Julia, met jouw banner kom je uit op 17 juli. Mijn uitgerekende datum volgens de meting van de echo is nu 20 juli, dus die hou ik nu maar aan Van Veda was ik 3 november uitgerekend en ik ben pas op 16 november bevallen, dus als ik nu weer zo overtijd ga, dan beval jij vast wel eerder Met hoeveel weken ben jij bevallen van je zoontjes? En naar echo's gaan we altijd samen, en mijn vriend vindt het veel te leuk om te zien! Naar de controles ga ik altijd zelf, dat stelt ook zo weinig voor, maar dit soort dingen doen we altijd samen. In principe kan er nu al wel een slotje op het oude topic lijkt me, want het linkje naar dit topic staat er natuurlijk in. Dus wie wil, kan ons zo hier vinden Hoe gaat het nu met jouw moeheid? En niet meer misselijk geweest?
Hé meiden, Mosa en Julia zijn er ook , gezellig. @Mik, ik bergijp het nog niet helemaal denk ik, sorry. Maar als ze het hebben teruggeplaatst ben je in principe toch zwanger? Of moet het zich eerst verder ontwikkelen? Ik hoop zo op een goed begin van het nieuwe jaar. @Mosa, fijn dat je een leuke echo had en over een week weer een echo. "Jammer" dat je 3 dagen bent teruggeplaatst en (nu) niet meer gelijk loopt, maar dat kan allemaal nog anders lopen hoor! Wat mij betreft kan het andere topic gesloten worden. Ik weet alleen niet hoe dat werkt. Wiet iemand het? Ik zat er vanavond een beetje doorheen. Ik ben echt moe, slaap slecht, ben druk in mijn hoofd, bah. Er komt nog heel wat bij onze verhuizing kijken. Ik ben net ook even alleen in mijn huis geweest om eens alles goed in me op te nemen en om het huis weer een beetje "eigen" te maken. Het wordt wél mooi. De week na kerst gaan we lekker niks doen. Hebben jullie eigenlijk plannen met kerst en oud&nieuw? Zelf blijven we dit jaar thuis. En op tweede kerstdag heb ik een late dienst, dan gaan mijn man en Thijs bij schoonouders eten en 's ochtends gaan we uitgebreid brunchen. We gaan zeg maar vakantie vieren in ons eigen huis !
@Mosa, nee niet meer misselijk, behalve een enkel keertje beetje weeig als ik niet op tijd eet. Maar dat valt echt in het niets met afgelopen week. Leuk dat jullie altijd samen gaan. Proberen we hier ook. Al ging hubby met die eerste echo met 5 weken niet mee. Nu heeft mijn vk 2 praktijken. 1 vlakbij huis, 1 vlakbij hubby's nieuwe werk. Dus kan me voorstellen als ik voortaan daarheen ga, (wel een stuk fietsen dus zal dat in de lente eerder doen dan nu, maar nu hieft het natuurlijk ook nog niet zo vaak) hij altijd zal proberen mee te komen. Hij is er immers in 2 minuten fietsen. Moe ben ik ook niet meer zo extreem, jij? Je had inderdaad wel eens eerder verteld van je bevalling, maar je was dus gewoon bijna 42 weken!!!!!!!!! Wow!!!! Ik bij de eerste met 39+6 en de tweede met 40+3, dus ga ervan uit dat ik niet de 41 haal. En daar ben ik tegen die tijd vast blij mee, hoewel erg makkelijke zwangerschappen heb gehad. Maar goed, nu heb ik er 2 lopen, dus kan me voorstellen dat met 40 weken de koek op is. Zo. genoeg over mij We zouden samen op dezelfde dag bevallen, dat was een andere deal als ik me goed herrinner, dus daar houden we elkaar gewoon aan. 3 dagen voor of achteruit, kan mij niet schelen -einde zw.schapspraat voor vandaag!-
Ik zal er even een slotje op laten zetten - op het oude topic. Probeer er vroeg in te duiken vandaag meid, beetje bijslapen kan geen kwaad! Ik heb op 2de kerstdag ook een late dienst. Eerste kerstdag komen mijn ouders en broer eten hier. Moet nog aan een kerstdiner... oh jee. Ben geen keukenprinses en nu op zoek naar leuk lekker beetje speciaal maar niet te moeilijke recepten. Als iemand ideeen heeft? Normaal komen met zus met man en 3 kinderen ook, maar die zijn aan het klussen in nieuw huis, dus komen dit jaar niet. Het zal dus rustig zijn. Vooral hun middelste (verdenk ik een beetje van ADHD, zijn papa heeft ADD) is zo mega druk en aanwezig, dat het zonder hun ineens wel erg stilletjes zal zijn. Maar ach. Ik geef niet zo heel veel om kerst. Vind het wel gezellig hoor, maar dat ik ook moet werken dat weekend vind ik echt helemaal prima. Nou meid, rust goed uit vanavond! Misschien mag je even Angelica's bad met badkamer tv lenen - even relaxen?!
