Oh en ik had je berichtje over Suus helemaal over het hoofd gezien, wat een geweldig nieuws!!! Goed je het even komt vertellen Mosa, ik ga haar meteen een berichtje sturen. Jee, wat hoop ik dat het deze keer goed zal gaan met haar/hun zwangerschap, zo dik verdiend en lang op gehoopt en voor gestreden...
Hey meiden, ben vandaag vrij. Ga nu eerst even naar zumba en daarna rustig de berichten lezen! Yeah weekend!
@Angelica, leuke foto inderdaad in album, wie van de 2 ben jij? En, epidurale injectie dus. Wat zijn de vooruitzichten, ervaringen bij deze behandeling? @Mik en Mosa hier ook weekend! Heerlijk en wel tot dinsdagmiddag 15u. Heaven!!! Eind van de dag nieuwsjaarsborrel op het nieuwe werk van hubby met het hele gezin, daarna bij mijn moeder eten en kindjes daar naar bed brengen en dan lekker met hubby naar Lux, filmpje kijken. Zin in!!!
Ik ben met de zwarte t-shirt. Een epidurale injectie wordt gegeven ter verlichting van bepaalde vormen van lage rugpijn, pijn die uitstraalt naar de benen en ischias. Zo'n injectie wordt toegediend als andere behandelingen of medicijnen onvoldoende effect hebben. De ontstekingsremmers die in de injectie zitten, kunnen ontstekingen en zwellingen verminderen die worden veroorzaakt door wervelkolomaandoeningen zoals vernauwing van het wervelkanaal, aandoeningen van de zenuwwortels en rughernia's. Ik moet vandaag gewoon werken tot 16.30 pff heb veel te doen, maar zo geen zin
Hallo meiden, we hebben weer internet ! Gisteren ben ik ziek uit mijn werk gekomen, griep. Vanochtend tot 11.30 geslapen en voel me alweer beter. Jullie hebben weer veel geschreven zeg, moet even bijlezen. En ik las dat Suus zwanger is , geweldig! Tot later!
He meiden, heb een 8 voor mijn presentatie YeSSSSSS. Dit hebben wij gemaakt. : Welkom op de website van Ballengooien BV
Jeetje wat een "ruggenmensen" zeg, lijkt me heel vervelend om zo vaak pijn te hebben. Julia is dus Mies (leuke naam), maar blijft gewoon Julia hoor. Mik, is Maaike, is iig niet zo'n overgang. Lex is Alexendra, logische nickname. @Angelica, leuke foto! Spannend hoor dat je tot woensdag "moet" wachten met testen. We slepen je er wel doorheen hoor! Droeg jij nou ook edelstenen? @Mosa, ben je alweer opgeknapt? @Julia, wat een mooie foto zeg. Ik smelt er helemaal van. @Maartje, knap hoor dat hardlopen in de regen. Hoe voel jij je en wanneer krijg jij een echo! Iedereen wil dus afspreken . Helemaal leuk! Komen jullie naar mij? Ik woon in het midden van het land (net als Mosa). In Spakenburg een vissersdorpje, dat tussen de wilanden ligt ! Dan moeten we even een dag uitkiezen. Ik neem aan dat een door-de-weekse-dag afvalt omdat de meesten dan werken. Zelf ben ik altijd op maandag en woensdag vrij. Dan wordt het in het weekend. Ik werk het weekend van de even weken. Nog meer mensen die in het weekend werken (ik denk Julia)? Van de week lees ik in de plaatstelijke krant dat mijn VK ermee stopt. Dat betekend dat ik naar een andere moet. Volgende week ga ik toch even bellen of ze niet alsnog zelf de eerste echo wilt doen, lijkt me toch vervelend om dit bij een onbekende VK te doen. Iemand vroeg nog naar hobbies. Ik hou zelf veel van muziek (maken) en zingen. Ook lezen (fantasy, psychologie en psychopathologie) vind ik erg leuk en ja sinds ik jullie heb ontdekt zijn jullie ook een hobbie van me . Nog even een bijzondere gebeurtenis. Ik ben vanaf de eerste menstruatie na MA edelstenen gaan dragen. Ik ben niet echt zweverig ofzo hoor, maar dacht baadt het niet schaadt het niet. Ik had een maansteen (staat voor vruchtbaarheid en helpt om hormonen in balans te houden) en een carneool (biedt weerstand tegen negatieve invloeden tijdens een zwangerschap). Je moet de stenen opladen in maanlicht, trouw gedaan . Als de steen aan het werk is, dan kan hij verkleuren, komen er barsten in en als hij klaar is dan valt hij eraf. Ik geloof er dus niet echt in. Maar, tweede kerstdag had ik een late dienst en toen is de maansteen van mijn ketting gevallen (de wc in). Toch wel bijzonder, nu ik zwanger blijk te zijn. Had het er met mijn man over (is de nuchterheid zelve) en hij vindt het ook heel bijzonder. Sorry, het is een heel verhaal geworden.
