Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Bij het inplakken van de album worden ze zo dik. Maar ik maak echt duizenden, duizenden fotos per jaar dus tja...
    Niks mis mee hoor niet sportief, ieder zijn ding toch.
    Ik zit de hele avond op twitter en facebook commentaar te geven op TVOH, doen we iedere vrijdagavond. Ha ha zo lachen, kom soms niet meer bij hoe adrem mensen kunnen reageren.

@Machtelt, nee ik kan niet zingen of een instrument spelen. Alleen goed dansen, telt dat ook? Zou wel willen hoor, gitaar of piano. Mijn oom speelt al jaren in een band, hij zingt en speelt gitaar, geweldig!
    MIjn nichtje speelde vorige week Halleluja op de piano op mijn ooms (haar vader) begrafenis. Kippevel!! of is het Kippenvel!!

2. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ben benieuwd naar je vuurwerkfoto's! Zijn jouw foto's al ergens te bewonderen of ligt je site er nog steeds uit?
    En wat tof dat je iemand kent waar je les van krijgt. Dat leert toch makkelijker dan uit een boek of tutorial vind ik persoonlijk.
    Jee, wat een bedragen! Maar dan heb jij inmiddels wel een super uitrusting :).
    De cursus die ik deed was gewoon met PS7, maar ook daarmee zijn de mogelijkheden enorm. Ik merk wel dat als ik er lang niks mee doe, ik er echt weer in moet komen. Op pagina 7 hier staat een kerstkaart die ik gemaakt heb en ik zal zo een paar foto's in m'n album gaan zetten.

3. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    @Julia, wat een moppies die 2 kereltjes zo samen in bed, geweldig!!
    Nou genoeg hobby’s heb je, jij zult je niet snel vervelen! Welke film was het geworden?

Ik ben eigenlijk gaan lopen om weer een wat betere conditie en meer energie te krijgen. Na die operatie in augustus en de kuren die daarop volgde heb ik echt geen uithoudingsvermogen meer en sta al te hijgen als ik boven aan de trap sta! Sinds mijn zwangerschap is m’n buik-billen-zone er ook niet strakker op geworden, dus als daar ook nog iets mee gaat gebeuren is het mooi meegenomen :p!
    By the way geen spierpijn gekregen! Zondag weer...

@Mik, jij ook goed bezig op je vrije dag! Heb ook een paar keer Zumba gedaan, maar ik vond het mega zwaar en struikelde over mijn eigen voeten! Heb je vaste werkdagen? En wat voor werk doe je eigenlijk? Wat is Shiatsu precies?

@Angelica, hoe gaat het met het wachten?
    Leuk dat je zo close bent met je tweelingzus. Leuke foto! Maarruh.... 31 jaar, dan ben je wel echt stokoud ja (haha, ben net zo oud als jij)!
    Wat doe je voor opleiding eigenlijk? Knap hoor dat je zo’n site in elkaar draait.

@Lex, alvast even vragen hoe je vakantie is/was? Succes met bijlezen hier, je zult je door heel wat pagina’s moeten worstelen!

@Machtelt, toch geen Mexicaanse hè? Gelukkig maar dat je slaap je goed heeft gedaan. Erg leuke hobby heb jij :D!
    Ik had trouwens geen echo, maar afgelopen dinsdag wel weer een goede bloeduitslag gehad; weer geen Hcg in bloed, dus (goedaardige) tumor staat nog steeds op non-actief!

@Machtelt/Angelica, ik geloof wel dat er dingen zijn die voor ons niet zichtbaar/tastbaar zijn, maar die wel degelijk invloed hebben op ons! Mooi toch de gedachte wat zulke stenen voor je kunnen doen?

Vriendlief belde vanmiddag met de verrassing dat ze vanavond al in de auto stappen en vannacht al thuis zijn (ipv morgenochtend wegrijden). Blij dat ie weer bijna thuis is... ben benieuwd naar Feikmans' reactie morgenochtend als ze wakker wordt :)!

