Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Hey meiden, er is weer een hoop geschreven. EN ik dacht dat ik gisteravond de laatste was ...NOT!!

Overgang van kindjes...ja daar denken wij ook over na. Die van ons is natuurlijk al 6,5 jaar dus doet alles eigenlijk al zelf. Het huis is ook (nog) of (niet meer) ingesteld op kleine kinderen.
    En bij ons bestaat een kans dat het er 2 zijn, maar ach ik ben zoooo onwijs dankbaar als het nu goed gaat, dus ik zie het allemaal wel. Liefde genoeg.
    We hebben het mijn zoontje nog niet verteld, de vorige keer wel en toen ging het natuurlijk mis bij 10 weken. Dus nu in ieder geval de eerste echo afwachten en misschien dan de 10 weken voorbij. Terwijl dat ook niks zegt want het kan altijd mis gaan.

@Julia, we zijn overal met de auto naar toe gereden. In Cadiz hebben we zo'n openbus tour gedaan, dan betaal je 1 keer. Je kan overal uit en weer opstappen. Ondertussen zie je de hele stad en de kustlijn. Mooie stad om te zien. En naar Gribaltar, zeker de moeite waard. Heel apart om zoiets Engels te zien in Spanje.
    Die steden daar zijn tof om te bezoeken, de stranden zijn breed en mooi. Wij waren eind mei, toen was het zwembad nog wel fris want dat wordt door de zon verwarmd. Dat is wel een minpunt als je zo vroeg gaat. Welke periode gaan jullie?

@Mosa, vervelend dat je rugklachten hebt. Ik weet niet precies hoe je ze hebt gekregen, door je zwangerschap?

@Angelica, voel je je al wat beter? Wanneer is jouw testdatum?

@Maartje, waar woon jij?

Ha ha volgens mij ben ik de helft vergeten. Als ik een dag heb gewerkt is er zoveel bij, kan het niet onthouden....

Schaammm

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Wat vervelend zeg! En helemaal irritant dat ze niet kunnen vinden waarom er geen verbinding is ;)

Mik, voor je zoontje zal het idd wel wennen zijn, een broertje of zusje (of twee) erbij. En voor jullie zelf ook wel, is toch alweer een tijd geleden. Maar alles komt vast wel goed :)

Ik heb eigenlijk al jaren last van mijn rug, dus het komt niet specifiek door het zwanger zijn, het wordt er alleen door versterkt.
    Mijn moeder heeft meerdere vormen van reuma en ook fibromyalgie en ik heb helaas echt haar lichaam, dus snel zere voeten, rug en nek ;) Maar ja, ik ben het inmiddels wel gewend en als ik binnenkort fysio krijg, zit het vast wel weer iets makkelijker.

Logisch dat je niet alles kan onthouden wat geschreven wordt ;) We vroegen ons nog wel af of Mik jouw echte naam is, of dat het een nickname is?

3. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Dank voor jullie reacties op de foto van mijn zoontje.

Fotografie is mijn hobby, heb en soort studio boven en dan mag/kan/wil hij wel eens poseren. Op zich wel handig alleen hij heeft geen geduld...

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Leuke hobby dan Mik :)

5. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Dank je Mosa. Kinderen fotograferen vind ik het allerleukst. Het is ook het lastigst maar ok.

Hierbij een foto van mijn nichtje van 1....isnt she cute...

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mooie foto, en mooi meisje :)

Als ik wat dichter bij je in de buurt zou wonen, zou ik wel een keertje langs willen komen met Veda ;)

7. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Zie nu pas je andere berichtje.

Wat vervelend dat je moeder die klachten heeft en jij ze hebt meegekregen. Hoop dat fysio helpt voor je.
    Wel oppassen dan straks he met 2 kleintjes.

Mijn zoontje wordt echt gek van blijdschap als hij grote broer wordt.
    Dus we wachten nog even met vertellen.

Waar woon je ook alweer?
    Wij in Rotterdam, nee mijn echte naam is M a a i k e. ;)

Ga even jullie namen opzoeken. Van jou weet ik het nog wel Laura hihi

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Als je ooit in de buurt bent, je bent welkom!
    Ik heb meer fotos op facebook staan. Mijn website ligt er momenteel uit, als ik hem heb bijgewerkt dan laat ik het wel weten.

Wat zijn jullie hobbies?

