Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Paarse80, Dec 20, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

Nov 9, 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Jaaaa, ik heb jullie ook gevonden en wil graag hier verder kletsen! En goed motto hoor 'Na regen komt (meestal) zonneschijn', daar gaan we voor. Daarom voor alle ladies hier alvast bijgevoegde nieuwjaarswens. Ik duik nu snel m'n bedje in, want heb/had het voornemen om morgen om 8u in de supermarkt te staan... Kom snel weer terug.
    Fijne feestdagen alvast!
    Liefs Maartje

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meiden fijne feestdagen

3. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Maartje, goed dat je ons gevonden hebt! leuk kaartje! Dat is jullie dochter toch?

@Mik, auto? Nee we hebben geen auto. Nou ja, we hebben wel een auto, in Bulgarije. Daar zijn we 2,5 mee naar NL gekomen. Manlief + vriend + heeeel veel bagage en ik met vliegtuig en vrouw van die vriend.
    Maar die bak was al behoorlijk oud en om daar nou een NL's kenteken op te laten zetten en door de NL'se APK te laten gaan... hmm... beter van niet. Zou veel geld hebben gekost. We hebben hem dus terug laten vervoeren door een kennis met een aanhanger waar die op kon en hebben de auto aan mijn schoonvader gegeven. Als we in Bulgarije zijn op vakantie gebruiken we hem daar, erg handig. Verder gebruikt mijn schoonvader hem een enkele keer of schoonbroer als het uitkomt.
    Dus zodoende... ik wil wel graag weer aan een auto, al was het in de zomer echt prima te doen met de fiets. Maar toen hubby ontslagen werd in augustus, toch maar even de grote uitgaven op een lager pitje gezet, vandaar. En ik heb echt geen drol verstand van auto's dus om me er toe te zetten... pffff.... getsie, daar zie ik echt tegenop!

Zo... dus op naar een mooie witte kerst meiden! Geniet ervan! Voor degene die nog mogen, lekker aan de wijn en aan het rode vlees, want heel binnenkort zit dat er hopelijk voor jullie ook niet meer in!

Ik verwacht mijn broer ieder moment, die blijft het weekend hier. Zal gezellig maar druk worden, hij kampt met nogal wat psychische problemen, maar ben blij dat ik hem een weekendje weg kan aanbieden hier. Al is het maar gewoon bij ons thuis...

Fijne dagen!

4. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Ik heb even geen tijd voor een uitgebreide reactie, maar wilde jullie allemaal hele fijne feestdagen toewensen!

Maartje, erg leuk gedaan, je nieuwjaarswens :)

Machtelt, hopelijk is de verhuizing voorspoedig verlopen en genieten jullie komend weekend volop van jullie oude nieuwe huis!

Mik, duim duim duim!!

5. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Lief dat je je broer hebt uitgenodigd Julia :) Hopelijk wordt het gezellig!

6. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

Jul 3, 2010
    2,284
    0
    0
    Rotterdam
    Meiden, fijne dagen!

@Julia, hoop een druk maar gezellig weekend.

Liefs

7. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

Jul 3, 2010
    2,284
    0
    0
    Rotterdam
    Hai meiden,
    ff een berichtje. Allemaal aan het genieten van de kerst?
    HIer alles gezellig....

Word alleen gek van het wachten...ben gewoon blij dat ik woensdag weer kan werken. haha.

Liefs

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    Hé meiden,

de kerstdagen zitten er weer op. Ik hoop dat iedereen het naar zijn zin heeft gehad.
    Afgelopen donderdag zijn we verhuisd. O wat een gedoe, maar het is allemaal gelukt. Er zijn veel dozen uitgepakt, veel dingen opgehangen en veel mensen langs geweest om te kijken. Thijs is erg uit zijn doen en kan niks hebben. We hebben geen telefoon, tv of (eigen) internet, het is even afzien. Maar... we zitten in ons eigen huis. Ik loop stralend rond en het is echt THUIS! Vandaag gewerkt en uit eten geweest, carpaccio gegeten, hopelijk de laatste keer.
    Ik probeer regelmatig te komen, maar zit nu een beetje op een buurman's netwerk 8).
    Mik jij bent de eerste met NOD of Angelica? Ik duim voor jullie!

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

We hebben hele gezellige kerstdagen gehad, maar wel vermoeiend! Nu ook wel weer lekker dat het een 'gewone' dag is vind ik.

