Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Angelica, stoer dat je nog een studie doet. Hoeveel dagen werk je? Doe je dan de deeltijd opleiding?

@Machtelt, ook begonnen met MvM?

@Maartje, 3 dagen is prettig he als ze klein zijn. Ik heb de eerste 3 jaar ook 3 dagen gewerkt. Toen mijn zoontje 3,5 was hebben we een dag extra creche aangevraagd want hij verveelde zich met mij. Nog steeds is hij iemand die heel graag met anderen speelt.
    Mijn baan nu kan niet minder dan 32 uur, logisch. Ik zie wel hoe het loopt allemaal. Eerst woensdag de echo, stapje voor stapje.

@Julia hoever ben jij eigenlijk?

2. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Goedemorgen,

Ik ben gisteren wel gelijk na mijn laatste berichtje weggegaan hoor :D De enige verslaafden zijn jullie :p (zegt degene met veruit de meeste berichtjes op het forum :))

Hopelijk hebben jullie allemaal lekker geslapen :)

Veda slaapt nu nog steeds, dus ik ben eigenlijk aan het wachten tot ze wakker wordt. Maar wel lekker, zo'n uitslaper!

Fijne dag allemaal!

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Maartje, ja was idd een baaldag gisteren, vandaag beter begonnen. Net wezen zwemmen, maar hij vond het water echt koud, en eerlijk gezegd kan ik hem geen ongelijk geven... ook andere kindjes stonden te klappertanden. Volgende keer ander zwembad proberen.
    Dadelijk even Daniel van school halen, bijslapen en dan naar de bibliotheek, is en blijft een geslaagde bezigheid en dan vooral zoveel mogelijk boeken mee naar huis slepen. :)

Wat betreft eten, oh, dan valt het hier nog mee. Boyan is sowieso een goede eter, Daniel eet overdag prima, 'savonds met enige stimulatie redelijk. Kleine porties dat wel, maar daar doen we niet moeilijk over. Hij eet alleen tergend langzaam...... jemig, wat een getreuzel altijd!

@Mik, wat goed van die 150 euro, wel jammer van die bekeuring, maar goed.. niet te lang bij stilstaan.
    Ik ben 15 weken nu ongeveer. Loop een paar dagen voor op banner volgens laatste echo, maar neem dat niet zo nauw. Dus of er nu ruim 14 staat of 15 en een beetje... ach... scheelt niks.

@Mosa, heerlijk zo'n uitslaper!!!

Ik werk volgens contract 22u per week, vast altijd dinsdag op woensdag, Maartje, ik hoef dus nooit oppas te regelen, want dinsdag en woensdag heb ik kdv, en dinsdag gaat Daniel naar de bso. Woensdag ben ik dan weer op tijd klaar met werken om hem om 12.30u van school te halen.

Om de week werk ik dan in het weekend, verschillende diensten. Dan is manlief altijd vrij, dus weer geen oppas nodig.

Dat ik a.s. weekend wel een erg lange dienst heb komt doordat ik naast die 22u per week, 10u extra in de maand erbij heb genomen, ivm 2 zaterdag clienten die om de week een zaterdag bij ons komen.

Snap je hem nog?

Dus eigenlijk werk ik de ene week maar een uur of 14 (alleen dinsdag op woensdag slaapdienst), en de andere week 24 - 38u, afhankelijk van wat voor dienst ik het weekend draai.

Oppas heb ik eigenlijk maar 1x per maand nodig als ik vergadering heb. Goed te doen dus!

Plak dadelijk wel 3 weken vakantie achter mijn verlof, heerlijk! Hoeft ukkie pas met een maand of 4 naar het kdv, voor mijn gevoel een heel verschil dan 3 maanden. Misschien zit dat tussen mijn oren hoor, maar vind het wel lekker zo.

4. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Julia, helemaal mee eens. Bij mijn zoontje heb ik dat ook gedaan, hij was 4,5 mnd toen hij voor het eerst naar de creche ging. Anders zijn ze zooo klein, scheelt toch weer.
    Zie nu je banner, op je berichtje van gister stond geen banner dacht ik dus vandaar mijn vraag.

Ik ben vandaag 7 weken tenminste volgens de telling vanaf 3 dec. Woensdag weet ik meer.

@Mosa, omg! slaapt zij gewoon door tot half 10?
    sjesus dat meen je niet...wat een luxe

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Haha, 10 uur was het zelfs :D
    Maar echt niet altijd hoor, dit was wel een uitzondering! Tot nu toe is ze wel een goede slaper, voor 7 uur is ze eigenlijk nooit wakker en de laatste tijd slaapt ze vaak tot rond half 9, dus ook heerlijk! En aangezien ik 's ochtends de laatste tijd toch moeilijk m'n bed uitkom als ik niet hoef te werken, vind ik dat helemaal niet erg ;)
    Maar ik weet ook dat het zo weer kan veranderen, maar op dat gebied hebben we veel geluk gehad.

Jij alweer 7 weken, gaat toch best hard!

Julia, niet lekker idd, zwemmen in koud water ;)
    Voel je je vandaag wel iets fitter?
    En fijn dat jouw jongens best goede eters zijn!

Klinkt ingewikkeld, je werkschema, maar wel handig geregeld zo!
    En heerlijk, 3 weken vakantie na je verlof! Als het goed is, hou ik ook redelijk wat uren over, dus dat wil ik dan ook doen. Na Veda's verlof heb ik 4 weken vakantie opgenomen, vond ik ook erg fijn. Wil je met 36 of met 34 weken met verlof gaan?

6. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Zeker lekker hoor. Ik slaap ook als een blok, heb echt moeite met opstaan. Gelukkig gaan we de goede kant op qua seizoenen en wordt het steeds eerder en langer licht. Op zich merk je dat nu al.
    Heb nu al zin op bed een film te gaan kijken, niet normaal toch haha.
    Ben vanmiddag wel even met mijn zoontje naar de bibliotheek geweest, hij vindt het geweldig om boekjes te halen en lezen.
    Hij kan het ook goed dus dat scheelt.

Wacht op mijn hubbie, hij gaat pannekoekjes bakken voor ons.

7. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Mik, grappig, jullie zoontje dus ook boekenwurm. Heerlijk he? Hier wordt er natuurlijk nog niet zelf gelezen, maar boeken zijn groot favoriet. Ook als wij even geen tijd hebben om voor te lezen, leest Daniel Boyan voor, of 'lezen' ze zelf.
    Grappig bovendien - voor degene die dat interessant vinden, wij voeden ze (heel consequent) tweetalig op. Als Daniel Boyan een boekje voorleest die mijn hubby hem vaak voorleest, doet hij dat dus ook in het Bulgaars. Zodra het om een boek gaat die ik vaker voorlees, leest hij het in het Nederlands voor aan zijn broertje. :)

@Mosa, ik ben jaloers - 10u! Doe normaal zeg, wat heerlijk!!!! :)

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Oh grappig dat ze elkaar voorlezen. Tweetalig, ja zou ik ook doen hoor in jullie situatie. Toch altijd handig. Ze kunnen het maar spreken, ook leuk voor je hubbie.
    Ben even kwijt hoe oud ze ook alweer zijn?

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, dat is zeker heerlijk, dat het telkens al iets eerder licht wordt 's ochtends! In de zomer sta je echt veel makkelijker op. Dat vind ik ook wel het voordeel van in de zomer bevallen, dan kom je 's nachts ook makkelijker je bed uit. Veda is in november geboren en toen was het ook echt koud, vooral als je dan 's nachts je bed uit moet. Als je vandaag 7 weken zwanger bent, wanneer ben je dan uitgerekend? Begin september?