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, leuk zeg, dat je zoon zo blij zal zijn dat hij grote broer wordt :)

Mijn naam is idd niet zo moeilijk te onthouden :D

Ik woon in P u t t e n, helemaal in het westen van Gelderland.
    Ben benieuwd naar je website dan :) En wie weet kom ik ooit nog wel eens in de buurt, dan laat ik het je wel weten ;)

Ik heb niet echt hobby's eigenlijk, buiten op het forum kletsen :)->) en verder lees ik heel graag. In mijn hoofd ben ik heel creatief (schilderen, breien, haken etc) maar in de praktijk valt het altijd tegen :) ;)
    En jij?

Morgen weer werken, dus vroeg eruit, dus ik moet nu echt echt naar bed. Slaap lekker!

10. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Machtelt, mooie duidelijke tests:). Heerlijk voor je!
    Balen van dat internet bij jullie...

@Mik/Maaike. Wat zal dat moeilijk zijn om nog niks tegen je zoon te vertellen...;)
    Wat een geweldige hobby heb je! Ben benieuwd naar je foto’s op facebook. Ben zelf ook bezig (geweest) met fotografie. Heb een jaar geleden een cursus digitale fotografie en photoshop gedaan. Super leuk en wil graag de vervolgcursus gaan doen, maar dan wil ik wel eerst een andere camera hebben. Heb nu net geen spiegelreflex, wel één die helemaal instelbaar is maar ik merkte dat ie net tekort schoot voor sommige opdrachten. Vooral binnen maakt ie geen mooie foto’s, te veel ruis. Aanschaf van een nieuwe schuif ik steeds vooruit, omdat er telkens weer een andere aankoop gedaan moet worden en een camera, lenzen en flitser etc. is een behoorlijke uitgave... Weet nu wie ik kan raadplegen als ik vragen heb! Andere hobby’s: koken en ben ook wel redelijk verslaafd aan internet. Ik woon trouwens in Tilburg.

@Julia/Mies, Ik vind je naam erg leuk!! Wat een schattige mooie jochies heb je. Zijn ze altijd zo gebroederlijk?
    Grappig dat Poes met jullie mee wandelt! En fijn dat je nog een ander app. hebt gevonden.
    Wat betreft het getreuzel zal ik me maar geen illusies meer maken dan...

@Mosa, wanneer kun je naar de fysio? Fijn iig dat je familie voor je klaarstaat. Lief ook van je moeder, ze heeft zelf ook de nodige ellende dan.

Het is alweer later dan ik had gehoopt. Vanavond de hond naar mijn moeder gebracht, Feikje naar mijn zusje (zij woont vlakbij en daar logeert ze 2 nachtjes). En een uurtje geleden teruggekomen van hardlopen. We zijn toch maar de regen in gegaan en echt kleddernat teruggekomen, maar het ging goed vanavond!! Morgen en overmorgen werken en ik kan 2 avonden lekker bij mijn zusje aanschuiven. Ben er morgenavond weer... eens kijken hoeveel pagina’s ik dan weer door moet spitten :D.

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Mik, leuke hobby! Wij maken wel veel foto's, maar verder dan wat publiceren op Picasa en Facebook voornamelijk voor de bulgaarse tak van de familie komen we niet. Behalve dan dat hubby eens in de zoveel maanden tientallen foto's laat afdrukken en in albums plakt.

Hobby's? Ja, 1 dure hobby: reizen! Jammergenoeg te weinig vakantiedagen en geld om dat zo vaak te doen als we eigenlijk willen. 1 grote reis gemaakt, toen ik zwanger was van Daniel, met de rugzak door Azie. Eerlijk is eerlijk, we vertrokken met 12 weken zwangerschap en weinig bagage, kwamen terug met ongeveer 21 weken zwangerschap, mijn rugtas praktisch leeg en die van hubby overvol, maar wat een prachtige tijd!

Verder in Europa veel gereisd, ook voordat we kinderen kregen veel gelifd door Europa....

Hopelijk zomer 2012 op de bonnefooi een paar weken met tent en auto, dan zien we wel waar we uitkomen.

Verder lezen, af en toe een goede film, computeren - ooit eens een beetje heel simpel leren programmeren van hubby en een site in elkaar geflantst die inmiddels weer is opgeheven, maar wil ik weer gaan oppakken. Bergen! Maar helaas na verhuizing naar NL geen bergtochten meer in de weekenden... en een beetje gitaar pingelen.

