Na regen komt (meestal) zonneschijn!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Paarse80, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
  2. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wowwwww Mik!!! Wat geweldig.... gefeliciteerd!
    Sweet dreams...

3. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    WOWWWWW gefeliciteerd meid. Oh zo geweldig

4. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH :D:D:D:D:D
    Hoe sweet waren jouw dreams vannacht? WOW! YOU MAKE MY DAY!
    Toch bijzonder inderdaad, hoe je zo leuk kunt kletsen met mensen die je nog nooit hebt gezien en hoe je dan ook zo gigantisch en oprecht blij voor ze kunt zijn! :) Wat een geweldig mooi nieuws meid!

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Julia, hoe gaat het nu met je mannetje? Die van mij is dan zoooo zielig als hij ziek is. Oh moppie oh ik wil heel graag thee, maar met veel suiker. Kun je even bij me komen liggen, ik heb het namelijk zo koud. Wil je voor mij zappen, dank an ik lekker onder de dekens blijven.

Ik bel dan altijd op vanuit werk met de volgende vragen:
    Heb je al de was gedaan? Nee? Oh maar toch wel een stofzuiger door ons huis gehaald? Ook niet, wat heb je dan gedaan? Je hebt maar de griep hoor………….. HAHAHAHA dan ben ik verschrikkelijk HAHAHAHA. Als mij zwager ziek is ga ik ook zieken. Dan bel ik hem op en dan hoor je een piepstem… Dan zeg ik, nou ja zeg ben je alleen thuis? Is mijn zus niet thuisgebleven om voor je te zorgen en dan hoor je heel zachtjes Nee. Dan zeg ik’” ik ga straks toch naar huis, dan rij ik langs en dan maak ik wat voor je klaar.” Dan gaat hij mopperen tegen mijn zus, waarom zij dat niet doet.” Voor de rest neemt mij zwager mij altijd in de maling.

Gisteren was ik lekker chago de hele dag, maar nu gaat het gelukkig beter. Ik heb moeite met oud en nieuw. Het liefst slaap ik die avond gewoon door. Ik hoop dat 2011 voor ons meiden een super gaat worden. Ik ben natuurlijk ook heel zenuwachtig voor volgende week en ik ga nu de laatste fase van mijn traject in.

Mosa, gelukkig ga je je al wat beter voelen. Is je lichaam al aan het veranderen? Bij mij zag je het al bij 6 wk een opgezette buik (darmen).

Maartje wanneer moet jij dan weer voor controle?

Machtelt, ja wat heb je allemaal gekocht?

Ik moet heel eerlijk zeggen, dat ik het wel laat testen. Dit komt doordat mijn nichtje heel veel ellende heeft meegemaakt.

6. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Hi meiden, dank jullie wel.
    En dat op wd 9 gister hihi.
    Ben heel blij as zaterdag opnieuw testen.
    Zeker bijzonder dat we zulke dingen delen met elkaar
    als onbekenden.

Ben aan het werk sinds 1,5 week hoop mail.

Tot vanavond.
    Liefs

7. MaartjeA

MaartjeA Actief lid

9 nov 2010
    399
    0
    0
    Noord-Brabant
    Lex en Angelica, wat ontzettend balen voor jullie.... Voor jou nog één week Angelica voor je weer verder kunt. Hopelijk dan eindelijk met meer succes.
    En Lex, hoe is het in jullie nieuwe huis? Wanneer gaan jullie precies naar Zuid Afrika? Heerlijk joh om midden in de winter de zon op te zoeken!

Machtelt, is bij jou de rust een beetje wedergekeerd? Vind het knap hoe je alles aanpakt; drukte van de verbouwing, verhuizen en intussen verder werken.

En hoe is het met de a.s. mama's Mosa en Julia!? Neemt de vermoeidheid al wat af? Tja, het blijven lastige keuzes wel/geen nekplooimeting. Wij hebben het destijds niet laten doen, maar dat is voor ieder heel persoonlijk, zeker als je in je omgeving het nodige mee hebt gemaakt. Zijn jullie al over namen aan het nadenken? Zoooooo moeilijk!

