensendieck? Ben je al vaker geweest?

Vannacht heeft T het hele huis wakker geschreeuwt :x. Met als gevolg dat F wakker werd en die wilt dan een fles. En om 05.30 weer één, pfff. Ik hoop op een betere nacht, want dit is niet leuk!
    T eet weer. Hij heeft ook wat meer energie. F heeft last van zijn mond, er zijn veel bobbels te zien. Ook heeft hij echte tandenluiers :), laat maar komen dus.

7. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    'Tandenluiers' een woord wat ik nog nooit gehoord heb! haha :)

8. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, wacht maar :p :D

Lekker zeg, op wintersport! Heel veel plezier, en ik hoop op zonnig weer :)
    Wat heerlijk trouwens, dat je je nog zo goed voelt!

Paarse, hoe is afgelopen nacht gegaan? Hopelijk wordt alles snel weer wat rustiger.

Zo, ik kom snel weer uitgebreider langs, ben aan het werk maar wilde even spieken :)
    Fijne dag allemaal!

9. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    :D Hahaha, jouw tijd komt nog. Ze zijn echt fantastisch die tandenluiers, mmmmm "bloemetjesfris" ;)...

Gistyernacht hadden we een dramanacht met T die kwam tussen 00.30 en 03.30 even testen, denk ik. En F kwam ook nog 2x, echt niet leuk!
    Vanacht is het weer beter gegaan. F een zetpil gegegeven, want zijn mondje is erg gevoelig. En hij kwam om 05.00, net 1 minuut voor mijn wekker, dus prima.

Even ander nieuws: geit Machteltje van mijn werk is vandaag uitgerekend. Maar vandaag nog geen babynieuws. Hopelijk morgen als ik een vroege dienst heb, zou echt leuk zijn!

10. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Angelica, heb je vandaag de echo gehad? En wat was de uitslag???
    Hoe is het verder met je?

En al babynieuws Paarse??
    Hoe gaan de nachten momenteel?
    Gaat jouw wekker al om 5 uur :$!? Wat een onmenselijke tijd!

Mosa, is de chemo van je schoonvader definitief niet doorgegaan? Zou inderdaad wel heel erg balen zijn... Wanneer kan hij nu weer verder?
    Leuke foto's van de shoot van je meisjes!

Lex, lekker van de terrasjes tussen de pistes aan het genieten?

Gisteren met N. naar de osteopaat geweest. Ze blijft enorm onrustig en heeft veel last van krampjes en moeizame ontlasting, ze gilt het uit als ze moet, zo zielig. Ook heeft ze heel vaak de hik en zie je haar vaak slikken als ze plat in bed ligt. Maar wat eigenlijk nog het vermoeiendste is, is dat ze bijna alle avonden en nachten wakker is. Meestal zo'n 7 uur achter elkaar. Ze huilt dan en kan niet slapen terwijl je ziet dat ze doodmoe is... en wij inmiddels ook. Zondagnacht heb ik zo'n beetje non-stop gejankt, zo radeloos waren we. Hebben zondag het bezoek afgebeld en zijn overdag om beurten een paar uur gaan slapen.
    De osteopaat voelde gelukkig niet echt een blokkade in haar nek maar wel spanning, net als in haar buikje. Daarom vindt ze het waarschijnlijk niet fijn om (plat in bed) te liggen omdat je bij buikpijn het liefst krom met opgetrokken knieën ligt. Ook inbakeren vond ze vreselijk en werd er helemaal woest van. Het enige wat ze dan wel fijn vindt, is op haar buik met opgetrokken knietjes op je borst liggen. Volgende week moet ze weer terug, hij bouwt de behandeling rustig aan op omdat ze zo jong is... Ik hoop zo dat het iets helpt! Ze kon gisteravond in ieder geval al meteen goed poepen en vandaag overdag heeft ze wel goed geslapen. Vanavond vanaf half 9 is ze wel weer onrustig, dus ik ben benieuwd wat de nacht brengt.
    F. heeft vanaf haar geboorte altijd goed geslapen, dus dit kennen wij helemaal niet. We hadden echt zoiets van "O ja, dit kan dus ook....".

Verder gaan we donderdag even wegen op het CB. Ben benieuwd of ze goed is aangekomen. Ze zat in ieder geval na 1 week alweer terug op haar geboortegewicht.

F. is nog steeds heel lief voor haar zusje! Morgen gaat mijn vriend met haar naar de Efteling, zodat ze ook even alle aandacht voor zich alleen heeft. Hoop dat ik volgende week nog een keertje mee kan (afhankelijk van mijn bekken), want daarna is ons abonnement helaas alweer verlopen...

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Maartje, o wat vermoeiend zeg! Ik kan me voorstellen dat je echt mee gaat huilen als ze zo lang huilt. Mooi dat de osteopaat haar onderzoekt, kan echt helpen. Pff meid, het komt goed hoor!