@Mosa, wat balen van je rug zeg! Gelukkig genoeg hulp around, maar blijft even doorbijten lijkt me.

@Maartje, goed man, zelfs door de regen!!! Gaat het je puur om het sporten of incl afvallen? Mijn abon. in de sportschool is verlopen en vond het dan ook erg makkelijk deze niet te verlengen! Haha! Maar wil nu eigenlijk wel gaan zwemmen. Zwembad vlak in de buurt, dus niet echt een excuus het niet te doen..... :)
    Fijn dat je zus op Feikje past en moeder op de hond!

Oh ja, broertjes hier zijn meestal zo gebroederlijk, erg fijn. Soms wordt er ook best een duw uitgedeeld hoor, of is Daniel boos als Boyan voor de zoveelste keer iets van hem afpakt, maar over het algemeen gaat het erg goed. Zoeken ze elkaar constant op en spelen veel samen. Wij hebben genoeg slaapkamers om iedereen, ook derde spruit dadelijk, een eigen kamer te geven, maar broertjes slapen graag op 1 kamer - prima. Gisteravond ging ik even checken of ze echt sliepen en onder de deken lagen, en zo trof ik ze aan... Dat is echt op initiatief van Boyan (de jongste) die is bij zijn broer in bed gekropen en heeft de hele nacht daar geslapen. Vanmorgen was het eerste wat hij zei toen hij wakker werd: "Daar ben ik!", om even duidelijk te maken dat hij niet in zijn eigen bed lag maar in dat van zijn broer. Goed begin van de dag!

12. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    wat een leuke foto's allemaal!!!

Ik korfbal al 26 jaar en ik vind het echt een leuke sport. Nu zit ik 2 avonden op school, dus ik speel niet meer op hoog niveau.

Ik heb helaas ook een slechte onderrug. Heb een hernia gehad, maar dit komt meer door mijn lengte. Ben 1.57 dus ik lig veel onderuit. Kan niet echt goed zitten op een stoel of bank.
    Ik heb voor mijn hernia 3 injecties gehad nu heb ik al 2 geen last meer. effe afkloppen.

Julia echt grappig dat je poes helemaal mee loopt, ga proberen of indy dat wil doen. Ik hou gewoon eten voor haar neus haahaha dan wilt ze wel.

Maartje lekker dat je bij je zus kan aanschuiven, doe ik ook vaak maar meer om mijn nichtje en neefje hahaha.

Ik ben heel erg close met mijn zusje, misschien omdat we eeneiig zijn, maar we spreken elkaar elke dag en we zien elkaar wel elke week.

Ik heb mijn man leren kennen via mijn zus, hij en mijn zus zijn al 15 jaar hele goede vrienden. Je kunt wel zeggen beste vrienden. Als ze belt dan praat ik met haar 5 min en dan vraagt ze naar mijn man en dan zitten weleens een uur aan de tel. ben wel heel blij dat ze heel goed met elkaar op kunnen schieten. Met mijn ex was dat heeeel anders. Die haatte ze echt. Het was ook een lul alleen zag ik dat na 11 jaar pas in.
    Mijn zus en ik leken echt op elkaar, ik heb ook haar tentames gemaakt. Nu heb ik sinds een paar weken donker haar en een pony. zij is nog steeds blond.

Mik je kan idd hele mooie foto's maken, doe je ook shoots enzo?

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ps ik kan woensdag testen, maar of ik dat red

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Angelica, tweeling?! Leuk zeg! En wat fijn dat jullie zo goed met elkaar overweg kunnen! En zij met jouw man, lijkt mij ook niet onbelangrijk natuurlijk!

woensdag testen... spannend... en moeilijk om nog een week vol te houden, zondag zou ie natuurlijk ookal posi kunnen zijn, of nega en dat zet dan weinig.... die eeuwige afweging he? :) Succes!!! De eerste ww zit erop!

Ik lees veel rugproblemen hier. Ik heb zelf ook een hernia. Dik 2 jaar last van gehad, toen eindelijk eens naar een manueeltherapeut, die er bijna zeker van was dat het een hernia was. Had uitstralingspijn naar beide benen wat volgens hem veroorzaakt werd omdat het dus een hernia zou zijn die precies in het midden zou zitten.