Mik, zo gaaf dat jij je ook aan het rijtje zwangeren toe kunt voegen!!! Hoop dat er snel meer volgen!

Wij hebben gezellige kerstdagen gehad. 1 dag zelf gekookt, leuk om te doen, maar blij dat die ontplofte keuken 's avonds weer opgeruimd was! Oud en nieuw vieren we thuis met wat familie/vrienden.
    Ik moet begin januari weer bloed laten prikken en 11-1 de uitslag. De vorige keer vroeg ik aan de gyn. hoe het nou zat met de controletermijn, want de vervangende gyn. en oncoloog hadden het over 6 mnd. Ze zei me 4 tot 6 mnd onder controle te moeten blijven. Lekker vaag dus. Stiekem en gevoelsmatig hoop ik maar 4, maar de oncoloog adviseert natuurlijk niet voor niets 6? Verstandelijk lijkt me dat dus beter.... Nou ja, ik kijk wel hoe het de komende maanden gaat.
    Vanmiddag weer naar het ziekenhuis, deze keer om een moedervlek van m'n rug te laten halen (de 19e al). Jakkie geen zin, heb nog zo veel klusjes in huis die ik wil doen (eigenlijk al had willen doen :D) deze week. Hebben samen een weekje vakantie nu!
    Gisteren trouwens een complete hardloopoutfit gescoord. Ik ben echt a-sportief, maar heb gewoon zin om wat aan m'n conditie te gaan doen. Ga vanaf januari gezellig met een vriendin lopen.

Een goede jaarwisseling allemaal!!
    Liefs Maartje

8. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeh, gefeliciteerd !!!! :D:D:D

Hopelijk volgt de rest volgende maand!

@Maartje, respect voor je goede voornemen om te gaan hardlopen! (Ik ben ook a-sportief, dus vind het echt knap!)

@Angelica, ik vind het best logisch dat je een chago dag hebt gehad. En dat je het volgende week spannend vind is heel normaal. Tja met oud&niuew slapen, vind knap als je dat kunt met al die knallen. Maar hopelijk wordt het ons jaar! Dikke knuffel voor je!
    Hahaha even zwager zieken, vindt hij vast niet grappig.

@Mosa, beetje bijgekomen van het winkelen?

@Julia, lekker uitgeslapen op je werk?

Het is zo bijzonder dat we elkaar niet in het echt kennen, maar wel zo met elkaar meeleven. Ik ben blij met jullie :)!

Vanochtend op zoek geweest naar een bank en niks gevonden. Vanmiddag als Thijs weer wakker is gaan we richting Almere, hopelijk hebben we daar meer geluk! Ik wil zo graag een nieuwe bank.

9. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Kom ik aan als spuit 11, maar :$ :$ :$

WAUW Mik, wat doe je nu?! :D

VAN HARTE GEFELICITEERD!!!! Wat ontzettend super voor je, ik ben helemaal hyper door je fantastische nieuws!

Echt super, en dan de grote vraag, is het er eentje of zijn het er twee?! :D
    Hopelijk kun je er van genieten en zie je binnenkort een mooi knipperlichtje!

10. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Angelica, wat een pestkop ben jij als je mannetje ziek is ;) :D

En heel begrijpelijk dat je moeite hebt met oud & nieuw, weer een jaar voorbij zonder dat je grote wens in vervulling is gegaan :( Ik hoop ook écht dat 2011 ook voor jou een superjaar gaat worden!

Ik heb al best wel een buikje eigenlijk, in dat opzicht merk ik duidelijk het verschil dat dit mijn tweede kindje wordt. Ik kan nog wel makkelijk mijn eigen kleren aan, maar aangezien ik het nog op mijn werk nog even geheim wil houden, moet ik wel echt een beetje wijde kleren aan.