Leuk dat je zoontje zo van lezen houdt!
    En heerlijk, pannenkoeken! Dat is echt zwangerschapseten voor mij :D Ik heb als ik zwanger ben nogal snel last van brandend maagzuur, en pannenkoeken kunnen dan altijd :D

Julia, leuk dat jullie kinderen tweetalig worden opgevoed! En grappig dat Daniel dat ook zo volhoudt met voorlezen!
    Dan spreek je zelf zeker ook een aardig woordje Bulgaars?

10. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Zo, ik ben ook blij met de lente op komst. Niet dat deze morgen voor de deur staat, maar dat het om 16u nog licht is en steeds wat langer licht blijft... super. 'S ochtends hier ook echt een kriem met opstaan in het donker, getver!

@Mosa, na 7 jr in Bulgarije te hebben gewoond spreek ik wel een aardig woordje bulgaars :), al is wonen in NL nu niet echt bevordelijk en blijf ik hangen op oude niveau, wel jammer.

Dat 2talig opvoeden blijft interessant. Niet alleen omdat onze ukken zo worden opgevoed hoor - meer in het algemeen. Ik heb er een paar onderzoeken/boekjes over gelezen. Schijnt toch best goed te zijn, niet alleen het taalcentrum in de hersenen wordt meer geactiveerd waardoor een kind wellicht later makkelijker een 3de taal erbij leert, het schijnt cognitief ook een dikke plus te zijn. Mits je het consequent doet natuurlijk. Ik ga er niet vanuit dat ik daardoor slimmere kinderen heb of krijg hoor, maar blijf het interessant vinden hoe ze bijv. omschakelen van nederlands naar bulgaars afhankelijk van met wie ze praten etc. Hoe dat allemaal werkt in zo'n klein koppie zeg maar.

Brandend maagzuur... oei vervelend. Nooit gehad, maar hier wel een traditie elke zaterdag ochtend (ingevoerd door hubby): pannekoeken als ontbijt! Hij staat altijd rond uurtje of 08u op om ze te bakken, dus bij brandend maagzuur morgenochtend, pak de auto richting Nijmegen! :)

@Mik, ze zijn 2 en 4 jr. (van okt. en nov. dus nog niet zolang)

Hoe is het met de rest hier? Iedereen weekend? Machtelt wel, haha! Makkelijk onthouden nu, als ik werk, ben jij vrij!

Hebben jullie nog weekend plannen?

11. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Weekend!!!!!!
    Even een snelle reactie, want ik wil zo lekker gaan slapen. Net terug van een gezellig en heerlijk etentje samen. Was weer lang geleden. Zijn naar Oisterwijk geweest, daar zitten een hoop leuke restaurantjes!

Ik ben ook écht niet van het vroege opstaan. Ben met geen mogelijkheid uit m'n bed te krijgen 's morgens, dus altijd een race tegen de klok om op tijd op mijn werk te zijn. Gelukkig hier ook een uitslapertje. Als ze er niet uit hoeft, dan is ze meestal niet voor 8.30/9u wakker en dan wil ze daarna nog weleens even lekker rustig bij ons in bed komen liggen, zo gezellig...

Julia, waterratjes bij jullie? Mijn vriend is vorige week weer eens naar het zwembad geweest, want een paar weken daarvoor vond ze het toch wel eng. Voortaan maar iets vaker gaan (en lekker warm in het bubbelbad gaan zitten, haha)!
    Vind het ook erg bijzonder dat jonge kinderen al snel zo makkelijk 2 talen kunnen leren, super dat jullie dat doen! Schattig van dat voorlezen.
    Hmmm, pannenkoeken! Eten wij ook regelmatig ('s avonds), omdat dat één van de weinige dingen is die Feikje wel lust en dan soms stiekem een worteltje erdoor raspen. Smakelijk alvast :).

