He meiden Ik zit in het derde jaar van de bachelor opleiding personeel en arbeid. Ik wilde iets gaan doen, ik hou van uitdagingen op mijn werk dat heb ik nu alleen niet. Ik ben nu Hr support, ik wil naar hr adviseur toewerken. Helaas kon ik niet wachten en heb ik net getest. helaas wit. Ik zit op dpo 10. ik ga voor mezelf excuses verzinnen, het is te vroeg. mijn urine was gewoon wit dus te veel gedronken. Ik denk dat het nu toch ivf gaat worden. Ik ga morgen ook testen hoor. Voordat ik ga slapen drink ik niet veel meer. Het rare is dat ik moe ben, nachtmerries, mijn borsten zijn gevoelig en onrustige darmen. Ik droomde gisteren dat ik zwanger was. We zien wel, maar we zijn niet meer positief
Shit balen meid, maar toch nog wel een kansje dat je te vroeg getest hebt? Machtelt had hetzelfde toch? De ene dag omo, de dag erna licht streepje? Ik ga nog even stug door met duimen hoor, je hebt nog een paar dagen.... *duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim.....* @Mik, veel verkocht vandaag? @Mosa, zon daar? Hier niet! Vanmorgen wel een paar uur heerlijk het bos in geweest. Krentenbollen mee, indiaantje spelen, achter bomen verstoppen, bizons in de verte bekeken... erg lekker. Jullie nog iets leuks gedaan? @Maartje, is Maartjeman weer veilig op NL bodem? @Machtelt, wat balen van die misselijkheid meid. Getsie, en het begint wel vroeg zeg! Heb je daar bij Thijs de hele zwangerschap last van gehad, of de eerste zoveel weken? Hopelijk blijft het overgeven je gespaard... Wel lekker dat je vanmorgen even kon bijkomen, rustig zonder gedoe aan je hoofd. En ik ben benieuwd en hoop voor je dat je gewoon nog een eerste keer bij je oude vk terecht kan! @Lex, goede reis morgen of vannacht! Zo, ga maar weer eens verder appartementje zoeken in Sevilla, mede door pasen vliegen de appartementen eruit, dus hoop zsm iets te vinden. Fijne avond allemaal!
Je Julia, heb je wat gevonden? Vanmorgen was het ook helaas wit. Morgen hoor ik of ik een eisprong heb gehad en woensdag hcg prikken
In mei 2010 teste ik ook te vroeg en had ik pas 14 dg na IUI positieve test. Het kan ook te vroeg zijn, maar mijn lichaam zegt ONGI
@Angelica, ga je nou morgen nog een keer testen, of wacht je even af aangezien je lijf wat anders aangeeft? Heel veel sterkte. Geen bloed geeft moed zeggen ze altijd, maar jij kent je eigen lijf het beste natuurlijk. Ik duim stiekem nog even door en hoop dat je het mis hebt!
@Angelica, bah meid. Dat is een tegenvaller die witte testen. Hopelijk ben je te vroeg. (Ik had op vrijdag een omo witte test en op maandag 1 dag voor NOD een licht streepje) Ik blijf voor je duimen!!! Wat is het verschil tussen HR support en adviseur (misschien beetje blonde vraag? @Julia, al wat gevonden? Wanneer ga/wil je op vakantie? Met zwangerschap van Thijs heb ik denk ik 10 weken niet overgegeven en de rest wel. We zullen zien...
ik heb nu een ondersteunende rol. Personeels dossier bijhouden, brieven maken. Eigen admin taken. Als HR adviseur ondersteun je het management. bv promotie, ontslag, reorganisatie etc. Ik hoop ook dat ik te vroeg heb getest, woensdag weten we het in ieder geval zeker. dan moet ik hcg laten prikken.
@Angelica, bedankt voor de uitleg. Het management ondersteunen lijkt me zeker een uitdaging. Moet je na dit jaar nog een jaar studeren? Respect hoor !
@Angelica, klinkt uitdagend! @Machtelt, tickets geboekt, 21 april tm 3 mei. App. echt een kriem, jemig wat gooien ze die prijzen omhoog ivm pasen. Begrijpelijk maar wat minder leuk voor mijn portemonnee...Nu kan het mijn moeder niet veel schelen hoe duur het is en of zij 1/5 of de 1/2 betaalt.... helemaal fair is het niet natuurlijk, maar zij geeft niks om geld en is helemaal happy dat we haar (weer) uitgenodigd hebben om mee te gaan. Ik heb bijv. haar ticket betaald.. ach... we zien wel. We maken er geen problemen van, willen een leuke vakantie en als een leuk appartementje in het centrum van Sevilla uiteindelijk 900 euro voor een weekje kost ipv de 'normale' 600... tja. Niet teveel over nadenken maar.... 8)
ja het duurt 4 jaar. Ik heb de eerste 2 jaar in mijn eerste jaar afgerond nu zit ik in mijn derde jaar. Volgend jaar afstudeeronderzoek. Julia je hebt ook helemaal gelijk. Niet te veel nadenken. Machtelt hoe gaat het met jou? ja, ik ga morgen nog een keer testen. Nu kan ik het niet loslaten.