Maartje, fijn dat je gezellige kerstdagen hebt gehad!
    En ik zou het gewoon nog een keer navragen, of je nu 4 of 6 maanden moet wachten. Als ze echt 6 maanden adviseren, dan zullen ze dat niet voor niets doen, maar voor hetzelfde geld krijgen jullie wel al met 4 maanden groen licht. Lijkt me heel erg moeilijk om nu maar te moeten wachten ;)

Succes vanmiddag in het ziekenhuis, hopelijk is het niet pijnlijk!
    En goed dat je wil gaan beginnen met hardlopen, alvast succes :)

Machtelt, succes met de bankenjacht! Ik vind persoonlijk dat Trendhopper mooie banken heeft, maar ik weet weer niet of die veel keus in leer hebben.

All, ik vind het ook erg gezellig om met jullie te kletsen! Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik het ook soms wel lastig vindt omdat ik natuurlijk in een andere situatie zit dan (helaas!) de meeste van jullie, maar ik blijf hier gewoon net zo lang hangen tot iedereen zwanger is :D

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    Neeee, dat was niet volgens afspraak! Afspraak was 2 eeneiige tweelingen en dan meteen klaar! Toch Mik? :D

Ik ben ook nog echt helemaal in jubel stemming vandaag door dit mooie nieuws. Wel erg vroeg al positief getest trouwens... misschien toch inderdaad meer dan 1.....:p

En Mosa, ik ga met je mee, we blijven hier tot iedereen zwanger is en blijft, en dan verhuizen we wel weer eens naar het zwangeren topic, als we tegen die tijd nog niet uitgeouwehoerd zijn.

Trendhopper? Die hebben ze geloof ik niet in Nijmegen, maar bedankt voor de tip al was die bedoeld voor Machtelt. :p Ik moet ook echt op zoek naar een bank en kreeg gisteren mijn salaris met een mooie einde jaars bonus, dus dat wordt mijn nieuwe bank. :D

Hubby is al wat beter.
    @Angelica, jij bent inderdaad nog erger dan ik. Ik heb hem maar 1 keer vriendelijk verzocht boven in bed te gaan liggen kreunen en steunen ipv beneden op de bank omdat ik er het heen en weer van kreeg. Vervolgens bleef het stil. En dat was prima. Nu was het ook stil omdat praten hem zoveel pijn deed, arme ziel. Het gaat de goede kant op. Morgen en overmorgen had hij sowieso 2 vrije dagen op verzoek van de baas, omdat bijna het hele bedrijf vakantie heeft opgenomen en er dan weinig tot geen werk voor hem zou zijn.

Morgen dus misschien kindjes weer eens naar oma, als hubby dan echt helemaal beter is eens samen ergens eten en naar de film ofzo. Lijkt me een heerlijk plan. :)

@Machtelt, ja ik heb tot 08.20u uitgeslapen op mijn werk vanmorgen, en voelde mij een ander mens! Heerlijk! Vaak worden onze ukken "pas" rond 07.30 wakker, dus dat scheelt nog niet eens zoveel, maar toch ook nog regelmatig 1 of 2 keer snachts om water te drinken of gepiep omdat de er 1 niet goed onder de dekens ligt, dus ik vond dit vanmorgen echt een luxe! :)

@Maartje wat goed van die sportplannen, en nu volhouden, dat is het moeilijkste. 8) Toen mijn abon. in de sportschool was verlopen was het erg makkelijk om hem niet te verlengen, haha. :$ Buikje van de zwangerschap was er destijds weer af, dus waarom verlengen..... aj... Dat was ruim een jaar geleden. Ik denk nu "serieus" 8) na om te gaan zwemmen ofzo...

En 4 of 6 maanden, ja het verschil is eigenlijk niet eens zo groot, maar als je zo graag wilt voelt het waarschijnlijk als een jaar extra. Het is idd meer een verstandskwestie dan een gevoelskwestie, je hebt maar 1 lijf, daar moet je zuinig op zijn. En dat weet je zelf natuurlijk ook. Maar wel moeilijk! Bah, je zou het liefst gewoon allang weer zwanger zijn natuurlijk. He, en die 4 of 6 maanden wanneer zijn die nou precies ingegaan? Vanaf de eerste keer dat je HCG op (bijna) 0 stond of erna?

