Echt waar zouden ze dat al kunnen zien joh. Wauw spannend. Morgen ga ik bellen voor een afspraak. Ik ga gewoon nog testen doen ha ha, kan het niet geloven. De vorige keer had ik de tp op 7 juli en de eerste echo op 5 aug omdat we met vakantie waren. Dus weet niet wat met IVF standaard is. Vandaag was het IVF secre niet bereikbaar. En wat doen jullie allemaal met de jaarwisseling?
Hoi! Julia, manlief al beter? Hoop het, want dan kon jullie avondje samen doorgaan! Moedervlek viel mee, alleen die prik is altijd zo gemeen. Heb een abonnement bij de dermatoloog, dus over een jaar of 2 zullen er wel weer een paar afgaan. Tijdens mijn 1e zwangerschap groeiden die dingen als kool helaas. Dat gevoel wat jij hebt om hier als zwangere verder te kletsen op het forum heb ik als wachtende ook een beetje. Ben nu nergens 'mee bezig', dus ik voel me soms soort van 'overbodig'. Maar nu er een nieuwe topic is geopend is het een gezellig kletsclubje geworden, dus alleen maar leuk als iedereen blijft hangen, zwanger, onderweg of even niets... Het grappige is dat ik van iedereen wel een voorstelling heb gekregen, maar die zal ongetwijfeld niet kloppen !! Mik, wat spannend hoeveel embryo'tjes het zullen zijn. Laat je morgen weten wanneer je mag!? Hebben jullie al weekend of zijn er ook meiden die tijdens de jaarwisseling nog moeten werken? Wij zijn gezellig thuis met mijn moeder (mijn vader leeft niet meer en zeker op feestdagen wil ik niet dat ze alleen is) en mijn zusje en haar vriend en dochtertje komen ook. Lekker rustig avondje dus. Onze hond is vandaag al naar het pension op het platteland gegaan, want ze is zó bang voor vuurwerk dus daar zit ze het best. Dussss, aangezien we vanavond de hond niet uit hoeven te laten gaan we nu met een grote mok thee in bed TV kijken! Slaap lekker allemaal, liefs Maartje
He meiden, Sorry, even niet online geweest... Nogal druk gehad en nog steeds trouwens.Heb een huwelijk morgen, waarbij ik getuige ben. Dus nog druk met alle voorbereidingen Ik heb niet alles bijgezelen, maar wel even gescand. @Mik: GEFELICITEERD!!!!! Wow wat een prachtig nieuws zo op de valreep van 2010! @Angelica: wat onwijs balen voor je! Laten we hopen dat 2011 jouw jaar mag worden! @de rest: leuk dat iedereen zo bezig is met z'n huis en meubels zoeken. Nou, ik ga er weer vantussen. Mijn kleding eens allemaal klaar hangen voor morgen. Heel fijn oud & nieuw voor iedereen! x lex
@Mik, ja dat kunnen ze echt zien!! Dus maak maar snel een afspr! Maar natuurlijk wel fijn als je ook meteen hartactie ziet dus ergens tussen 6 en 7 weken ofzo. Stiekem denk ik dat het zk dat ook aanhoudt hoor. Ik had hem alleen maar met 5.2 ivm eerdere BBZ en grotere kans op herhaling. De 2de echo was standaard in zk met 7 weken. @Maartje, jep hubby is weer opgeknapt. Bijna helemaal. We hebben gisteren de kindjes naar mijn moeder gebracht, tegen het eind van de dag pas, beetje meegeholpen. Daarna met zijn tweetjes naar de stad gewandeld, hapje gegeten, gewandeld, naar huis, relaxen en vanmorgen werd ik om 09u wakker! Dat heet: uitslapen! Geen film meer gepakt, er draaide niet veel soeps. Ik wilde nog wel naar de lux, maar die films die ik eventueel zou willen zien begonnen pas tegen 22u, en dan zou ik echt halverwege in slaap zijn gevallen. Gelukkig dat het meeviel, het weghalen van die moedervlek, behalve dan die prik. Dat ze zo snel groeien als je zwanger bent, dat had ik niet eerder gehoord. Is dat normaal? Nou ja, bij jou dus wel.... Wij vieren oud en nieuw ook bij mijn moeder. Ook zij is alleen (gescheiden). Vind het wel gezellig. Niet heel speciaal ofzo maar dat maakt mij eerlijk gezegd niet veel uit. Ik geloof dat hubby nog meer uitgaanszin in hem heeft dan ik, haha! Ik voel me dan echt al een oude drol als ik zeg dat ik op 31 dec liever thuis zit dan in een overvolle kroeg... @Lex, een huwelijk op 31 dec?! Wow, dat is een goed einde van het oude jaar en een leuk begin van het nieuwe jaar zeg! Bijzonder! Heel veel plezier vandaag! @All, allemaal een fijne avond vanavond!!!!!!!!!!!!!! En uiteraard nog meer dubbele strepen in 2011, het begin is in 2010 al gemaakt, laten we die trend doorzetten!