Mik, ik kan me voorstellen dat het wachten zenuwslopend is! Veel sterkte nog met verder wachten, hopelijk gaat die laatste week een beetje snel!!

Machtelt, heerlijk dat de verhuizing achter de rug is! Hopelijk is Thijs ook een beetje snel gewend, maar in ieder geval fijn dat jullie weer THUIS zijn :)

Julia, een gezellig weekend gehad met je broer?

Angelica, ik zie aan je banner dat je 1 dag overtijd bent, klopt dat? Ik duim voor je!

Lex en Maartje, ook gezellige dagen gehad?

10. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

Jul 3, 2010
    2,284
    0
    0
    Rotterdam
    @Machtelt, wel lekker dat je nu in jullie eigen huis zitten. Meestal gaat het wel snel met die kleintjes dat ze gewend zijn. Vooral wanneer zijn eigen knuffels, stoel, speeltjes e.d. dan gaat het snel.
    Volgens mij Angelica, ik pas volgende week maandag...pffff...

@Mosa, ja ben ook blij dat we het eerste hebben gehad. Nu snel oud en nieuw dan is alles weer normaal.

@Julia, leuk weekend gehad?

@Lex, hoe is het met je?

Ik word echt gek, ben zo bang dat het niet is gelukt..dan duik ik echt ff onder hoor... Weet dat ik positief moet blijven maar dat valt even niet mee.

Liefs

11. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    @Mik, ik hoop het zo voor je! Vanaf wanneer kun je op het vroegst testen? Blijf moed houden hoor!

@Mosa, ja het is weer lekker dat het gewone leven weer begint. Na die feestdagen heb ik dat wel even nodig.

@Julia, lekker gewerkt gisteren?

@Angelica, heb je al tekenen van een naderende ongesteldheid? Wanneer kun je evt testen?

Vandaag heb ik een grote kerstboom gekocht en mijn huis versierd, soort van verlate kerst. Heerlijk zeg om vanalles te kopen, alles met korting.
    Volgens mij heb ik afgelopen vrijdag mijn eisprong gehad. Ik moet dus weer wachten. Ik hoop het zo en ben ook erg benieuwd naar mijn cyclus. Weet dus niet zo goed na afgelopen maand wanneer mijn NOD is.

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, ik zou willen dat ik wat voor je zou kunnen doen om de tijd sneller te laten gaan, maar helaas ;) En logisch toch ook dat het moeilijk is om constant positief te blijven, je zit in zo'n doodenge situatie! Maar je MOET gewoon echt zwanger zijn, ik hoop het zo!!!

Machtelt, leuk, een verlate kerst! En alles is nu idd goedkoop :D
    Je eisprong is dus weer geweest, spannend! Het wordt nu toch echt wel de hoogste tijd hè?!

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    he meiden, 2de kerstdag is mijn ongi doorgekomen.

14. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    Zo.... hehe... kerst zit erop! Hier was het ook gezellig, ik had mij goed uitgesloofd in de keuken voor de family, mijn broer dus en mijn ouders kwamen hier op 2ste kerstdag. Het was gezellig. Broer is vanaf vrijdag tm zondag gebleven, ook gezellig. Nu zou alles weer een beetje terug naar normaal zijn, wil het niet dat hubby met een ontzettende amandel (keel?) ontsteking en koorts al 2 dagen op de bank ligt. Kuurtje antibiotica er tegenaan gegooid en nu maar hopen dat hij snel opknapt. Hij is eigenlijk nooit ziek, en mannen in combi met ziek zijn - dat is geen feestje! ;) Dus.... zo staan hier de zaken.

@Mik, jij morgen weer werken, dan gaat de tijd wat sneller! Wat ontzettend spannend! Ik zou de klok ook graag voor je vooruit zetten, maar helaas pindakaas... beschik niet over een tijdmachine. Duimen draaien en veel afleiding zoeken, dat is het enige wat je kan doen om de tijd door te komen. Ik duim met je mee!

@Machtelt, fijn dat verhuis stress over is, en leuk dat je alsnog aan de kerstversiering bent begonnen! En ach, internetten op buurmans netwerk.. haha! Moet een keertje kunnen toch?

@Angelica, dat is niet echt het kerstcadeautje waar je op zat te wachten, wat ontzettend kl*te... :( Sterkte meid!

@Maartje, hoe is het met jou?