@Julia, niet over nadenken, maar lekker op vakantie gaan! Leuk dat je je moeder meeneemt. Heb je ook nog een vader? Wij willen in diezelfde periode gaan kamperen. Hebben we afgelopen jaar ook gedaan met koninginnedag en dat was heerlijk. Gewoon in eigen land hoor, het liefst op een boerencamping. @Angelica, jeetje zeg jij bent even flink aan het studeren als je 2 jaar in 1 stopt . Erg knap hoor! Wil je na je studie nog een studie doen of ben je dan klaar? Al heeeeeel lang wil ik opleiding voor muziektherapeut volgen. Er is alleen geen werk in, dus dat houdt me erg tegen. Ik kom nu niet verder dan een cursus sterrenkunde die ik nog moet afmaken . Ik voel me nog steeds niet zo lekker. Ben enorm verkouden. Ik ben niet echt ziek, maar het zit er tegen aan. Normaal doe ik een opkikkerkuurtje, maar dat gaat nu niet. Ik heb net mijn eigen VK gesproken en ze gaat toch zelf mijn eerste echo doen .
ja, ik wil nog psychologie gaan doen. Hangt wel van de situatie af. Ik heb pijn op mijn linkerborst en nu zag ik bij mijn tepel een rode vlek zitten
He ladies, Ben letterlijk en figuurlijk weer 'geland'! Heb nog lang niet alles bij kunnen lezen, maar dat zal een beetje in fases moeten, haha zoveel is er gekletst. Helaas ben ik gisteren WEER ongesteld geworden, dus de vakantie had niet zo'n leuke afloop. Ben er deze maand echt behoorlijk kapot van. Kon gister hele dag wel huilen, nu nog steeds behoorlijk sjaggi... Ik had zo'n goede hoop voor deze maand! Nu dus al na 25 dgn ongi, heb ik echt nog nooit gehad zo kort. Sorry ladies, moest het even kwijt, voel me echt beetje depri. Wil zo graag weer zwanger zijn! En hoorde tijdens de vakantie ook weer van vrienden dan te (onverwachts) zwanger zijn fluitend de 12 weken door zijn. Ik vind het steeds moeilijker om dat soort dingen te horen. Niet van jullie hoor, dat voelt op de een of andere manier heel anders. Nou, ga vanavond even bijlezen. dikke kus, lex
Hoi dames, Een druk dagje achter de rug. Vanochtend naar de fysio geweest, alles in mijn rug en nek zit muurvast, vandaar dat ik er weer zo'n last van heb Ze heeft alles losgemasseerd en volgende week weer terugkomen. Ik heb er nu best last van, maar hopelijk zit het morgen wat makkelijker. Vanmiddag weer een echo gehad bij de vk, wat een mensje is het nu al En blijft toch érg fijn om het hartje weer te zien kloppen. Veda was ook mee, maar die vond het allemaal niet zo interessant Angelica, wat ontzettend balen toch van de negatieve testen Ik hoop zó dat je te vroeg getest hebt en dat je alsnog zwanger blijkt te zijn, maar ik kan me ook goed voorstellen dat je weinig hoop meer hebt. Dikke knuffel daarvoor!! Knap hoor, hoe jij op werkgebied bezig bent! Psychologie is een leuke studie hoor Ik vond het in ieder geval erg leuk Julia, klinkt als een leuk ochtendje in het bos gisteren! Wij hebben een stuk gewandeld en een stuk gefietst, dus ook genoten van het zachte weer Er had iets meer zon mogen zijn, maar verder was het wel heerlijk! Fijn dat jullie vakantie geboekt is! Jammer dat het duurder is vanwege pasen, maar nu idd maar niet meer bij stil staan Lief dat jullie je moeder meenemen! Machtelt, vervelend dat je zo tegen ziek-zijn aan zit te hikken Hopelijk wordt het snel minder, want dit ben je snel zat hè?! Wat fijn dat je alsnog een echo bij je oude vk krijgt! Wanneer heb je hem? Ik zie het al in je banner staan, 7 februari. Hoelang ben je dan ongeveer zwanger? Lex, welkom terug Wat rot om te lezen dat je ongesteld bent geworden Heel begrijpelijk dat je er zo verdrietig door was, vooral als je goede hoop had! Weet je wat het volgens mij ook is, de eerste keer was je meteen zwanger, en ik denk dat je daardoor (on)bewust er toch iets meer van uit gaat dat het daarna ook niet zo lang zal duren. Dan is het natuurlijk een enorme domper als het niet zo snel raak is. Plus dat je natuurlijk geroken hebt aan het hele zwangerschapsgebeuren en nu sta je nog steeds aan het begin. Het is dan gewoon flink balen dat het zo is gelopen Ik wil je een hele dikke knuffel geven, en ik hoop echt dat het niet meer zo lang duurt voordat je weer zwanger bent!! Hoe hebben jullie het gehad in Zuid-Afrika? Lekker kunnen relaxen?