Een MRI scan bevestigde zijn verhaal. Het verhaal heeft een komisch einde (voor nu althans, klopt ook even af...) Een week voor de uitslag van de MRI scan heb ik mij als een gek uitgeleefd in een maisdoolhof hier in de buurt. Daar hebben ze echt een ontzettend groot hoog springkussen van wel 20m bij 10m bij 3m hoog. 2 dagen na dat gespring realiseerde ik mij dat ik na ruim 2 jaar pijnvrij was!

Die hernia is ietswat verschoven, of de zenuwen die beklemd waren... grote kans dat het ooit weer mis gaat, maar nu geniet ik dat ik geen pijn meer heb! :)

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Julia hahahaha je hebt jezelf eigen genezen.

Ik kijk op ik nog een oude foto van ons hebt

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    het staat erop was toen wel jonger he;)

17. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    Hi ladies,
    Even heel snel vanuit Zuid Afrika, ik heb zeker niet alles bijgelezen maar even heel snel gescand: MACHTELT gefeliciteerd!!!!
    Wow, wat gaaf voor je zeg!

Ik las heel snel iets over afspreken, lijkt mij een leuk idee!
    En mijn echte naam is Alexandra (maar ik wordt dus eigenlijk altijd Lex genoemd)

Ik kom maandag weer thuis, dus dan zal ik alles weer beetje bijlezen :)

Groetjes uit Zuid Afrika!

18. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi meiden,

Maartje, knap hoor, hardlopen in de regen!! Veel last van spierpijn vandaag?
    Handig dat je zo bij je zusje kunt aanschuiven met eten :)

Julia, is het gisteren nog gelukt met het appartement?

Wat leuk dat je zoontjes het over het algemeen zo goed met elkaar kunnen vinden en dat ze elkaar echt opzoeken :)
    En die foto is echt té schattig :D Een heerlijk tafereeltje!

Wat vervelend van die hernia, maar grappige manier om er vanaf te komen :D Heerlijk dat je nu geen pijn meer hebt, hopelijk blijf je ook nog een tijd pijnvrij!

Angelica, wat rot dat je ook een hernia hebt gehad :( Wel fijn dat je er nu al een tijd geen last meer van heb, houden zo!

Leuk dat je zo'n goede band hebt met je tweelingzus, lijkt me heel speciaal! En leuke foto van jullie tweetjes in je album :)
    Ook bijzonder dat je man en zus zo'n goede band hebben! Heeft je zus ook een partner?

Spannend dat je volgende week al kunt testen, ik hoop zo voor je dat je zwanger bent!!

Lex, wat leuk dat je even langskwam :) Geniet van je laatste dagen, ik ben erg benieuwd hoe je het hebt gehad als je weer thuis bent!

All, de fysio mailde mij vandaag of ik maandagmiddag langs kon komen, toevallig precies rond de tijd dat ik bij de verloskundige moet zijn ;) Zul je altijd zien, nu zou ze even kijken of ze nog een ander plekje heeft volgende week.

Volgens mij heeft iedereen nu gereageerd de mogelijkheid om wat af te spreken toch? En iedereen vindt het een leuk idee, dus misschien moeten we maar op zoek gaan naar een datum dan ;)

Nu lekker weekend :D

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Zal ik eens een geweldig nieuwtje vertellen, Suus35 is zwanger :) Nog heel pril, dus ontzettend spannend, maar toch heel erg fijn dát ze zwanger is geraakt natuurlijk. Oh, wat gun ik haar een voorspoedige zwangerschap!

20. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @mosa, een datum... Dat wordt een leuke uitdaging! Misschien een paar data prikken en kijken wie op welke dagen allemaal kan? Dit werkt bij een groepje vriendinnen van mij altijd die ook overal en nergens wonen en het lukt uiteindelijk altijd om een date te regelen.

Zul je idd net hebben, afspr bij fysio als je al naar de vk moet... Hopelijk heeft ze nog een plekje vrij en hoef je niet te lang te wachten.

@Lex, geniet nog even lekker daar!

@Angelica, wat voor injecties zijn dat, die je ivm die hernia hebt gekregen?

@Machtelt, waar woon je ookal weer?

Hou het even hierbij, ben moe en lig voor pampus voor tv, filmpje kijken zonder veel na te hoeven denken... Best lekker!!!! :)

Deel Deze Pagina