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Machtelt, wat een mooi verhaal over die maansteen! Ik ben ook niet echt een zweverig typetje, maar vind dit wel bijzonder eigenlijk!

@Angelica, knap zeg he, die website! Welke opleiding volg je?

@Mik, ja hier ook echt foto's inplakken. Van die online fotoboekjes maak ik wel, maar eigenlijk alleen met clienten op t werk. :)

Enne, 8 van die blauwe potten pies jij die vol in 1 week? Mamamia! Hoeveel drink jij op een dag?! Ik heb mijn liter thee elke avond afgeschaft want ik kan er echt niet meer door slapen. Het lijkt wel of een paar dl vocht in mijn blaas mij al wakker houdt snachts, frustrerend want ik dronk echt 4/5 glazen thee elke avond.

Enne Angelica 31 is niet oud, ik ben al 32! Volgens mij is Mosa de jongste hier, als je idd van '82 bent? Jonkie! :p

@Machtelt, wat jammer dat je vk ermee stopt, op zich ook wel begrijpelijk na 20 jaar. Zo lang zou ik het volgens mij nooit uithouden op 1 plek, maar als je je eigen praktijk hebt is dat vast een ander verhaal. En inwendig onderzoek door oude beste vriendin lijkt mij ook niet echt fijn. Hoeveel vk's werken er in die praktijk? Dan maar hopen dat die onderzoeken niet plaatsvinden tot de bevalling en dat de bevalling begeleid wordt door een andere vk. :)

Oh ja, jij werkt de even weekenden? Haha, ik de oneven! Handig!! :) Maar werk dan standaard de zaterdag, de zondag niet altijd, of niet altijd de hele dag zeg maar. Is elk weekend anders. Jij moet dit weekend dus werken neem ik aan? Heel het weekend? Wat voor diensten draai je?

@Mik, kippevel volgens mij :) Met N is oude spelling dacht ik... maar hier vergis ik mij ook regelmatig in! ;)

@Mosa, loop jij al in je zw.schapskleding?

Zo.. gisteravond echt een heerlijk avondje gehad. Leuke borrel op man zijn werk. Kindjes mee, het was een waar kinderfeestje daar met rondrennende koters. Het is een klein bedrijf met veel workaholics lijkt wel. Is er in een grotere kamer en borrel, hapjes etc, zitten er in hubby's kantoor gewoon collega's door te werken! :$ hij heeft er laatst ook iets van gezegd. Hij werkt met 5 geloof ik in 1 kamer waarvan er 3 zelfs niet gaan lunchen maar snel een boterham achter de pc eten en gewoon doorwerken. Gesprekken gaan standaard over werk. Mijn mannetje is van lang leve de lol en genieten, dus dit is echt niet zijn ding. De baas van het bedrijf, met hem maakte ik gisteren kennis, is echt een leuke vent, gewoon in een mooi adidas vestje, relaxed etc. Die gaat wel eens tijdens de pauze met mijn mannetje wandelen ofzo en dan wordt er niet over werk gesproken.

Wel heftig trouwens wat die man allemaal heeft meegemaakt met zijn gezin. Hij is eind 30, en heeft/had 3 zonen. Toen zijn vrouw zwanger was van de 3de was de 2de bijna 2 jaar. Kindje had veel pijn aan zijn been, bleek kanker en is erg kort voor de bevalling van de 3de zoon overleden. Poeh, wat heftig zeg. Als je dan kennis maakt met zo'n man is eigenlijk het enige waaraan je kan denken het verdriet dat hij en zijn vrouw met zich meedragen. Want hoeveel herrinneringen heb je al wel niet met een kind van 2, en wat een duidelijke plek heeft een kind van 2 al in je gezin, onmisbaar gewoon! :(

Maar goed. Onze ukken naar oma gisteren en wij naar Lux, 'You will meet a tall dark stranger'. Iemand ook gezien? Vond het een perfecte vrijdagavond film. Niet heftig, paar keer goed gelachen. Misschien niet de beste van Woody Allen, maar ik heb me vermaakt, en dat was het idee.