Hoi dames, Zittend op de bank met een laptop én een kat op schoot typt niet al te makkelijk, maar ik ga een poging wagen Over afspreken, willen jullie het op een zaterdag doen of kijken of we allemaal op een doordeweekse dag zouden kunnen? Ik ben aardig flexibel, dus mij maakt het niet uit. Ik heb de fysio al gesproken en gelukkig kan ik nu maandagochtend terecht. Wel fijn want ik heb vannacht gewoon een tijdje wakker gelegen omdat ik last heb van mijn rug Gelukkig vandaag een rustig dagje zonder plannen. Ja, geweldig hè, van Suus Ik hoop ook zo ontzettend dat alles goed gaat! Mik, doe je al lang aan zumba? Julia, veel plezier straks bij de nieuwjaarsborrel en gezellig dat jullie naar de film gaan vanavond! Draait er nu wel iets leuks? Veel plezier in ieder geval! Heeft je man het naar zijn zin op zijn nieuwe werk? Angelica, hopelijk gaat de tijd op je werk snel voorbij en kun je ook gaan genieten van het weekend Wauw, een 8, super! Gefeliciteerd! Heb jij die website gemaakt? Machtelt, joepie, weer internet Wel balen dat je ziek thuisgekomen bent gisteren, hopelijk heeft de goede nacht geholpen en zet het niet door!
Machtelt, voor mij komt het prima uit om bij jou af te spreken Eventueel hier zou ook mogen hoor, maar qua afstand voor de anderen maakt dat weinig uit denk ik. Zou idd fijn zijn als je nog bij je oude vk terecht voor een echo! Waarom stopt de vk, vanwege haar leeftijd of om een andere reden? Dat is idd een heel bijzonder verhaal, van de maansteen! En een mooi verhaal Hoe is het nu met Thijs? Is hij inmiddels wat meer gewend?
ja, heb ik gemaakt. vond het best moeilijk. Ik draag elke dag een ketting met een maansteen en Robijn tegen mk. Ik ga ze ook maar opladen in maanlicht. Ik heb het liefst in het weekend, maar ik kan ook flexibel zijn hahaha Woont er iemand bij mij in de Buurt (Voorschoten) die kan met me meerijden
@Angelica, wat leuk dat je tweeling bent. Weet even niet meer hoe oud je bent? Ik doe ook foto shoots ja, voornamelijk nog voor fun hoor. Op zich zou ik wel echt freelance willen gaan werken. Wie weet. Jij woont in Voorschoten? Dus je hebt ook altijd teamsport gedaan op hoog niveau, ik ook alleen dan volleybal. Ben dit seizoen gestopt omdat ik deze zomer dus zwanger was. En na de ma geen zin meer om te beginnen. @Julia, reizen is geweldig! Ook sinds jullie kinderen hebben? Wij zijn toen mijn zoontje 4 jaar was naar Thailand gegaan voor 4 weken. Rondreizen, een fantastisch land en heel goed te doen met kind(eren). Helaas zitten we nu aan de schoolvakanties vast dat maakt het toch wat minder leuk en makkelijk. Zo dus je man plakt nog foto's in, echt een album? NIet online digitaal album maken en afdrukken? Die foto is echt te schattig gewoon, die kleine mannetjes samen in bed. Krijg je toch tranen van. Geniet van je lange weekend! @Mosa, doe nu een half jaar aan Zumba. Na de ma ben ik begonnen, hiervoor volleybalde ik op hoog niveau. Doe jij aan sport? Of kan dat niet met je rug? Beter dat je de afspraak kon verzetten . @Machtelt, lekker dat je weer gewoon internet hebt. Werkt de VK alleen en niet in een maatschappij? Wat voor muziek maak je en hoe? Dat met die stenen vind ik niet zweverig hoor. Ik denk dat veel 'dingen' invloed op ons kunnen hebben. Sinds ruim jaar ga ik naar een vrouw voor Shiatsu behandeling, in eerste instantie vanwege enkelklachten (had een enorme klap gemaakt met volleybal en enkelbanden binnen en buitenkant weg en sprongbotje kapot). Toen raakte we aan de praat en vertelde ik over mijn baarmoederhalsk en kinderwens. Sindsdien behandelt ze mij voor mijn kinderwens. Het is heel bijzonder en ik voel me er goed bij.