@Mosa, jij? moe - weeig of begint het een beetje beter te worden? Poeh, ik schrok wel even net, las een berichtje van een mede juli 2011 mama, die na een nekplooimeting de uitslag van 1 op 27 kreeg. Over weken krijgt ze een vrichtwaterpunctie. Dat is wel even slikken zeg. Ik doe geen nekplooimeting, jij? Zal haar zo eens een hart onder riem 'schrijven', lijkt me een erg stressvolle 3 weken die gaan komen, en god weet hoe lang je dan nog moet wachten op de uitslag van de punctie. En dan?! Nee, als ik daar zo eens over nadenk heb ik echt vrede met onze beslissing om geen meting te laten doen. Maar goed, dat is uiteraard voor iedereen persoonlijk en hier is een kindje met Down ook meer dan welkom, dus een abortus zou ook geen optie zijn.

Nou... ik ga eens even aan de administratie. Geef bij toeslagen.nl door dat hubby minder gaat verdienen en krijg vervolgens een rekening van 600 euro die ik ivm kinderopvangtoeslag moet terugbetalen, beetje vaag?! :( Vanmiddag slaapdienst in, en volgens mij kan ik op mijn werk morgen lekker uitslapen! Jeetje, dat zou echt een luxe zijn!!! Ga al 4 nachten veel te laat naar bed, gisteren met mijn vader en zus uit eten en naar de film geweest lag er pas rond 0.30 in, dat begin ik nu te voelen. Dus het idee van werken en morgen uitslapen bevalt mij wel ;)

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Hoi dames,

Angelica, dus toch ongesteld geworden :( Dus nu een spannende week volgende week!

Julia, fijn dat je het gezellig hebt gehad! Wel rot dat je man nu ziek is :( Beterschap voor hem! En sterkte voor jou ;) :D

Ik begin me langzamerhand wel wat beter te voelen, maar blijf toch wel erg moe. Ik probeer alles iets rustiger aan te doen, dan gaat het wel. En 's avonds op tijd naar bed helpt natuurlijk ook wel.

En uitslag van 1 op de 27 bij een nekplooimeting is geen beste uitslag nee ;) Je hebt nog een hele grote kans dat er niets aan de hand is, maar dan nog. Ik doe ook geen nekplooimeting, want hoe graag ik natuurlijk ook wil dat ons kindje gezond is, een kindje met het downsyndroom zou ook welkom zijn. En in veruit de meeste gevallen leidt de nekplooimeting alleen maar tot onnodige stress. Maar wel sneu hoor, zo'n uitslag!

Dus jij kletst wel mee met de juli-mama's. Ik heb het toen in het begin van de zwangerschap van Veda wel geprobeerd, maar het was zo druk en onpersoonlijk dat ik al snel afgehaakt ben. En ik heb al een ander vast topic waar ik al wel 2 jaar typ en nu deze, dus eigenlijk ook wel genoeg :) Is het wel gezellig bij de juli-mama's? Toen bij die andere zaten er ook wel hele aparte types tussen, en veel ruzies en drama's :)

Vreemd van die toeslagen, hopelijk is het een foutje dat makkelijk op te lossen is! En werkse de komende dagen!

16. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

Jul 3, 2010
    2,284
    0
    0
    Rotterdam
    @Angelica, balen dat je toch ongi bent. Hoopte voor je dat je het jaar mooi kon afsluiten. Sterkte.

@Julia, zo zo jij hebt drukke dagen gehad, gelukkig wel gezellig. Balen dat hubbie ziek is, mannen die ziek zijn hmmmmm geen feest nee. Hoop dat je wat bij kan slapen.

@Machtelt, 3 jan is de testdatum. Vorige keer heb ik op wd 9 getest en toen zag ik al een heel licht streepje. Eigenlijk durf ik dat nu niet, ben zo bang voor een teleurstelling.
    Lekker dat je je huis nu gezellig hebt kunnen maken. Soort vakantie in je eigen huis.

@Mosa, fijn dat je je beter gaat voelen! Rustig aan blijven doen, al valt dat niet mee met een kleintje van 1 jr.

Liefs

17. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    @Angelica, o nee! Veel sterkte meid.

@Mik, oké, 3 januari dus testen. Ik kan me voorstellen dat het heeeeeeeeel spannend is. Hopelijk kun je je testdrang een beetje in bedwang houden en gaat de tijd voor jou heel snel.