Daarna stukje langs de Waal gewandeld, jee.. water staat echt hoog!!!

Tijdens middagslaap vanmiddag past oma weer even op en gaan wij nog een keer naar de stad, ik op zoek naar wat up to date zw.schapskleding, broeken beginnen savonds nu toch wel strak te zitten namelijk... en daarna lekker naar huis.

Zo, lang genoeg, maar ben weer bij!

5. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Oh ja, Mosa, ik dacht dat jij het vroeg en nu kan ik meteen mijn frustratie spuien ;) dat appartement in Sevilla gaat ook niet door. Kreeg net een mail van de eigenaar dat de prijs meer dan dubbel is dan staat aangegeven ivm pasen. Haha, goeie grap, maar daar ga ik dus niet in mee. Ipv ruim 600 euro voor 1 week, nu ineens ruim 1500 euro! Gelukkig maar dat ik er plezier in heb dit soort dingen uit te zoeken, dus ik ben weer verder aan het zoeken!:)

6. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Angelica, hoe is het met je? Moet je nog steeds spuiten zetten?

@Julia, jij werkt dus precies de andere weekenden ;). Ik heb vroege diensten van 7.00 tot 15.00 en late diensten van 14.30 tot 22.30. We hebben geen slaapdiensten, want er wonen 2 gezinnen op het terrein die 's nachts verantwoordelijk zijn.
    Wat heftig zeg wat die baas van je man heeft meegemaakt. Lijkt me het allerergste wat je kan overkomen. Zo'n mannetje kun je echt niet missen.
    Veel plezier met shoppen, altijd leuk.
    Jammer dat je appartement niet doorgaat, stelletje afzetters!

@Mosa, ja ik voel me al zwanger, rare buik, lijkt wel een centrifuge, de hele dag rommelende darmen, enorme trek en ik word nú al misselijk. Ik hoop dat dit keer het overgeven wegblijft.
    Ben jij nog verkouden, heb je er iets voor gebruikt?

@Maartje, is je man al onderweg. Hopelijk is Feikje helemaal blij als ze papa weer ziet. Fijn dat je een goede HCG-uitslag had. Hoe vaak moet je bloed prikken?

@Mik, goed dansen telt ook hoor (dat kan ik niet, zou ik wel willen hoor). En ja lijkt me echt zwaar kippenvel als je op je vaders begrafenis Halleluja op de piano speelt en dat vol emotie (krijg al kippenvel bij de gedachte).

Ik voel me weer wat beter. Ben vandaag nog ziek en ga morgen weer werken, heb een late dienst. Ben nog erg verkouden en ga zo even neusspray kopen.
    Bah, bah, wat een weer zeg! Wanneer komt de zon?

7. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Maartje, je vriend inmiddels al veilig thuisgekomen? Wel een leuke verrassing dat ze wat eerder thuis zouden komen :)
    Feikje weer helemaal dolgelukkig zeker?!

Julia, ik ben idd geboren in 1982, dus 28 jaar :D

Fijn dat jullie het leuk hebben gehad gisteren! Maar idd saaie collega's dan!
    Maar wat een zielig verhaal over de baas van je man :( Echt een nachtmerrie!!!

Ik heb af en toe een positiebroek aan, maar eigenlijk vind ik mijn gewone broeken fijner zitten. Ik heb al wel best een flinke buik vind ik, in ieder geval veel meer dan ik toen bij Veda had. Maar het valt mee dat ik al mijn gewone kleren nog zo goed pas, ook 's avonds.
    Ik heb pas in de opruiming al wel wat positiekleding gekocht, en ik had mijn kleding van Veda natuurlijk nog.