@maartje, dank je wel. Ja dat van zo'n moedervlek ken ik van mijn zus. Zij heeft er eentje in haar nek onder haar oor zeg maar laten (moeten) verwijderen. Nou die heeft ook pijn gehad ja. Ah wat goed dat je de hond naar een pension kan doen. Wij hebben 3 katten, heb het luikje al afgesloten en de bak boven gezet. Sommige mensen zijn echt .... dat ze vuurwerk naar dieren gooien. Jouw moeder ook alleen. Mijn ouders zijn gescheiden. Lees die van Julia ook al. Met feestdagen vind ik het vervelendst, je wil toch niet dat er iemand alleen zit maar ja soms is het niet anders. @lex, fijne dag als getuige bij een huwelijk!! @Julia, jahaaahaa films die zo laat beginnen, dat trek ik ook niet hoor. Vooral als je in de heerlijk stoelen zit dan zakken mijn oogjes ook dicht, dat is zonde. Echo staat op 26 januari om 9 uur, dan ben ik ruim 7 weken. Dus als ik het goed begrijp, zou er dan hartactie moeten zijn en zichtbaar 1 of 2. Duimen dat het goed gaat. Mijn oom is gister (59) overleden, heel triest. Mijn nichtje is nog maar 16 dus erg hard allemaal. As di condoleren en woensdag de begrafenis. Morgen gaan we wel even bij dr langs. Zo raar allemaal deze dagen. Ik blij van binnen en zij heeel verdrietig (ik ook wel hoor). Na de echo gaan we het pas vertellen aan meerdere. Fijne avond allemaal! x
Goedemorgen, Ik wil jullie allemaal een heel gelukkig, gezond, mooi én vruchtbaar 2011 toewensen!!! Ik ben al vanaf donderdag ontzettend verkouden, en heb ook keelpijn en oorpijn Ik slaap heel erg slecht, dus ik voel me echt belabberd. Gisteren wel oud & nieuw gevierd met vrienden en familie, maar eigenlijk had ik het om 10 uur al gehad Ik ben blij dat het weer achter de rug is. Hoe was jullie avond? Mik, spannend, een echo op 26 januari! Nu beginnen dus de wachtweken weer, maar dan op een andere manier Gecondoleerd met je oom, was hij ziek of is hij plotseling overleden? Wel heel dubbel zoiets Lex, hoe was de bruiloft? Julia, lekker dat jullie toch een avondje uit met z'n tweetjes hebben gehad Machtelt, genoten van jullie weekje vakantie in eigen huis? Maartje, ik kan me voorstellen dat het voor jou raar voelt dat je nu nergens mee bezig bent, maar gelukkig gaat de tijd best snel en zijn de eerste twee maanden wachten alweer voorbij En dan ben ik benieuwd wat voor voorstelling je van iedereen hebt Zo gaat dat hè, dat je je best snel een beeld van iemand vormt. In het andere topic waar ik al iets van twee jaar klets, organiseren we weleens een meeting, heel erg leuk! Fijne dag allemaal!
