Hi meiden, was even afwezig vanwege condoleren en vandaag de begrafenis van mijn oom. Heftig allemaal. Heb nog niet alles bij kunnen lezen sorry..morgen nog werken en dan heb ik vrijdag weer tijd.. @Angelica, mooie fm toch. Hoop dat de IUI doorgaat. Ik heb vrijdag een afspraak met MvM, dus de pregnyl kan weer gemaakt worden dan. Tenminste ik hoop dat ik de kans krijg om wat terug te doen. @Julia, succes met je echo morgen! @Lex, mijn echo is (pas) 26 jan. @Machtelt, kan je je inhouden om niet te testen? @Mosa, ben je inmiddels weer beetje aan het opknappen? Liefs
Julia, ik zou morgen idd gaan werken. Maar aangezien ik zelf mijn werkdagen/tijden in kan delen, heb ik me niet ziek gemeld, maar ik ga volgende week of die week erna gewoon een extra dagje werken. Ik ben namelijk niet echt ziek ziek, maar voel me ook niet fit genoeg om te werken, dus los ik het maar op deze manier op. Was de pizza lekker? En nogmaals veel succes morgen, ik zal aan je denken! Angelica, heb je vandaag nog gehoord of de IUI doorgaat? Ik hoop van wel! Jij ook heel veel succes morgen, in gedachten hou ik je hand vast Mik, ik kan me voorstellen dat het condoleren en de begrafenis heftig waren! Was het wel een mooie dienst? Ik blijf flink verkouden en hoofdpijn hebben, duurt erg lang helaas. Als het vrijdag nog niet minder is, wil ik toch eens de huisarts bellen, misschien heeft hij nog tips. Ik gebruik er nu eigenlijk niets tegen, omdat ze de meeste dingen afraden tijdens een zwangerschap. Maar ik begin het nu wel vervelend te vinden, ik voel me constant zo brak Succes met werken morgen All, ik wacht in spanning af met wat voor idee jullie komen voor onze babykamer
@Mosa, zou idd maar een bellen met de huisarts, dit schiet niet op zo. Babykamer..hmmm als het bij ons goed mag blijven gaan dan wil ik wit met grijs en Woezel & PIP. Tenminste de muren dus simpel maar met accessoires e.d. gezellig maar zeg maar. Ach beetje fantaseren mag... Zeker na vandaag. Het was een mooie dienst, mijn nichtje speelde Halleluya op de piano..pfff 16 jr...dr grote nichten en neven zaten te janken..hihi.
Wel leuk om te fantaseren over een babykamer hè? Ik hou altijd wel van veel kleur, maar ik wil eerst weten of we een jongetje of een meisje krijgen Fijn dat het een mooie dienst was, en je nichtje die zo'n nummer speelde op de piano...poeh, heftig hoor...ik denk dat niemand dan droge ogen houdt
meiden mag ik jullie om een mening vragen? vanavond heb ik positief getest, helemaal super blij. Maar net zei iemand tegen me dat het misschien vals positief kon zijn ivm mn miskraam van 6 weken terug. Willen jullie even meedenken? Ik heb na de miskraam verschillende keren ovutesten gedaan om te kijken of ze lichter werden. na 2 weken waren ze wit. Ik ben ze blijven doen om mn eisprong op te sporen: 2 weken geleden werden ze voor 2 dagen donker en daarna weer wit. Nu vandaag dus een positieve test. Zou die positieve test van vandaag echt nog kunnen zijn van mn miskraam? Ik denk toch echt dat ik een eisprong heb gehad, en volgens mij kan dat neit als je hcg in je bloed hebt. op de ovutest die ik vandaag heb gedaan staat weer een streep (wel licht, maar je ziet hem echt goed) Ze waren wit na die 2 positieve testen van 2 weken terug (eisprong)
Jolan, tuurlijk mag je om onze mening vragen Ik heb zelf geen verstand van ovulatietesten, maar het lijkt me dat als je ovulatietest steeds lichter werd en toen ineens positief, dat je een eisprong heb gehad. Op basis daarvan zou ik denken dat opnieuw zwanger bent. Máár een ovulatietest meet natuurlijk wat anders dan een zwangerschapstest, dus helemaal zeker ben ik er ook niet van. Het lijkt me dat na 6 weken al het HCG van je miskraam wel uit je urine is, maar helaas is dat niet met 100% zekerheid te zeggen als je niet tussendoor een negatieve test heb gehad. Het is net jammer dat je niet bijv. 2 weken geleden een zwangerschapstest heb gedaan. Vervelend, deze onzekerheid! Maar gelukkig is er een redelijk makkelijke manier om er achter te komen Je hebt vandaag een positieve zwangerschapstest gehad, dus als je opnieuw zwanger zou zijn, dan zou dat betekenen dat je HCG de komende dagen stijgt. Dus als jij overmorgen (of erna, maar ik kan me voorstellen dat iedere dag er nu één te lang is ) een nieuwe test doet, zou de streep donkerder moeten zijn als je weer zwanger bent. Mocht het nog van de miskraam zijn, dan zou je test lichter worden, snap je? Ik ga voor je duimen dat je opnieuw zwanger bent, en ik denk ook wel dat dat het geval is, maar lichamen kunnen soms raar werken, dus het blijft nog even spannend. Heel veel succes!