Wat een gedoe met dat appartement in Sevilla dan :x ;) Heel irritant! Hopelijk vind je snel iets anders, voor een schappelijke prijs!
    Ik ben ook druk aan het speuren voor onze vakantie naar Griekenland, maar er is zoveel keus, eigenlijk té veel. Ik vind het heel lastig, maar binnenkort ook maar eens vragen op het reisbureau wat ze daar aanraden.

Machtelt, wel leuk dat je je zwanger voelt, maar misselijkheid kun je idd missen als kiespijn! Met Thijs was je wel flink ziek geweest toch? Hopelijk valt het deze keer mee!

Mijn verkoudheid is gelukkig helemaal over, maar heeft wel lang geduurd. En dan vooral omdat ik er niets tegen gebruikt heb denk ik. Ik ben sowieso al niet zo'n paracetamol-slikker, en als ik zwanger ben al liever helemaal niet (ondanks dat ik weet dat het echt geen kwaad kan). En verder heb ik ook niets gebruikt, gewoon voor de zekerheid.
    Neusspray mag je een week gebruiken vertelde iemand me, dus hopelijk helpt je dat door het ergste heen! Sterkte ermee!

En ik wil ook zon :x :D Vanochtend wel weer een stuk gefietst met Veda, was al een tijdje geleden, en dan merk je pas echt hoezeer je aan de lente toe bent. Maar ja, het duurt nog even ;)

Fijne dag allemaal!

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Maartje, het is inderdaad wel prettig dat zij mij persoonlijk cursus wil geven. Door die dvd (van 6 uur) weet ik wel steeds meer wat er allemaal kan, ik heb ook dat boek van Scott Kelby van CS5.
    De site die ik heb staat nu geen foto op, steeds denk ik..moet ik nog doen..maar ja. Ik heb inderdaad veel uitgegeven vorig jaar. Het komt doordat in 2009 bij ons is ingebroken en al mijn fotografiespullen zijn gestolen. (onder andere) Dus ik had een nieuwe body gekocht met 1 redelijk goede lens. En toen orienteren wat ik wilde.
    Zal wel eens kijken of ik wat fotos online kan zetten.

Ik werk op een kantoor en ben manager van 1 jurdische afdeling en 1 administratieve afdeling. Ik werk ma tm do, vrijdag altijd PTdag.

Heeft je vriend het leuk gehad? En hoe reageerde die kleine?

@Mosa, ja ben ook voorzichtig met medicatie hoor. Ik gebruik soms van die Cinaforce van DR Vogel. Dat voelt dan wat minder erg.

@Machtelt, toch lekker dat je je al zwanger voelt. Irritant dat je nog zo verkouden bent. Schiet niet op nee. Beetje zonlicht zou iedereen wel goed doen denk ik. Het is wel heel duister allemaal.
    Dansen vind ik heerlijk. Ben sinds dit hele hormonen gedoe wel een beetje te zwaar, maar zodra ik bevallen ben dan gaat dat er allemaal af!

Ik heb van Esprit toen leuke zwangerschapsbroeken gekocht, je ziet niet eens dat het zwangerschapsbroeken zijn. Zitten heerlijk, dus heb vandaag voor het eerst zo'n broek aangehad. Heb ook nog wat nieuws besteld bij Esprit.

@julia, wat een verhaal zeg, gatver ik krijg er de rillingen van. nachtmerrie.
    Nou lekker met dat appartement. Hoop dat jullie iets anders wel betaalbaar vinden.

9. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Julia, ja over die blauwe dingen. Het gaat echt al een gek. Ik drink altijd veel en dat merk ik nu wel.

Heb net trouwens toch nog een digitale test gedaan om te kijken of mijn hormoon wel toeneemt. Gelukkig wel.
    Nog 1,5 week dan eindelijk de echo...damn...

@machtelt, zou ook niet echt staan te springen dat een vroegere vriendin inwendige onderzoeken doet.

