Heerlijk, het is zo mooi daar. Ben ook een keer in Nerja en omgeving geweest, echt ontzettend ruige mooie natuur. Denk even na over de tips, wij waren er in 2007. Wij gaan niet op vakantie, we twijfelde over de meivakantie (2 weken) en dan Curacao ofzo. Maar uiteindelijk gaan we voor een nieuwe keuken, mooie babykamer, dus vakantie in huis haha. Mijn moeder heeft een vaste caravan vlak bij het strand, dus meestal is mijn zoontje daar toch een aantal weken achterelkaar. En ik denk dat ik niet zoveel zin heb in van alles te ondernemen als ik hoogzwanger ben haha.
Ja een abonnement op de Efteling dat zou mijn man ook wel willen haha. En mijn zoontje trouwens ook, die ging van de zomer gewoon paar keer in de Python (net 6...pfff). Ben ook benieuwd naar de buikfotos. Ik ben een stuk zwaarder dan bij mijn zoontje dus gatver... Maar die van jullie zie ik graag. @Machtelt, ik ben ook (nog) een stuk minder misselijk dan bij mijn zoontje. Ik word ook onzeker van. Alhoewel ik van de zomer dus super misselijk was en toen... ...
Hoi dames, Maartje, zo zeg, druk geweest dan gisterenavond! Ik heb net boven alles gestoft en gezogen, altijd wel weer fijn als alles lekker fris is Goed hoor dat je zo druk bezig bent met hardlopen, maar erg vervelend dat je zo'n last hebt van je achillespees/lage kuitspier Hopelijk kan de osteopaat maandag wat voor je betekenen! Leuk zeg, een abonnement op de Efteling, dat zal voor Feikje helemaal geweldig zijn! En voor jullie natuurlijk ook En de buikfoto komt morgen Mik, begrijpelijk dat jullie voor de nieuwe keuken en babykamer gaan in plaats van op vakantie te gaan, soms moet je kiezen hè? En eventueel naar je moeder gaan is natuurlijk ook hartstikke leuk! Ook al ben je nu zwaarder dan een aantal jaar geleden, ik zou als ik jou was wel echt buikfoto's maken hoor! Uiteindelijk is het toch een hele leuke herinnering vind ik Lex, hoe is het gegaan deze werk? Was het hard werken? Is je eisprong al geweest denk je?
@Mosa, ga ook fotos laten maken hoor. Ik fotografeer heel veel met een goeie vriend van me en we hebben al heeel veel ideeen haha. We zijn allebei op vrijdags vrij dus denk vanaf een week of 16 gaan we ervoor. Mooi zwart-wit en schaduw enzo.
@Maartje, abon. op Efteling - jaloerrrssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Whaaaa, echt super! Ik zou het heel aso voor mijzelf al willen, en dan denk ik nog niet eens aan de kindjes Balen idd van pijn in achillespees, hopelijk kan het snel verholpen worden. @Buikfoto's, daar moet ik ook eens aan. Hubby heeft er al wel een paar geschoten, maar vond ze echt lelijk. Die lovehandle die hoefde er niet op van mij Ik ben verder deze zw.schap begonnen met hetzelfde aantal kilo's als bij de eerste en tweede (+- 59 kilo bij 1.70) maar hoop dat ik het snoepen kan laten. Bij de eerste heel mooi iets van 11 kilo aangekomen, bij de tweede 17! Pff, duurde lang voordat ik toen de kilo's eraf had zeg, daar werd ik echt niet vrolijk van. En dat kwam puur door teveel speculaasjes eten. En laat mijn man nou een snoepkont zijn. Die heeft echt geen verjaardag nodig om een vlaai te kopen (kijkt achterom naar de koelkast met daarin een lekkere kersenvlaai...) "Als toetje" zegt hij dan! Lekker ding! Ik hou het maar op yoghurt met musli..... @Mik, snap dat jullie kiezen voor nieuwe keuken/babykamer ipv vakantie. En wat lekker dat jouw moeder een vast stekkie heeft aan zee. Heeft jullie zoontje al zijn A diploma? Vanaf wanneer ging hij op zwemles? 4 of 5 jaar? Vanmorgen speeltuin tijd, we waren de enige! Grote speeltuin, alle instrumenten van hout - erg mooi. Daarna ben ik snel verder gefietst voor wat boodschappen, kon ik het thuis niet laten om nog eens mijn slaapkamer te veranderen en bed versleept..., wasje, opruimen, administratie. Nu pas ik hoor! Ik doe echt niks meer! Zo een paar pizza's in de oven en thats it.