Goed dat je vriend nu met F naar de efteling gaat. Heeft ze even lekker alleen de aandacht.

Hoe is het met de rest?

Afgelopen maandag heb ik F zijn derde tandje ontdekt. Alle 3 onder, hahaha, dat wordt nog wat. Volgens mij komt er beneden nog een tandje aan :D. De nachten gaan wat beter. De testfase van T lijkt ook wat minder te worden. Mijn man en ik komen weer wat bij. Er komt nu echt wat rust hier :).

O even F naar bed brengen!

12. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Paarse, wat fijn dat je nu gaat merken dat er weer wat rust in huis komt!! Heerlijk!
    En alweer een 3e tandje! Snel zeg. De 2 boventandjes zullen nu ook wel snel volgen (normaal komen die na de 2 middelste ondertandjes). Hij kan het maar gehad hebben!

De nacht was weer lang en onrustig, maar mijn vriend heeft zich vooral met N. bezig gehouden. Ik heb dus nog redelijk geslapen tussendoor.
    Net N. gebadderd en de fles gegeven en ga nu even lekker met haar de hond uitlaten. Lekker van het zonnetje genieten!

X

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Paarse, en, is Machteltje inmiddels al bevallen?
    Is T weer helemaal de oude?
    Ik lees nu dat de rust weer een beetje terug keert bij jullie, goed zo! Heel fijn, hopelijk breekt er ook echt een rustige tijd aan voor jullie :)

Maartje, wat ontzettend sneu dat N zoveel krampjes heeft zeg :( En dan amper slapen 's nachts, reuzevermoeiend! Zielig voor haar maar zeker ook voor jullie! Knuffel daarvoor!
    Ik hoop van harte dat de osteopaatbezoekjes snel helpen :)

Hoe was het op het CB vandaag? En hoe heeft F het gehad in de Efteling? En hoe was jouw dag? Is je vriend nu nog helemaal vrij?

All, hier veel aan het genieten van het mooie weer, net als iedereen die niet binnen hoeft te zitten waarschijnlijk ;)

Kijk, N kan zitten :D

14. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Maartje, fijn dat je vriend even een nachtje op zich heeft genomen en dat jij even kon slapen. Hoe is afgelopen nacht gegaan?

Vond F het leuk in de efteling?

@Mosa, leuk zeg dat N al kan zitten. Ze zit er helemaal trots bij!

Vanmiddag is machteltje bevallen van een jongetje (kan ook niet anders ;)). Ik heb het helaas net gemist, kwam er na 5 minuten bij. Echt té schattig zeg zo'n kleintje!

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Paarse, goh, zou het aan de naam liggen, al die jongetjes? :D Jammer dat je de geboorte net gemist hebt, maar 5 minuten erna was vast ook heel bijzonder :)

All, fijne avond!

16. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi ladies,

Effe snel berichtje vanuit de Franse alpen. Morgen gaan we weer naar huis. Het was lekker weer gelukkig, dus heb zeker beetje buiten kunnen genieten van het zonnetje.

@Maartje: ai, wat vervelend om te lezen dat N. zoveel huilt. Hopen dat het snel beter wordt!

Als ik weer thuis ben, reageer ik weer wat uitgebreider.
    x

17. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Lex, goede terugreis!

Wat een geweldig weer zeg! Heerlijk veel buiten zijn :D.

T is behoorlijk aan het testen, nog steeds. Hij blijft 's avonds uit zijn bed komen. Heel vermoeiend, ik leg hem in bed en als ik net beneden ben komt hij er weer uit. Ook 's nachts komt hij er regelmatig uit. Ik lig dan een beetje gespannen te wachten of hij wéér komt en ik hoop dan dat F doorslaapt.
    F heeft veel gehuild vandaag. Er komt een kies (?) aan en die doet heel veel pijn, zo zielig :(.

Dit weekend moet ik werken. Ik heb voor het eerst late diensten. Ik hoop dat ik het vol hou om tot 22.30 te werken, pff dat tijdstip heb ik al lang niet meer gezien ;).

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Vanmorgen is T gevallen van zijn fiets af tegen een stenen muurtje. Hij had een gat in zijn hoofd. Het bloedde enorm. We zijn net bij de eerste hulp geweest en het is gelijmd. T heeft het heel goed gedaan, bikkel! Als hij vandaag gewoon helder is hoeven we hem vanacht niet elke 2 uur wakker te maken.

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    sorry meiden even ego heb woensdag de punctie we gaan voor 19 eitjes. hou beetje afstand het is soms moeilijk voor me vooral omdat dit onze laatste poging is

Knuffels

PS heb ook facebook a.n.g.e.l.i.c.a j.o.z.i.a.s.s.e ik sta met mijn neefje op de foto

20. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Heel spannend.... Ik snap goed dat je je hier soms even terugtrekt.
    Succes en sterkte met wachten.
    Dikke knuffel voor jou,
    X

P.S. Ik ga je eens opsporen op fb!

Deel Deze Pagina