@Maartje, lees net over je bloedonderzoek, geen Hcg is een goed teken toch.

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, ik heb toevallig pas ook positiekleding besteld bij esprit, hele leuke dingen! En omdat ik nogal lang ben en dus eigenlijk altijd extra lange broeken nodig heb, kan ik daar ook voor broeken goed slapen, dus erg fijn. En van de esprit-broeken zie je idd niet dat het positiebroeken zijn.

Fijn dat je digitale test goed was, geeft toch wel meer vertrouwen lijkt me. En gelukkig schiet het nu echt op naar je eerste echo, spannend hoor! Ik ben nog steeds benieuwd of het er één of twee zijn ;)

11. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Mosa, ha ha dat is toevallig. Dat vind ik dus ook ideaal, je ziet helemaal niet dat het zwangerschapsbroeken zijn. Ik heb een soort tregging met ruitje, en nog een andere broek en 2 rokken. Denk alleen niet dat ze echt geschikt zijn voor de laatste weken maar ja dan zie je er toch niet uit. (tenminste ik dan)

Als ik mijn echo heb gehad, dan laat ik jullie het goede nieuws direct weten. (slecht ook hoor)

Morgen moet ik vroeg op, mijn zus en ik hebben een kraam gehuurd en gaan op een vlooienmarkt staan. Ik heb zoooveel...haha weg ermee. De babykamer is bijna leeg nu. Wie weet levert het nog op!

12. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Mik, lache man, op een vlooienmarkt morgen! Hopelijk verkoop je alle oude troep! Ik had nog wel e.e.a. staan hier wat je mag verpatsen....

esprit dus. Nou ik ga daar dan ook eens neuzen, ben op 1 broek waar ik niet eens zeker van ben of ik hem niet terug zal brengen niet geslaagd vandaag. Tijd ging ook te snel, het was oerdruk en ik chagerijnig omdat super leuk rokje van prenatal, online gespot maar uitverkocht, ook niet te vinden was in de prenatal zelf. Maar, hopelijk komt ie nog a.s. woensdag.

@Mik, dus nog 1,5 week, en Machtelt? Ben ik even kwijt.. sorry!!

Enne dames... die banners bestaan niet voor niets he? :)

@Maartje, is Maartjeman al thuis? Hoe reageerde Feikje? Of ziet ze hem morgenochtend weer?

Nou.. ga even verder aanrommelen en dan naar bed.

Oh, wie had de zon besteld? Mosa? Morgen schijnt mooi dagje te worden, wij duiken het bos in hier, even lekker wandelen.

13. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, leuk morgen! Hopelijk wordt het gezellig, en verkopen jullie veel spullen. Veel plezier in ieder geval :)

Julia, als je bij esprit naar de uitverkoop wil kijken, dan zou ik morgenochtend even kijken. Ik wilde toen een broek kopen, die er 's avonds niet was en de volgende ochtend wel. Dus blijkbaar vullen ze het 's ochtends weer aan. Scheelt toch veel in de opruiming, dus hopelijk vind je wat leuks!

Jammer dat je vandaag niet geslaagd bent! In die hele drukke winkels vind ik het sowieso al lastig om even rustig te passen enzo ;)

En ik heb idd zon besteld ja :D Ik hoorde al dat het morgen een mooie dag wordt, dus wij gaan er zeker ook van genieten :)

Aangestoken door alle fotopraat heb ik net maar eens een hele stapel foto's uitgezocht :) Een maand geleden heb ik weer honderden foto's laten afdrukken, maar ik moest ze nog op volgorde leggen. Dat heb ik net gedaan, altijd veel werk vind ik, en misschien dat ik zo een beginnetje maak met inplakken.

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Julia, haha ja dat zeggen er wel meer dat ze wat hebben staan. Nou mijn auto zit helemaal vol en die van mijn zus ook. Mijn man moet morgen ff heen en weer rijden met 3 dozen die er niet meer bij konden. Volgens mij hebben we aan 1 kraam echt niet genoeg.