@Julia, wat een luxe als enige in de speeltuin. Heerlijk. Wij hebben dat ook weleens gehad in Blijdorp bij de speeltuin dat er echt bijna niemand was. Ideaal. Mijn zoontje heeft zijn A en B diploma, hij is begonnen met zwemmen toen hij 5 jaar was. April, mei, juni, toen weer sept, okt, (nov + dec nieuwe buisjes dus niet zwemmen) jan + feb en toen afzwemmen. In mrt dit jaar begonnen voor B (de zomermaanden doe ik geen zwemles omdat hij dan vaak logeert op de camping bij mijn moeder). En eind sept diploma, dat was onze fout, vergeten aan te melden in voor afzwemmen mei/juni. Hij heeft het snel gedaan, moet ook zeggen dat we op zijn oren na, nooit een les overgeslagen hebben. Hij zwom 1 keer per week 45 min. Ga je ook beginnen?
Jee, wat knap zeg Mik, had hij watervrees, of begon hij al stoer met een plons in het diepe? Nee, ik begin er nog niet aan. Denk als hij ook 5 is, dus pas in november dit jaar. Hier geen watervrees, maar een echte held is het ook niet, dus denk dat het meer zin heeft als hij 5 is dan nu met 4.
Nee geen watervrees, hij is gek op zwemmen. Ging vanaf 8 weken met hem al naar babyzwemmen ha ha. Vroeg geleerd. Ik ben ook een voorstander vanaf 5 jr lessen hoor. Heb het zoveel gezien dat kindjes perse vanaf 4 jr moeten en er jaren over doen. Met 4 hebben ze gewoon wat meer kracht. Hij ging in 4 weken van badje 1, 2, 3 naar 4. En de rest van de maanden in 4 gebleven, toen even naar 5 en afzwemmen. Badje 4 is bij ons het diepe zeg maar, eerst met kurkjes om en een plankje en zo steeds minder. Prima. Kleren aan vond hij nooit zo prettig. Met zijn A diploma sprong hij erin in zijn kleding en keerde direct weer om naar het trapje. Oeps, wij schrokken ons rot. Die juf 'hup zwemmen jij, die kant op' en toen ging ie toen verder. Zal je gebeuren dat ie nooit meer wil...oeps.
Hoi allemaal, iedereen lekker aan het genieten van de zondag. Wij wel, vanmorgen zijn de mannen lekker gaan zwemmen. En vanmiddag heb we Feyenoord gekeken. Helaas.... Nu even bedenken wat voor eten vanavond. Alvast een fijne avond en tot snel.
Hoi dames, Mik, wat leuk dat je leuke ideeën hebt voor buikfoto's Hopelijk plaats je er tegen die tijd eentje. Wij hebben vanmiddag ook Feyenoord gekeken en idd, helaas Het schiet ook echt niet op hè? Julia, drukke dag gehad gisteren zo te lezen! Vandaag een rustiger dagje gehad? Machtelt, hoe ging het dit weekend op je werk? Is de geit bevallen? All, wij hebben een druk weekend gehad. Gisterenavond de verjaardag van een vriend van ons. Vanochtend naar een indoor speelgebeuren geweest met Veda, was erg leuk. Vanmiddag kwamen met ouders, broer en schoonzus hier Feyenoord kijken en daarna hebben we met z'n allen pannenkoeken gegeten (altijd lekker ). Nu lekker rustig aan doen. Morgen is mijn vriend ook vrij en gaan we boven opruimen, binnenkort willen we toch de toekomstige babykamer leeg hebben. Fijne avond nog!