@Lex, welkom terug ! Wat ontzettend balen dat je ongesteld bent geworden. Ik snap helemaal dat jer er verdrietig over bent, mag ook best. Je hoopt snel zwanger te zijn, zeker als het de eerste keer raak is. Meid houd moed. Hopelijk is er komende ronde een beter eind. @Mosa, druk dagje zeg! Fijn dat je een mooie echo hebt gehad en het hartje hebt gehoord. Dat doet je goed. Grappig dat Veda er niet zo veel om geeft. In de week van 7 februari krijg ik mijn echo, ben dan 8 weken zwanger. Ze willen het samen doen, dus ws wordt het een dag later. @Angelica, ook nog psychologie dus. Leuk hoor, het is heel interessant (ja toch Mosa ). Wil je dan ook in die richting gaan weken? Wat vreemd dat je pijn hebt op je borst en van die rode plek op je borst, is het al beter? Woensdag komt een consulente van MvM langs. Ben wel een beetje bang voor hun test, hopelijk alles oké. Vandaag zelf nog even getest en helemaal oké was het. Ben nu wel onzeker hoor. Ik merk dat ik mezelf ook probeer te beschermen en denk "eerst zien, dan geloven".
Het hele weekend wel een beetje meegelezen, maar geen tijd genomen om te reageren, dus het zal wel weer een lap tekst worden. Yep, mijn vriend is weer heelhuids thuisgekomen. Om 4u stond ie zaterdagochtend naast mijn bed! Feikje was zó blij toen hij haar s morgens wakker ging maken en heeft vervolgens de hele dag aan zn nek/been gehangen en met 'm gekroeld. Verder druk, gezellig (en sportief) weekend gehad! @Julia, tis al wel weer even geleden, maar leuk om te lezen dat jullie een gezellige avond hebben gehad. Er in houden af en toe met zn tweetjes op stap! Wat een nachtmerrie zeg dat verhaal van je mans baas... onvoorstelbaar . Zwangerschapskleding? Heeft de H&M niks leuks online? En heerlijk dat je nu toch iets geboekt hebt, ook al is het duurder uitgevallen! Gezellig dat je moeder meegaat. Wij gaan in de meivakantie ook een paar dagen weg (naar Zuid Duitsland), dat is inmiddels vaste prik en dan gaat mijn moeder ook mee. @Machtelt, hopelijk zet het ziek worden niet door... en dan ook nog misselijk zijn van je zwangerschap. Je hebt er bij Thijs dus ook behoorlijk last van gehad. Wil niet zeggen dat het bij andere zwangerschappen ook zo is, dus dat biedt hopelijk perspectief (heb bij Feikje ook 9 maanden lang boven de wc gehangen). Wel fijn dat je voor je echo naar je eigen vk kunt! En ja idd, geen hcg=goed in mijn geval. Moet voorlopig nog maandelijks bloedprikken. @Mosa, mooie echo dus vandaag . Super zeg!!! Dus de fysio is goed bezig geweest. Dat het maar snel wat verbetering mag geven. Al iets geboekt in Griekenland? Gaan jullie naar één van de eilanden of het vaste land? @Mik, drukke baan! Kun je 4 dagen werken goed combineren met thuis en/of werkt je man ook iets minder dan 5 dgn? En houd je het wachten tot volgende week nog een beetje vol? Hoe was het op de vlooienmarkt, goed verkocht? @Angelica, knap dat je zo blijft studeren, lijkt me niet altijd even makkelijk om naast je full-time baan ook s avonds nog naar school te gaan en de boeken in te duiken. Hoe voel je je verder? Wat sh#t zeg dat je testen wit bleven . Er is nog een sprankje hoop toch? Laten we hopen dat dat 2e streepje toch nog onverwacht gaat komen... Sterkte! En vreemd van dat plekje. Heb je dat wel vaker gehad? @Lex, wat een domper om zo je vakantie af te moeten sluiten. Heb erg met je te doen en snap heel goed dat je je hier ontzettend depri door voelt. Net als de andere meiden hoop ik dat de volgende ronde goed eindigt! Laat je maar lekker verwennen thuis.... ook sterkte. Hoe is de rest van je vakantie geweest? Zo, ga alvast even koken voor morgen nu... Liefs en een fijne avond!