@Julia, leuk weekend gehad dus. O en je man is dus ziek, hopelijk wordt het snel minder en knapt hij op. Mannen die ziek zijn, zijn echt verschrikkelijk :x:p;). (Wanneer hebben ze dat nou eens door?)
    Zo'n nekplooimeting of combitest zou ik ook niet laten doen. Mocht ik weer zwanger zijn en het kindje heeft downsyndroom dan is het welkom.
    Lekkere rekening trouwens van de kinderopvang. Zelf heb ik het voor dit jaar zo ingesteld dat ik geld terug krijg. Ik krijg het jaaroverzicht nog van vorig jaar, begin een beetje bang te worden...

@Mosa, fijn dat je je alweer beter voelt. Dat moe zijn wordt misschien nog wel minder. Al lijkt me een zwangerschap in combi met een 1 jarige wél erg zwaar.

@Lex, joehoe, hoe is het met jou? Flink aan de klus :p.

Vandaag heb ik flink geld uitgegeven. Heerlijk af en toe. We zijn toch al blut, dus dan maar een beetje meer blut :). Thijs was vandaag echt een (bijna) "terrible two". Ik ben aardig gesloopt.
    Morgen gaan we een bankstel uitzoeken. Nu staan er 2 oude bankstellen die aan vervanging toe zijn. We gaan voor een hoekbank in leer. Helemaal leuk :)!

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

Feb 6, 2008
    3,639
    0
    0
    Gelderland
    @Mik, whaaa, spannend! 3 januari! Dus jij aan de J&J champagne met oud en nieuw? :)

@Machtelt, wat heb je allemaal gekocht? Oh en een nieuwe bank, die komt er bij ons ook snel. Ook een hoekbank, maar geen leer. Ik moet nog op onderzoek uit... Gezellige dagjes zijn dat he, met van die heerlijke peuters die fijn in hun velletje zitten... Ahhh! Die van mij had het een paar dagen geleden ook. En dat in combi met zieke hubby kreunend op de bank. Sjemig, ik was ook echt op en top chagerijnig savonds! Haha, gelukkig kan ik er nu om lachen.
    En ja, wanneer mannen erachter komen dat de wereld niet vergaat als ze ziek zijn? Euhmm... ging gisteren naar de bios met mjin vader en zus, mijn vader is al wat ouder - 70 jaar. Hij vertelde me dat mannen zich ook echt ziek kunnen voelen en zich, tenminste hij en destijds zijn vader, dan ook wel een beetje aanstellen.

Ok. Alsof hij in de biechtstoel zat :$:p Zet je dus maar schrap, mijn mannetje is (pas) 33 jaar, dat duurt dus nog wel even als hij het voorbeeld van mijn vader zou volgen......8)

@Mosa, fijn dat je je iets beter begint te voelen. Moehoeid, herkenbaar. En moeilijk om vroeg naar bed te gaan als je net geniet van een avondje niks doen, ook herkenbaar!

Ik klets niet mee in het bevallingstopic hoor, maar in juli 2011 mama's. Zo heet ie geloof ik. We zijn nu geloof ik nog maar met een clubje van max. 10, dus dat is te overzien. Aan dat bevallingstopic, die 30 pagina's per dag schrijven doe ik niet mee! :)

Zo, zit heel illegaal op ZP vanaf mijn werk trouwens, een online fotoalbum in elkaar te draaien voor een client, dus hou het even hierbij!

Fijne avond allemaal!

ps Angelica, gaat het een beetje?

19. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

Oct 5, 2008
    4,473
    1
    38
    Female
    Thuis
    @Julia, grappige biecht van je vader. Mijn man is bijna 33, dus heb ook nog even te gaan ;). Vandaag heb ik een douchemat, rolgordijn, kleding voor Thijs, agenda's, oliebollen (kon me niet meer inhouden 8)), boeken, nog meer wat ik me niet meer kan bedenken. Werk ze nog!

20. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, 'gelukkig' mag je morgen werken, kom je vast die laatste wachtdagen wat beter door!

Machtelt, idd heerlijk om af en toe lekker wat geld uit te geven :D En leuk, morgen een bankstel uitzoeken! Wel balen van de levertijd, meestal duurt het zo lang voor hij geleverd wordt ;)
    En sterkte met Thijs, hopelijk is hij snel weer de oude!

Julia, o ja, dat mannen zich kunnen aanstellen als ze ziek zijn, weet volgens mij iedere vrouw :D Ik kan er ook heel slecht tegen :) Succes met werken, hopelijk kun je morgen lekker uitslapen!

All, ik ga zo afsluiten en dan lekker mijn bedje in :) Vandaag gewinkeld, vermoeiend hoor :) Slaap lekker allemaal!

Share This Page