Hé meiden, de geit is niet bevallen. Maar ik ben wel uit haar buurt gebleven. Ik ben er gisteren achter gekomen dat ze door mij toedoen zwanger is geworden. Er was een bok ontsnapt en die heb ik in het verkeerde weiland teruggezet. Het is al een oud wijffie en ze gaat ws de bevalling niet overleven. Ze is zwanger van 3 lammetjes en heeft 1 bruikbare tepel. Ik voel me er rot onder , vind het zo zielig. Je hebt echt een band met de dieren, ken ze ook allemaal bij naam. Tja het is niet anders, ik hoop dat het goed gaat. Ik ben erg moe en er is veel geschreven. Ik ga morgen even alles lezen en reageren. Welterusten en tot morgen!
Hier ook een lekker weekend gehad! Gisteren feestje van ons buurjongetje die 1 werd. Een zaal met 100 mensen, een DJ, Bumba-act en een heerlijk buffet! Na even de kat uit de boom te hebben gekeken kwam Feikje los en stond ze zelfs op het podium. Als enige blonde meisje (we hebben Turkse buren) in de hele zaal had ze aan aandacht geen gebrek ! Gisteravond bezoek gehad en vanmorgen lekker rustig aan gedaan. Vanmiddag nog naar onze oude buren van héél lang geleden (kennen mij al vanaf geboorte) geweest. Ze zijn al dik in de 80, maar erg ruimdenkend en hip, zo'n schatjes! Nu snel naar boven (moeten bed nog dekken ). Ook ik ga morgen alles eens goed lezen... Over hetgeen ik net ff gelezen heb; Mosa, succes met ruimen en Machtelt, duimen voor de geit. Hoop dat je je het niet te persoonlijk aantrekt, is immers niet met opzet gebeurd... Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen! Mik, wat lekker dat je zoontje zo vaak naar je moeder aan zee kan in de zomer. Voor hem leuk en voor jullie waarschijnlijk handig ivm werk. Mijn schoonouders zetten hun (tour)caravan altijd het hele seizoen in Zeeland, dus daar zijn wij ook regelmatig te vinden . Ik ben ook erg benieuwd naar jouw buikfoto's over een tijdje. En die kilo's die gaan er wel weer een keer vanaf toch. Ik blijf het iets raars vinden, de reacties (kwaaltjes) van je lichaam op een zwangerschap. Dat dat per zwangerschap zo anders kan zijn... Hopen maar dat die misselijkheid weg blijft. Mosa, zo lekker druk weekend gehad. Wel gezellig geweest (behalve die domper van Feyenoord dan)? Julia, ik vind het stiekem ook wel heel leuk hoor een abonn. van de Efteling. We hebben al bedacht dat we tijdens de zomeravonden ook eens zonder kind gaan ! Haha, die man van jou heeft dus een 'lekker mondje'! Ik zou er een zwak voor hebben en al die lekkere dingen niet af kunnen slaan. Knap hoor yoghurt met muesli . Als je een beetje normaal eetpatroon aanhoudt voor de rest, zal het toch wel meevallen? Goed bezig geweest met je slaapkamer! Begint die nesteldrang nu al ? Wel voorzichtig doen met je rug en buik hè! Goh, zwemlessen.... Toevallig dat mijn vriend en ik het daar laatst ook over hadden. Het schijnt dat er zo'n lange wachtlijsten zijn, dat je je kind met 2 jaar al op moet geven. Hoe is dat bij jullie Mik en Julia? Er zijn hier div. zwembaden en vraag me af of er veel verschil is in de (kwaliteit) van lessen. En dan met 4 of 5 jaar beginnen? Pfff, dat je daar nu al over na moet denken... Tips zijn welkom! Ikke vanmorgen opschieten om op tijd bij de osteopaat te zijn, sta ik al met Feikje met jassen aan, bellen ze mijn afspraak af omdat hij ziek is! Nu volgende week. Wel balen omdat ik niet zo goed weet wat met mijn been te doen. Denk dat het een pees is. Hoe gaat het met jouw rug Mosa? Zo, Feikje en ik gaan naar mijn moeder nu. Als ze straks in bed ligt, ga ik meehelpen met de Roodkapje-outfit. Fijne dag!
Zo, heel even snel vanaf iPod, ik doe mee aan middagslaap met jongens maar wilde even Mosa succes wensen met laatste halve kan volpiesen, haha! Dadelijk meer, truste!