@Machtelt, tja als je het zo bekijkt ben ik een soort van zwanger, er zitten 2 embryos in mijn baarmoeder nu hopen dat ze innestelen. Hoop dat je vannacht goed slaapt! Met goed slapen kan je veel meer hebben. Liefs
Oh ja Greys... jammer, dan gaat de vlieger niet op! @Mik, houd ze goed warm en zorg dat ze blijven plakken! En dan 2x een eeneiige tweeling, ben je meteen klaar
He meiden, Wat is het toch gezellig hier! Gek he, dat we elkaar nog nooit live gezien hebben, maar dat het lijkt alsof we elkaar al heel lang kennen @Machtelt: respect hoor wat je allemaal voor elkaar bokst met die verbouwing en verhuizing! Hoop dat je na de verhuizing beetje rust kunt pakken. @Mosa: wat fijn dat je weer een goede echo had vandaag! @Mik: spannend zeg! Lijkt me raar idee, dat je technisch dus al zwanger bent, maar dus 2 weken moet afwachten. Dat is normaal gesproken natuurlijk ook wel zo, maar dan weet je niet of er uberhaupt een bevruchting heeft plaatsgevonden. Hopen dat het voor jullie een hele mooie oud & nieuw wordt! x lex
Lieve zwangere meiden, jullie kleintjes worden gewoon op 15 juli geboren, dat is een geweldige dag en ik kan het weten Mijn man zei gisteren uit het niets ik denk dat je zwanger bent, onze kat zit maar te trappelen op mijn buik, wat ze normaal alleen doet als ik zwanger ben. Ik geloof het alleen niet we zullen het pas na kerst weten.
@ Angelica: wow, dat zou mooi zijn! Dat van die katten heb ik inderdaad wel vaker gehoord. Wij hebben geen huisdieren, dus ik moet gewoon nog even afwachten
Hi meiden, Pff, ik kon me net echt niet inhouden (thuis aan het werk en dan is de verleiding zo groot als je nog test hebt liggen ) Maar weer zo wit als de sneeuw buiten! Nu begin ik wel een beetje te balen, want dat betekent dat ik niet zwanger ben, maar mijn cyclus dus ook niet meer zo mooi regelmatig is... Ik heb zo'n kv 2v5 euro gedaan en die schijnen toch zeer gevoelig te zijn. Dus als ik zwanger zou zijn, had ik nu toch echt wel een licht streepje moeten zien lijkt me. Ik voel me verder ook helemaal niet zwanger hoor, dus laat die ongi nu maar gewoon komen, heb ik tenminste zekerheid! Sorry voor de ego-post
Hoi dames, Machtelt, fijn dat je in ieder geval vindt dat het huis erg mooi wordt, maar ik kan me goed voorstellen dat je er even doorheen zit En heerlijk toch, vakantie vieren in jullie eigen huis Wij gaan op 1e kerstdag bij mijn schoonouders eten en met 2e kerstdag bij mijn ouders, en verder lekker met z'n drietjes thuishangen Voor oud & nieuw hebben we nog geen plannen, moeten we nog even zien. Maar in ieder geval iets rustigs. Julia, fijn dat je niet meer misselijk bent, echt een rotkwaaltje is dat hè?! Ik ben nog wel erg moe, en ga 's avonds echt op tijd naar bed voor mijn doen. Niet altijd makkelijk omdat ik echt een avondmens ben, maar anders kan ik 's ochtends mijn bed niet uitkomen O ja, we zouden op dezelfde dag bevallen De 15e vind ik prima hoor Deze keer hoop ik ook niet zo lang overtijd te gaan. De vorige keer vond ik het niet zo erg, beetje aanlummelen thuis, maar nu zal het toch anders zijn, dus dan liever rond de 40 weken bevallen. Mik, lijkt me een heel apart idee, dat je nu zwanger bent, maar dat het afwachten is of ze blijven 'plakken'. Was je de vorige keer bij de 1e poging zwanger? Dat ben ik even vergeten. Lex, kun je al foto's van jullie nieuwe huis laten zien of is het daar nog te vroeg voor? Nog geen voortekenen dat je ongesteld gaat worden? Oh, ik lees nu dat je weer getest hebt Ik ben bang dat als je idd zwanger zou zijn, dat je dan wel iets had moeten zien Balen hoor Dan kun je maar beter ongesteld worden, zodat je duidelijkheid hebt! En regelmatige cyclussen zijn ook wel zo fijn natuurlijk! Dikke knuffel, want evengoed niet leuk! Angelica, nou, hopelijk heeft je man (en de kat ) gelijk dan
@Mosa, het is ook een raar idee ja. Ik hoop het echt dat ze blijven zitten... Na alles wat ik sinds 2006 heb meegemaakt en moeten doormaken daar beneden..zou dit alles voor een heel belangrijk deel goedmaken. Ik voel me nu heel opgeblazen en mijn borsten exploderen bijna. Vanmorgen een test gedaan en die is negatief dat betekent dat alle Pregnyl (medicijn gemaakt uit urine van zwangere vrouwen) uit mijn lichaam is. Dus stel dat ik vroeger test en ik zie een streepje kom het echt uit mezelf hihi. De eerste ronde IVF was ik zwanger ja, de afloop is bekend. Op zich weet ik dat ik zwanger kan zijn want ik heb mijn zoontje natuurlijk gekregen (natuurlijke manier zeg maar). Pas na de operatie eind 2006 is de ellende begonnen.