Nog mensen die iets speciaals verzamelen?

Jammer dat ie net uitverkocht was. Ik ben niet zo'n winkelaar, maar wel online. Meestal bij Esprit en voor mijn zoontje vaak ook bij Kleertjes.com

Die banner..ja..ik wil wel maar durf niet... Als de echo goed is, knal ik hem er onder. Ben onzeker. Misschien dat ik het aankomende week ineens doe, stoer haha.

Ben niet veel online aankomende week. Ma tm do werken en heb ma en wo avond vergadering. Di avond sporten.

Ga nu ook op bed nog tv kijken en me voorbereiden op morgen.

Knuf!

15. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Julia, onder mijn naam staat de echodatum toch haha zie ik nu pas.

16. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Mosa, zie nu jouw berichtje pas, we plaatsen tegelijk.
    Ik wist dat niet van dat bijvullen joh. Goeie tip. Ik kijk meestal s avonds dus dan doe ik dat ook smorgens nog een keer.

Ha ha het is wel weer om fotos uit te zoeken toch!

17. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, haha, wordt een drukke kraam dan :D Succes komende week met al je drukke werkzaamheden, in ieder geval gaat dan meestal de tijd wel snel ;) Daarna is het al bijna echo-tijd en kun je een mooie banner uitzoeken :)

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Mik, ja bij jou staat de echodatum eronder maar bij Machtelt ben ik even kwijt of ze nog een eerste echo bij haar oude vk kan krijgen of niet. :)
    veel plezier morgen!!

Mosa, veel werk inderdaad, die foto's, ga je echt nu nog een beginnetje maken met inplakken?? Bikkel!!

Thx voor esprit site tip!

Welterusten voor later allemaal en fijne vrije dag morgen, met veel verkoop voor Mik en genieten van hubby voor Maartje; Angelica succes met niet testen; Lex genieten van laatste dagje bij je broer in Africa; Machelt succes met werken; Mosa geniet van dagje mooi weer hopelijk laat dzon zich zien in Putten!

Doeiii

19. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Julia, Machtelt wil graag een echo bij haar oude vk, maar volgens mij heeft ze nog niet gebeld en dus weet ze nog niet wanneer ze haar eerste echo heeft.

En ik heb besloten om het inplakken maar een andere keer te gaan doen :) Gisterenavond gingen we best laat naar bed (te laat voor mij nu in ieder geval ;)) en dus denk ik dat we vanavond maar eens op tijd naar bed gaan.

Slaap lekker allemaal!

20. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Goedemorgen dames,

jullie hebben weer lekker gekletst!

@Mosa, ja dat uitzoeken inplakken dat stel ik ook altijd uit. Het is veel werk en dan wil ik er ook wat bij zetten met die ene pen...
    Die banner gaat nog wel komen hoor, wil alleen nog wat meer zekerheid hebben, het is nog een soort van bescherming denk ik.

@Julia, jammer dat je niet zo geslaagd bent, wie weet kom je het rokje toch nog tegen.
    Ik weet nog niet wanneer ik een echo krijg, heb nog niet gebeld. Ik ga morgen maar eens bellen naar mijn VK en hoop dat zij het nog wilt doen.

@Mik, succes met de verkoop! Leuk hoor om wat te verkopen en hopelijk hou je er financieel ook wat aan over.

@Maartje, fijn aan het bijkomen met z'n drietjes :)?

@Angelica, wil je gewoon even sterkte wensen met niet-testen en wachten!

@Lex, ben benieuwd wanneer je er weer bent! Hoe was het in Zuid Afrika?

Ik voel me nog niet echt lekker. Vanochtend was het erg vroeg 6.30 en was enrom misselijk. Ik ben later toch weer gaan slapen en kom beneden en mijn mannetjes zijn samen op pad. Even lekker bijkomen dus voor mijn late dienst.

Deel Deze Pagina