Mik, lekker in bed dus een filmpje gekeken?
    Wat betreft jouw 32 uur; komt idd vanzelf wel een oplossing voor als je kindje er straks is. Heb overigens 2 vriendinnen die vorig jaar moeder zijn geworden en die werken beide 4 dagen. Zij hebben ook banen waarbij dit het minimale aantal uren zijn. Het is misschien ook maar net wat je gewend bent?

Morgenvroeg rijden we naar Noord-Holland, nog boven Hoorn, om een twijfelaartje voor Feikje te kopen, die ik op Marktplaats heb gevonden. Aardig eindje kachelen vanuit het zonnige zuiden 8), maar ja... Daarna ga ik maar eens een begin maken met klussen op haar nieuwe kamer!

Fijn weekend en werk-ze voor Machtelt.

12. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    Zo meiden, jullie kletsen heel wat af zeg :)!

Weekend!!! Heerlijk, ben net klaar met werken.

@Julia, werk ze dit weekend, idd makkelijk onthouden wanneer jij werkt. Wat heb je een lange dienst zeg, lijkt me helemaal niks. Kun je wel goed slapen op je werk of duik je bij thuiskomst nog je bed in?

Knap hoor 2 - talig opvoeden. Ik vind het altijd zo wijs overkomen. Mijn nichtje wordt dan niet 2 talig opgevoed, maar praat nu al veel beter frans dan mij 8), ze krijgt van haar franse nichtjes allemaal frands sprekend speelgoed.

Ik werk ook 24 uur in de week. Vaste dag is vrijdag en dan vaak op dinsdag. Thijs gaat 1 dag naar gastouder en 1 dag naar mijn moeder. Om en om het weekend en dan is mijn man gewoon thuis. Ik vind het ideaal!

@Mik, zo lekker verdient zeg! Wauw alweer 7 weken. Spannend hoor dat wachten tot woensdag. Ben zo benieuwd of het er 1 of 2 zijn/

@Mosa, jeetje wat een uitslaper zeg, ben jaloers. Hoe laat gaat ze 's avonds dan naar bed en hoeveel slaapt ze overdag? Heb je tips hoe je dit voor elkaar krijgt?
    Thijs heeft geen last gehad van de prikjes. En Veda, kun je al iets merken?

@Maartje, fijn dat je een leuk etentje hebt gehad. Morgen een lange rit te gaan, succes!

Morgen gaan wij weer kijken naar een bank. Het is een eindje rijden, dus hopelijk vinden we wat.

13. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    We hebben een bank gekocht :D. Eind maart wordt hij bezorgd. Het is een hoekbank en is qua maten iets kleiner dan de banken die we nu hebben. We hebben dan wat extra ruimte in de huiskamer :).

We gaan zo naar zwager die jarig is, ik hoop dat het gezellig is. Ik ben vreselijk moe en zij weten van niks.

Zijn jullie leuke dingen aan het doen?

@Lex, is je keuken er al?

14. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

De internetverbinding valt soms ineens weg, dus hopelijk lukt het om een berichtje te typen!

Julia, ik denk zeker dat het tweetalig opvoeden van je kinderen goed is voor de ontwikkeling van de hersenen!

Jammer dat ik het nu pas lees van de pannenkoeken :p Het valt tot nu toe gelukkig ook nog mee met de brandend maagzuur, alleen van Italiaans eten krijg ik tot nu toe last. Maar ik verwacht het wel weer, bij Veda leefde ik echt op rennies en later op andere pilletjes, heel irritant! Maar gelukkig wen je er ook wel weer aan, en na de bevalling is het gelijk weer over :)

Maartje, fijn dat het gezellig was gisteren!
    Lekker dat Feikje 's ochtends ook wat langer slaapt, echt heerlijk is dat!
    En was de twijfelaar voor Feikje helemaal naar jullie zin?

Machtelt, wat goed van de bank! Jullie gingen voor een leren bank toch? Is dat het ook geworden? Wel lekker, een hoekbank!