@Mosa, krijg je nu een tweede lading griep over je heen? Zo klinkt het wel een beetje, pechvogel. Hopelijk voel je je snel beter meid! Hier een gezellig avondje gehad, met een toostje, een sapje, een inimini beetje vuurwerk en thats all. Niks bijzonders, maar we hebben er allemaal van genoten, dus dat was geslaagd. Vanmiddag weer terug naar huis gegaan, kindjes en ik smiddags even lekker liggen snurken, was wel nodig.... Mijn goede voornemen is vaker op tijd naar bed! Mijn lijf geeft het zo goed aan, en ik ben zo eigewijs en geniet zo van die vrije avondjes dat ik er niet aan toegeef. Hoezo dom! Dus bij deze. En verder, met sap mag je niet proosten (tenminste... in Bulgarije niet!) maar ik heb met mijn sappie geproost op een voor jullie vruchtbaar 2011. Veel dubbele strepen dit jaar! Mik heeft op devalreep het goede 3de voorbeeld gegeven, nu Angelica, Lex, Machtelt en Maartje erachteraan! En voor Maartje hoop ik dat de maanden 'niksen' snel voorbij vliegen, ook dan is het nog mogelijk om die dubbele streep te komen spammen in 2011! Zo. Hubby heeft kippensoep gekookt, dus ik hoef heerlijk niks te koken. Zo even de bulgaarse tak van de familie via skype een goed 2011 wensen.
He meiden, Gelukkig nieuwjaar allemaal! Bruiloft was fantastisch! p.s. Als jullie op nu.nl of RTLboulevard.nl kijken, kunnen jullie een foto zien Nu verder uitbrakken....
Julia, zou idd best een tweede lading griep kunnen zijn ja, ik voel me in ieder geval best belabberd Normaal gesproken ben ik eigenlijk nooit ziek, maar als ik zwanger ben ineens veel vaker, irritant! Een verstandig goed voornemen heb je! Lastig is dat hè, om echt de rust te pakken die je soms nodig hebt? Hopelijk lukt het je om je eraan te houden Lekker, kippensoep! Vooral als iemand anders het voor je gemaakt heeft Lex, oke, die bruiloft, gaaf Jammer dat jij niet op de foto staat
@Mosa, beterschap! Voelde je je net wat beter en dan nu weer ziek. Schiet niet op. Doe rustig aan he. @Julia, lekker kippensoep, vooral die vers gemaakt is. Jummie. Goed voornemen, beter naar je lichaam luisteren. Nu nog eraan houden he. @Lex, waar staat een foto van de bruiloft? Ja inderdaad nu de wachtweken naar de 1ste echo. Morgen weer werken dan gaat de tijd ook sneller, normale ritme zeg maar. Mijn oom tobte sinds de zomer met zijn gezondheid, weekend voor kerst ging het bergafwaarts. Gister bij mijn nichtje geweest, meid van 16 jr, zo sterk ahh. Inderdaad heel dubbel. Liefs
Mik, dus het is snel bergafwaarts gegaan met je oom, zielig hoor! En ook heel zielig natuurlijk voor je nichtje Met mijn verkoudheid schiet het nog echt niet op, heel irritant Ik heb vannacht het grootste gedeelte van de nacht op de bank gelegen, slapen is zo'n ramp op het moment. Nu mezelf maar eens naar de keuken slepen We eten risotto met gebakken garnalen, lekker
@Mosa, jummie lekker risotto met garnalen. Smaakt eten je wel? Nog werken deze week? Beterschap. Ik heb me net aangemeld bij moeders voor moeders, beetje vroeg maar ja dankzij deze moeders ben ik ook zwanger en je kan al vanaf week 6 meedoen. Liefs
@Mik, sterkte met het verlies van je oom. Dat is ook veel te jong zeg. En dan nog een jonge dochter.. heftig allemaal zeg. Heeft zij wel nog een moeder? Veel sterkte! Begrafenissen zijn nooit leuk, maar toch wel een verschil of het een oma van 85 of bijv. je oom van 59 betreft. Heb je trouwens nog een test gedaan na die eerste? En zo ja, waarom kom je die niet even spammen? @Lex, he dat is een bekende kop van die bruiloft waar jij de getuige bij was!!! Begeef jij je in BN kringen soms? @Mosa, ahhh, klinkt belabberd meid! Jezelf naar de keuken slepen Beterschap!!! Ik herken het stiekem wel een beetje, alleen met iets mindere mate denk ik. Ben toch ook nog wel errug moe! Bhehh... @Kippensoep. Yummie, die was echt zoooooooo lekker, ik MOET jullie gewoon even lekker maken! Echt, ik heb hubby de hemel in geprezen dat deze lekkerder was dan alle (bulgaarse) kippensoepjes die ik ooit in de typische bulgaarse 'folk' restaurantjes heb gegeten. En dat meende ik oprecht! Vanavond het laatste restje opgegeten, jammer!! Zo. Nu even kijken wat die koters uitvoeren boven. Pfff, de jongste vindt het echt zo leuk om 100x uit zijn bed te gaan en bij zijn broer erin te kruipen... Ik heb net "gedreigd" 8) !!! Nog 1 keer en hij gaat terug in zijn ledikant. Nu even checken in welk bed hij ligt.... En dan hoop ik maar dat hij in zijn eigen bedje ligt want ik heb echt geen zin om dat ledikant op te maken, haha. Maar goed, even consequent zijn... Een paar keer ouwehoeren en lol maken, no problem, maar broerlief moet morgenvroeg wel naar school en heeft zijn slaap echt nodig. Nu maar hopen dat jullie niet denken dat een of andere terror mom ben!