@Angelica, wat een spannende tijd ga je tegemoet. Het lijkt me zwaar... :( En helemaal de druk die er op ligt omdat het de laatste stap in het traject is. Heb je er zelf vertrouwen in? Ik hoop zo dat het gaat lukken en dan natuurlijk een plakbeeb. Het is jullie zo gegund!

Zo. Ik ga eens wat nuttigs doen. Lees: duikt in de kast en bedenkt zich wat ze in hemelsnaam gaat koken vanavond... zucht...

Bis später!!! :)

12. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Julia, leuk dat je ook op zoek bent naar een nieuwe bank! Trendhopper is vast ook wel op internet te vinden :)

Fijn dat je man weer zich weer wat beter voelt, en zou heel leuk zijn als jullie wat samen konden doen 's avonds!

Succes met koken ;)

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    :Dzwangere blijf lekker hangen geeft de burger moed

14. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Hi meiden,
    bedankt voor jullie lieve reacties.

@Mosa, ben ook heel benieuwd of het er 1 of 2 zijn hi hi. Maar dat duurt nog wel even voordat we dat weten. As vrijdag ben ik 4 weken (hi hi heel wat) en denk rond 25 jan een echo. Maar weet niet of ze dat dan al kunnen zien, volgens mij moet je dan wel verder zijn.

15. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

19 jul 2008
    11.130
    1
    0
    Gelderland
    Mik, ik verwacht dat je wel wat eerder een echo krijgt toch? Tussen de 6-7 weken lijkt me, zou ik in ieder geval niet meer dan normaal vinden.

Onze buren verwachten een tweeling (totaal onverwacht) en zij wisten het al bij de echo die ze kregen rond 7/8 weken. Dus ze kunnen het al best vroeg zien.

Nou ja, in ieder geval super dat je zwanger bent, dat is het allerbelangrijkste natuurlijk :)

Nu snel naar mijn bedje toe, morgen gaat om 6 uur de wekker omdat ik moet werken. En tegenwoordig heb ik echt veel slaap nodig :)
    Slaap lekker allemaal!

16. Mik0705

Mik0705 Fanatiek lid

3 jul 2010
    2.284
    0
    0
    Rotterdam
    Ga morgen wel met ziekenhuis bellen en kijken wanneer de echo is. Ik dacht dat ze wachtte tot er hartactie zichtbaar is.

@Julia, 2 twee eiige. ha ha ga niet klagen hoor maar dat is wel beetje veel..we zullen zien. Jullie zijn uiteraard de eerste die het horen hoor.
    Lekker dat je wat hebt bijgeslapen. Luxe dat jullie ukkies tot half 8 slapen.

Liefs

Slaap lekker allemaal. Tot morgen.

17. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @Mik, dat is al vrij vroeg te zien voor zover ik weet. Ik had mijn eerste echo met 5.2 weken en toen zagen we in de vruchtzak 1 klein wit bolletje wat de embryo was. Het was er duidelijk 1 dus gyn. kon bijna met zekerheid bevestigen dat ik zwanger was - uiteraard in een heel pril stadium - van een eenling. Ook was er maar 1 vruchtzak te zien, dus weer dezelfde conclusie: eenling. Uiteraard zijn er uitzonderingen en geeft zo'n vroege echo geen garanties. Ik denk trouwens dat je best tussen de 6de en 7de week je eerste echo zal krijgen hoor, is in een zk volgens mij vrij standaard. Vind het zo spannend voor jullie! Wat voor test ga je zaterdag doen?

18. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    @mosa wat vroeg!! Hopelijk lig je nu lekker op 1 oor, werkse morgen!

19. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meiden, volgens mij kunnen ze al bij 5 wk zien of het er 1 of 2 zijn.
    zeker tweeig, dan heb je 2 vruchtzakjes.

20. Paarse80

Paarse80 Fanatiek lid

5 okt 2008
    4.473
    1
    38
    Vrouw
    Thuis
    @Mik, ja dat zou je echt al kunnen zien hoor! Spannend hoor, helemaal 2.

Deel Deze Pagina