Veda gaat om 20.00/20.30 uur naar bed. Dus iets later dan gemiddeld, maar zowel mijn vriend als ik zijn op werkdagen pas om 19.00 uur thuis, dus we eten laat. Na het eten gaat Veda in bad en dan gaat ze naar bed.
    Sinds ze 1 jaar is, doet ze nog één dutje en de duur wisselt heel erg. Soms 1,5 uur en soms wel 3 uur. Gemiddeld slaapt ze denk ik 2 uur overdags.
    Maar het lange slapen 's ochtends is geen verdienste van ons hoor, het zit er gewoon in bij Veda. Van jongs af aan slaapt ze al heel goed (moesten haar vanaf het begin wakker maken voor nachtvoedingen, zelf werd ze niet wakker 's nachts), dus het is gewoon puur geluk hebben. Ik zou willen dat ik je dus tips kon geven, maar helaas :) Hoe laat wordt Thijs meestal wakker?
    In het andere topic waar ik schrijf is een moeder van wie het kindje (nu bijna 1,5 jaar) 's ochtends tussen 5.00 en 6.00 uur wakker wordt en wakker blijft, dat is vermoeiend ;)

Ik merk gelukkig nog niets aan Veda van de prikjes. Maar met die BMR kunnen ze er na 5-10 dagen last van krijgen toch? Het is nu 4 dagen erna, dus het kan nog komen. Maar over het algemeen reageert ze niet zo snel op iets, dus ik hoop dat dit ook meevalt.

Veel plezier op de verjaardag zo! Gaan jullie vertellen dat je zwanger bent, of wachten jullie de echo af?

Angelica, hoe is het nu met jou?

All, hier een rustig dagje. Mijn vriend werkt in een winkel en werkt dus de meeste zaterdagen. Vanochtend ben ik even naar de bibliotheek gewandeld, en dat was de enige activiteit voor vandaag :) Maar ook wel lekker, niets hoeven doen!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden.

Had gisteren tentame ovet ww.
    Rare vragen dus ik weet het niet.

Ga zo naar de bios love and othet drugs

Reageer maandag uitgebreid. Dacht effe aan jullie zit nu bij mijn moeder thuisknuffel

16. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mosa, respect hoor voo je als je zo laat uit je werk bent. Fijn dat Veda zo goed slaapt. Thijs is meestal ook een goede slaper. Wel heeft hij soms periodes dat hij 's nachts wakker wordt of 's ochtends heel vroeg wakker is. Vanaf 07.00 vind ik het ochtend en dan wil ik wel opstaan ;). Maar, hij mag natuurlijk best wel wat langer slapen. Meestal is hij voor 08.00 wakker. 's Middags slaapt hij van 1,5 uur tot 3 uur.
    Tussen 05.00 en 06.00, dan zou ik gek worden :).

Jij hebt lekker rustig aangedaan vandaag, "alleen maar" naar de bieb. Leuke boeken geleend?

We hebben samen besloten om nog niet tegen familie te vertellen dat ik zwanger ben. Alleen mijn moeder heb ik het verteld en mijn oma heeft het geraden. Mijn zwager weet ook niks van mijn MA. Hij kan niet veel aan. Zo'n 5 jaar geleden heeft hij in coma gelegen na een hartoperatie en hij heeft hersenbeschadiging opgelopen. We willen het pas vertellen als het echt oké is. Ook schoonouders weten nog van niks, zijn bijzondere mensen, man wilt graag nog even wachten, vandaar.

Ja, het is een leren hoekbank geworden, donkerbruin.

@Angelica, veel plezier in de bios! Wanneer weet je of je het tentamen gehaald hebt?

17. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Maandag weet ik. Het is nu pauze. Mijn moeder is ook mee en ze hebben alkeen sex. Pff zit ik met mijn moeder bij zo een film

18. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Angelica, hahaha, nee lijkt me dan geen film om met je moeder naar te kijken. Heb je van te voren gekeken wat vor film het was?