Haha, ik kijk er ook zo naar uit om vanaf morgen weer telkens normaal op de wc te kunnen plassen Heb je net even lekker kunnen slapen? Machtelt, wat sneu van de geit, hopelijk trek je het jezelf niet te veel aan! Ik hoop mee dat het goed gaat! Ben je nog veel misselijk geweest of valt het mee? Maartje, zo zeg, een feest met 100 mensen en een DJ voor een 1-jarig kindje Wel leuk natuurlijk, en grappig dat Feikje zelfs op het podium heeft gestaan! Wat balen dat je afspraak bij de osteopaat niet doorging! Vooral omdat je ook zo'n last van je been hebt Met mijn rug gaat het wel, nu iets meer last omdat we druk geweest zijn met opruimen maar dat is logisch natuurlijk. Ik hoop binnenkort echt wat te merken van de oefeningen die ik moet doen, hopelijk zit het dan makkelijker. Is het nog gelukt met de Roodkapje-outfit?
Hallo ladies, Daar ben ik weer! Sorry, heb vorige week echt 24/7 gewerkt. Van 's ochtends 8 tot 's avonds/ s' nachts uurtje of 1... Dus bekaf! En dit weekend druk geweest in het huis. Onze keuken is eruit gesloopt. Dus nu is het hele huis een enorme puinhoop en alle meubels zijn eruit. Niet echt gezellig dus Deze week worden alle voorbereidingen voor de keuken gedaan en die wordt dan 9 feb geplaatst. Daarna willen we ook meteen de vloer laten doen (schuren en lakken), zodat de grote klussen maar allemaal gebeurd zijn. Daarna begint dan het leuke werk weer van inrichten en spulletjes kopen Maar de komende 2 weken dus in de verbouwing! @Angelica, wat een vreselijk verdrietig nieuws zeg! Wel fijn dat je nu in ieder geval weet wat de oorzaak is. Dan kun je je in ieder geval op de oplossing storten als is die natuurlijk niet al te makkelijk. Een hele dikke knuffel van mij en ik vind het heel knap hoe sterk jullie zijn! @Mik: gefeliciteerd met je goede echo! Dat moet een hele opluchting zijn. Hoop dat je nu een beetje kunt genieten. Aangezien ik een tijdje niet online ben geweest, wordt het een beetje lastig om op iedereen te reageren, dan moet ik ongeveer een boek schrijven Maar ben blij om te lezen dat bij alle zwangeren het voorspoedig verloopt! x lex
O ja, vergeet nog te vertellen dat ik morgen een afspraak heb bij de gyn. Ik, maar vooral mijn vriend, maakte ons toch een beetje zorgen over het feit dat ik zo ontzettend veel last heb van mijn ongi na de mk. Zo heftig, dat ik echt een aantal pijnstillers moest nemen. Nu kan het natuurlijk zijn dat je cyclus veranderd, maar ja, je hoort ook wel eens van complicaties na een curettage. Ik heb geen nacontrole meer gehad, dus wil nu toch even die zekerheid. Ik zal morgen laten weten wat de uitslag is. Ik las ook iemand die vroeg of ik mijn eisprong al gehad. Ik ga ervan uit van wel. Volgens mij heb ik trouwens vroeger een eisprong dan na 14 dagen (ook omdat mijn cyclus ca 26 dgn is). Maar viel dus waarschijnlijk in die mega drukke werkweek. We hebben nog wel geklust, maar was wel een beetje 'omdat het moest' weet niet of dat nou de ideale basis voor een bevruchting is, haha. Maar we zullen het over 2 weken weten....
Lex, we wisten toch al dat je vorige week een drukke week hebt gehad, daar hoef je echt geen sorry voor te zeggen hoor Is het wel allemaal goed gegaan? Wat een lange dagen zeg, heftig hoor! Veel succes met de verbouwing, nu even niet leuk, maar twee weken is nog wel te overzien hè? Daarna wordt het vast prachtig! Hebben jullie de eisprong wel goed kunnen benutten ondanks alles drukte? Wel weer spannend, hopelijk brengt ronde 5 net als bij Machtelt jou ook veel geluk
Als je idd zoveel last van je ongesteldheid hebt sinds de curettage, dan is het denk ik heel goed om het even na te laten kijken! Succes in ieder geval morgen! En je beantwoordt mijn vraag van mijn vorige berichtje al