ja én ik heb vandaag nog een ovutest gedaan en die gaf weer een streep, wel licht maar zeeeer duidelijk zichtbaar. Vorige week was hij nog wit..... bedankt voor je lieve reactie!!!
Graag gedaan hoor! Daarom denk ik ook wel dat het goed zit, maar het is vervelend dat je het niet 100% zeker weet. Laat je nog wel even weten als je meer weet? Ik hoop je dan over een paar dagen echt te kunnen feliciteren
Ik spuit 5000 maar ik moet 10000 de laatste keer deed ik 10 en het mislukte zit nu in de trein naar belgie
Nogmaals succes Angelica! En Julia, hopelijk was alles goed vanochtend, maar ik ga er wel vanuit hoor Je hebt vast een heel mooi minimensje gezien!
Heel even snel, heb zo vergadering en net de kindjes gedropt bij oma. Angelica, ontzettend veel succes dadelijk, nog iets minder dan 2 uur. Ik denk aan je!!! Vanmorgen was alles prima in orde. Heb ik mij voor niks zorgen zitten maken.... Volgens deze echo kwam ik uit op 12.6 weken, en zou ik uitgerekend zijn op de 15de!!!! En ik meen mij te herrinneren dat dat een hele mooie datum was om te bevallen??? Dames, ik reager vanavond meer, nu snel een boterham eten en richting vergadering.
@Jolan, werken ovulatietesten ook op HCG? (ik heb er geen verstand van). Het lijkt mij dat je weer zwanger bent hoor. Mocht je blijven twijfelen dan even de VK bellen voor een prof antwoord. @Julia, fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Kun je weer bijkomen. @Mosa, lekker makkelijk om het op ons terug te gooien hoe de kamer gaat worden ! Thijs heeft een boerderijkamer, is redelijk unisex, want wij wisten het geslacht niet. Het is behang met bovenkant hier en daar een dier dan een behangrand met alle dieren naast elkaar en de onderste helft is oranje (snap je het nog?). Zal eens kijken of ik een foto ervan heb. Maar je hebt dus nog niks in je hoofd? Jij bent trouwens ook weer de 12 weken gepasseerd. Toch een lekker gevoel of blijft het spannend? @Angelica, sterkte vandaag. En morgen de IUI. Spannende tijden voor jou! @Lex, fijne vakantie! @Mik, gaat het goed met je? Voel je je al zwanger? As dinsdag komt er hier een monteur langs voor internet. Het begint echt vervelend te worden. Vandaag een rommelig gevoel onderin mijn buik, ben bang dat dat ik ongesteld ga worden. Ik probeer mijn testdrang in te houden en echt tot zaterdag te wachten. Morgen moet ik sowieso werken, dus ben dan flink afgeleid.
dat is een hele mooie dag, ben zo blij dat je een mooie echo had. wanneer moet je weer terug? Hier heb ik een internationale open dag gehouden en alles was in orde. Het was heeel pijnlijk en ik moest maandverband erna gebruiken nu begrijp ik waarom, ze spuiten heel veel water erin dus de boel is lekker schoon voor morgen
@Angelica, hmm lijkt me geen pretje nee. Heeeel veel succes morgen! @Julia, super die echo. Dat geeft weer rust he. Wanneer moet je nou weer komen? zit je 'gewoon' bij een verloskundige? @mosa, wanneer heb jij weer aan echo of afspraak? @Machtelt, dat is heel irritant ja als internet niet goed werkt. Dinsdag pas een monteur, dat schiet ook niet op. Succes met niet testen en werkse morgen! Ik voel nog weinig eigenlijk. (heb maandag wel een digitale test gedaan en die gaf 2-3 weken zwanger aan). Morgen komt MvM ben heel benieuwd hoe en wat. Moet de urine in de ochtend opvangen en bewaren tot zij er is.