Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, wat bijzonder! Hopelijk blijft het goed zitten.

@Lex idd bijzonder, we kletsen nu al 3/4 maanden en we hebben elkaar live nog niet gezien. Ik heb ook het idee dat we elkaar ook goed leren kennen zo. Tja en je cyclus kan wat in de war zijn...

@Angelica, ik duim zo voor je! Je weet het nooit met huisdieren. Afgelopen zwangerschap zei Thijs steeds "baby", hij bleek toen gelijk te hebben.

O even kind onder douche halen!

2. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    He meiden,

Vanacht alsnog ongi geworden, helaas...

Hopen dat 2011 meer geluk brengt!

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Lex balen zeg. Ik hoop ook op een goede 2011

4. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Lex, verdorie meid! Erg jammer, maar je zit nu niet meer in onzekerheid. En 2011 gaat ons jaar worden :D!

@Mosa, over tijd lopen lijkt me vreselijk. Thijs kwam 3 weken te vroeg. Daar had ik ook niet op gerekend hoor en hij had prematuurdrinkgedrag. Dus 38-39 weken laat maar komen dan. Het zou echt zo leuk zijn als jullie tegelijk bevallen, we wachten het af.

@Julia, grappig dat je ook late dienst hebt tweede kerstdag. Voor welke organisatie werk je eigenlijk?

@Angelica, wanneer is je NOD?

@Mik, merk je al iets?

Ben vandaag druk bezig met inpakken. Was gisteravond gebroken. Ik had een vroege dienst en dat was heel erg heftig. De avond ervoor was er een jongeman in psychotische toestand op mijn werk geweest en die heeft zichzelf gestoken en kwam daarna met een mes dreigend de groep op. Mijn collega heeft op hem in lopen praten en toen heeft hij het mes laten vallen. De politie heeft hem later meegenomen. Alles zat onder het bloed. Jongeren waren geschokt en collega's ook. Ik heb veel nazorg moeten leveren. Er werd een spoedvergadering gehouden waarin we te horen kregen dat de politie deze jongeman naar zijn ouders heeft gebracht en hij dus vrij losloopt. Bah, het is zo oneerlijk! (Sorry, moest het even kwijt).

Morgen gaan we over, het lijkt allemaal te gaan lukken. Of we in ons eigen huis ook internet hebben weet ik niet. Dus ws horen jullie nu even niks van mij. Mocht dat zo zijn, dan wens ik jullie bij deze hele fijne feestdagen toe en hopelijk zijn er aantal die leuke dingen hier komen melden!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Mik, fijn dat je test negatief was, nu maar op naar een positieve test :)

Lex, dus toch ongesteld geworden, jammer hoor :( Gelukkig wel een mooie cyclus, maar een ander resultaat was veel mooier geweest natuurlijk ;)
    En 2011 móet gewoon meer geluk brengen!

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Machtelt, jeetje, wat eng zeg, op je werk :$ Heel heftig, logisch dat het je niet in de koude kleren gaat zitten! Knuffel!

Veel succes met inpakken en met verhuizen morgen! Hopelijk verloopt het allemaal voorspoedig en zien we je snel weer online :)
    Mocht het niet voor de kerst lukken, dan wil ik jou ook fijne feestdagen toewensen! Probeer er maar goed van te genieten, hopelijk kun je alle stress van de laatste tijd een beetje van je afzetten!

7. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik hoop dat als ik ongesteld word het op maandag is of erna

8. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lex, balen hoopte dat je gewoon te vroeg was. Gelukkig heeft het niet te lang op zich laten wachten. Ben je nu ver over de normale cyclus heen?

@Machtelt, zo dat is heftig. Knap dat je daar zo mee omgaat, met die situatie op je werk. Lijkt me echt heel moeilijk. Ik zou nachten wakker liggen vrees ik.
    Succes deze dagen! FIjne feestdagen.

@Mosa, mijn zoontje kwam 2 weken te laat en ik was eerst in het beging ruim 2 weken eerder uitgerekend. Al met al kwam hij dus 4 weken later dan de predictor berekening haha. IK was het ook goed zat hoor en mensen durven niet meer te bellen omdat ze denken dat je ligt te bevallen.

@Angelica, is jouw cyclus regelmatig?

@Mosa, vindt die kleine de sneeuw leuk?

@Julia, werk je dan ook met O&N?

LIefs

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, zo zeg, dat je zoontje 4 weken later kwam dan de eerste berekening! Dat is best een verschil! Ben je uiteindelijk ingeleid of is de bevalling wel spontaan op gang gekomen? Ik wilde heel graag thuisbevallen en dat mag tot de 42 weken, dus wat was ik blij toen het de dag ervoor ineens begon :)

Veda kan nog niet zelf lopen, dus ze heeft nog niet zoveel door van de sneeuw. Sleeën vond ze wel erg leuk, en sowieso vindt ze bomen erg interessant, en ik merk wel dat ze doorheeft dat ze er anders dan normaal uitzien.

10. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    O ja als ze nog niet loopt is het inderdaad een stuk minder interessant. Op de slee is dan wel leuk ja maar verder. Volgend jaar!

Ik had een afspraak voor het inleiden en die avond is het toch spontaan begonnen. Ik wilde ook graag thuisbevallen en ook de eerste 12 uur thuis bezig geweest. Uiteindelijk in het ziekenhuis en dat was toen wel prettiger. (had trouwens overal bevallen hoor ik was er zo klaar mee).

Heb ff een dip eigenlijk, ben zo emo. Gewoon bang dat het neit lukt en ik weet dat natuurlijk zwanger worden m niet gaat worden. Pff na al die jaren en die korte blijdschap van de zomer....met dat verdriet erachteraan....vind ik echt dat we het nu wel verdienen.

11. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, jullie verdienen het zeker!! Lijkt me ook zo ontzettend zenuwslopend, zo'n IVF-procedure. Lichamelijk is het natuurlijk erg zwaar, maar geestelijk zeker ook! Maar de vorige keer ben je ook meteen zwanger geraakt, dus wie weet hoe het deze keer loopt :)
    Maar ik denk dat het heel normaal is dat je zo emo bent, je wilt het nu natuurlijk zó graag, en al helemaal na een miskraam.

Dikke knuffel, probeer veel afleiding te zoeken en hopelijk komt het allemaal goed :)

12. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Machtelt: Jeetje wat een verhaal!
    Als ik je niet meer 'spreek', wens ik je hele fijne feestdagen en een goede verhuizing!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Jeetje wat eem verhaal. Nou dar hij weer vrij loopt vaaag.ijn cyclus is tussen de23 en 35 dg vorige maand 27

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @mosa, dank je wel.

@Angelica, o dat is wel een heel wisselende cyclus. Komt dat door de hormonen?

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Ik heb niet altijd een eisprong volgens het zkh is dat normaal

16. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @machtelt, jeetje wat een heftige werk ervaring zeg, poeh! Dat gaat je niet in de koude kleren zitten! Ik werk voor Pluryn. Vast wel bekend?
    Heeeel veel succes met verhuizen, eindelijk! Hopelijk snel internet en dan horen we graag hoe het allemaal gegaan is!

@Mik, jullie verdienen het zeker, iedereen hier natuurlijk! Af en toe emo is natuurlijk meer dan normaal, alleen de onzekerheid die daarbij komt kijken altijd vervelend is. Ik was bij de 1ste en 2de (toen ik er eindelijk na 2 jaar achter kwam geen eisprong te hebben en dus eigenlijk 2 jaar voor piet snot had geprobeerd zwanger te raken) snel zwanger. Met medicatie dus allebei in de 2de ronde. Toen het hier in de 7de ronde eindelijk raak was, was ik ook erg opgelucht, het duurde aanzienlijk langer en ik begon zo te twijfelen aan mijn eigen lijf. Helaas dus ook blijdschap van korte duur en daarna toch weer snel raak. Dus... na regen komt zonneschijn! Die 'meestal' negeren we gewoon even! Zet hem op meid!

@Lex, sh*t! januari 2011 dan maar? Daar gaan we voor!

@Mik, nee met o&n ben ik vrij! Maar ben eigenlijk niet zo'n kerst en o&n fan, dus al had ik moeten werken was het ook prima geweest! Onder collega's proberen we het eerlijk te verdelen, wie wanneer werkt tijdens feestdagen zeg maar, zodoende heb ik een kerstdienstje, maar er is maar 1 client thuis, dus dat zal een slaapwekkend lange slaapdienst worden!

@Mik, even uit interesse, als je er niet over wil praten - understood. Krijg jij extra onderzoeken n.a.v. die operatie in 2006? Blijf je onder controle van een oncoloog bijv. Is dat alleen de eerste jaren na operatie of?

Zo. Wat een hectische dag vandaag. Uit slaapdienst wat langer doorgewerkt nadat collegatje graag vrij wilde na 4 dagen met client in Londen te hebben gezeten en vervolgens een nacht vast op vliegveld. Client met behoorlijke psychiatrische achtergrond + licht verst. handicap... pffffffffff een blok aan je been in dat soort situaties. Anyway, collega dus welverdiend paar dagen thuis uitrusten, ik en anderen wat dienstjes oplossen. Daarna kerstboodschappen, ene kind ophalen van BSO, thuis droppen, daarna snel de ander van het KDV, koken, eten en nu ben ik bekaf! Heb er koppijn van!
    Wij hebben (nog) geen auto en zo door de sneeuw op de fiets is echt vermoeiend zeg, wat een gerace. Niks voor mij, lang leve de auto, daar gaan we hopelijk volgend jaar weer aan!!!!

17. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    O ok nee dat is ook zo.

18. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Julia, omg jij ook al dat heftige werk. Ik heb echt diep respect voor mensen in de zorg echt waar. Je collega heeft het ook zwaar gehad om dan op een luchthaven vast te zitten met een patient. Pfff lief dat jullie het dan overnemen en hem/haar rust gunnen.

Hebben jullie nu geen auto of doet hij het niet?
    Kan je op de fiets naar je werk?
    En je man?

Na de operatie krijg je strenge controles en zolang de uitslag goed uit, dus geen afwijkingen meer mag je langer wegblijven. Dus begin 6 weken, 6 weken, daarna 3 mnd enzz. In principe moet ik nu volgend jaar zomer weer. Dat hangt dan wel af van de hormonen enzo, stel dat we stopt zijn met IVF dan kan het wel anders moet je wachten tot alles uit je lichaam is. Weet neit precies hoelang daarvoor staat eigenlijk.

(mijn ene kat wil nu ook steeds op schoot liggen hi hi wie weet...)

Vraag me af na hoeveel dagen de innesteling is...

19. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Mik; normaal gesproken is een innestelling tussen de 5-9 dagen na bevruchting. Maar ik weet natuurlijk of dat in jouw geval ook zo is. Hopen dat al die katten hier inderdaad niet voor niks op jullie buikjes liggen. Als het bij jou en Angelica klopt, ga ik denk ik ook een kat aanschaffen, scheelt een hoop testjes, haha
    Grapje natuurlijk :)

20. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    @Lex ha ha ja dat scheelt zeker een hoop testjes. Ik heb 3 katten, 2 willen constant op schoot liggen.

Fijne feestdagen alvast.

Deel Deze Pagina