Vanacht om 4 uur schrok ik wakker van glas gerinkel. Het bleek dat het ruitje van onze voordeur ws ingegooid :x. We wonen in het centrum en ws hebben een paar dronken lui dit gedaan. Het was een behoorlijke bende, beetje opgeruimd en de ruit afgeplakt en snel ons bed weer in. Daarna heb ik niet meer zo goed geslapen, bah. We hebben net een plaat voor het gat geplaatst, morgen de glashandel bellen.

19. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Maartje, lekker uit eten geweest dus jullie! Ik ben volgens mij nog nooit in Oisterwijk geweest... *drooomt verder over aanschaf auto....* Heb trouwens een auto gespot in Friesland! Mamamia.... pokke eind weg om een auto te gaan bekijken, maar even kijken wat we doen...

@Mosa, lekker toch, een dagje alleen naar de bibliotheek :) Bij ons zien de weekenden er regelmatig zo uit hoor. Niksen, wandelingetje hier of daar, spelen etc.

@Angelica, moet erg lachen om je film keuze met je moeder :) Vond ze het een leuke film?

@Machtelt, gefeli met nieuwe bank! Super! Als wij eindelijk knoop hebben doorgehakt qua aankoop auto, ga ik ook echt direct actief op zoek naar een nieuwe bank. Bij welke winkel zijn jullie uiteindelijk geslaagd?

@Mik, a.s. woensdag echo? Spannend! In het zk neem ik aan, die eerste? Of blijf je sowieso onder beh. van een gyn.?

@Jeetje, Machtelt, wat zullen jullie geschrokken zijn vannacht! Mijn hart zou echt in mijn keel gezeten hebben! Thijs er ook wakker van geworden, of snurkt hij gewoon door kabaal heen?

@Voor alle ouderrs van langslapers: ik hoop dat tegen de tijd dat ze 4 zijn, ze iets minder lang slapen... ik vind het echt zo vervelend om Daniel 's ochtends wakker te maken om naar school te gaan. Echt zielig! En nu wordt hij hier normaal gesproken een half uurtje later toch wel wakker, dus zo'n heel groot verschil is het niet, maar als ik jullie uitslaap verhalen lees... :)

@Maartje, ik ben wel benieuwd naar Feikje's nieuwe twijfelaar, kom je een foto spammen? :)

Zo. Ik ben dus klaar met werken. Dat was een lange zit, maar ging razendsnel voorbij. Druk druk druk, maar heb toch best veel kunnen doen.

@Machelt, nee hoor, na een slaapdienst hoef ik thuis niet bij te slapen. Ik slaap heerlijk op mijn werk en hoef er 's nachts bijna nooit uit. Toevallig afgelopen dinsdag wel, dat is dan minder... Afhankelijk van wie er thuis zijn komt het zelfs soms voor dat je tijdens weekend slaapdiensten kan uitslapen tot een uur of 09! Echt luxe! :)

Ik heb dus heerlijk gewerkt, maar vond het ook lekker om te kunnen overdragen en met een muziekje aan naar huis te fietsen vanmorgen. :)

Dadelijk kip en aardappeltjes in de oven, iets van groente erbij verzinnen, dus makkelijk koookgedoe hier. Wat staat er bij jullie op tafel? Kan ik weer eens ideetjes opdoen :)

20. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Julia, wat voor auto heb je gezien? Friesland is ver reizen voor je, kun je niet halverwege afspreken?

De bank hebben we gekocht bij zitmaxx, google maa even. Op internet hadden we een bank gezien en die zat ook heerlijk.

Vanacht ben ik erg geschrokken. Thijs heeft gelukkig doorgeslapen. Verderop in de straat is nog een ruit ingegooid. Wat daar nou leuk aan is om te doen :x.

Mijn man is een rijstetafel aan het maken :).

Deel Deze Pagina