@Lex, geniet nog van je vakantie! @Maartje, een spiegelreflex biedt veel meer mogelijkheden ja. De basis fotos kunnen inderdaad met iedere camera gemaakt worden, maar het gaat juist om die speciale. Met O&N heb ik ook fotos gemaakt van het vuurwerk, echt goed gelukt. Ondanks dat het bij ons erg mistig was. Cursus Photoshop, handig. Ik ben bezig met CS5 heb een training gedownload (6 uur duurt ie) dus af en toe zet ik m op mijn laptop aan en dan op mijn desktop ernaast oefenen. Er kan zooooveeel, echt bizar! Ik heb een vrouw op mijn werk en zij is erg ervaren in Photoshop, binnenkort gaat ze mij een middag training geven. Het kost inderdaad veeel geld, afgelopen jaar heb ik 2 super lenzen gekost, allebei ongeveer 1500 eur per stuk. Wat een geld he maar dan heb je wel wat. Heb je een leuke creatie in Photoshop die je kunt laten zien? Liefs
@Mosa, dat is zeker creatief. Wat maak je dan zoal? Kleding? Mijn moeder maakt onwijs gave tasjes, geloof dat het haken heet wat ze doet (sorry daar ben ik niet zo in thuis). Zeg steeds dat ze ze moet gaan verkopen.
@Mosa, die kannen van MvM zijn wel snel vol of heb jij dat niet? Ik ben vandaag dus voor het eerst een dag vrij/thuis en plas hem zo vol. Ha ha ik heb 8 van die blauwe dingen. Dinsdag komen er pas weer nieuwe. Misschien drink ik teveel. ...hmmm
Mik, ik plak ook nog steeds foto's in hoor Vind ik leuker dan een digitaal album laten afdrukken en ik maak eigenlijk zoveel foto's (vooral van Veda) dat het anders een dure hobby zou worden. Nu laat ik ze ongeveer 4 keer per jaar afdrukken en plak ze dan in grote foto-albums in, ik vind het erg mooi. Ik doe niet aan sport, maar niet vanwege mijn rug hoor. Ik ben echt helemaal niet sportief Ik wandel wel veel met Veda en als het beter weer is ook fietsen, maar verder niets. Zoiets als volleybal zou ik wel leuk vinden, maar ik zou niet op een vaste avond willen trainen of een wedstrijd moeten spelen, dat het een verplichting is en dat is het met teamsporten natuurlijk wel. Maar eigenlijk ben ik gewoon niet sportief Fijn dat je je zo goed voelt bij de Shiatsu-behandeling. Blijf je naar haar toegaan nu je zwanger bent? Ik drink/plas niet zoveel, dus ik plas nooit een kan vol op een dag Maar als je wat meer drinkt, denk ik dat je het wel makkelijk redt. Maar alleen maar fijn natuurlijk, des te meer HCG Stel dat je niet genoeg aan de 8 kannen zou hebben, dan zou ik dinsdag een briefje bij je kannen doen of je er 12 mag hebben, kan volgens mij ook.
@Mik, ik plak ook nog echte foto's in hoor. Al blijf ik het vaak uitstellen. Een beetje ouderwets misschien, maar ik blijf het zo mooi vinden! Wat gebeurd er bij een shiatsu behandeling? Als jij je er maar goed bij voelt toch? Ik speel gitaar, dwarsfluit en zing in een popkoor. Ik heb nog een tenorsax die opgeknapt moet worden, die ik dan kan leren bespelen. Kost alleen een hoop geld... Maak jij muziek of zing je? @Angelica, bijzonder lijkt me dat om een tweelingzus te hebben. En je hebt ook haar tentamens gemaakt?!? Hahahaha, veel mensen in de maling genomen dus! Gefeliciteerd met je 8! Prachtig cijfer, heb even gespiekt op de site. @Mosa, jij dus ook niet zo sportief, ik ook niet. Ieder zijn ding toch? Thijs is inmiddels weer gewend, gelukkig. Al is hij af en toe mega gefrustreerd, echt zielig. Het hoort bij de leeftijd. Mijn VK houdt er na 20 jaar mee op en gaat als VK in het UMC werken. Ze had de praktijk samen met nog 1 VK en die kan de praktijk niet alleen overnemen . Er vlijft hier in dorp 1 VK-praktijk over, dus dan maar daar naar toe. Er werkt daar een VK die vroeger mijn beste vriendin was. We kunnen nog steeds goed, het lijkt me alleen raar als zij inwendige onderzoeken doet.
Machtelt, fijn dat Thijs inmiddels gewend is En die frustraties van hem komen me wel bekend voor Wel jammer van de vk, en ik kan me voorstellen dat het vreemd voelt om naar je vroegere beste vriendin te gaan, zou ik ook hebben. Wanneer ga je een afspraak voor de echo maken? Voel je je trouwens zwanger, heb je al wat kwaaltjes?