@Mik, goeie van MvM, hier nog een week of 4/5, en dan klaar met in kannen piesen. Haha, tijd gaat snel! Joepie, gekreun uit elke hoek van de kamer, tis een wonder, hij ligt in zijn eigen bed! Dat was een goede waarschuwing dus, die houd ik erin, als het nodig is, gna gna
@Mik: gecondoleerd trouwens met je oom. Heftig hoor zo jong! @Mosa: ik hoop echt dat je je nu snel beter gaat voelen! Maar risotto met garnalen lijkt me heerlijk Pff, ik ben vandaag nog even aan het bijkomen van een fantastisch huwelijks weekend. Het moest geheim blijven, dus vandaar dat ik van te voren niet zoveel over kon zeggen En julia, ik begeef me niet echt in BN'rs kringen hoor Zij zijn onze beste vrienden (al meer dan 10 jaar). Ik was getuige van de bruid en mijn vriend was getuige van de bruidegom, dus dat was heel bijzonder! En het was een prachtig weekend. Omdat we allebei getuige waren dus nogal druk geweest de weken van tevoren met vrijgezellen organiseren, speeched e.d Nu dus weer even meer tijd voor onszelf. Fijne avond iedereen, ga even een filmpje kijken.
Mik, ik heb wel minder reuk en smaak, maar op zich smaakt eten me gelukkig wel. Een voordeel van dat ik weinig ruik is wel, dat ik ook minder last heb van Veda's poepluiers Ik werk deze week wat meer thuis, dan hoef ik donderdag pas weer naar mijn werk toe. Dus ik kan het gelukkig nog even rustig aan doen, een hele werkdag + lange reistijd zou me nu even niet lukken. En goed dat je met Moeders voor Moeders mee gaat doen, en eerder meedoen kan vaak ook al hoor. Ik heb alledrie de keren vanaf iets van 5 weken meegedaan, was prima. Julia, gemeen hoor, ons lekker maken met je man's soep :x Ik moest wel lachen om je stukje over je zoontjes! Hopelijk helpt het 'dreigen' en als dat alles is waar je mee dreigt dan valt het nog wel mee hoor Had jij nu komende week nog een echo, of vergis ik me nu?
Lex, lijkt me apart (positief apart dan), dat je beste vriend ineens zo populair en bekend wordt. Maar fijn dat het een prachtige bruiloft was! Veel plezier met je film!
@Lex, lijkt mij ook bijzonder, een bruiloft van een BN'er, al is het voor jou natuurlijk gewoon jullie beste vriend. Was het een grote bruiloft, veel volk, of klein gehouden? @Mosa, ja valt nog wel mee he? En jij was psycholoog toch? Haha, ohhhh, dan valt het echt mee! Nee, dreigen met pakken slaag komt niet voor in onze vocabulaire gelukkig. Jep, a.s. donderdag en jemig wat heb jij een goed geheugen! Ik zou het zelf bijna vergeten en jij herrinnert je het gewoon nog! @Mik, ik dacht ik ook met MvM meegedaan vanaf de 5de week, al kan ik het mij (uiteraard... zucht..) niet meer precies herrinneren. Misschien weet Mosa het nog?