Machtelt, 8 weken zwanger is een mooi termijn voor een echo, komt deze keer vast goed En Veda snapt er natuurlijk nog helemaal niets van dat ik zwanger ben Spannend, woensdag MvM! En als jouw thuistesten goed duidelijk zijn, dan is die test dat heus ook hoor! Ik wil nog wel even zeggen hoe goed ik het vind dat jij ook gaat meedoen, ondanks je twijfels eerst Maartje, lief hoe Feikje aan je man hing toen hij weer terug was Ook wel weer fijn om hem thuis te hebben zeker? We hebben nog geen vakantie geboekt, maar inmiddels zijn we al wel een stuk verder. We hebben besloten naar Kos te gaan, dat is echt een fietseiland. Met een kindje van 1,5 jaar en een zwangere buik van 30 weken lijkt me fietsen een stuk makkelijker dan lopen. Zo kunnen we toch wat van het eiland zien. Nu we het eiland weten, is een appartement vinden ook een stuk makkelijker, daar ga ik morgen ofzo weer mee verder. Succes met koken dan Mik, daar ben ik idd ook wel heel nieuwsgierig naar, hoe het gisteren ging op de vlooienmarkt! Slaap lekker allemaal!
@Mosa, super dat jullie e.e.a. besloten hebben ivm jullie vakantie. Nu dus ook jij op appartementen jacht Succes, haha! Ik ben deze keer geslaagd bij Winter Vakantie 2010: Zwitserland Frankrijk. Vakantiewoningen Spanje Italië 100 Landen. Wel eerst even registreren, mocht je het niet kennen. Ben tot nu toe tevreden. En ja, ik ben dus eindelijk geslaagd! Mooie appartement, leuke wijk, veel te doen qua tapas, barretjes, fietsen te huur, redelijk in de buurt van het centrum. Jullie fietsplan klinkt wel logisch, wie weet dat ik daar wel een fietsje huur. Nu nog iets aan de kust zoeken, maar niet vandaag... pfff.. @Lex, wat balen om zo je vakantie af te sluiten.... En dat je er verdrietig over bent is natuurlijk niet meer dan normaal, al blijft het wel sip natuurlijk.... Moet je meteen weer aan de slag, of ben je nog een paar dagen vrij? Even bijkomen enzo? Laat je maar verwennen door je man/vriend en kom hier even spuien, daar zijn we hier voor. @Mosa, waar heb jij psychologie gestudeerd? @Maartje, wat leuk dat hij ineens om 04u sochtends naast jullie bed stond! Ookal wist je natuurlijk dat hij zou komen, het lijkt mij een heerlijke verrassing! Leuk dat jullie soms ook jouw moeder meenemen op vakantie. @Machtelt, hoe gaat het met jou? Balen van die verkoudheid en dat bijna ziek-zijn gevoel. Hopelijk zet het niet door! En wat fijn dat je toch nog bij je oude vk de eerste echo kan krijgen! Ik pieste ook bijna in mijn broek van de zenuwen voor die MvM test trouwens. Heb het al eens eerder hier gezegd geloof ik, maar die MvM test was bij die BBZ erg licht en daardoor direct mega twijfels. Deze keer een knal test en die ga jij ook gewoon krijgen! Yep, heb ook een vader, ze zijn gescheiden toen ik 16jr was, een eeuwigheid geleden dus.... @Angelica, vlekje al weg, of zit het er nog? Hmm... toch maar even in de gaten houden, maar dat doe je vast al. Knuff voor jou en voor ongi gevoel. Ik hoop nog steeds dat je lijf je voor de gek houdt! Zo. Ik zit te typen, manlief kletst met zijn vader via Skype en krijg toch serieus de indruk dat hij het gevoel heeft hard te moeten praten zodat zijn vader hem 2000km verderop hoort. Hallo.... dit is Skype, hij hoort je ook als je normaal praat... pfff, mijn oren piepen ervan. Ik verhuis naar de bank met boek! Fijne avond allemaal!